Jännän äärellä.

Anonyymi-ap

Sitä miettii hetken että voiko se olla että vastaukset on häneltä. Sitten taas aamulla tajuaa kun näkee että ei voi. On vain sattuma joka on johdatellut harhaan. Haikeaa mutta samalla helpotus. Kohta asiat muuttuu ja tämänkin voi unohtaa.

15

383

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vastaukset täällä?

• Anonyymi

Niin jos ne olisi jossain muualla, niin sehän olisi selvä, täällähän kaikki on epätodennäköistä ja se on varma.

• Anonyymi

Lisään vielä että voittaahan ne jotkut lotossakin.

• Anonyymi

Niin ätmi varmaan tarkoitti tätä itselleenvastailushowta, look alive buddy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisään vielä että voittaahan ne jotkut lotossakin.

Voitin kerran 4+1, olin varalla loton voittojen puhelinjonossa. Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voitin kerran 4 1, olin varalla loton voittojen puhelinjonossa. Sivusta

Mahdoton potti varmaan 😉

• Anonyymi

Siitä vaan huutamaan BINGO kun sattuu kohdalle

• Anonyymi

”Sitten taas aamulla tajuaa kun näkee että ei voi.” Mikä ei sovi kuvaan?

• Anonyymi

Monta verbiä samassa lausessa. Mitä sitten, kaikki tarkoittaa jotain. Tarkoitin kun näkee aamulla ihmisen naaman, tajuaa itse ettei se vastaaja voinut olla hän.

• Anonyymi

No varmaan se, että tämä äijä kirjoittaa itsensä kanssa, niin pettyyhän sitä iso mies pettäjähu*riin ja mitä hänen kauniit kuvaelmat ny onkaan tuntemattomista naisista, joiden pettäminen on sitä, ettei palstaäijä kiinnosta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monta verbiä samassa lausessa. Mitä sitten, kaikki tarkoittaa jotain. Tarkoitin kun näkee aamulla ihmisen naaman, tajuaa itse ettei se vastaaja voinut olla hän.

Voihan sitä noinkin ajatella, mutta kyllä naamasta on joskus vaikea lukea. Sekä omasta että jonkun toisen. Joskus on tultu jälkikäteen sanomaan, että olin sinuun ihastunut. En ollut huomannut mitään, vaikka oltu tekemisissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voihan sitä noinkin ajatella, mutta kyllä naamasta on joskus vaikea lukea. Sekä omasta että jonkun toisen. Joskus on tultu jälkikäteen sanomaan, että olin sinuun ihastunut. En ollut huomannut mitään, vaikka oltu tekemisissä.

Joo hän nyt sattuu olemaan pokerinaama.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo hän nyt sattuu olemaan pokerinaama.

Just näin jos on hänestä kysymys. Sattumoisin olen nähnyt hänet muutaman kerran, ihmettelen kuitenkin kauniin naisen pokerinaamaista käytöstä, eikä enää voi olla sattumasta kyse 😊

• Anonyymi

Eihän tuossa mitään sattumaa ole vaan pelkkää harhaluuloa.

• Anonyymi

Aloitus on palstamiehen provo ja sinun jutut yhtälailla harhaluuloa osumiesi kanssa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia?

Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?
      Arvot ja etiikka
      4
      12346
    2. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      4
      11143
    3. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      174
      5064
    4. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      27
      3673
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      195
      3513
    6. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      44
      3027
    7. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      108
      2759
    8. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      34
      2106
    9. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      13
      2058
    10. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      19
      1925
    Aihe