Sitä miettii hetken että voiko se olla että vastaukset on häneltä. Sitten taas aamulla tajuaa kun näkee että ei voi. On vain sattuma joka on johdatellut harhaan. Haikeaa mutta samalla helpotus. Kohta asiat muuttuu ja tämänkin voi unohtaa.
Jännän äärellä.
15
397
Vastaukset
- Anonyymi
Vastaukset täällä?
- Anonyymi
Niin jos ne olisi jossain muualla, niin sehän olisi selvä, täällähän kaikki on epätodennäköistä ja se on varma.
- Anonyymi
Lisään vielä että voittaahan ne jotkut lotossakin.
- Anonyymi
Niin ätmi varmaan tarkoitti tätä itselleenvastailushowta, look alive buddy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään vielä että voittaahan ne jotkut lotossakin.
Voitin kerran 4+1, olin varalla loton voittojen puhelinjonossa. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voitin kerran 4 1, olin varalla loton voittojen puhelinjonossa. Sivusta
Mahdoton potti varmaan 😉
- Anonyymi
Siitä vaan huutamaan BINGO kun sattuu kohdalle
- Anonyymi
”Sitten taas aamulla tajuaa kun näkee että ei voi.” Mikä ei sovi kuvaan?
- Anonyymi
Monta verbiä samassa lausessa. Mitä sitten, kaikki tarkoittaa jotain. Tarkoitin kun näkee aamulla ihmisen naaman, tajuaa itse ettei se vastaaja voinut olla hän.
- Anonyymi
No varmaan se, että tämä äijä kirjoittaa itsensä kanssa, niin pettyyhän sitä iso mies pettäjähu*riin ja mitä hänen kauniit kuvaelmat ny onkaan tuntemattomista naisista, joiden pettäminen on sitä, ettei palstaäijä kiinnosta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monta verbiä samassa lausessa. Mitä sitten, kaikki tarkoittaa jotain. Tarkoitin kun näkee aamulla ihmisen naaman, tajuaa itse ettei se vastaaja voinut olla hän.
Voihan sitä noinkin ajatella, mutta kyllä naamasta on joskus vaikea lukea. Sekä omasta että jonkun toisen. Joskus on tultu jälkikäteen sanomaan, että olin sinuun ihastunut. En ollut huomannut mitään, vaikka oltu tekemisissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan sitä noinkin ajatella, mutta kyllä naamasta on joskus vaikea lukea. Sekä omasta että jonkun toisen. Joskus on tultu jälkikäteen sanomaan, että olin sinuun ihastunut. En ollut huomannut mitään, vaikka oltu tekemisissä.
Joo hän nyt sattuu olemaan pokerinaama.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo hän nyt sattuu olemaan pokerinaama.
Just näin jos on hänestä kysymys. Sattumoisin olen nähnyt hänet muutaman kerran, ihmettelen kuitenkin kauniin naisen pokerinaamaista käytöstä, eikä enää voi olla sattumasta kyse 😊
- Anonyymi
Eihän tuossa mitään sattumaa ole vaan pelkkää harhaluuloa.
- Anonyymi
Aloitus on palstamiehen provo ja sinun jutut yhtälailla harhaluuloa osumiesi kanssa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
"Miko Bergbom, miksi euron bensa maksaa kaksi euroa?"
Valtakunnan suurin kaupallinen porvarimediakin kyselee nyt miksi perussuomalaisset ovat rikkoneet tärkeimmän vaalilupauk2707279SDP: "On hyvä että bensiinin hinta nousee"
Suurin oppositiopuolue SDP on mielissään siitä, että bensan hinta nousee suomalaisille. https://www.iltalehti.fi/polit2723807Mistä ihmeestä sitä viirasi?
Oliko tuo Timo Kalima hyvä silmälääkäri? Mikähän hänen silmiinsä osui kun piti mennä tuollaista tekemään. Kaikki näytti443708"Mieheksi ja naiseksi hän heidät loi."
Räsäsen tuomio on iso harppaus woke-valtioksi. – Tässä maassa on nyt selvästi kiellettyjä sanoja ja ajatusrikoksia. –2812612Valion maitotehtaalla kapina
Ilmastonmuutoksesta, eläinten hyvinvoinnista ja ympäristön saastumisesta huolestuneet eläinkapinalliset estävät panssa302045SDP haluaa tappaa maaseudun - bensan hinta mahdollisimman korkealle
Maaseudulla auto on välttämätön asia, ja lähes kaikilla on bensa-autot. Kuinka tyhmä pitää olla jos äänestää demareita?1531948Partamies hoi!
En aio häiritä jos on mukavampi olla hiljaa tai jos siellä kaukana sinun paikkakunnalla on jo joku hoito. Miten olisi re401917Outoa toimintaa Tuhannen taalan yrittäjällä
Ihmiset ympäri Suomen on kyselleet, että miksi tämä yrittäjä hoitaa ilkivalta-asiaa netissä kun se kuuluisi poliisille.1311882Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää151735Martina Aitolehti pistää luun kurkkuun Erikoisjoukot-kouluttajalle - Ei usko tätä!
Martina Aitolehti on persoona, joka herättää monessa tunteita. Hänen yksityiselämänsä on noussut kohuotsikoihin mm. eläm161375