Näin vanhempana

Anonyymi-ap

naisena seksiin ei ole ollut mitään tarvetta yli kymmeneen vuoteen, joten tuli mieleen että onko sellaisia vanhempia miehiä, jotka eivät enää halua harrastaa seksiä syystä tai toisesta. Haluaisin olla sellaiselle miehelle ystävä ja mahdollisesti jopa joskus asumaan yhdessä. Tukena ja turvana toisillemme elämän viimeisinä vuosina.

68

452

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei kiinnosta. Kyllä seksiä pitää olla ja nuoremman kanssa.

• Anonyymi

No onko sulla?

• Anonyymi kirjoitti:

No onko sulla?

No ei ole. Mutta sellainen pitää olla jos on. Muuten ollaan ilman.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

No ei ole. Mutta sellainen pitää olla jos on. Muuten ollaan ilman.

Ollaan ilman mitä? Seksiä? Eikö aloittaja juuri tähän juuri viitannut? Ilman ystäviä? Ilman läheisiä?

• Anonyymi kirjoitti:

Ollaan ilman mitä? Seksiä? Eikö aloittaja juuri tähän juuri viitannut? Ilman ystäviä? Ilman läheisiä?

Ilman kumppania, jos ei ole muuta kuin kaveruus, niin minä en näe sitä parisuhteena silloin. ihan riittävästi sain entisessä avioliitossani kärsiä siitä, että seksiä ei juuri ollut, eikä muutakaan läheisyyttä.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ilman kumppania, jos ei ole muuta kuin kaveruus, niin minä en näe sitä parisuhteena silloin. ihan riittävästi sain entisessä avioliitossani kärsiä siitä, että seksiä ei juuri ollut, eikä muutakaan läheisyyttä.

Eikö tuo johtunut ihan omasta äksyilystäsi? Ihmissuhteita on monenlaisia, voit toki elää erakkonakin jos niin toivot.

• Anonyymi kirjoitti:

Eikö tuo johtunut ihan omasta äksyilystäsi? Ihmissuhteita on monenlaisia, voit toki elää erakkonakin jos niin toivot.

Niin elänkin. Jos en saa sellaista kumppania josta voisin oikeasti pitää, ja johon rakastun.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Niin elänkin. Jos en saa sellaista kumppania josta voisin oikeasti pitää, ja johon rakastun.

No se on hyvä, niin ei kenenkään tarvitse sietää kiukkuilua. Vastailetko muuten esim. Tinderissäkin kaikille jotka eivät sinua kiinnosta tällä samalla tavalla?

• Anonyymi kirjoitti:

No se on hyvä, niin ei kenenkään tarvitse sietää kiukkuilua. Vastailetko muuten esim. Tinderissäkin kaikille jotka eivät sinua kiinnosta tällä samalla tavalla?

En vastaile siellä kellekään mitään, lähinnä siksi, ettei tule edes mätchejä koskaan. Ja jos tulee niin se on joku ulkomaalainen huijari. ei suominaiset tämmöistä patua sieltä hae.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

En vastaile siellä kellekään mitään, lähinnä siksi, ettei tule edes mätchejä koskaan. Ja jos tulee niin se on joku ulkomaalainen huijari. ei suominaiset tämmöistä patua sieltä hae.

Suominaisista joku saattaisi hakeakin, mutta jos rajaat näkyvyyden noin 18 kesäisiin niin he toki eivät hae yli viisikymppistä miestä todennäköisesti mistään.

• Anonyymi kirjoitti:

Suominaisista joku saattaisi hakeakin, mutta jos rajaat näkyvyyden noin 18 kesäisiin niin he toki eivät hae yli viisikymppistä miestä todennäköisesti mistään.

Ikähaarukka mulla on 18-40. Mutta ei todellakaan ketään näytä kiinnostavan. Ja sitten jos se mätsi jonkun kanssa on tullutkin, niin ei mitään juttua synny. En ole käynyt kertaakaan treffeillä. Kuitenkin oon tinderiä käyttäny enemmän ja vähemmän aktiivisesti vuosia.

• mustasusi kirjoitti:

Ikähaarukka mulla on 18-40. Mutta ei todellakaan ketään näytä kiinnostavan. Ja sitten jos se mätsi jonkun kanssa on tullutkin, niin ei mitään juttua synny. En ole käynyt kertaakaan treffeillä. Kuitenkin oon tinderiä käyttäny enemmän ja vähemmän aktiivisesti vuosia.

sen verran korjaan, että muutaman kerran on seksiä tarjottu rahaa vastaan, ja nää on ollut jotain 18-20 vuotiaita.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

sen verran korjaan, että muutaman kerran on seksiä tarjottu rahaa vastaan, ja nää on ollut jotain 18-20 vuotiaita.

Eikö tuo ole ihan win-win-tilanne? Sinä saat mitä haluat, tytöt saa mitä haluaa, aloittajan kaltaiset joille muu kuin seksi ja raha merkitsee enemmän hengailevat sitten keskenään, kaikki on tyytyväisiä.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ymmärrän sinua ja olen samaa mieltä. Olen elänyt samoin ja edelleen omaishoitajana. On 1/2 avioliitto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä hakee yli 90 v noin 50 naista/ vuorokausi. Ketä haetaan ja ketä ei ?

• Anonyymi kirjoitti:

Eikö tuo ole ihan win-win-tilanne? Sinä saat mitä haluat, tytöt saa mitä haluaa, aloittajan kaltaiset joille muu kuin seksi ja raha merkitsee enemmän hengailevat sitten keskenään, kaikki on tyytyväisiä.

ei rahalla saa rakkautta. enkä minä ole niin rikas, että on jaella jostain seksistä satasia toisille.

• Anonyymi kirjoitti:

No niin, sun täytyy olla sitten aika alfa jätkä. Minä en ole ku tämmönen mummunaama örkki vissiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan varmasti hakee, jos tuolla yli ysikymppisellä on vielä kuumetta yli 40 astetta niin tytöt raahaa sen alttarille vihkivaloja vannomaan.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

ei rahalla saa rakkautta. enkä minä ole niin rikas, että on jaella jostain seksistä satasia toisille.

Se noissa ihmissuhteissa on kumma puoli, että ei voi vaan ottaa, jotain pitää antaakin.

• Anonyymi kirjoitti:

Se noissa ihmissuhteissa on kumma puoli, että ei voi vaan ottaa, jotain pitää antaakin.

Niin, tiedän toki sen... Mutta jos raha on se juttu, niin se tuntuu vähän... Miten sen nyt sanois. ei sillä, kieltämättä se houkutteleekin, kun tietää ettei sellaista enää muuten sais. Mutta pitäis sitte olla sitä rahaa laittaa siihe.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Niin, tiedän toki sen... Mutta jos raha on se juttu, niin se tuntuu vähän... Miten sen nyt sanois. ei sillä, kieltämättä se houkutteleekin, kun tietää ettei sellaista enää muuten sais. Mutta pitäis sitte olla sitä rahaa laittaa siihe.

Jos seksi ja ainoastaan itseään merkittävästi nuoremmalta on se juttu, niin tuntuuhan sekin vähän... Jos esineellistää ihmisen, niin esineillä on hintansa.

• Anonyymi kirjoitti:

Jos seksi ja ainoastaan itseään merkittävästi nuoremmalta on se juttu, niin tuntuuhan sekin vähän... Jos esineellistää ihmisen, niin esineillä on hintansa.

Kyllä minä ihan oikeaa rakkautta haluan, enkä vain seksiä.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

"Ikähaarukka mulla on 18-40."

Ja kuitenkin olet palstalla haukkunut yli 35-vuotiaita mummeleiksi. Sähän olet oikein varsinainen saalis.

• Anonyymi kirjoitti:

"Ikähaarukka mulla on 18-40."

Ja kuitenkin olet palstalla haukkunut yli 35-vuotiaita mummeleiksi. Sähän olet oikein varsinainen saalis.

Haukkunut? Se kun otatte itseenne kaikki, ettekä kuuntele mitä oikeasti sanon.

• Sä elät enemmän menneessä kuin minä.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Mummottelu on haukkumista, vaikka ei sitä henkilökohtaisesti ottaisikaan. Mä totesin sulle jo silliin kun mummittelit 35-vuotiaita, että olet näköjåön taas laskenut tuota mummon rajaa. Todellisuudessahan 35 vuotias mummo on äärimmäinen harvinaisuus.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Mitähän sä sitten "oikeasti" sanot, kun kutsut 35-vuotiaita mummeleiksi? Mikä se sen aito sanoma on, josta ei kukaan loukkaantuisi?

• Anonyymi kirjoitti:

Mummottelu on haukkumista, vaikka ei sitä henkilökohtaisesti ottaisikaan. Mä totesin sulle jo silliin kun mummittelit 35-vuotiaita, että olet näköjåön taas laskenut tuota mummon rajaa. Todellisuudessahan 35 vuotias mummo on äärimmäinen harvinaisuus.

Sä et ymmärrä vertauskuvallista viestintää?

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Sä elät enemmän menneessä kuin minä.

Ei ole mitään syytä olettaa tuon muuttuneen mihinkään. Meneisyys, joka ei ole muuttunut mihinkään, on sama kuin nykyhetki.

• Anonyymi kirjoitti:

Mitähän sä sitten "oikeasti" sanot, kun kutsut 35-vuotiaita mummeleiksi? Mikä se sen aito sanoma on, josta ei kukaan loukkaantuisi?

Mä en tullut palstalle väittelemään sun kanssa. Täällä ei kukaan muu saa kirjoittaa mulle mitään näköjään kuin sinä vaan jatkuvasti räpisemässä jostaki ja ihan kaikesta.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Sä et ymmärrä vertauskuvallista viestintää?

No kerro ihmeessä mikä hieno ja ei loukkava metafora sisältyy mm. sanaan "mummeli".

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Mä en tullut palstalle väittelemään sun kanssa. Täällä ei kukaan muu saa kirjoittaa mulle mitään näköjään kuin sinä vaan jatkuvasti räpisemässä jostaki ja ihan kaikesta.

Eli et osaa edes itse kertoa mitä hienoa ja mieltäylentävää olet oikeasti tarkoittanut mummottelulla?

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Sinulla ei selvästikään ole mitään käsitystä siitä ketä sinuttelet.

• Anonyymi kirjoitti:

Eli et osaa edes itse kertoa mitä hienoa ja mieltäylentävää olet oikeasti tarkoittanut mummottelulla?

Ei sen ole tarkoitus mikään kehu ollakaan. Asia loppuun käsitelty. Ihan samalla tavalla vanhoja miehiäkin haukutaan papoiksi ja sediksi, ja gubeiksi kurpiksi ties miksi kurpitsoiksi. Vanhuus ei ole mitään kovinta valttia ollu koskaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinulla ei selvästikään ole mitään käsitystä siitä ketä sinuttelet.

Aivan... Kelläpä olisi sitten käsitystä ketä täällä sinutellaan.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ei sen ole tarkoitus mikään kehu ollakaan. Asia loppuun käsitelty. Ihan samalla tavalla vanhoja miehiäkin haukutaan papoiksi ja sediksi, ja gubeiksi kurpiksi ties miksi kurpitsoiksi. Vanhuus ei ole mitään kovinta valttia ollu koskaan.

Eli ensimmäinen tulkintani haukkumisesta oli täysin oikea. Miksi siis edes aloit nillittää siitä?

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Aivan... Kelläpä olisi sitten käsitystä ketä täällä sinutellaan.

Jos ei ole mitään käsitystä, niin miksi ihmeessä sitten sinutella ja olettaa kauemmas?

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Guppe ei muuten todellakaan ole lähtökohtaisesti haukkumasana. Sillä tarkoitetan usein arkikielessä (niissä piireissä, jotka tuota sanaa arkikielessään käyttävät) tarkoittamaan kaveria. Guppe on myös äijä, kehumielessä. Se voi tietenkin tarkoittaa ukkoa, mutta silloin sitä yleensä korostetaan "vanha guppe".

• Anonyymi kirjoitti:

Jos ei ole mitään käsitystä, niin miksi ihmeessä sitten sinutella ja olettaa kauemmas?

Mitä ihmeen nillitystä tääki taas on?

• Anonyymi kirjoitti:

Guppe ei muuten todellakaan ole lähtökohtaisesti haukkumasana. Sillä tarkoitetan usein arkikielessä (niissä piireissä, jotka tuota sanaa arkikielessään käyttävät) tarkoittamaan kaveria. Guppe on myös äijä, kehumielessä. Se voi tietenkin tarkoittaa ukkoa, mutta silloin sitä yleensä korostetaan "vanha guppe".

No mulle tuo termi on aina kalskahtanu korvaan negatiivisesti.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Mä en ole haukkunut sun ikää. Se että ite haukut itteäsi oikeuta naisia haukkumaan. hauku itseäsi mutta lopeta mummottelu.

• Anonyymi kirjoitti:

Mä en ole haukkunut sun ikää. Se että ite haukut itteäsi oikeuta naisia haukkumaan. hauku itseäsi mutta lopeta mummottelu.

Mä olen mummotellut vain siinä tilanteessa, kun olen ollut ärtyneenä siitä että mulle tuputetaan väkisin jotain mitä en ole halunnut korvikkeena jolleki toiselle. Kyllä luulen että ärsyttäisi sinuakin kyseisessä tilanteessa.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

No mulle tuo termi on aina kalskahtanu korvaan negatiivisesti.

Sille tuskin kukaan muu mitään mahtaa. Tuo mitä kerroin on kuitenkin se miten ko. sanaa yleensä käytetään.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Mitä ihmeen nillitystä tääki taas on?

"Haukkunut? Se kun otatte itseenne kaikki, ettekä kuuntele mitä oikeasti sanon."

Uli uli, juuri itse sanoit, että kyse on ollut haukkumisesta. Koeta nyt jo päättää.

• Anonyymi kirjoitti:

Sille tuskin kukaan muu mitään mahtaa. Tuo mitä kerroin on kuitenkin se miten ko. sanaa yleensä käytetään.

Ei ole täällä kehä kolmosen ulkopuolella kovin käytetty termi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei täällä kukaan ole hänen ikäänsä haukkunut, jollei hän itse ensiksi ole aloittanut haukkumista. Onhan se ihan hiivatin koomista, että puolta vanhempi mies haukkuu mummoksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei täällä kukaan ole hänen ikäänsä haukkunut, jollei hän itse ensiksi ole aloittanut haukkumista. Onhan se ihan hiivatin koomista, että puolta vanhempi mies haukkuu mummoksi.

No eiköhän nyt voida jo tehdä rauha? Mitään järkeä tällaisessa sotimisessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä hänestä on jopa täällä oltu kiinnostuneuta, tai ainakin häntä kohtaan on osoitettu mielenkiintoa. Se mielenkiinto on kuitenkin aina ymmärrettävän nopeasti loppunut, kun on alkanut mummottelu ja muu haukkuminen. Ei yksikään nuorikaan nainen huoli miestä, joka mummottelee itseään reilusti nuorempiakin naisia.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Mä olen mummotellut vain siinä tilanteessa, kun olen ollut ärtyneenä siitä että mulle tuputetaan väkisin jotain mitä en ole halunnut korvikkeena jolleki toiselle. Kyllä luulen että ärsyttäisi sinuakin kyseisessä tilanteessa.

Pitäiskö sun mennä vihanhallintakurssille. Kukaan muu ei hauku täällä naisia kuin sinä jani. ja sitten ihmettelet kun kukaan ei puhu sulle.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ei ole täällä kehä kolmosen ulkopuolella kovin käytetty termi.

Ilen asunut monissa paikoissa Suomessa ja kyllä tuota on melkein kaikkialla käytetty, tosin ei arkikielessä.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Haukkumalla saa harvoin kavereita.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

sä et osaa perustella sun kirjotuksia. Jos sua ärsyttää niin miksi sä haukut naisia. Mitä ne naiset on sulle tehneet että se oikeuttaa haukkumaan heitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haukkumalla saa harvoin kavereita.

Niitäkö tämä mies täältä keräilee?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niitäkö tämä mies täältä keräilee?

Kysy häneltä. Ainkin hän hyvin usein valittaa, kun ei kukaan täällä(kään) hänestä tykkää ja välitä.

• Anonyymi

Kyllä itellä on vielä varsin aktiivinen seksielämä vaikka ikäänkin on jo 73v. Justiinsakin sain jouluna -96 ja heti perään toisen kerran vappuna 2007 ja iliman viakarraa että repikkää siitä

• Nostan hattua tälle.

• Anonyymi

🤣🤣🤣kerrankin jotain positiivista tällä palstalla

• Anonyymi

Näin vanhempana naisena sanoisin, että seksille olisi käyttöä.
      Se että sinä olet frigidi ei tarkoita että kaikki ikäisesi naiset olisivat sitä.

• Anonyymi

Olet oikeasti typerä ap. Olen 50+ nainen ja seksiä tekee edelleen mieli.

• Anonyymi

Jos sinä vedät kaljaa kaksin käsin ja minä en käytä alkoholia, olenko minä typerä? -sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos sinä vedät kaljaa kaksin käsin ja minä en käytä alkoholia, olenko minä typerä? -sivusta

"Jos sinä vedät kaljaa kaksin käsin ja minä en käytä alkoholia, olenko minä typerä?"

Jos oletat kaikkien olevan kuten sinä, niin olet.
        -toinen sivusta-

• Anonyymi

Mustallasudella on niin pateettiset jutut, että en jaksaisi tuota valittajaa sekuntiakaan tosielämässä. Nainen 50 v., aktiivinen seksielämä

• Anonyymi

Se ei saa tarvitsemaansa hoitoa masikseen tai muuhun mt-ongelmaan ja se näkyy jutuissaan. Eikä palstailu varmaankaan paranna tilannetta.

• Anonyymi

Ei nyt sentään 10 vuoteen, terv keski-ikäinen nainen

• Anonyymi

Seksiä kolme kertaa viikossa vähintään ja kohta 50 vuotta mittarissa. Kyllä seksiä pitää olla.

• Anonyymi

Itse olen alle kolmekymppinen nainen, mutta samankaltaiset toiveet.

• Anonyymi

Huonoa seksiä on silloin ollut. Ehkä ei ole jaksanut myöskään huolehtia itsestä tai ei ole muuten itseen tyytyväinen. Kyllä orgasmin haluaa mahdollisimman usein kokea. Ja jos on tyytyväinen itseen, on vartaloa myös kiva esitellä.

• Anonyymi

"naisena seksiin ei ole ollut mitään tarvetta yli kymmeneen vuoteen"

Niin, munasarjakkaan seksuaalisuus alkaa havaittavasti laimenemaan kun hän on täyttänyt noin 30v ja päättyy käytännössä kokonaan kun vaihdevuotensa alkavat noin 45 ikävuoden tietämillä.

" joten tuli mieleen että onko sellaisia vanhempia miehiä, jotka eivät enää halua harrastaa seksiä syystä tai toisesta."

Kyllä on, haudoissaan. Heitä, jotka eivät kykene harrastamaan seksiä (seksuaalinen tunkeutuminen) on pitkälle alle yksi prosentti miehistä, he silti haluavat leikkiä ja leikitellä muita lemmenleikkejä.

" Haluaisin olla sellaiselle miehelle ystävä ja mahdollisesti jopa joskus asumaan yhdessä. Tukena ja turvana toisillemme elämän viimeisinä vuosina."

Eli geriatriaystävyys tai jopa geriattiasuhde. Jos olet huomattavan rikas sekä valmis joviaalisti jakamaan miehelle maallista hyvää, niin varmasti löytyy joku luuseri. Jos mies on omillaan toimeentuleva niin miksi ihmeessä ottaisi riesakseen wanhusnaisen seksittömään oleskeluun.

Mies ryhtyy parisuhteeseen vain ja ainoastaan seksielämän takia, jonka täytyyy olla riittävän erinomaista, ja tytön täytyy olla esittelykelpoinen nuori hoikka kaunotar, ei rumapainoinen ikänainen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      19
      2460
    2. 148
      2214
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2132
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2109
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1674
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1583
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1506
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      277
      1388
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1369
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      130
      1346
    Aihe