Siunsotesta tilasin mittausliuskoja, joita myydään yksityisille 62 sentin kappalehintaan diabeteskaupassa.
Monipistoshoitoisena mittaan tarvittaessa .
Tilauksen mukana tuli moniste jossa käskettiin tilaamaan puolen vuoden tarvikkeet kerralla.
Liuskoja tuli 100 kpl.
Ymmärsinköhän oikein että mittauksia ei saa tehdä useammin kuin joka toinen päivä.
Virkaheitto SiunSote johtaja tienaa 18 000 + oheiskult ja maksaa siis yhteiskunnalle 186 300 puolessa vuodessa.
Mittaliuskoina hän on siis 296 129 liuskan arvoinen.
Tingitään siis sieltä missä se on mahdollista, potilaiden terveydestä.
Hoitotarvikejakelu
4
160
Vastaukset
- Anonyymi
Käypähoitosuositus:
Tilanne: Insuliininpuutosdiabetes tai monipistoshoito.
Tarkoitus: Glukoositason muutoksen havaitseminen.
Tavoite : Korkeintaan 2–3 mmol/l:n muutos
Mittausajankohdat:
Ateriaparimittaukset: (ennen ateriaa ja 2 tuntia aterian aloittamisen jälkeen)
Ilta-aamumittaukset: Mittaukset nukkumaan mennessä (3–4 tuntia iltapalan jälkeen ja seuraavana aamuna ja tarvittaessa tehtävät mittaukset)
Liuskatarve viikossa 56 kpl Minä saan 20 purkkia vuodessa eli 3 kk annos on 5 purkkia.
- Anonyymi
Niukkaa silti alle 3olme mittausta päivässä.
Oletko monipistoshoitoinen vai deeku 1? Anonyymi kirjoitti:
Niukkaa silti alle 3olme mittausta päivässä.
Oletko monipistoshoitoinen vai deeku 1?Ozempicilla mutta tuo määrä johtuu siitä että ennen ozempiciä käytin pitkävaikutteista insuliinia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 604813
- 653878
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2213423- 1143111
- 482934
- 232598
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192236Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2552124- 381933
- 1081892