Streptokokki A

Vuoden 2023 Omakannan teksti ei ole kohdallani kaunista luettavaa: määrittämätön verenmyrkytys, määrittämätön haimasairaus, akuutti märkivä välikorvan tulehdus, A-ryhmän streptokokin aiheuttama verenmyrkytys, määrittämätön bakteerin aiheuttama aivokalvotulehdus, määrittämätön aivotulehdus, selkäydintulehdus tai aivo-selkäydintulehdus, epileptinen kohtaus, keuhkokuume COVID-19 virusinfektio sekä silmätulehdus.

Lisäksi useita verikokeita, 7 magneettikuvausta, viikon mittainen tiputus antibioottia suoraan suoneen kotiintulon jälkeen kaksi kertaa vuorokaudessa. Lääkkeiden määrä on kamala. Kun pääsin kotiin, niin kotiuduin yhteensä 24 eri reseptin kanssa.

Kaikki alkoi pahoinvoinnista 7.1.2023. Siihen oli kaksi syytä: ruokamyrkytys tai norovirus. Työskentelin tuohon aikaan päiväkodissa toisella paikkakunnalla, missä oli liikkeellä vuodenvaihteessa 2023 streptokokkibakteeria.

8.–20.1. teho-osasto
21.–27.1. sisätautiosasto
28.–29.1. valvontaosasto
30.1.–3.2. teho-osasto
4.–10.2. valvontaosasto
11.–19.2. neurologian osasto
20.–26.2. OKS H2
27.2.–1.3. OKS G3

Minä selvisin, mutta 4-vuotias jyväskyläläinen tyttö Lumi ei...

3

362

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vakavia sairauksia on. Sinulla on ollut. Olet hengissä. Olen surullinen että kaikki eivät ole. Monesti infektion lisävaivoina on muita infektioita, jotka johtuvat heikentyneestä puolustuskyvystä. Siihen monet vanhuksetkin kuolevat, keuhkokuumeeseen, kun ovat heikoimmillaan.

• Anonyymi

Olen sitä mieltä että elämästä ei selviä hengissä. Mutta siihen asti yritetään hymyillä aina kun jaksetaan.

• Anonyymi

Juurikin näin. Eikä kukaan käske hymyilemään aina, pääasia, että edes silloin tällöin se hymykin irtoaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      86
      1383
    2. 72
      1204
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      80
      1080
    4. 95
      899
    5. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      267
      874
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      30
      800
    7. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      767
    8. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      79
      717
    9. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      703
    10. 44
      632
    Aihe