https://www.pyhajokiseutu.fi/oulaisten-koululaiset-lasketaan-perjantaina-alusta/8133873
Tällä hetkellä näyttää siltä, että Petäjäskosken ja Matkanivankin koulut menevät lakkautusprosessiin, Sarpola totesi.
Etenee nyt ison harppauksen tämä koulujen sulkelinen, jos nuo kaksi enää vain ensi lukuvuoden auki.
Koulut kiinni
10
1277
Vastaukset
- Anonyymi
Arkkitehtitoimisto Paloranta voisi näistäkin kouluista suunnitella 50 paikkaisia päiväkoteja lisää,ja ainahan näissä voisi vetää jotain "kyläillen" hanketta projektiyöntekijöiden eläkkeen kartuttamiseksi?
- Anonyymi
Ennen tuota pitää konsultoida jonku firman muutamalla sadalla tuhannella!
- Anonyymi
Mitä niillä tyhjillä päiväkodeilla tehdään kun ei enää tehdä lapsia edes Petäjäskoskella.!
- Anonyymi
Valtuuston kokouksessa Anneli Rajaniemi kertoi, että uusi Honkamaja on ollut purettavien listalla. Sehän on ihan järjetöntä! Vanhan purkamisen jotenkin ymmärtäisi, mutta huonosti senkin. Onko nyt todella kaupungilla ihan hengenhätä, kun tuollaisia esitetään?
- Anonyymi
Puretaan kaikki pois ja 5 miljoonan uus hirsilinna tulee tilalle.
- Anonyymi
Ei ole ollut, vanha on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole ollut, vanha on.
Onpas ollut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpas ollut
Ei ole ollut missään purettavien listalla, on vain esitetty suljettavaksi. Silloin se olisi varmasti laitettu myyntiin. Kaupunginhallitus kuitenkin poisti Honkamajan sulkemisen Vahva Oulainen -toimenpideohjelmasta.
- Anonyymi
https://www.pyhajokiseutu.fi/oulaisten-koululaisennusteet-on-kayty-lapi-kahden/8139465
Oppilasmäärät syksyllä 2024 ovat Matkanivassa 33 ja Petäjäskoskella 25. Vuoden 2025 syksyllä Matkanivassa olisi 28 oppilasta ja Petäjäskoskella 24.
Ensi lukuvuosi viimeinen näissä kouluissa.Tosin valtuusto sen viime kädessä päättää miten käy. On noita oppilasrajoja muuteltu ennenkin. - Anonyymi
Vielä toissakevään ennusteessa luvattiin näille kouluille jatkoaikaa. Ainakin Matkanivaan oli tulossa tämän vuoden syksyllä noin 40 oppilasta. Minne katosi muutama oppilas tässä välissä. Nyt on tulossa vain 33 - kaksi alle kriittisen rajan. Harmi kylien kannalta, mutta minkäpä kehityksen suunnalle voi. Isojen perheiden aika on ohi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579