Aiotko nainen viettää koko

Anonyymi-ap

Kesäloman landella vai stadissa.
Itsellä sekä että ja ehkä jossain päin Eurooppaa pieni reissu.

39

399

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mene vaikka helvettiin

• Anonyymi

Vasta sitten kun elonpäivät on loppu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vasta sitten kun elonpäivät on loppu.

Sinne ei kannata mennä. Taivaskin on ilmaseksi tarjolla, helvetissä maksat lopun ikuisuutesi virheistäsi. Valitse Jeesus valitse elämä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinne ei kannata mennä. Taivaskin on ilmaseksi tarjolla, helvetissä maksat lopun ikuisuutesi virheistäsi. Valitse Jeesus valitse elämä.

Mielummin herrana helvetissä kun palvelijana taivaassa.

• Anonyymi

Mitä se sulle kuuluu kun mikään edes kiinnosta sua. Tule livenä kysymään. Vai ootko nynny

• Anonyymi

No täällähän äkäistä väkeä paikalla. Liika aurinkoa vissiin.

• Anonyymi

Olen nynny. Pelkään sua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen nynny. Pelkään sua.

Tulen kysymään jos kerrot koordinaatit ja tuntomerkit.

• Anonyymi

Italiaan Rooma, Firenze, Amalfin rannikko, Sardinia sitten kun helteet hellittää loppukesästä. En mene pöndelle. Tai mistäpä sitä tietää jos pistäytyisin mikään paitsi meri ei niin ihana kuin tyyni järvi.

• Anonyymi

Italia ei petä koskaan. Et varmasti tule pettymään reissuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Italia ei petä koskaan. Et varmasti tule pettymään reissuun.

Niin ei sinne olen siihen maahan joskus rakastunut täysin. Suunniteltu vuokrata talo tytärpuolen ja heidän kolmen lapsen sekä omani kanssa. Elokuu on vaan liian kuuma siellä ja yleinen kesälomakuukausi Euroopassa. Vähän myöhemmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ei sinne olen siihen maahan joskus rakastunut täysin. Suunniteltu vuokrata talo tytärpuolen ja heidän kolmen lapsen sekä omani kanssa. Elokuu on vaan liian kuuma siellä ja yleinen kesälomakuukausi Euroopassa. Vähän myöhemmin.

Teillä hyvä suunnitelma ja aika kova kattaus. Sardinia kiinnostaisi kovasti

• Anonyymi

Kannattaa ymmärtää ettei kaikki ihmiset ole kuin sin

• Anonyymi

Sekä että. Enimmäkseen pks.

• Anonyymi

Tieteellisestä näkökulmasta kesäloman viettopaikan valinta voidaan tarkastella useiden tekijöiden kautta.

**Kaupungissa (stadissa):**
      - **Kulttuuritarjonta**: Kaupungit tarjoavat runsaasti kulttuurisia ja sosiaalisia aktiviteetteja, kuten museot, teatterit, konsertit ja ravintolat. Tutkimukset osoittavat, että kulttuurinen osallistuminen voi parantaa hyvinvointia ja elämänlaatua (Fujiwara et al., 2014).
      - **Sosiaalinen vuorovaikutus**: Kaupungit tarjoavat enemmän mahdollisuuksia sosiaaliseen kanssakäymiseen, mikä voi parantaa mielialaa ja vähentää stressiä (Cacioppo et al., 2015).

**Maaseudulla (landella):**
      - **Luonto ja hyvinvointi**: Altistuminen luonnolle on yhdistetty moniin terveyshyötyihin, kuten stressin vähentämiseen, mielialan kohentumiseen ja parempaan fyysiseen terveyteen (Bowler et al., 2010).
      - **Hiljaisuus ja rauha**: Maaseudun hiljaisuus ja rauhallisuus voivat auttaa palautumaan arjen kiireistä ja vähentämään kognitiivista kuormitusta (Gidlow et al., 2016).

**Matkustaminen Euroopassa:**
      - **Uudet kokemukset ja oppiminen**: Matkustaminen uusiin paikkoihin voi rikastuttaa elämää uusilla kokemuksilla ja oppimisella, mikä voi lisätä henkilökohtaista kasvua ja tyytyväisyyttä (Richards & Wilson, 2004).
      - **Monikulttuurisuus**: Altistuminen eri kulttuureille voi laajentaa maailmankuvaa ja lisätä ymmärrystä ja suvaitsevaisuutta (Adler, 1975).

Optimaalisen kesäloman suunnittelussa kannattaa siis ottaa huomioon sekä henkilökohtaiset mieltymykset että näiden erilaisten ympäristöjen tarjoamat tieteellisesti todistetut hyödyt. Näin lomasta saa mahdollisimman monipuolisen ja hyvinvointia edistävän.

• Anonyymi

Niinpä. Riippuu missä hapessa on. Palautumista ei voi suorittaa. Mutta ihanaa kesäaikaa kaikille!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä. Riippuu missä hapessa on. Palautumista ei voi suorittaa. Mutta ihanaa kesäaikaa kaikille!

Ja tämä oli sivusta kommentti.

• Anonyymi

Stadin keskustassa on hiljasta kesällä.

• Anonyymi

Mä lähden Tsadiin
      vaihdan maisemaa

• Anonyymi

No siinä on eksoottinen kohde. Ei ainakaan se tavallisin. Onnea matkaan.

• Anonyymi

Katoan landelle.

• Anonyymi

Ei sinne voi kadota. Kaikki tuntee sut siellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sinne voi kadota. Kaikki tuntee sut siellä.

Jos elän neljä viikkoa käytännössä ulkona möksällä niin kyllä sillain suht tavoittamattomissa olen. Kaloja narraamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos elän neljä viikkoa käytännössä ulkona möksällä niin kyllä sillain suht tavoittamattomissa olen. Kaloja narraamaan.

Sama suunnitelma meikällä + pientä remonttia 😌

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pääasia ettet narraile palstalla. Itse lopetan tämän alustan käytön kokonaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pääasia ettet narraile palstalla. Itse lopetan tämän alustan käytön kokonaan.

En. Kyllä se ois tarkoitus itselläkin.

• Anonyymi

Landella laavulla on mukavaa.

• Anonyymi

Ei huono vaihtoehto mutta ei koko lomaa pystyisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei huono vaihtoehto mutta ei koko lomaa pystyisi.

Niin makuasioista ei voi kiistellä. Lepo on parasta.

• Anonyymi

Mökki ja koko loma

• Anonyymi

Mieli ja sielu lepää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieli ja sielu lepää.

Ei mulla, jos olen pois kotoa. En pysty rentoutumaan, jos en ole kotona, vaan ”muualla”

• Anonyymi

Stadi on kesällä ihana. Erilaisia tapahtumia ja todella kaunis kaupunki. Tulee sinnekin mentyä istumaan katukahvilaan tai Espan puistoon Mantan terassille. Paljon hienoja paikkoja. Suomen kesä on kaunis pitää ehtiä vielä järvimaisemiin jossa puulämmitteinen sauna on ihan pakko päästä.

• Anonyymi

Enköhän mä kaupungissa pysy, vaikkakaan en ihan juuri Stadissa. En tosin voi varmaksi sanoa, ettenkö nyt jossain böndelläki saata hetken pyörähtää. Mä en kuitenkaan ole mökkityyppiä, joten en pistä pahakseni, vaikka pystisin sen puuhan välttämäänkin. Voi olla, että käyn jossain kohtaa vähän ulkomailla pyörähtämässä, mutta se on vasta syssymmällä.

• Anonyymi

Varo esim maanjäristyksiä ja metsäpaloja.

• Anonyymi

Mä olen landella ja stadissa. En tee reissuja muualle. Kuka sitä tällaisella helteellä lähtee minnekään? En mä ainakaan lähde auton kanssa reissaamaan pitkiä matkoja.

• Anonyymi

Minun kesänvietto ei kuulu anonyymipalstoille.

• Anonyymi

Lähden pian pois enkä palaa.

• Anonyymi

En mitään näistä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin

Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k
      Maailman menoa
      139
      2875
    2. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      26
      2417
    3. Mitä sä haluaisit

Hänestä tai siitä jota kaipaat
      Ikävä
      135
      2008
    4. Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan

Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara
      Ikävä
      134
      1583
    5. Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?

Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...
      Ikävä
      83
      1377
    6. Saha suljetaan

Vai Kalajoen saha ?
      Oulainen
      33
      1213
    7. Mitä aktiviteettia harrastaisit

kaivattusi kanssa? 🏕️
      Ikävä
      100
      1161
    8. Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!

Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle
      Loviisa
      2
      1049
    9. Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä

et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta
      Ikävä
      60
      1032
    10. Minua särkee puolestasi

Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit
      Ikävä
      50
      990
    Aihe