On se kumma et joku ei ymmärrä ettei kiinnosta kun en vastaa viesteihin... itse en jaksaisi laittaa viestiä henkilölle joka ei vastaisi mitään...
Eioleikävä
14
396
Vastaukset
- Anonyymi
Jos aloitus olisi eräältä naiselta niin vastaisin etten ole enää laittanut sinulle viestiä. Ilmeisesti suutuit siitä kun otin yhteyttä sinuun.
- Anonyymi
Ei ole vaan Hailuodosta.
- Anonyymi
Eipä tuu laiteltua viestejä. Ei pitkiin aikoihin.
- Anonyymi
Tää on ilmeisesti käärmenaisen aloitus. Halua sotkea suhteen
- Anonyymi
Ei ole vaan toiselta.
- Anonyymi
Millä tavalla näitä ihmisssuhteita sotkettaisiin tämän keskustelupalstan kautta? Ajattelusi on aika korkealentoista, oletko ihan korkeakoululainen?
- Anonyymi
Nallelle. Menkää muut vttuu siitä.
- Anonyymi
Koita ny mies päästä yli siitä, ettei tämä ihana palstanarratiivi kantanut kuin muutaman vuoden ja sekin vain parin hörhön ansiosta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koita ny mies päästä yli siitä, ettei tämä ihana palstanarratiivi kantanut kuin muutaman vuoden ja sekin vain parin hörhön ansiosta
En ole ikinä törmännyt vastaavaan idiotismiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole ikinä törmännyt vastaavaan idiotismiin
Ei voi olla enää säälittävämpää kuin se, että parin psykoottisen johdolla taannutaan alakoulun tasolle arvailemaan fiktiohahmojen henkilöllisyyksiä
- Anonyymi
Mene ite v ttuun täält
- Anonyymi
Jos viis veisaa muiden tunteista, kannattaa pysytellä erossa ihmisistä.
- Anonyymi
Hikisten öitten välillä lakanat on vaihdettava kaikkina påivinä.
- Anonyymi
Onneksi elämä ei ole yhdestä kiinni.
Vaihtoehtoja riittää ja elämä on lyhyt, joten empimiseen ei ole enää aikaa..
Vaikka nyt joku puoliso siellä taustalla saattaisikin mustiksena noita aloituksia väsäillä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,1092965Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171872674Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina612119Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.11421Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta
"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S2231322Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät221293Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään31071Ei osattu ratkaista etääntymistä
Mä jäädyin eikä sulla ole taitoa sulattaa. Parempi antaa olla, vaikka toivoin jotain muuta. Miehelle.115880Esprit hoitokdit Varkaudessa?
Asun keskisuomessa ja käyn satunnaisesti äitini luona Varkaudessa. Äitin tarvitsee kohta hoitajan kotiin tai hoitokodin103853Ei ole liian myöhäistä..
Tule mun luo ja katso silmiin, niin saadaan taas se sanaton yhteys ja sano sitten vain anteeksi rakas ja suutele ja hala3822