Jännän äärellä.

Anonyymi-ap

Sitä miettii hetken että voiko se olla että vastaukset on häneltä. Sitten taas aamulla tajuaa kun näkee että ei voi. On vain sattuma joka on johdatellut harhaan. Haikeaa mutta samalla helpotus. Kohta asiat muuttuu ja tämänkin voi unohtaa.

15

405

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vastaukset täällä?

• Anonyymi

Niin jos ne olisi jossain muualla, niin sehän olisi selvä, täällähän kaikki on epätodennäköistä ja se on varma.

• Anonyymi

Lisään vielä että voittaahan ne jotkut lotossakin.

• Anonyymi

Niin ätmi varmaan tarkoitti tätä itselleenvastailushowta, look alive buddy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisään vielä että voittaahan ne jotkut lotossakin.

Voitin kerran 4+1, olin varalla loton voittojen puhelinjonossa. Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voitin kerran 4 1, olin varalla loton voittojen puhelinjonossa. Sivusta

Mahdoton potti varmaan 😉

• Anonyymi

Siitä vaan huutamaan BINGO kun sattuu kohdalle

• Anonyymi

”Sitten taas aamulla tajuaa kun näkee että ei voi.” Mikä ei sovi kuvaan?

• Anonyymi

Monta verbiä samassa lausessa. Mitä sitten, kaikki tarkoittaa jotain. Tarkoitin kun näkee aamulla ihmisen naaman, tajuaa itse ettei se vastaaja voinut olla hän.

• Anonyymi

No varmaan se, että tämä äijä kirjoittaa itsensä kanssa, niin pettyyhän sitä iso mies pettäjähu*riin ja mitä hänen kauniit kuvaelmat ny onkaan tuntemattomista naisista, joiden pettäminen on sitä, ettei palstaäijä kiinnosta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monta verbiä samassa lausessa. Mitä sitten, kaikki tarkoittaa jotain. Tarkoitin kun näkee aamulla ihmisen naaman, tajuaa itse ettei se vastaaja voinut olla hän.

Voihan sitä noinkin ajatella, mutta kyllä naamasta on joskus vaikea lukea. Sekä omasta että jonkun toisen. Joskus on tultu jälkikäteen sanomaan, että olin sinuun ihastunut. En ollut huomannut mitään, vaikka oltu tekemisissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voihan sitä noinkin ajatella, mutta kyllä naamasta on joskus vaikea lukea. Sekä omasta että jonkun toisen. Joskus on tultu jälkikäteen sanomaan, että olin sinuun ihastunut. En ollut huomannut mitään, vaikka oltu tekemisissä.

Joo hän nyt sattuu olemaan pokerinaama.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo hän nyt sattuu olemaan pokerinaama.

Just näin jos on hänestä kysymys. Sattumoisin olen nähnyt hänet muutaman kerran, ihmettelen kuitenkin kauniin naisen pokerinaamaista käytöstä, eikä enää voi olla sattumasta kyse 😊

• Anonyymi

Eihän tuossa mitään sattumaa ole vaan pelkkää harhaluuloa.

• Anonyymi

Aloitus on palstamiehen provo ja sinun jutut yhtälailla harhaluuloa osumiesi kanssa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      252
      9338
    2. Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja

Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve
      Kommunismi
      5
      2801
    3. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      209
      1932
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      105
      1920
    5. SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918

kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,
      Maailman menoa
      64
      1408
    6. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      140
      1407
    7. Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa

Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..
      Ikävä
      128
      1317
    8. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      93
      1016
    9. Uusi mahdollisuus

Mitä tekisit toisin, jos saisit siihen mahdollisuuden?
      Ikävä
      71
      911
    10. Odotanko ihan

Turhaan jotain välillemme?
      Ikävä
      40
      828
    Aihe