Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tiedän vain että olet mielessäni, mukanani minne kuljenkin.
Haaveilen sinusta
22
1426
Vastaukset
- Anonyymi
Minäkin tyKKään sinusta 🤩
- Anonyymi
Ihanaa mennäänkö naimisiinkin:)
- Anonyymi
Olet tosi ihana.
- Anonyymi
Kiitos samoin. Se ihminen jota kaipaan, on tosi ihana. Monella tavalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos samoin. Se ihminen jota kaipaan, on tosi ihana. Monella tavalla.
Nainen vai mies? Kerro lisää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen vai mies? Kerro lisää
Eräs nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eräs nainen.
Niin on, sovittaisiin hyvin yhteen luulisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on, sovittaisiin hyvin yhteen luulisin.
Miksi luulet että sopisitte hyvin yhteen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi luulet että sopisitte hyvin yhteen?
En tiedä, tuntuu vaan siltä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eräs nainen.
Rakas..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakas..
On hän minulle rakaskin.
- Anonyymi
Vastailetko tälle miestrollille kuin hän olisi päivystävä botti sinua varten ja sinua täällä kehumassa vuolaasti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastailetko tälle miestrollille kuin hän olisi päivystävä botti sinua varten ja sinua täällä kehumassa vuolaasti?
Mitä selität? En tarvitse kenenkään kehuja. Kaipaan ihmistä joka on minulle rakas ja josta haaveilen. Hänen läheisyydestään ja niin edelleen.
- Anonyymi
Minäkin haaveilen 🥰Viime yökin meni valvoessa ja haaveillessa varmaan aamu viiteen asti, onneks oli vapaa päivä 🤗😉🔥
- Anonyymi
Mistä sinä haaveilet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sinä haaveilet?
Kahden naisen välisestä rakkaudesta ja intohimoisesta suhteesta 👩❤️💋👩 ja siis juuri hänen kanssaan, T-naisen
- Anonyymi
Miksi jätät asian haaveiluun? Toteutusta mies!
- Anonyymi
Tuliko taivaasta?
- Anonyymi
ehkä vielä joskus
https://youtu.be/3FiWjTOvLck - Anonyymi
Tiedän kyllä, samalta tuntuu. 😞
- Anonyymi
Joopati joo taas noita sun valheitasi tai potaskan puhumista jos olisit rakastanut niin et olis lähteny silloin 18 v sitten no eipä se mun vika ollut ketä lähti
- Anonyymi
Jos olisit Hän, toivoisin että haaveet kohtaisivat kesäillassa. Mutta en usko enää sattumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781032
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm91829- 62746
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81745- 119734
- 109685
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114583- 47570
- 18538
Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64502