Sitä miettii hetken että voiko se olla että vastaukset on häneltä. Sitten taas aamulla tajuaa kun näkee että ei voi. On vain sattuma joka on johdatellut harhaan. Haikeaa mutta samalla helpotus. Kohta asiat muuttuu ja tämänkin voi unohtaa.
Jännän äärellä.
15
316
Vastaukset
- Anonyymi
Vastaukset täällä?
- Anonyymi
Niin jos ne olisi jossain muualla, niin sehän olisi selvä, täällähän kaikki on epätodennäköistä ja se on varma.
- Anonyymi
Lisään vielä että voittaahan ne jotkut lotossakin.
- Anonyymi
Niin ätmi varmaan tarkoitti tätä itselleenvastailushowta, look alive buddy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään vielä että voittaahan ne jotkut lotossakin.
Voitin kerran 4+1, olin varalla loton voittojen puhelinjonossa. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voitin kerran 4 1, olin varalla loton voittojen puhelinjonossa. Sivusta
Mahdoton potti varmaan 😉
- Anonyymi
Siitä vaan huutamaan BINGO kun sattuu kohdalle
- Anonyymi
”Sitten taas aamulla tajuaa kun näkee että ei voi.” Mikä ei sovi kuvaan?
- Anonyymi
Monta verbiä samassa lausessa. Mitä sitten, kaikki tarkoittaa jotain. Tarkoitin kun näkee aamulla ihmisen naaman, tajuaa itse ettei se vastaaja voinut olla hän.
- Anonyymi
No varmaan se, että tämä äijä kirjoittaa itsensä kanssa, niin pettyyhän sitä iso mies pettäjähu*riin ja mitä hänen kauniit kuvaelmat ny onkaan tuntemattomista naisista, joiden pettäminen on sitä, ettei palstaäijä kiinnosta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monta verbiä samassa lausessa. Mitä sitten, kaikki tarkoittaa jotain. Tarkoitin kun näkee aamulla ihmisen naaman, tajuaa itse ettei se vastaaja voinut olla hän.
Voihan sitä noinkin ajatella, mutta kyllä naamasta on joskus vaikea lukea. Sekä omasta että jonkun toisen. Joskus on tultu jälkikäteen sanomaan, että olin sinuun ihastunut. En ollut huomannut mitään, vaikka oltu tekemisissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan sitä noinkin ajatella, mutta kyllä naamasta on joskus vaikea lukea. Sekä omasta että jonkun toisen. Joskus on tultu jälkikäteen sanomaan, että olin sinuun ihastunut. En ollut huomannut mitään, vaikka oltu tekemisissä.
Joo hän nyt sattuu olemaan pokerinaama.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo hän nyt sattuu olemaan pokerinaama.
Just näin jos on hänestä kysymys. Sattumoisin olen nähnyt hänet muutaman kerran, ihmettelen kuitenkin kauniin naisen pokerinaamaista käytöstä, eikä enää voi olla sattumasta kyse 😊
- Anonyymi
Eihän tuossa mitään sattumaa ole vaan pelkkää harhaluuloa.
- Anonyymi
Aloitus on palstamiehen provo ja sinun jutut yhtälailla harhaluuloa osumiesi kanssa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä831601Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691531Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2661252Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691252- 56857
- 65834
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em64827Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40811- 40797
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44771