Mulla uusi Bella 500br ja pari hassua ongelmaa, onko linjoilla vastaaavan veneen omistajilla vinkkkejä:
- Miten kuppi-istuimia pyöritetään jalustan ympärillä? Kun vedän penkin alla olevasta vivusta ylös, niin penkki liikkuu eteen ja taakse, mutta en keksi miten penkkiä voisi ns. pyöräyttää niin, että se kääntyisi takasohvan suuntaan. Käsivoimin tuoli ei pyöri mihinkään ja jalan ympärillä olevan ruuvin löysääminen ei auta mitenkään. MIten siis pyöritän tuolia ja voiko sen korkeuttakin säätää jotenkin?
- Apukuskin istuimen edessä on säilytystila, jossa on virtapistoke (ns. tupakansytyttimen). Pitäisikö tähän tulla virta automaattisesti vai pitääkö jostain kytkeä päälle? Testasin pistoketta matkakylmälaukulla, mutta pistokkeesta ei tullut virtaa lainkaan.
- Manuaalinen nopeusmittari ei toimi. Ilmoitin tästä jo myyjälle, mutta onko ollut vastaavia ongelmia?
- Rattia käännettäessä erityisesti ääriasentoon, kuuluu pulpetin alta rahinaa. Olisiko joku ohjauksen vaijeri, joka hankaa pulpettiin? Veneessä ei ole hydraulista ohjausta.
Bella 500br omistajilta vinkkejä?
Anonyymi-ap
4
663
Vastaukset
- Anonyymi
Etsitten kysynyt siltä myyjältä?
- Anonyymi
Mikä on manuaalinen nopeusmittari ?
- Anonyymi
Naru johon on sidottu solmuja tasavälein.
- Anonyymi
Arvasinkin, että täältä saa lähinnä vittuilua osakseen. Tottakai osaan kysyä myyjältä, mutta en nyt viitsinyt viikonloppuna hänelle soitella. Nopeusmittari on nopeusmittari. Yritin vaan selventää, että kukaan ei sotke plotterin nopeusnäyttöön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723113
- 602854
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322405- 802236
- 602053
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171577Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408