Eioleikävä

Anonyymi-ap

On se kumma et joku ei ymmärrä ettei kiinnosta kun en vastaa viesteihin... itse en jaksaisi laittaa viestiä henkilölle joka ei vastaisi mitään...

14

365

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos aloitus olisi eräältä naiselta niin vastaisin etten ole enää laittanut sinulle viestiä. Ilmeisesti suutuit siitä kun otin yhteyttä sinuun.

• Anonyymi

Ei ole vaan Hailuodosta.

• Anonyymi

Eipä tuu laiteltua viestejä. Ei pitkiin aikoihin.

• Anonyymi

Tää on ilmeisesti käärmenaisen aloitus. Halua sotkea suhteen

• Anonyymi

Ei ole vaan toiselta.

• Anonyymi

Millä tavalla näitä ihmisssuhteita sotkettaisiin tämän keskustelupalstan kautta? Ajattelusi on aika korkealentoista, oletko ihan korkeakoululainen?

• Anonyymi

Nallelle. Menkää muut vttuu siitä.

• Anonyymi

Koita ny mies päästä yli siitä, ettei tämä ihana palstanarratiivi kantanut kuin muutaman vuoden ja sekin vain parin hörhön ansiosta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koita ny mies päästä yli siitä, ettei tämä ihana palstanarratiivi kantanut kuin muutaman vuoden ja sekin vain parin hörhön ansiosta

En ole ikinä törmännyt vastaavaan idiotismiin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole ikinä törmännyt vastaavaan idiotismiin

Ei voi olla enää säälittävämpää kuin se, että parin psykoottisen johdolla taannutaan alakoulun tasolle arvailemaan fiktiohahmojen henkilöllisyyksiä

• Anonyymi

Mene ite v ttuun täält

• Anonyymi

Jos viis veisaa muiden tunteista, kannattaa pysytellä erossa ihmisistä.

• Anonyymi

Hikisten öitten välillä lakanat on vaihdettava kaikkina påivinä.

• Anonyymi

Onneksi elämä ei ole yhdestä kiinni.
      Vaihtoehtoja riittää ja elämä on lyhyt, joten empimiseen ei ole enää aikaa..
      Vaikka nyt joku puoliso siellä taustalla saattaisikin mustiksena noita aloituksia väsäillä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      73
      1604
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      115
      1047
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      52
      882
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      58
      831
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      74
      776
    6. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      760
    7. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      73
      740
    8. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      737
    9. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      27
      733
    10. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      42
      716
    Aihe