Maailmankuulujen tutkijoiden kehittämä laihdutuslääke Slimella Fit

Anonyymi-ap

Maailmankuulujen tutkijoiden kehittämä laihdutuslääke Slimella Fit:n kerrotaan mainoksen mukaan aine laihduttaa 2vk jopa 10kg. Se olisi huikeaa, mutta rohkenen epäillä heidän vakuuttavasta mainonnasta huolimatta. Miten tällaisia yrityksiä valvotaan, jotka lupaavat ja ties mitä aineita sisältävillä kapseleilla uskomatonta laihtumista ja tietenkin tekemättä mitään. Itse en uskaltaisi napsia moisia pillereitä ja etenkin kun on sydänsairaus, 2-tyypin diabetes ja tietysti myös ylipainoa. Olisi kiva tietää, jos joku on kokeillut kyseistä ihmelääkettä, että toimiko muutenkin kuin vain rahat meni hukkaan.

9

6911

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ilman muuta täys huijaus

• Anonyymi

AIVAN LUONNONVASTAISTA TÄYTTÄ HUIJAUSTA.

• Anonyymi

Vihreä tee ainoa hyvä osa sitä voi nauttia ruuan jälkeen niin auttaa nopeammin ruuan sulatuksessa niinhän Thaimaassa tehdään

• Anonyymi

Kiinnostuin ensin mutta taitaa olla tosiaan huijausta, liian hyvä ollakseen totta

• Anonyymi

Yhtään ylipainoisia ei rapakonkaan takana olisi, jos "lääke" toimisi

• Anonyymi

Kävin kolmella eri sivustoilla jotka myyvät
      Slimella fit ihmelääkettä, jokainen listasi erillaisen sisältävien aineiden listan.
      Yhdellä sivustolla kehittäjä on Suomalainen
      tohtori Daria Sepponen - Moser, googlasin vaan ei löytynyt arvon tohtoria.
      Kehottaisin pysymään erossa moisesta käärme öljystä

• Anonyymi

Huijausta en saa rahojani takaisin,pillerit palautin monen yhteyden oton jälkeen tuli ns,palautus kaavake .yhteyttä ei saa vaikka oli numero mistä voi kysellä tietoja.asia kuluttaja virkamiehellä .

• Anonyymi

Moikka. Itse juuri tilasin satsin, koska haluan millaiset palautesivun ovat. Polskaa tai vastaavaa. Tulee esteeksi teksti. Verkkosivusto on tarkoitettu vain tiedotustarkoituksiin, eikä se ole lääketieteellistä neuvontaa. Se ei myöskään korvaa lääkärin konsultaatiota. Joten samat yrttiteet ja kaikki mitä laihdutukseen myydään tässä, siis huuhaata. Itse sairaanhoiturina haluan selvittää, onko suomalaista lääkärikuntaa turkki ihmelaihdutukseen. 5 lääkettä. Ei ole tukea. Palaute mennyt hyvin perille. Joten dm I ja dm II varokaa eritoten. Koska sokerin vuorokausivaihtelut voivat olla todella suuria.

• Anonyymi

Olen itse jo vuosia taistellut ylipainon kanssa ja voin sanoa, että mitään helppoa ratkaisua ei ole. Olen kokeillut monia lääkkeitä, osa ei tehnyt juuri mitään, osa toi inhottavia sivuvaikutuksia. Lopulta opin, että tärkeintä on saada hoito, joka oikeasti sopii omalle keholle ja jonka käyttö on turvallista. Kun aloin selvittää asiaa kunnolla, löysin keskitetysti tietoa laillisista vaihtoehdoista esimerkiksi täältä https://medilux.fi/category/laihdutuslaake/ Aiemmin tuli tilattua epämääräisistä paikoista ja jälkikäteen ajateltuna se oli iso riski, koska ei ollut mitään varmuutta, mitä ne pillerit oikeasti sisälsivät. Nyt, kun lääkkeet saa reseptillä ja valvotusti, olo on paljon turvallisempi. Painon kanssa kamppailu ei silti ole helppoa, mutta ainakin tietää ettei vedä mitään vaarallista.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      160
      3489
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      61
      2735
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      33
      2120
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      130
      1687
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      80
      1583
    6. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      83
      1544
    7. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      368
      1472
    8. Kerro mulle mitä pitäs tehdä

Sun mielestä? Anna neuvo?
      Ikävä
      97
      1215
    9. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1125
    10. On tullut aika lukita kaupunginjohtajan ovi, ja hlö pihalle

Ei kahta eikä yhtäkään selitystä, ylimielisyys on kääntyi varomattomuudeksi, ja kaupungin jo ennestään kuihtuva talou
      Pyhäjärvi
      195
      1106
    Aihe