🍋🧊🥤 xtra sokton appelsiinilimsa jäillä on mun suosikki. Kakkosena tulee sitruunasta puristettu mehu vedellä laimennettuna ja jääpalasia seassa. Kolmosena tulee vesi, jossa on jääpalasia seassa.
Paras hellejuoma gallup
25
234
Vastaukset
- Anonyymi
Itse kerätyistä raparpereista tehty mehu. Helppo tehdä ja raparperiä voi pakastaa talveksikin.
- Anonyymi
Oi! Teetkö mehun kattilassa? Mun pitäisi pakastetut raparperit saada kulutettua!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oi! Teetkö mehun kattilassa? Mun pitäisi pakastetut raparperit saada kulutettua!
Kattilassa vain kiehauttaa. Helppoa kuin mikä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kattilassa vain kiehauttaa. Helppoa kuin mikä.
Ok! Täytyy kokeilla!
- Anonyymi
Itse tehty kylmä kalja heinänteossa.
- Anonyymi
Itse tehty kalja on hyvää ja sen maltaista tehty mäskileipä. Nam!
- Anonyymi
Vesi
- Anonyymi
Vesi onkin hyvä janojuoma. Sitä voi maustaa esim. sitruunaviipaleille tai ohuilla kurkkuviipaleilla kun laittaa jääkaappiin jäähtymään vettä lasiurkissa..
- Anonyymi
Vesi, ice tea, ice coffee
- Anonyymi
Kaupan juomasekoituksissa on liikaa sokeria mulle, muuten kyllä hyviä.
- Anonyymi
Vesi on parasta, jääkylänä, jäiden kera. Jos tulee hikoiltua paljon, niin sitten kunnollinen "vichyvesi", jossa on suoloja mukana.
- Anonyymi
Mulla oli viime kesänä 0,3l vissypulloja. Ne pelastivat kun tuli kuumissaan sisälle juomaan jotakin kylmää. Mulla on nesterajoitus 2l, niin vissyissä on se hyvä puoli, että niitä ei tarvi juoda niin paljon kuin vettä janoonsa-
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla oli viime kesänä 0,3l vissypulloja. Ne pelastivat kun tuli kuumissaan sisälle juomaan jotakin kylmää. Mulla on nesterajoitus 2l, niin vissyissä on se hyvä puoli, että niitä ei tarvi juoda niin paljon kuin vettä janoonsa-
no ei mun kyllä tarvitse kylmää vettäkään paria litraa juoda, että jano lähtee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no ei mun kyllä tarvitse kylmää vettäkään paria litraa juoda, että jano lähtee.
Se mun 2 litraa sisältää kaikki päivän nesteet aamukahvista iltateehen😅.
Vesi, vissy, jäätee… vissystä ja limsoista tulee helposti hikka, eikö se ole kivaa. Mutta muuten jees. ✌🏻😎
- Anonyymi
Vettä aloittajakin enimmäkseen juo, vaikka välillä sokerittomalla limsalla herkuttelee. Mulle ei hikkaa tule.
- Anonyymi
Kyrö vodka oli ihan OK.
Vähän ehkä persoonaton, mutta toisaalta, kiva ettei tullut enempää käsidesi mieleen.- Anonyymi
Toivottavasti oli edes vettä seassa.
- Anonyymi
Persikka jäätee jäillä.
- Anonyymi
Mmm stolichnayaa limee jäitä.. Jotain semmosta.
- Anonyymi
Ei kai tuo janojuomaa kuitenkaan ole?
- Anonyymi
Minulla sama maku juoman suhteen.😃
- Anonyymi
Hyvö maku sulla😋👍.
- Anonyymi
Rainbow Coca cola on kenties parempaa, kuin originaali. Lidlin vastaava Freeone on kitkerän makuista.
- Anonyymi
Mä valikoin tuon xtra limun, kun se on napakasti hiilihapotettu. Vielä viimeisessä lasillisessa riittää kuplia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433713- 362434
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?331973- 191719
- 171679
- 231588
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai991546- 241447
- 221399
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko951371