Maailmankuulujen tutkijoiden kehittämä laihdutuslääke Slimella Fit

Anonyymi-ap

Maailmankuulujen tutkijoiden kehittämä laihdutuslääke Slimella Fit:n kerrotaan mainoksen mukaan aine laihduttaa 2vk jopa 10kg. Se olisi huikeaa, mutta rohkenen epäillä heidän vakuuttavasta mainonnasta huolimatta. Miten tällaisia yrityksiä valvotaan, jotka lupaavat ja ties mitä aineita sisältävillä kapseleilla uskomatonta laihtumista ja tietenkin tekemättä mitään. Itse en uskaltaisi napsia moisia pillereitä ja etenkin kun on sydänsairaus, 2-tyypin diabetes ja tietysti myös ylipainoa. Olisi kiva tietää, jos joku on kokeillut kyseistä ihmelääkettä, että toimiko muutenkin kuin vain rahat meni hukkaan.

11

7667

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ilman muuta täys huijaus

• Anonyymi

AIVAN LUONNONVASTAISTA TÄYTTÄ HUIJAUSTA.

• Anonyymi

Vihreä tee ainoa hyvä osa sitä voi nauttia ruuan jälkeen niin auttaa nopeammin ruuan sulatuksessa niinhän Thaimaassa tehdään

• Anonyymi

Kiinnostuin ensin mutta taitaa olla tosiaan huijausta, liian hyvä ollakseen totta

• Anonyymi

Laihdutuslääke ilman reseptiä - https://nplink.net/2hnwz46j
        Olen pudottanut yli 14 kiloa, enkä ole muuten joutunut paljoa muuttamaan ruokavaliotani tai liikunnan määrää.

• Anonyymi00012
        Anonyymi kirjoitti:

Laihdutuslääke ilman reseptiä - https://nplink.net/2hnwz46j
        Olen pudottanut yli 14 kiloa, enkä ole muuten joutunut paljoa muuttamaan ruokavaliotani tai liikunnan määrää.

Puolalaista

• Anonyymi

Yhtään ylipainoisia ei rapakonkaan takana olisi, jos "lääke" toimisi

• Anonyymi

Kävin kolmella eri sivustoilla jotka myyvät
      Slimella fit ihmelääkettä, jokainen listasi erillaisen sisältävien aineiden listan.
      Yhdellä sivustolla kehittäjä on Suomalainen
      tohtori Daria Sepponen - Moser, googlasin vaan ei löytynyt arvon tohtoria.
      Kehottaisin pysymään erossa moisesta käärme öljystä

• Anonyymi

Huijausta en saa rahojani takaisin,pillerit palautin monen yhteyden oton jälkeen tuli ns,palautus kaavake .yhteyttä ei saa vaikka oli numero mistä voi kysellä tietoja.asia kuluttaja virkamiehellä .

• Anonyymi

Moikka. Itse juuri tilasin satsin, koska haluan millaiset palautesivun ovat. Polskaa tai vastaavaa. Tulee esteeksi teksti. Verkkosivusto on tarkoitettu vain tiedotustarkoituksiin, eikä se ole lääketieteellistä neuvontaa. Se ei myöskään korvaa lääkärin konsultaatiota. Joten samat yrttiteet ja kaikki mitä laihdutukseen myydään tässä, siis huuhaata. Itse sairaanhoiturina haluan selvittää, onko suomalaista lääkärikuntaa turkki ihmelaihdutukseen. 5 lääkettä. Ei ole tukea. Palaute mennyt hyvin perille. Joten dm I ja dm II varokaa eritoten. Koska sokerin vuorokausivaihtelut voivat olla todella suuria.

• Anonyymi

Olen itse jo vuosia taistellut ylipainon kanssa ja voin sanoa, että mitään helppoa ratkaisua ei ole. Olen kokeillut monia lääkkeitä, osa ei tehnyt juuri mitään, osa toi inhottavia sivuvaikutuksia. Lopulta opin, että tärkeintä on saada hoito, joka oikeasti sopii omalle keholle ja jonka käyttö on turvallista. Kun aloin selvittää asiaa kunnolla, löysin keskitetysti tietoa laillisista vaihtoehdoista esimerkiksi täältä https://medilux.fi/category/laihdutuslaake/ Aiemmin tuli tilattua epämääräisistä paikoista ja jälkikäteen ajateltuna se oli iso riski, koska ei ollut mitään varmuutta, mitä ne pillerit oikeasti sisälsivät. Nyt, kun lääkkeet saa reseptillä ja valvotusti, olo on paljon turvallisempi. Painon kanssa kamppailu ei silti ole helppoa, mutta ainakin tietää ettei vedä mitään vaarallista.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä

Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain
      Maailman menoa
      173
      10641
    2. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      85
      10149
    3. Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"

Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite
      Maailman menoa
      107
      7082
    4. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      232
      5589
    5. Mitä haluaisit sanoa tänään hänelle?

Rakastamallesi ihmiselle.
      Ikävä
      182
      5283
    6. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      178
      4416
    7. Paras muistosi

kaivatustasi?
      Ikävä
      87
      2982
    8. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      171
      2885
    9. Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia

Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom
      Maailman menoa
      121
      2870
    10. Miksi miehen on hankala ymmärtää

Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.
      Ikävä
      166
      2691
    Aihe