Mulla uusi Bella 500br ja pari hassua ongelmaa, onko linjoilla vastaaavan veneen omistajilla vinkkkejä:
- Miten kuppi-istuimia pyöritetään jalustan ympärillä? Kun vedän penkin alla olevasta vivusta ylös, niin penkki liikkuu eteen ja taakse, mutta en keksi miten penkkiä voisi ns. pyöräyttää niin, että se kääntyisi takasohvan suuntaan. Käsivoimin tuoli ei pyöri mihinkään ja jalan ympärillä olevan ruuvin löysääminen ei auta mitenkään. MIten siis pyöritän tuolia ja voiko sen korkeuttakin säätää jotenkin?
- Apukuskin istuimen edessä on säilytystila, jossa on virtapistoke (ns. tupakansytyttimen). Pitäisikö tähän tulla virta automaattisesti vai pitääkö jostain kytkeä päälle? Testasin pistoketta matkakylmälaukulla, mutta pistokkeesta ei tullut virtaa lainkaan.
- Manuaalinen nopeusmittari ei toimi. Ilmoitin tästä jo myyjälle, mutta onko ollut vastaavia ongelmia?
- Rattia käännettäessä erityisesti ääriasentoon, kuuluu pulpetin alta rahinaa. Olisiko joku ohjauksen vaijeri, joka hankaa pulpettiin? Veneessä ei ole hydraulista ohjausta.
Bella 500br omistajilta vinkkejä?
Anonyymi-ap
4
997
Vastaukset
- Anonyymi
Etsitten kysynyt siltä myyjältä?
- Anonyymi
Mikä on manuaalinen nopeusmittari ?
- Anonyymi
Naru johon on sidottu solmuja tasavälein.
- Anonyymi
Arvasinkin, että täältä saa lähinnä vittuilua osakseen. Tottakai osaan kysyä myyjältä, mutta en nyt viitsinyt viikonloppuna hänelle soitella. Nopeusmittari on nopeusmittari. Yritin vaan selventää, että kukaan ei sotke plotterin nopeusnäyttöön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko532301Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy182171Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1671854Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82321339Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1271269Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861144Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661065Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.101952- 84887
Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j70862