olisi sikana rahaa eikä tarvitsisi käydä töissä? itse varmaan jotain taideprojekteja 🖌 ❣
Mitä tekisit jos sinulla
105
762
Vastaukset
- Anonyymi
Arkisia asioita.
Taidejuttuja tekisin minäkin. Matkustelisin mielenkiintoisiin paikkoihin seikkailemaan... Treenaisin enemmän koska olisi aikaa keskittyä siihenkin kunnolla. Lepäisin ja rentoutuisin myös hyvin.
- Anonyymi
Sä trollaisit netin pölöpalstoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä trollaisit netin pölöpalstoilla.
Niin mies saattaisi ihan hyvin tehdä ilmeisesti noin hyvässä seurassa kuin sinä😉
- Anonyymi
Snooker-pöytä. Ehdottomasti snooker-pöytä. Musiikintekoa, matkustelua, kielten opiskelua.
- Anonyymi
You are a maan of my dream 😅
- Anonyymi
Kielet oppii olemalla vieraskielisten kanssa tekemisissä ja tarvisemalla kieltä käytössä joka pv.
soittimen saa alle satasella ...
Ja edullisin musaäppi 20 e vuosi (fl sydio... Sillä pääsee alkuun ... Ja opetteleen tekniikkaa
Älä säkään selitä rahakysymyksenä
Ja tee asiasta jotaki vitun tarvin kallista huipputeknologiaa ja hifistetelyä ollakseni sitä ja tätä juttua ... selvitä eka millä tähdet on aloittanut
tiensä ja menestyksensä..
Muusikot on ollu joskus köyhiä nuoria lähes kaikki...
Joillain ei oo ollu kun kynä ja paperi .
Ja matkailusta onks pakko päästä jonekkin somessa nähtyyn sikakaliiseen luksuskohteeseen ..
Voit lomailla edullisemminkin...
Järjestelykysymys.
- Anonyymi
Itkisin kun se nainen ei ole kanssani.
- Anonyymi
Joo mikään raha tai muukaan ei korvaa rakasta vierellä. Eli vaik olis miljoonia joka taskussa, en olis onnellinen silti. Tosin sittenhän se voisikin kelpuuttaa mut.
- Anonyymi
Vapaus tuntuisi hyvältä. Tekisin /tehtäisiin, mitä milloinkin huvittaa. Pyörittäisin silti perhe elämää niinkuin aina ennenkin.
- Anonyymi
Haluaisin todennäköisesti muuttaa pois suomesta esim ausseihin.
- Anonyymi
Minä kans muuttaisin. Johonkin maahan mis on klo 19.00 aina pimeää jo.Turvallinen ja halpa asua maa. Kaukana Nato sta ja muista öykkärivaltioista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä kans muuttaisin. Johonkin maahan mis on klo 19.00 aina pimeää jo.Turvallinen ja halpa asua maa. Kaukana Nato sta ja muista öykkärivaltioista.
Sama...ainakin EU alueelta pois. Eteläamerikkaan tai Aasiaan.
- Anonyymi
Iha ot, mut tuosta tuli pohdittavaa itelle.
Mitähän unta näin yöllä nyt muistin että
Aussit siihe liittyi jostai syystä. Pöh... - Anonyymi
Tiktokissa on käyttäjä joka asuu Perthissä. Aika kiva rannat jooa Talvella
Eläisin hyvin vapaata elämää, hankkisin kaikenlaista mitä haluan, kävisin ravintoloissa syömässä, matkustelisin, tarjoisin myös perheelleni kaikkia mukavuuksia. Ostaisin lahjoja ja veisin retkille.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kuulostaa tosi kivalle. :)
no tehän voisitte lähteä yhdessä, ei tarvisi ostaa kuin vain yksi lippu! kaksi persoonaa yhdellä hinnalla
Anonyymi kirjoitti:
no tehän voisitte lähteä yhdessä, ei tarvisi ostaa kuin vain yksi lippu! kaksi persoonaa yhdellä hinnalla
Miten jakomielitautiseksi minua oikein luulet?
- Anonyymi
Ja montakos skidiä tällä keksimälläsi hahmolla mies olikaan n 3-5 riippuen päivästä esim?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattele siinäpä olisikin pällisteltävää- yksi mies ja monta välilehteä auki🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja montakos skidiä tällä keksimälläsi hahmolla mies olikaan n 3-5 riippuen päivästä esim?
Nyt jollakin hitaalla meni pasmat sekaisin, tunnen sen yliluonnollisena voimana nääs
- Anonyymi
Tuskin mikään muuttuisi🐟
- Anonyymi
Mitä saatanaa selität
- Anonyymi
Matkustaisin.
- Anonyymi
Kävisin yksityisellä hoidatamassa kakki vaivat.
- Anonyymi
Ne onkin mies muotia maailmalla nämä yksityisten klinikoiden sisusten huuhtelut ym
- Anonyymi
Kirjoittaisin, tekisin digitaidetta. Matkustelisin kiireettä junalla tai vesiteitse. Hoitaisin itseni terveeksi kaikella mahdollisella tavalla.
- Anonyymi
Kaiken muun voit tehdä jo nyt .
(Hakit junaliput edullisesti enekkoon
Ja luovien harrastuksien kohdalla
Toi on vain en mä viitsi tehdä muuta kuin töitä
Ns laiskan ihmisen vastaus
Ala siis kirjotamaa ja piirtämään ....)
Mut siihen yksityiseenlääkäriin
uppoaa rahaa kyllä
- Anonyymi
Ei kannata vain haaveilla. Rahaa ei yleensä tule mistään sikana, ellet ensin tee töitä, bisnestä, säästä ja sijoita.
Nyt elän aikatauluista vapaata elämää, teen niitä asioita mitkä itseä kiinnostaa, riippuu paljolti vuodenajoista, vältän stressiä ja kiirettä. Harrastan enemmän kuntoilua, piha & puutarhanhoitoa, liikuntaa, syön enemmän terveellistä ruokaa, kuin silloin työelämässä ollessani.- Anonyymi
Toivottavasti et häiritse naapureita puutarhanhoidollasi.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Eli olet eläkkeellä, vai miten tuo onnistuu?
Parikymppisenä pankin kanssa sopimus, jossa tietty summa tilistä lähtee säästötilille. Siitä kaikki alkoi, oma asunto, töitä, sijoittamista, yritystoimintaa. Lopputulos: taloudellisesti työstä riippumaton, jota voi omaksi eläkkeeksikin kutsua. Työeläkeyhtiön eläke tulee sitten lisänä, kun sen aika koittaa.
Laiskat saa kadehtia, nuoria ja ahkeria taas kannustan suunnitelmallisuuteen, elämästä voi silti nauttia, se on vaan siellä taustalla ja raha tekee lisää rahaa. Anonyymi kirjoitti:
Parikymppisenä pankin kanssa sopimus, jossa tietty summa tilistä lähtee säästötilille. Siitä kaikki alkoi, oma asunto, töitä, sijoittamista, yritystoimintaa. Lopputulos: taloudellisesti työstä riippumaton, jota voi omaksi eläkkeeksikin kutsua. Työeläkeyhtiön eläke tulee sitten lisänä, kun sen aika koittaa.
Laiskat saa kadehtia, nuoria ja ahkeria taas kannustan suunnitelmallisuuteen, elämästä voi silti nauttia, se on vaan siellä taustalla ja raha tekee lisää rahaa.No tuohan on vaan hienoa. Sulla on ollu fiksut vanhemmat, ja oot osannu nähdä pitkälle tulevaisuuteen jo nuorena. Moni vaan elää hetkessä ja tuhlaa kaiken mitä saa... Sitten on tässä jamassa missä itsekin.
Tuo kommenttisi taas laskee pisteitä aika roimasti. Vaikka olet itse onnistunut säästämisessä ja elät porvarillista elämää, voit silti ottaa muut huomioon ja käyttäytyä muita kunnioittaen.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No tuohan on vaan hienoa. Sulla on ollu fiksut vanhemmat, ja oot osannu nähdä pitkälle tulevaisuuteen jo nuorena. Moni vaan elää hetkessä ja tuhlaa kaiken mitä saa... Sitten on tässä jamassa missä itsekin.
Jani kaikki ei pysty laittaa opitotuesta säästötilille, kun pitää vuokrakin maksaa. Luuletko että kaikki opiskelijat on rikkaita ja on ylimääräisä satasia laittaa säästöön. Et ole kuullut ikinä laskuista jotka on pakko maksaa jotta sä saat pitää katon pään päällä.
Anonyymi kirjoitti:
Jani kaikki ei pysty laittaa opitotuesta säästötilille, kun pitää vuokrakin maksaa. Luuletko että kaikki opiskelijat on rikkaita ja on ylimääräisä satasia laittaa säästöön. Et ole kuullut ikinä laskuista jotka on pakko maksaa jotta sä saat pitää katon pään päällä.
En luule sellaista, ja tuo joka tuossa asiasta kehui, on varmasti rikkaasta perheestä. On saattanu olla työelämässä eikä opiskelemassa, joten rahaa on jäänyt hyvin säästöön ja osoittaa kyllä kypsyyttä ja älyä, kun on ymmärtäny laittaa rahaa sivuun ja käyttää sitä vasta nyt. Osannut laittaa rahat poikimaan. Olisipa itse ollut yhtä fiksu...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
En luule sellaista, ja tuo joka tuossa asiasta kehui, on varmasti rikkaasta perheestä. On saattanu olla työelämässä eikä opiskelemassa, joten rahaa on jäänyt hyvin säästöön ja osoittaa kyllä kypsyyttä ja älyä, kun on ymmärtäny laittaa rahaa sivuun ja käyttää sitä vasta nyt. Osannut laittaa rahat poikimaan. Olisipa itse ollut yhtä fiksu...
sähän kehuit häntä
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No tuohan on vaan hienoa. Sulla on ollu fiksut vanhemmat, ja oot osannu nähdä pitkälle tulevaisuuteen jo nuorena. Moni vaan elää hetkessä ja tuhlaa kaiken mitä saa... Sitten on tässä jamassa missä itsekin.
Vanhemmista en tiedä, heillä on oma elämä.
Oma projekti tämä taloudelliseen omavaraisuuteen pyrkiminen on ollut. Anonyymi kirjoitti:
Oma projekti tämä taloudelliseen omavaraisuuteen pyrkiminen on ollut.Mistä saakka sait sen idean siihen sitten? 20 vuotiaana? Ja miten onnituit olemaan niin pitkäjänteinen asian kanssa? Olit tietoinen että mihin kannatti sijoittaa yms.
Anonyymi kirjoitti:
Oma projekti tämä taloudelliseen omavaraisuuteen pyrkiminen on ollut.On aika poikkeuksellista, että niin nuorena ymmärtää tuollaisia asioita ja toimii sen mukaan.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Tuo kommenttisi taas laskee pisteitä aika roimasti. Vaikka olet itse onnistunut säästämisessä ja elät porvarillista elämää, voit silti ottaa muut huomioon ja käyttäytyä muita kunnioittaen.
Ei kiinnosta sinun pisteet, ei myöskään päänaukojien mielistely. Sitä saa mitä tilaa.
Anonyymi kirjoitti:
Ei kiinnosta sinun pisteet, ei myöskään päänaukojien mielistely. Sitä saa mitä tilaa.
Kannattais vähän kunnioittaa muita ihmisiä silti, vaikka onkin ollu menestystä elämässä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kannattais vähän kunnioittaa muita ihmisiä silti, vaikka onkin ollu menestystä elämässä.
On paljon ihmisiä, joita ei voi, eikä pidä kunnioittaa.
Kunnioitus pitää ansaita, sitä ei voi koskaan vaatia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laiskat saa kadehtia, nuoria ja ahkeria taas kannustan suunnitelmallisuuteen, elämästä voi silti nauttia, se on vaan siellä taustalla ja raha tekee lisää rahaa.Silti puuttuu se sydäkäpynen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silti puuttuu se sydäkäpynen.
Et sinä onneasi löydä jonkun muun ihmisen tuomana, petyt yhä uudelleen ja katkeroidut. Pitää itse rakentaa puitteet, hyvälle, omalle elämälleen.
Anonyymi kirjoitti:
Ainakaan enää ei opiskelijat kovinkaan
helposti laita mitään sivuun..
Ei vaan ole mistä laittaa.
Ei aiemminkaan tost noin vaan...
Ei kovin mukavaa toi miten opiskelijoiden asiat on tällä hetkellä.
Ymmärrän kyllä ettei ole yhteiskunnan velvollisuus elättää ketään, mutta...
Kuinka moni edes tietää miten rankkaa noilla nuorilla on koittaa selvitä edes jotenkin opiskellen ???
Ja lisään/korjaan vielä että ei pelkästään nuorilla koska vanhemmatkin opiskelevat..- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On paljon ihmisiä, joita ei voi, eikä pidä kunnioittaa.
Kunnioitus pitää ansaita, sitä ei voi koskaan vaatia.Tulee mieleen ex
Jolla kyllä rahaa mut nii karmea luonne ettei kukaa halua olla sen kanssa hetkeä pidemmälle.
Mut rikkailla jut tuota kunniotus pitää ansaita sun muuta muuta paskaa korvien välit täynnä
Eivat osaa kohda ihmisiä kuin lukuna paperilla.
Sivusta .
Tovon et tää tyyppi tajuaa jalostaa itselleen kivan luonteekin eikä jää siihen raha nousi päähän vaiheeseen joka ajaaa mahdolliset rakast ...
Muut kuin rahan rakasta pitaliitäjät
Helvettiin
Muuten voi yksinäinen vahvuus edessä.
Joka olis aika säälitävää kun muuten on asiat hyvin .Toivotan onnea matkaan . - Anonyymi
originalpieninainen kirjoitti:
Ainakaan enää ei opiskelijat kovinkaan
helposti laita mitään sivuun..
Ei vaan ole mistä laittaa.
Ei aiemminkaan tost noin vaan...
Ei kovin mukavaa toi miten opiskelijoiden asiat on tällä hetkellä.
Ymmärrän kyllä ettei ole yhteiskunnan velvollisuus elättää ketään, mutta...
Kuinka moni edes tietää miten rankkaa noilla nuorilla on koittaa selvitä edes jotenkin opiskellen ???
Ja lisään/korjaan vielä että ei pelkästään nuorilla koska vanhemmatkin opiskelevat..No mutta sinähän se naisena esiintyvä amatöörineuvolanpitäjä kaikesta sit tiedät
Anonyymi kirjoitti:
No mutta sinähän se naisena esiintyvä amatöörineuvolanpitäjä kaikesta sit tiedät
En mä sentään kaikesta tiedä, mut joistain juu...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silti puuttuu se sydäkäpynen.
Mistä sinä sen tiedät?
Taitaa itseltäsi puuttua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulee mieleen ex
Jolla kyllä rahaa mut nii karmea luonne ettei kukaa halua olla sen kanssa hetkeä pidemmälle.
Mut rikkailla jut tuota kunniotus pitää ansaita sun muuta muuta paskaa korvien välit täynnä
Eivat osaa kohda ihmisiä kuin lukuna paperilla.
Sivusta .
Tovon et tää tyyppi tajuaa jalostaa itselleen kivan luonteekin eikä jää siihen raha nousi päähän vaiheeseen joka ajaaa mahdolliset rakast ...
Muut kuin rahan rakasta pitaliitäjät
Helvettiin
Muuten voi yksinäinen vahvuus edessä.
Joka olis aika säälitävää kun muuten on asiat hyvin .Toivotan onnea matkaan .Kateus ja pahuus puskee sinusta ulos. Mene reppana edes töitä etsimään, se voisi olla alku parempaan elämään sinullakin.
- Anonyymi
Menisin sekasin. 😩
- Anonyymi
Hlauaisin auttaa ihmisiä leipäjonoissa tai jonain taideterapeuttina
- Anonyymi
Auttaisin eläimiä
Auttaisin vähävaraisia - Anonyymi
Seuraisin. Urheilua paikan päällä enemmän, yu- kisoja Suomessa, lätkää ja futista ulkomailla, hiihtokisoja mm. Holmenkollenilla jne.
- Anonyymi
Ostaisin pari sijoitusasutoa.
- Anonyymi
Pöyhistelisin muille hyönteisille https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/7cc42ecd-38b1-468e-aa14-405b9c16bb27
- Anonyymi
En oo kiinnostunut rahasta
Rakkautta kaipaan
Rahaa on riittävästi
- Anonyymi
Nykyistä työtäni, mutta olisi vain varaa toteuttaa suurisuuntaisempia juttuja. 🙂
- Anonyymi
Menisin ottamaan silikonirinnat viimein.
- Anonyymi
Sillä saisi huolettomuutta tietyllä tavalla. Sekä toki aikaa. Mutta aika on silti rajallista. Joten miettisin ensiksi ne asiat pois millä voi vaikuttaa siihen huolettomuuteen. Pitäisin huolta niistä, jotka pitäneet minusta. Ja miettisin jonkin systeemin mihin uskon ja toimisin sen kautta. Sitäkin rahaa tai varallisuutta pitäisi hoitaa. Joku siihen hommaan. Ja saisin itse sitä aikaa mihin sitten haluisinkaan. Sitä aikaa haluaisin antaa myös muille. Jos se tarkoittaisi rahaa, antaisin sitä siihen. Sitten voisivat itse miettiä mitä haluavat sillä ajalla tehdä.
- Anonyymi
Pimpoi😋
- Anonyymi
Ihan keramiikkatöinä vai valaisitko oikein muoviin?
- Anonyymi
Ilmastoteknologiayritystä harrastaisin, tai rahoittaisin. Biologisilla järjestelmillä. Koska jos en miettisi töitä niin siinä iskisi aika nopeasti ahdistus. Pakko saada ne kasvihuonekaasut pois. On menossa päin p:tä.
- Anonyymi
Propaganda on sekoittanut pääsi. Jos hiilidioksidi onnistuttaisiin poistamaan ilmakehästä, kuolisimme kaikki, kasvien mukana.
CO2 ei ole myrkkykaasu, vaan kasvien kasvamisen kannalta elintärkeä. Siksi kasvihuoneisiinkin pumpataan puhdasta hiilidioksidia, jolla kasvit saadaan kasvamaan.
Venäjällä on ollut toukokuussa kylmintä 100 vuoteen ja julistettu kansallinen hätätila viljankylvöjen tuhouduttua pakkasiin. Lumettomat talvet ovat kadonneet Suomestakin, ilmasto on alkanut taas viilenemään. Ilmasto on vaihdellut aina.
- Anonyymi
Vetäsin viinaa aamusta iltaaa, ainii niihän mie teen nyttekii. Eli mikää ei muuttus
- Anonyymi
Noinko se on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noinko se on?
Kenellä se sitten sinun mielestä noin on, oletko varma ettet itse kärsi deliriumista tms?
- Anonyymi
Tekisin hyväntekeväisyyttä, vaikkapa psykoterapiaa pro-bono periaatteella. Opettaisin valokuvausta ilmaiseksi. Kävisin pitämässä laitosvanhuksille seuraa.
- Anonyymi
Jos olisi niin en käyttäisi sen enempää, ehkä matkustelisin enempi.
- Anonyymi
Taiteilisin muualle.
- Anonyymi
Opettaisin lapsia lukemaan ja kaikkea esteettisen kaunista.
- Anonyymi
On ollut haaveissa yläullakkotila, joka olisi ateljee ja olisi myös pienimuotoisten musakeikkojen paikka. Olen luova tyyppi, että harrastan musaa ja kuvataiteita. 🎹🎸🎻🪘
- Anonyymi
Miksi joku on pitänyt tästä kommentista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi joku on pitänyt tästä kommentista
Se on tuo mies-spämmääjä itse, hyvä yksisarvinen väijymässä salaprofiililla ihan vain omien kommenttien peukuttamista varten.
- Anonyymi
Ryhtyisin trubaduuriksi
- Anonyymi
säästäisin maapalloa, tuleville polville, eli metsää ja luonnontilaan.
- Anonyymi
Mä kans tekisin taideprojektia, kuvailisin ja kävisin matkoilla. Opiskelis oikein kunnolla. nyt ei oikein paukut riitä töitten jälkeen, jää tohtorin paperit haaveeks. Siis rahasta se ei oo kiinni, vaan tästä typerästä järjestelmästä. Mulla on puutyöverstasikin, mutta ei aikaa käyttää sitä. Ois puu ja metallityökoneita. Elämän laatua aika heikko nyt.
- Anonyymi
Hyvin ehdit täällä olla
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin ehdit täällä olla
Totta kai ihmisten kanssa pitää olla tekemisissä. Eikä mikään kyrmyniska kirvesmies, joka ei puhu vaan pelkästään murisee, niin kun mun entinen pomo.
- Anonyymi
Opiskelisin , tekisin elokuvia, matkustelisin eri puolille maailmaa sen mukaan mikä milloinkin inspiroisi.
- Anonyymi
Saanen kysyä että nii mihin vituun taiteentkemisessä tarvii rahaa ?
Selittelyt sikseen ja alat tekemään sitä .
Siis jos sulla on luova mieli etkä
Pidä taiteena jotaki copypaste kuvia. Tai
Ylihinteltua huonekaludesingia niiku nykyinen valtionvarainministeri
Jossa hinnat on kovat koska tyhmät maksaa 💩 taiteena ...
Taide ei esim ole huonekaluliikeiden kuvastojen kopiontia kotiin
Terveisin köyhä eläkeläinen joka on tehnyt taidetta koko elämänsä....
En yhtään ymmärrä mistä sä puhut kun voi
Muka tehdä mitää luovaa ...
Älä selitä
Vaan ala tekemään.
Todennäköisemmin toi sun rahaselittely
Tyssääkin siihen ettet viitsi opetella piirtämisen maalimisen kijoitamisen tai musiikin tekniikkaa ja teorias...
Vaan haluasit jonkin rahalla saatavan helpon
Vippaskonstin sille sun selittelyille
Ja leikkiä ns boheemia
Hankkimalla mukalluovuuden kuvastoa ja ulkoasia elämääsi ja kotiisi.
Olematta oikea tailija luova ja toisenlainen erilainen uniikki ja kuitenkin käytänonläheistä ja käytännöllistä luovuutta tehde...
Rakentaen kooten vaihtaen muuttaen... yms ...
Sä oot yhtä pihalla taiteesta
Kun perussuomalaisetMä uskoisin, että toi alottajan tilanne on vähän sama kuin mulla. Työ tappaa luovuuden. Mä oon opiskellu muutaman kurssin taidehistoriaa, että jotakin sentäs tietää. Eihän työstä kokonaan tarvi luopua. Vaikka joku 4 päiväinen työviikko. Tai ees 4 päiväinen joka toinen viikko. Sinkulla nyt ei rahasta oo pula. Mä en ymmärrä tätä ajattelumallia, että pitää tehdä ylimääräistä työtä ja sitten kuluttaa ylimäärin. Mulla on nyt 1400 euron puhelin. Ja mä en ymmärrä miks pitäs olla, eikä tää mua onnelliseksi tee.
- Anonyymi
Ihan vaan olisin ja tekisin kivoja juttuja. Ei sitä tarvitsisi aina etukäteen tietää mitä huomenna tapahtuu.
- Anonyymi
Hirveän kuuloista
- Anonyymi
Rakentelua ja taidetta.
- Anonyymi
ai jos
- Anonyymi
Tarhaisin köyhiä ja itkisin kun ei oo ystäviä
- Anonyymi
Häipyisin maasta kylmästä lämpimään.
- Anonyymi
Mielenkiintoista, että useimmille merkitys löytyy taiteesta ja luovasta tekemisestä.
Kannattaa varmasti yrittää saada nykyarkeenkin noita juttuja ainakin vähän, niin elämänlaatu kohenee. Niin yritän tehdä minäkin.No mä onneks saan soveltaa tota ees vähän nykyisessäkin töissä. Mutta kun hiukkasen sais vapaata enempi, niin helpottaisi kummasti. Pitäs ehtiä hitsaamiseenkin perehtyä. Siitä ois töissä paljon apua ja siitä voi käyttää taiteen tekemiseen. Onneks saa kuitenkin töissä tehdä käsillä ja saa noi mun inssin paperit painua unholaan. Paitsi tietenkin jos opetushommaan meen, niin sitten niistä on hyötyä.
Totta kai. Sitä on aina ollut taiteellinen ja luova, niin kyllä sitä koittaa harrastaa kaiken muun ohessa. Taiteesta nauttii paljon muiden tekemänäkin. Jos olisi rahaa sikapaljon, niin se mahdollistaisi ideoiden viemistä pidemmälle. Antais paljon vapautta ja vapaa-aikaa.
- Anonyymi
Työ ja ihmiset vie kaiken voiman ja mielenkiinnon.
- Anonyymi
Mikä on se määrä sikapaljon rahaa👌
- Anonyymi
Rakastaisin sua.
- Anonyymi
mitä tekemistä tällä on rahan kanssa?
- Anonyymi
Suunnittelisin juttuja, koska kiinnostaa tehdä käsillä toimivia mekaanisia juttuja.
Ostaisin atomipommin, oikein ison sellaisen.
- Anonyymi
Menkää töihin, ei se raha muiden pussista teille itsestään tule, vaikka demarit ja muut sosialistit niin kuvittelee. Sen jälkeen voi toteuttaa haaveitaan.
- Anonyymi
Lopettaisin työt ja lähtisin 7 - 8 pv.n itäisen ja läntisen karibian meren risteilyille aluksi ja parveke merelle päin.
- Anonyymi
Menisin ja kosisin kaivattuani... Niin hänelle sanoin, jos voitan lotossa niin sitten. Kaivattuani rakastaa rahaa, ei niin väliä kellä sitä sattuu olemaan.
Auttaisin köyhempiä. En tartte sikana rahaa omaan elämään, joten siitä joutaisi niillekin joilla ei ole mitään.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433603- 362244
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?321875- 171629
- 161586
- 231558
- 241417
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai821297- 141277
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko881222