Mistä saa Kiteeltä ostettua pehmistä? Jäätelökioskeja ei ainakaan katukuvassa ole näkynyt vaikka helteitä ollut jo kohta kolmisen viikkoa…
Jäätelökioski?
10
485
Vastaukset
- Anonyymi
Rillilltä myyvät urpoillekkin.
- Anonyymi
Saako samanlaiset vatsaväännöt ja ripulit kuin muistakin grilliannoksista?
- Anonyymi
Eipä siellä taida keskiluokka ja siitä paremmat edes käydä syömässä muutenkaan. Köyhien ja duunareiden paikka.
- Anonyymi
Pelkkä pehmiksen myynti ei kannata, Kitee pieni tuppukylä jossa ei ole asiakkaita. Eikä ole vara maksaa montaa €uroa tötteröstä.
- Anonyymi
Voi hevon v..... Osta oma oehmiskone ja saat niin paljon kun haluut. Suu hanikan alle ni pursuaa nenästä, korvista ja perseestäki. Eikö tätä jäätelökioskin ettijää sais jo hoitoon? Jotkut ei ymmärrä että jos jäätelökioskia ei ole niin sitä ei näy katukuvassa. Ei se ole pakollinen varuste ja palvelu järjestettäväksi. Jos on kuuma niin mene postinrantasn ja hyppää tornista järveen. Jos et ymmärtäny niin mene mene hutsiin ja hyppää tornista....
- Anonyymi
Oot kyllä melkoinen pelle ite. Jos joku haluaa ostaa itselleen pehmiksen niin mikä logiikka on käydä toista neuvomaan tehdä pehmis itse? Kai sinäkin käy esim. kalan ostamassa ruuaksi ihan kaupasta vai pitääkö se joka kerta käydä ite järvestä nostamassa? Tiesin kyllä että moni kiteeläinen on vajaamielinen mutta se ei ole tuo jäätelökioskien perään haikaileva yksi niistä vaan sinä olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot kyllä melkoinen pelle ite. Jos joku haluaa ostaa itselleen pehmiksen niin mikä logiikka on käydä toista neuvomaan tehdä pehmis itse? Kai sinäkin käy esim. kalan ostamassa ruuaksi ihan kaupasta vai pitääkö se joka kerta käydä ite järvestä nostamassa? Tiesin kyllä että moni kiteeläinen on vajaamielinen mutta se ei ole tuo jäätelökioskien perään haikaileva yksi niistä vaan sinä olet.
Haen kalani itse järvestä joten turha huudella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haen kalani itse järvestä joten turha huudella
Et varmaankaan käy ruokakaupasta mitään vaan hankit kaiken itse? Ethän vaan osta mitään koska eihän sellainen ole nykypäivänä soveliasta?
- Anonyymi
Kiteellä on vain koviksia, täällä ei pehmoilla.!💪
- Anonyymi
Impotentteja on suurinosa kiteeläisistä miehistä eikä pituudellakaan kovuuden puutetta pysty kompensoimaan kun lyhyt tappisia ovat myös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa
Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens1513703Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen
Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o123018EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt2252612Kesäaika on normaaliaika...
...siten illalla on valoisaa tunnin pitempään, on sitten kesä tai talvi. Voi nauttia päivän jatkumisesta. Kuka nyt aamul2342101Uusin tutkimus: Suomi on maailman toiseksi vähin rasistinen maa
taakse jää mm. Ruotsi(7) ja Norja(8). Martin Paasi(kok.): Kumoaa vasemmiston väitteet. Kansainvälinen vertailu osoitta711897Ähtärin päättäjät
Nyt tulee kutsu leivättömän pöydän äärelle. Syytteet nostetaan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cef83309-0a1b-4fcd-9b531307Ketkä 8 Ähtärin luottamushenkilöä saivat syytteen virka_aseman väärinkäyttämisestä?
Nyt näiden valtuutettujen nimet esiin, kiitos! Nämä henkilöt pitää yksinkertaisesti laittaa syrjään Ähtärin kaupunginva251199Tulen hulluksi hänestä
Hän on vanha ja varattu. Mutta olen ihan hulluna häneen. Haluan hänet omakseni. Haluan olla hänen kanssaan ajasta ikuisu681103Ensimmäinen kuukausi palkatatta
Siis ei jumankauta näitä kokoomuksen ehdoituksia. Nytkin joku Otto Meri ehdoittaa, että ensimmäinen kuukausi pitäisi ty85910- 109909