Aika outo kysymys Kelan asiakaspalvelijalta.
Lääkäriaseman kelakorvauksen selvittelyn yhteydessä kysyi, että saanko mitä etuuksia.
En saa ja eiköhän tuo pitäisi näkyä heidän koneilta.
Kela-korvaus yksityisen lääkäriaseman palveluista
3
206
Vastaukset
- Anonyymi
Multa ei tuollaisia kysyneet kun tein hakemuksen verkossa OmaKelassa. Käsittely kestää 20-21 päivää; viimeksi, 2 vuotta sitten, kesti 3 päivää.
Saatavien ja varsinkin saamattomien etuuksien ei pitäisi vaikuttaa tuohon yksityislääkärin Kela-korvaukseen ja todellakin Kelan pitäisi tietää etuuksista eikä kysellä typeriä.
Tee kantelu oikeusasiamiehelle, oikeuskanslerille, yhdenvertaisuusvaltuutetulle ja vielä kaiken varalta Joulupukille niin sieltä ainakin saavat risuja.- Anonyymi
Rikosilmoitustakin kannattaa harkita.
T:Lawetorder perutuslakki silmillä - Anonyymi
Kiitos myötäelämisestä ja hyvistä ohjeista, varsinkin tuo Joulupukki😂
Lisää outoja puitteita oli tässä tapauksessa muutakin. Kun minä nimittäin sai Kela-korvauksen heti paikanpäällä. Ja lääkäriasema ei ole lähettänyt lisätietoja kelan pyynnöistä huolimatta.
Niin minun pitäisi nyt heille lähettää pdf-tiedostoina hammaslääkärin ja suuhygienistin kaikki potilaskertomukset ja röntgenkuvat.😳
Sitäpaitsi olen maksanut toimistomaksut käyntien yhteydessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .974737Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403173Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503135Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4062229Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2351378Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 691132
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301104Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1181020