Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

Anonyymi-ap

Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähelle käsillään, niin saa pistoja piikeistä. Sinussa on jotain mystistä ja luonne on salaperäinen, kuin tuntematon, laaja tiheä metsä, jossa liikkuminen voi hirvittää. Kuin vaikeapääsyinen rotko, jonka pohjalle voi ehkä päästä, mutta jonka pohjalla tulee tunne, että paluuta ei ole. Myös kauneutesi on jotakin, joka on pelottavan puoleensavetävää ja aseistariisuvaa. Pelkään koko ajan menettäväni kontrollin. Sen takia on pakko pitää etäisyyttä ja katsella turvallisen etäisyyden päästä. Onneksi harvassa ovat ne hetket, kun olen vaaravyöhykkeellä, vaikka toisaalta en muualla haluaisi ollakaan kuin siellä.

58

1553

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minnes päin tää menee?

    • Anonyymi

      Todella kauniisti sanottu. Hieno mieli jollain.

      • Anonyymi

        Hirveetä pskaa, tyyppi elää omissa mielikuvitusmaailmoissaan.


    • Anonyymi

      Jätä nainen rauhaan.

      • Anonyymi

        En ole häntä häirinnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole häntä häirinnyt.

        Jos sinulla on noin ristiriitaiset tuntemukset hänestä niin kannattaa antaa olla ja lopettaa tämmöiset kirjoittelut. Kannattaa myös kertoa tämä henk koht sille naiselle voit saada aika nopeasti pakit..ei kukaan halua kuulla olevansa pistävä piilki, kuilun pohja mistä ei ole paluuta,naisen lähellä olla vaarayöhykkeellä.


    • Anonyymi

      Voisin sanoa tuon kaiken sinusta mies. Olen jo tehnyt selväksi tunteeni sinulle eivätkä ne ole muuttuneet. Kukaan muu ei ole saanut tuntemaan tällaista...en kylläkään pelkää menettäväni kontrollia, vaan kestän sitkeästi tunteittesi kypsymistä. Kyllä sinä sitten tulet kun olet valmis ja jos et tule koskaan, rakastan sinua silti.

    • Anonyymi

      Kehot kietoutuneena toisiimme.
      Syvä yhteys ja rakkaus.
      … syvällä Meissä …🎯

    • Anonyymi

      Kaksi herkkää sielua. Hurmoksessa. Ymmärrystä ja luottamustakin.. Vetovoimaa ja taistelutahtoa. Lempeyttä ja hymyjä.

    • Anonyymi

      Kuljetko viidakossa jossa on ryhmä improvisaatioteatterin jäseniä ja yksi joukkoon kuulumaton aarnimetsän asukki.
      Ei ihme jos vaellus on raskas ja loputon. :)
      Jäsenien kanssa on varmasti helppo tulla toimeen. Ennalta arvattavaa tunneskaalojen tasaisuutta.

    • Anonyymi

      Kannattaa pysyä sitten siellä turvallisella valoisalla puolella jos pelottaa kaameesti, mikään pakko ei ole olla sellaisen kanssa joka pelottaa ja ahdistaa, on niitä enkelimäisiäkin naisia olemassa joiden kanssa on hyvä olla ja pelotonta.
      terveisin: lusifer nainen 👹

      • Anonyymi

        Ei ahdista, mutta pelottaa. Oikeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ahdista, mutta pelottaa. Oikeasti.

        Ei niistä peloista muuten pääse pois/irti ellei kohtaa niitä asioita tai asiaa joita pelkäät ja ne vaan kasvaa ajan kuluessa siellä pään sisällä pyöritellessä. Tiedän, helpommin sanottu kun tehty mutta niin se vaan on. Oot näköjään jo itse päättänyt miten se nainen reagoi sinuun jos lähestyt, defenssi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niistä peloista muuten pääse pois/irti ellei kohtaa niitä asioita tai asiaa joita pelkäät ja ne vaan kasvaa ajan kuluessa siellä pään sisällä pyöritellessä. Tiedän, helpommin sanottu kun tehty mutta niin se vaan on. Oot näköjään jo itse päättänyt miten se nainen reagoi sinuun jos lähestyt, defenssi?

        Tiedän. Olen pahassa noidankehässä. Tilanne ruokkii itseään, eikä tästä ole helppoa tietä ulos, varsinkaan ilman naisen apua. Pientä tuuppimista kaipaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ahdista, mutta pelottaa. Oikeasti.

        oletko jutellut hänen kanssa vai kuvitteletko vain juttelevasi täällä palstalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oletko jutellut hänen kanssa vai kuvitteletko vain juttelevasi täällä palstalla?

        Olen jutellut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen jutellut.

        Kuinka voin sinua tuuppia? Niin että olisi korreksita mutta edistäisi jotain...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka voin sinua tuuppia? Niin että olisi korreksita mutta edistäisi jotain...

        Jotain rohkaisevaa. Mitä vain, joka osoittaa kiinnostusta ja huomioimista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän. Olen pahassa noidankehässä. Tilanne ruokkii itseään, eikä tästä ole helppoa tietä ulos, varsinkaan ilman naisen apua. Pientä tuuppimista kaipaan.

        Tuuppaan tuuppaan kun laitat viestin.. Sillei et voin uskoakin siihen.


    • Anonyymi

      No tiputapa ne oksasakset käsistäsi niin voit onnistua, sitä raivaussahaa ei ainakaan kannata näyttää jottei hoksaa tavoitteitasi.

      • Anonyymi

        Tää ei auennut.


    • Anonyymi

      Oih ja voih. Ota vakuutus :}

      • Anonyymi

        :DDD../sivustA


      • Anonyymi

        niin tai tee rikosilmotus jos on noin pelottava nainen😵‍💫


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin tai tee rikosilmotus jos on noin pelottava nainen😵‍💫

        Ei sotketa tähän rikoksia.


    • Anonyymi

      Mitä ihmettä pelkäät??? 😪

      • Anonyymi

        Ne möröt ovat omassa päässäni. Mutta jotakin kuolemaakin vakavampaa voi tapahtua.


      • Anonyymi

        Tai siis ne möröt voivat olla osaksi omassa päässäni. Mutta oikeasti naisen käsissä on paljon särkyvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai siis ne möröt voivat olla osaksi omassa päässäni. Mutta oikeasti naisen käsissä on paljon särkyvää.

        No kerrotko jotain siitä naisesta?
        En usko että sun tarvitsis pelätä mitään.
        Uskoisin että oisit aivan turvallisissa käsissä 😚


    • Anonyymi

      Pelkäät itseäsi etkä sitä naista. Käsittelemättömät tunteet, kauan muhineet intohimot ja epäonnistumisen pelko. Mutta suhdepakettiin kuuluu sekin että uskaltaa ottaa riskejä. Jos ei uskalla, ei ole valmis ---> et ole valmis.

    • Anonyymi

      Voi olla että toinen osapuoli on jo näyttänyt vihreää valoa. Vaikka ihan pienin teoin. Ei ehkä tarpeeksi suoraan, mutta vastavuoroisuuden sääntöjä noudattaen. Tarpeeksi ignooraamista ja kun aikaa kuluu niin kaikki unohtuu. Niinhän se menee. Voi olla että jää vuosisadan rakkaustarina kokematta.

    • Anonyymi

      Hmm. Pelottava kyllä monen mielestä 😂 En saanut tänään edes päivänvarjoa itse kiinni kun oli käännetty ja olen niin lyhyt.

      • Anonyymi

        Hhhhmm, olisinpa ollut auttamassa 😍 Tosin en tiedä olisiko minunkaan pituus riittänyt 😁


    • Anonyymi

      Mikään ei etene jos kumpikin ei tee jotain. Ei riitä, että toinen tekee ja toinen ei. Ehkä ei ole tarpeeksi kiinnostunut, jos ei uskalla mihinkään reagoida. Kyllä se toinenkin sen ajan kanssa tajuaa ja jossain kohtaa häviää kuvioista.

    • Olet kuin piikikäs ruusupuska, sanoi hän.

      Ja läträät hajuvedellä.

      Luonteesi on kuin pimeä metsä, mihin järjen valo ei paista.

      "Kauneutesi" on niin pelottavaa että katson sinua vain riittävän etäisyyden päästä, ja silloinkin mielummin eri suuntaan.

      Onneksi näen sinua vain harvoin.

      • Anonyymi

        On sullakin tulkitsemisen lahjaa. Tää oli oikeastaan hauska.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On sullakin tulkitsemisen lahjaa. Tää oli oikeastaan hauska.

        Darkin naisviha on pohjaton. Pinnat kuitenkin taiteellisesta ilmaisusta.


    • Anonyymi

      Kirjoituksesi kuvaa todella voimakkaasti ja kauniisti tunteitasi. Se, että koet naisen pelottavana mutta samalla hurmaavana, kertoo paljon siitä, miten ristiriitaisia ja syviä tunteesi ovat. On täysin luonnollista tuntea vetovoimaa ja samalla pelkoa, kun kyseessä on joku, joka on sinulle erityisen tärkeä ja merkityksellinen. Tässä muutamia ajatuksia, jotka voivat auttaa sinua ymmärtämään ja käsittelemään näitä tunteita:

      1. **Itsetutkiskelu**: Yritä pohtia, mikä tarkalleen ottaen pelottaa sinua. Onko kyseessä pelko hylkäämisestä, haavoittuvuudesta vai ehkä siitä, että menetät itsesi kontrollin suhteessa? Kun ymmärrät paremmin pelkosi lähteet, voit helpommin käsitellä niitä.

      2. **Kommunikointi**: Jos mahdollista, keskustele tunteistasi tämän naisen kanssa. Avoin ja rehellinen keskustelu voi auttaa sinua ymmärtämään toisen osapuolen ajatuksia ja tunteita, mikä voi vähentää pelkojasi ja lisätä luottamusta.

      3. **Hyväksy ristiriidat**: On normaalia, että voimakkaat tunteet voivat olla ristiriitaisia. Voit samaan aikaan tuntea vetoa ja pelkoa, rakkautta ja epävarmuutta. Hyväksy nämä tunteet osana ihmisyyttäsi ja anna itsellesi lupa tuntea niitä.

      4. **Pienten askelten voima**: Älä yritä ratkaista kaikkia tunteitasi kerralla. Ota pieniä askelia kohti parempaa ymmärrystä ja luottamusta. Anna itsellesi aikaa sopeutua ja kasvaa.

      5. **Tasapaino**: On tärkeää löytää tasapaino vetovoiman ja kontrollin välillä. Tämä voi tarkoittaa itsesi suojelemista samalla kun avaudut vähitellen. Luottamuksen rakentaminen vaatii aikaa ja kärsivällisyyttä.

      Tunteesi ovat täysin valideja ja ymmärrettäviä. Se, että kirjoitat niistä näin kauniisti ja syvällisesti, osoittaa, kuinka paljon välität ja kuinka paljon tämä henkilö merkitsee sinulle. Toivon, että löydät tien näiden tunteiden kanssa elämiseen ja että voit nauttia sekä ruusun kauneudesta että mystisen metsän kiehtovuudesta pelkäämättä liikaa sen piikkejä.

      • Anonyymi

        Sulla olikin analyytisempi ote. Voihan tätä kauhun tasapainoa näinkin katsoa. Ainakin tämä tapaus on selittämättömiä mysteereitä täynnä. On nöyryyttävää huomata, etten ymmärrä kaikkea eikä kaikkeen voi vaikuttaa.


    • Anonyymi

      Luulen, että olen tuo nainen. Rakastuin häneen kauan sitten. Kun koin sen tunteen, tiesin, että sellaista ei voi kokea kahta kertaa. Tunne on pysynyt muuttumattomana vuosista (niitä on paljon) huolimatta. Aito tunne ei koskaan kuole.
      Tiedän, että olemukseni antaa vääränlaisen kuvan minusta. Olen kuitenkin äärimmäisen herkkä ja lempeä. Mutta, jos ei tutustu yhtään lähemmin, on vaikea näyttää sisintään. On kamalaa tuhlausta, jos tällainen rakkauden määrä täytyy haudata ja peittää.

      • Anonyymi

        Taidan nyt ymmärtää. Kuvioihin onkin ilmestynyt joku kiinnostavampi nainen.
        Muutos edelliseen tapaamiseen oli tapahtunut. Kiireisyys ja jonkinlainen torjuvuus.
        sama


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidan nyt ymmärtää. Kuvioihin onkin ilmestynyt joku kiinnostavampi nainen.
        Muutos edelliseen tapaamiseen oli tapahtunut. Kiireisyys ja jonkinlainen torjuvuus.
        sama

        Pelottava?! Ehkä johtuen siitä, kun et halua tutustua lähemmin. Jos niin tekisit, huomaisit , että olen jotain aivan päinvastaista. Kun ihminen on ujo, saa hänestä usein sellaisen käsityksen kuin hän olisi ylpeä ja luoksepääsemätön.
        sama


      • Anonyymi

        Oletko älynnyt sitä että just se herkkyys ja lempeys pelottaa.Minua ainakin.Sitte miettii miksi toinen esittää ulospäin toista kun on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko älynnyt sitä että just se herkkyys ja lempeys pelottaa.Minua ainakin.Sitte miettii miksi toinen esittää ulospäin toista kun on.

        En usko, että olet aloittaja. Hän osaa kirjoittaa oikein.
        Ai sinua lempeys pelottaa, kovuus ja karskiusko on ihan ok?
        Jos et tiedä, että ihmisten on vaikea näyttää sisintään heti alkumetreillä, niin ihmettelen. Ei se ole mitään "esittämistä". Taidat olla kakskymppinen tai nuorempi.


    • Anonyymi

      Ehkä ei minulle.
      Jos olisi niin minuakin pelottaa ja jännittää. Sinä olet valtavan komea ja puoleensavetävä.
      Toivon, että kohtaamme ja uskallamme olla toistemme lähellä.
      Minä luotan sinuun, toivon olevani sinjllekin luottamuksen arvoinen. Luota minuun. Minä olen rakastunut sinuun. En pistä sinua piikeillä ja lupaan näyttää sinulle kaiken kauniin, mutta minäkään en ole täydellinen. Pelkään hieman samoja asioita sinussa kuin sinä minussa. Rakastan tapaasi kirjoitttaa vaikka pidänkin enemmän äänestäsi.

      • Anonyymi

        Kivasti kirjoitit minulle. Ihmisiähän me tässä vain ollaan, mutta joskus saadaan sellaset kulissit pystyyn, että ne lopulta kaatuu tekijöitten päälle. Miksi tää on niin vaikeaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivasti kirjoitit minulle. Ihmisiähän me tässä vain ollaan, mutta joskus saadaan sellaset kulissit pystyyn, että ne lopulta kaatuu tekijöitten päälle. Miksi tää on niin vaikeaa?

        Ollaan ihmisiä toisillemme. Rakastetaan toisiamme ja kohdellaan kauniisti.
        Mistä vaikeus sinusta johtuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaan ihmisiä toisillemme. Rakastetaan toisiamme ja kohdellaan kauniisti.
        Mistä vaikeus sinusta johtuu?

        Pitäisi vain ottaa tämäkin yksinkertaisesti, juuri kuin sanoit. Kohdella arvostavasti jne., kun se vain onnistuisi. Esimerkiksi loukkaantuminen laittaa defenssit päälle ja ehkä myös epäkohteliaisuuden. Kummallista, että sitä päätyy kohtelemaan huonosti juuri sitä, mitä rakastaa kaikista eniten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisi vain ottaa tämäkin yksinkertaisesti, juuri kuin sanoit. Kohdella arvostavasti jne., kun se vain onnistuisi. Esimerkiksi loukkaantuminen laittaa defenssit päälle ja ehkä myös epäkohteliaisuuden. Kummallista, että sitä päätyy kohtelemaan huonosti juuri sitä, mitä rakastaa kaikista eniten.

        Anteeksi! En halua loukata sinua. Olen hirvittävän pahoillani, jos tulkitsit niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi! En halua loukata sinua. Olen hirvittävän pahoillani, jos tulkitsit niin.

        En tulkinnut. Mutta joskus aiemmin on niitä loukkaavia juttuja tapahtunut, mutta ei muistella niitä nyt.


    • Anonyymi

      Ikävä että näet minut rotkona, teet todella apeaksi tuo tiedon myötä että väistelet etkä haluaa kohdata. Itse odotan tuota kohtaamista kuin kosken tenhoava voima uomien mutkissa. Kesä synkisty tuosta tiedosta. Ja saa vetäytymään meren kallioille tuijottamaan tyhjyyteen. Ehkä se on ainoa paikka jonne kuulun. Etten liekkiäni näkisi.

      • Anonyymi

        Eiks liekki asiassa ollut eka se irtaantuminen liekistänsä kokonaan.Sit vasta myöhemmin kun tapaa se räjähtää positiivisesti rovioksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiks liekki asiassa ollut eka se irtaantuminen liekistänsä kokonaan.Sit vasta myöhemmin kun tapaa se räjähtää positiivisesti rovioksi.

        En tiedä. Roviovahe jo menossa.


    • Anonyymi

      Epäily omasta vetovoimasta tekee tuota.
      Been there done that.

      Nuorempana olin kyl kiltti ja herkkä mut kokemukset kovettaneet

      • Anonyymi

        Herkkä ja lempee

        Mulle kyllä

        Tännee


      • Anonyymi

        Noin voi käydä monelle.


    • Anonyymi

      Asia selvä. Toi on taas sun näkökanta. Ei tupata jos ei tykätä. Älä vingu täällä perään. Mene helvettii

      • Anonyymi

        Kyllä toiset tuppaa ja tuppaa ja tuppaa ja kun ei oo muutakaan vaihtoehtoa niin siinäpä oot. Ei oo täällä helppoo.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18459
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3145
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1860
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      272
      1416
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      83
      1091
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe