Hyvinvointi (alue) ei salli monipistoshoitoisen käyttävän jatkuvaa verensokerin seurantaa.
Viimeisin ohje on että liuska mittauksen saa tehdä enintään joka toinen päivä.
Haluaisin ostaa antureita jos niitä vain jostain saisi. Abbott on kuitenkin sulkenut kaiken muun myynnin paitsi terveyskeskuksille jotta hinta saadaan pidettyä sikamaisena.
Luulisi olevan vaikkapa rinnakkaisvalmistajia, jolloin hintakilpailukin toimisi.
Teknisesti anturin rakenne on peruselektroniikkaa.
Mistä saa ostaa Libre 2 tai 3 antureita
Anonyymi-ap
4
397
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä niitä näyttää olevan myynnissä 70..100€ /kpl
- Anonyymi00002
minulta löytyy 3 lbre2plus anturia päivaykst ok sekä 4libre2 anturia joissa päiväykset vanhat 09 2025 voin myydä kohtuu rahaan t juha p 8162517
- Anonyymi00003
Puhut ilmeisesti tyypin 2 diabeetikoista, koska kyllä tyypin 1 diabeetikot saavat Libre 2 ja 3 -sensoreita sekä niiden uudempia plus -versioita. Tyypin 1 diabeetikot saavat niitä ilmaiseksi oman hyvinvointialueen hoitotarvikejakelusta.
- Anonyymi00004
Ja tyypin 1 diabeetikothan ovat nimenomaan monipistoshoidossa ellei käytössä ole insuliinipumppu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3043011Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482027- 1181794
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261719Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 651347
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781223