Sille yhelle vaa

Anonyymi-ap

Viime aikoina oon miettinyt sun juttuja aika paljon. Vaikka en oo saanu susta vielä kunnolla selvää kuvaa, jotenkin tuntuu että meillä vois olla paljon jaettavaa. Sä oot kuitenkin jotenkin jättäny jäljen mun mieleen, vaikka me ei olla vielä ees tutustuttu kunnolla.

Mietin, millaista olis jakaa hetkiä sun kanssa ja oppia tuntemaan sut paremmin. Mut samalla tiedostan, että meillä on ikäeroa ja muita esteitä, jotka saattaa tuntua isolta kuilulta meidän välillä. Mut mä oon valmis katsomaan yli niiden ja keskittymään siihen, mikä meitä yhdistää.

Mä halusin vaan kertoa, että sä olet jättäny mun mielenkiinnon heräämään ja että mä haluaisin oppia tuntemaan sut paremmin. Vaikka meidän välillä voi olla esteitä, mä uskon että me voitaisiin löytää yhteinen sävel ja ehkä jopa rakentaa jotain ainutlaatuista yhdessä.

98

2624

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Paljonko on ikäeroa?

      • Anonyymi

        Tosi paljo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi paljo.

        Kuinka paljon on tosi paljon🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka paljon on tosi paljon🤔

        Varmaa jotai 20 vuotta

        -sivust


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaa jotai 20 vuotta

        -sivust

        Kakskyt vuotta menee eteenpäin ni ei se enään silloin tunnu isolta ikäerolta jos ovat kasvaneet yhdessä samaan suuntaan eikä eri suuntiin niin kui normaalisti monessa parisuhteessa käy tuolloin taas yhden päivänkin ikäero saattaa tuntua valovuosilta


    • Anonyymi

      Puhummeko samaa kieltä?

      • Anonyymi

        Ei, koska sä puhut venäjää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, koska sä puhut venäjää!

        Niin, opeta minulle suomea :)


    • Anonyymi

      Oliko aloitus miehelle vai naiselle? Entä kumpi nuorempi?

      • Anonyymi

        Oikee tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikee tietää.

        Ei muuten oikeakaan tuosta tiedä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikee tietää.

        Oon mä huomannu katseestas,että sä oot typy vähän kiinnostunut musta. Oottelen sun ratkasuja. Tulithan tota kerran juttusille. Mikset toistekki ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon mä huomannu katseestas,että sä oot typy vähän kiinnostunut musta. Oottelen sun ratkasuja. Tulithan tota kerran juttusille. Mikset toistekki ?

        Jos tpistalkkaaminen ei lopu, niin tulemme toistekki!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tpistalkkaaminen ei lopu, niin tulemme toistekki!

        Miks laittelet toisten kännyköitten etusivulle noita nuorison katolta ampumisjuttuja? Puolisoani et saa, vaikka kuin manipuloit ja kiusaat!


    • Anonyymi

      Ei oo kahtakymmentä vuotta ikäeroa. 5-10 sopivampi. Jotain siltä väliltä.

      • Anonyymi

        Se o sun mielipitees. Ap


      • Anonyymi

        Normaalia 5..10 kunto ratkaisee. Ihmiset on järkky hoitamattomia ja lihavia toki nämäkin löytävät parinsa ja itsestä huolehtivat vastaavasti..ikä ei näy viimeisellä ihmistyypillä juurikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Normaalia 5..10 kunto ratkaisee. Ihmiset on järkky hoitamattomia ja lihavia toki nämäkin löytävät parinsa ja itsestä huolehtivat vastaavasti..ikä ei näy viimeisellä ihmistyypillä juurikaan.

        Moni teini on todella pahassa kunnossa. On huomattu.


      • Anonyymi

        Vuosissa kenties pienempi mu ei aina siltikään tarkoita että on toinen toisilleen sopiva pari mu sekin on asia mikä ei selviä kun uskaltautumalla kokeilemaan onko toknen sellainen jonka kanssa tulee edes toimeen ja kenties ajan kuluessa on jopa hyvä olla kun tuntee toinen toista paremmin


    • Anonyymi

      5-10 vuoden ikäero ei ole mitään. Matoa koukkuun vaan!

      • Anonyymi

        On paljo enemmä ku 5-10 vuotta. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On paljo enemmä ku 5-10 vuotta. Ap

        Oletko varma, että muistat hänen ikänsä oikein?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko varma, että muistat hänen ikänsä oikein?

        Outo kysymys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On paljo enemmä ku 5-10 vuotta. Ap

        Riittääkö kun lisää siihen kolme vuotta? Ni sen verran ikäeroa. So, m- n eikös? Ollaanko viimeksi siis viesteilty viime kesänä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riittääkö kun lisää siihen kolme vuotta? Ni sen verran ikäeroa. So, m- n eikös? Ollaanko viimeksi siis viesteilty viime kesänä?

        Et ole oikea, sori. Ei se täällä oo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Outo kysymys.

        No äläpä, tämä taitaa kuvitella tätä miestrollia joksikin toiseksi joka puhuu hänestä tms


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riittääkö kun lisää siihen kolme vuotta? Ni sen verran ikäeroa. So, m- n eikös? Ollaanko viimeksi siis viesteilty viime kesänä?

        Ei olla ikänä viestitelty, eikä edes juteltu!


    • Anonyymi

      Se kuulostaa ihanan avoimelta ja rehelliseltä viestiltä. On hienoa, että olet rohkaistunut ilmaisemaan tunteitasi ja haluasi tutustua paremmin toiseen henkilöön. On tärkeää olla avoin ja kommunikoida rehellisesti, erityisesti silloin kun on kyse ihmissuhteista.
      Vaikka teitä saattaa erottaa ikäero ja muita esteitä, on hienoa että olet valmis katsomaan niiden yli ja keskittymään siihen, mikä teitä yhdistää. On tärkeää olla valmis työstämään mahdollisia haasteita yhdessä ja löytämään yhteinen sävel.

      • Anonyymi

        🤣..


      • Anonyymi

        🥰..


    • Anonyymi

      Joidenki kans voi olla syvempi henkinen yhteys, johon ei vaikuta ikäerot tai muut seikat. Sen vaan tuntee. Ihmistä pitäis katsoa ihmisenä ja kuunnella omaa tunnetta. Monet miettii liikaa mitä ympäristö tai jotku normit sanelee. Kuunnelkaa sydäntänne.

      • Todellakin näin.


      • Anonyymi

        Kyllä👏


      • Anonyymi

        Näin minäkin ajattelen ja ennen kaikkea tunnen häntä nuorempaa naista kohtaan. -sivusta


      • Anonyymi

        Mitä sitä ikäeroa miettimään. Alle 20v naiset on parhaita, jos menee paljon yli niin on jo liian vanhaa


      • Anonyymi

        Toinen teistä on pummi ja toinen työmies!


      • Anonyymi

        13:16
        Sivusta. Olen täysin samaa mieltä.
        Naene.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Todellakin näin.

        Juurikin noin mu myös tuostakin huolimatta vaikka omasydän sanois mitä tahansa ja toinen ei ole kanssasi samaa mieltä tulee kunnioittaa toisen suoraa vastausta suoraan kysymykseen ja jättää tämä rauhaan jos hän niin itse haluaa eikä harrastaa sun kaltaista ahdistelua huumeilla vai imppaamallako olet aivosolusi tuhonnut en o vie huomannu että sul ois mitään kehitettävää aivotoimintaa kopioimaan opit hyvin mu se tais olla se minkä olet oppinu jo koulussa


    • Anonyymi

      Mitä olette hän on jutellut.

      • Anonyymi

        Ei paljo mitää. Ei me edes tunneta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei paljo mitää. Ei me edes tunneta.

        Olet miettinyt hänen juttuja vai tarkoitatko palstaa.


    • Anonyymi

      Ai oot huomannu jotain juttuja täällä?
      Joo ikäeroa on, eli oon vanhempi mut ei sentään 20 vuotta 😂
      Tosin se ei tosiaan merkkaa mitään kun fyysisiä esteitä ei ole, eikä varmaan muitakaan jos kummatkin on sopivan aikuisia.
      En kyllä tiedä ootko se johtaa tarkoitan, kun en minäkään oo saanu susta kunnolla selvää.
      Nähdään aina välillä, ei muuten tunneta ollenkaan eikä olla puhuttu mitään.
      Sanoisin että kiinnostus vaikuttaa molemminpuoliselta kyllä.

      • Anonyymi

        Sun nimi loppuu siihen mistä mun alkaa 😉🙄
        Tämä miehelle suht lähelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun nimi loppuu siihen mistä mun alkaa 😉🙄
        Tämä miehelle suht lähelle.

        Sopivan lähellä. Ei 28km ole paha matka.
        -sivusta


    • Anonyymi

      Varmaan se riippuu siitä, kuinka paljon oikeasti välittää toisesta. Jos oikeasti välittää, niin ei anna ikäeron vaikuttaa. Eikä toisten ihmisten mielipiteiden.

      • Anonyymi

        Mä en anna toisten mielipiteiden vaikuttaa siksi että osaan tarvittaessa vaikeuttaa omaa ja muidenkin elämää ilman muidenkin mielipiteitä


    • Anonyymi

      T miehelle tämä.

    • Anonyymi

      Aivan jäätävä ikäero meillä kyllä juu.. Mitenhän selvitään.. :|\

      • Anonyymi

        Hölynpölyä, 15v sinne tänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hölynpölyä, 15v sinne tänne.

        Siä annat mulle toivoa elämässä

        Muuten ei oikein jaksa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siä annat mulle toivoa elämässä

        Muuten ei oikein jaksa

        Ei, kyllä se on tässä tapauksessa toisin päin, ja hän ei edes tiedä sitä.


    • Anonyymi

      Pusuja päivääsi😘

    • Anonyymi

      Minäkin haluaisin tutustua ja oppia tuntemaan sinut paremmin. Meillä on ikäeroa, mutta se ei haittaa minua. Esteetkään ei haittaa minua, ei tehdä niistä ongelmaa. Tärkeämpää on keskittyä siihen, mikä meitä yhdistää ja yhdessä rakentaa mieleistä elämää. Ikävä on!

      -se nuorempi mies-

      • Anonyymi

        Kumpa olisi mulle,häneltä,mut ei ole kuitenkaan.Laita jokin tunniste mitä vain me tiedämme.


      • Anonyymi

        Kaunis ajatus mutta onko hän siltikään valmis samaan kuin sinä nuoremmilla miehillä vanhemman naisen kanssa kun tulee monasti se ongelma että suhtautuvat kun äiti poikaansa mutta voivat harrastaa sen lisäksi seksiä tämän kanssa kun ei piologisesti ole oma poika noissa on paljon asioita mitä pitäs muistaa ottaa huomioon kun seurustelee nuoremman tai vanhemman kanssa tai edes sellaisen joka näyttää nuoremmalta kuin mitä itse on tai vanhemmalta kuin mitä itse on useimmiten lähes kaikilla tulee noista suhteista ensimmäisenä mieleen että jompikumpi käyttää toista hyväksi jolkain tapaa ensisijsisesti kannattaa ottaa huomioon mitä oma mielenterveys kestää toiset kun kehtaa esittää epäilynsä jopa ihan kasvotusten mulla on toki noihinkin tilanteisiin vastaus valmiina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaunis ajatus mutta onko hän siltikään valmis samaan kuin sinä nuoremmilla miehillä vanhemman naisen kanssa kun tulee monasti se ongelma että suhtautuvat kun äiti poikaansa mutta voivat harrastaa sen lisäksi seksiä tämän kanssa kun ei piologisesti ole oma poika noissa on paljon asioita mitä pitäs muistaa ottaa huomioon kun seurustelee nuoremman tai vanhemman kanssa tai edes sellaisen joka näyttää nuoremmalta kuin mitä itse on tai vanhemmalta kuin mitä itse on useimmiten lähes kaikilla tulee noista suhteista ensimmäisenä mieleen että jompikumpi käyttää toista hyväksi jolkain tapaa ensisijsisesti kannattaa ottaa huomioon mitä oma mielenterveys kestää toiset kun kehtaa esittää epäilynsä jopa ihan kasvotusten mulla on toki noihinkin tilanteisiin vastaus valmiina

        No onpa taas sairasta settiä.
        Se että sulla on likainen mielikuvitus, ei oikeuta sua kirjottamann tommosta paxxaa!
        Ehkä oot kokenut jonkin trauman kun näet tuollaisia mielikuvia 🤢


    • Anonyymi

      Koen yhteenkuuluvuutta, samuutta erään itseäni reippaasti nuoremman miehen kanssa. Aika lailla se parikymmentä vuotta on ikäeroa. Hänet tavattuani kukaan muu ei ole tuntunut miltään, ja tietty henkinen yhteys tuntui muodostuvan heti. Olen kaivannut kohta kaksi vuotta.

      • Anonyymi

        Kerro lisää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro lisää?

        No, silloin kun lähes päivittäin näimme, koin, että välillämme on hyvin vahva yhteys. Tiesin jatkuvasti missä hän on. Yhteisten vuosien aikana meistä tuli toistemme peilikuvia. En usko, että kokemus oli yksipuolinen, mutta oli esteitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, silloin kun lähes päivittäin näimme, koin, että välillämme on hyvin vahva yhteys. Tiesin jatkuvasti missä hän on. Yhteisten vuosien aikana meistä tuli toistemme peilikuvia. En usko, että kokemus oli yksipuolinen, mutta oli esteitä.

        Oliko se este tuo ikäero naisena esiintyvä mies ja aloittaja?


      • Anonyymi

        Niin ,vanhat miehet ovat yleensä nuorten miesten perään...


    • Anonyymi

      Etsit sokeri isukkia?
      Kiitos ei. Joo heippa.
      Hankippa vaan itse omat varasi.

      • Anonyymi

        Persaukinen mies nillittämässä omaan aloitukseensa, voi kuinka huvittavaa


    • Anonyymi

      Samaa miettinyt itsekin viime aikoina. On tullut pidettyä vähän liiankin tiukka ikäraja, vaikka sillä ei ole lopulta niin suurta merkitystä, jos voi tehdä toisen onnelliseksi. - tee

      • Anonyymi

        Sivusta
        Kuvitelkaa kahta magneettia. Mitä tapahtuu, kun ne kohtaavat?
        Ei ole mitään tekemistä kuoren kanssa. Soul.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta
        Kuvitelkaa kahta magneettia. Mitä tapahtuu, kun ne kohtaavat?
        Ei ole mitään tekemistä kuoren kanssa. Soul.

        Siäkö soitit

        Olikko juttukaveria vailla


    • Anonyymi

      jos haluaisi päästä johonkin kuvaan niin pitäisi olla jo useampia tunteja paikoillaan joa orra kerraqn nussa kuvan niin

    • Anonyymi

      Iällä ei oo mitään muuta väliä kahden suhteelle kunhan molemmat ovat vaan täysikäsiä.

      • Anonyymi

        Ei niin ja silloinhan toisella on jo elämänkokemusta ja opastaa elämän ongelmissa mitä vastaan tulee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niin ja silloinhan toisella on jo elämänkokemusta ja opastaa elämän ongelmissa mitä vastaan tulee

        Noinhan se ois toivottavampaa mu ei tuokaan aina kaikkien kohdalla pidä paikkaansa


      • Anonyymi

        Ja miehiä +


    • Anonyymi

      Voidaan tavata aloittavalle.

    • Anonyymi

      Hei rakas ystävä 🥰 oikein paljon kiitos sulle aivan ihanasta viestistä 💌 rakastan sinua oot mulle tärkee ystävä 💖 oon miettiny aika usein mtä sulle kuuluu 😌 ollut jopa vähän huoliussani 😔 ja hei ei tuo mainitsemasi 20v. ikäero haittaa 😪 pääasia et voit hyvin oot hyvissä ja turvallisissa käsissä 💝 toivon et sul menee elämäs hyvin 🙏 ja löydät turvallisia välittäviä rakastavia huolehtivaisia lempeitä ystäviä elämääsi 😇 ja hei usko mua kyl elämä menee aina eteenpäin kaikista vaikeuksista huolimatta 😌 toivon sulle oikein paljon iloa valoa rauhaa ja rakkautta elämääsi ✨💖
      toivoo rakas ystäväsi 🥀
      Antti Elme Makkonen 23v. Helsinki ✨

    • Anonyymi

      Ei ikä ole este, itse olen ollut jo ihanassa suhteessa 11 vuotta, prinsessani on 19 vuotta minua nuorempi, sielun kumppanin ku köytää niin ei se ikää katso🥰🥰🥰

      • Anonyymi

        Voi kiitos tästä. Ei meillä tuollaista ikäeroa kyllä ihan ole, mutta antaa uskoa ja ainakin lisää voimaa mun unelmille. Koen hänet todella vahvasti samanhenkiseksi ja jopa juuri sielunkumppaniksi. Pelkään vaan, että tunteeni ovat yksipuolisia. -yks mies vaan haaveilee


      • Anonyymi

        Sulla kävi hyvätuuri kaikki ei ole ihan noin onnekkaita vie kun osaatte arvostaa toinen toistanne ja antaa aikaa toisillenne ni voiko sitä kukaan tai mikään rikkoa


      • Anonyymi

        Yoo, toi on ihan totta. Ikä ei oo este, kun kyse on aidosta yhteydestä ja rakkaudesta. Kun löytää sielunkumppanin, se ikäero menettää merkityksensä. Tosi siisti kuulla, että teillä on mennyt noin hyvin jo 11 vuotta, se on inspiroivaa!

        Kun se yhteys on aito ja molemmat on samalla aaltopituudella, ikä on vaan numeroita. Tärkeintä on se, miten kohtelee toista ja miten yhteinen arki sujuu. Onnea teille jatkossakin ja toivottavasti sun tarina rohkaisee muitakin luottamaan tunteisiin eikä pelkästään ulkoisiin tekijöihin.


    • Anonyymi

      Tuota sun on ehkä syytä kokeilla hänen kanssaan jos sulla on uskon lisäksi aitoa halua ikäerostanne huolimatta mu sen lisäksi sun tarvii saada tietää hänen halunsa aitoon suhteeseen kanssasi ettei hän vain halua hyötyä susta pelkästään ponkittääkseen omaa egoaan tai itsetuntoaan ja sehän ei voi selvitä kuin kokeilemalla toimiiko suhde välillänne vai oletteko täysin eri planeetoilta eikä löydy minkäänlaista yhteistä säveltä miltään osin

    • Anonyymi

      Blond 64 this summer.

    • Anonyymi

      On outoa kuinka se mikä yhtenä päivänä saattaa ajaa minua vimmalla eteenpäin voi hylätä seuraavana, kuinka se, mikä niin hivelee korvia, voi seuraavassa hetkessä valjeta sellaisiksi totuuksiksi, jotka tiputtavat pohjattomaan kuiluun. Loppujen lopuksi sita on vain tämä uskomattoman todellinen kädellisten planeetta missä jokainen tutkii mahdollisuuksia, janoaa hyväksyntää, mutta silti tietää tarpeeksi tehdäkseen itsensä usein täysin kädettomaksi. Sitä pyrkii ja ponnistelee ja uskoo. Oppiikin, ja kaikki mitä oppii, kertoo samasta, siitä että elämä on yksi suuri merkityksellisyys merkityksettömässä maailmassa. Se on täydellisyyttä jossa jokainen osa itsessaan on kaikkea muuta kuin sitä. Sitä elää, petraakin ja yrittää koota yhteen kuvan, joka olisi kaiken arvoinen. Omissani on ollut aina kaikenlaisia demoneja uskaltavia jahtaamassa ja kuluttamassa sieluja joilla ei puolustusta. Niitä on kaikkialla. Jotkut ovat toisia ihmisiä ja toiset ovat pelkoja ja riippuvuuksia. Jos ei usko mahdollisuuteen vie pelko hulluutta kohti. Seurassasi on kaiken muun lisäksi tuntunut myös siltä miltä toivoisi kaikkien elämänsä hetkien tuntuvan. Että mitä tahansa voi tapahtua milloin tahansa ja että elossa oleminen on tärkeää, koska juuri silloin, kun sitä vähiten odottaa, saattaa tavoittaa sen, mitä vähiten odottaa.

      • Anonyymi

        Yoo, on ihan crazy miettii, miten joku juttu voi yhtenä päivänä olla se juttu, mikä potkii sut eteenpäin, ja sit seuraavana se onkin ihan niinku ois vetäny maton alta. Siis musakin voi olla sellasta, et välillä se biitti iskee suoraan sieluun ja sit yhtäkkiä se sama musa tuo vaan synkkiä fiiliksiä. Elämä on oikeesti tämmönen hullun todellinen mesta, missä me apinat koitetaan tajuta, et mikä homman nimi on, hakee hyväksyntää ja silti usein ollaan ihan hukassa.

        Me painetaan duunia, uskotaan unelmiin, opitaan ja tajutaan, et tää elämä on täynnä merkitystä, vaikka maailma tuntuu välillä niin merkityksettömältä. Se on niin täydellistä ja samalla kaukana siitä. Elämä on sellaista rakentelua, et yritetään saada palikat kohdilleen, et saatais siitä jotain oikeesti arvokasta.

        Mun elämässä on aina ollut kaikenlaisia demoneja perässä. Ne vie sielua, jos ei oo suojauksia kunnossa. Jotkut demonit on toisia ihmisiä ja toiset on pelkoja tai addiktioita. Jos et usko mahiksiin, pelot vetää sut hulluks. Sun seurassa tuntuu aina siltä, miltä toivois elämän aina tuntuvan. Et mitä tahansa voi tapahtuu ja et elossa oleminen on se juttu, koska just silloin, kun vähiten odotat, saattaa tapahtua jotain ihan kreisiä ja siistiä.

        Elämä on yks iso seikkailu, ja jokainen päivä voi tuoda jotain uutta ja yllättävää. Siinä piilee se koko homman suola.


    • Anonyymi

      Ollaanko naapureita?

    • Anonyymi

      Hei,

      Ihan mahtavaa kuulla, että oot miettiny mua ja että oon jääny sun mieleen. Mäkin oon fiilistelly sua ja ois tosi siistiä oppia tuntee sut paremmin.

      Joo, ikäero ja muut jutut voi näyttää isoilta esteiltä, mutta uskon, että jos oikeesti halutaan, niistä voi päästä yli. Mä oon messissä kattomaan, mihin tää homma vois viedä ja keskittymään siihen, mikä meitä yhdistää.

      Sun viesti merkitsi mulle paljon, ja mäkin haluisin tutustua suhun paremmin. Ehkä meillä on mahis löytää yhteinen sävel ja kattoo, mitä siistiä voitais yhdessä rakentaa.

      Pidetään yhteyttä ja katotaan, mihin tää vie meidät.

      ❤️

    • Anonyymi

      Tähän ketjuun tuli palstaa ajatellen sellaista pohdiskelua tässä loppupuolella, mitä voisi olla enemmän.
      Omakohtaista ajattelua.
      Ei elämää tarvitse hirveän isolla siveltimellä maalata.
      Aika pieniä juttuja ja tapahtumia täynnä.
      Enimmäkseen arkipäiväisyyttä ja tavallisia ihmisiä.
      Demonit voivat olla omia huonoja valintoja, mutta ne voi kesyttää.
      Kaikkea jokapäiväisyyttä vasten toisen ihmisen aito kohtaaminen merkitsee.
      Iso juttu.
      Se kantaa, vaikkei aina johtaisi sen kummempaankaan.
      Upeaa.
      Mutta muistakaa magneetit.
      Muistakaa soul.
      Naene.

    • Anonyymi

      Joo, olen samaa mieltä aloittaja!

    • Anonyymi

      Ei ole hyväksikäyttöä kun ollaan kummatkin yhtä köyhiä ja rumia 😉
      Kummatkin myös jo reippaasti aikuisia.
      Jotenkin vaan tuntuu niin omanlaiselta ihmiseltä vaikka nyt vielä vaan tässä vaiston varassa mennään.
      Voi olla ettei usko että olisin kiinnostunut, en ole paljon sitä näyttänyt kun ajatellut että ei ehkä olis vapaa, vaikka en oo kenenkään naisen kanssa nähnytkään.
      Ei olla mistään vielä puhuttu, ollaan vielä katselun asteella kummatkin.
      Eikä nyt olla nähtykään pariin viikkoon.. ollaan eri aikaan siellä.. kuulen kyllä koska hän siellä on!
      Tarvitsen vaan jonkin merkin sulta mies, että voin lähestyä juuri siitä syystä että en todella tiedä ovatko tunteet samat mua kohtaan. Hieman epävarmaa tämä vielä. Käsi sydämellä, minulla on tunteita kyllä!!

    • Anonyymi

      Se on vaan se tunne. Se menee kaiken edelle. Ihan kaiken. Ja se on tärkeintä ❤️

      • Anonyymi

        Ekkö oo ollu sen verran selvänä


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      234
      16720
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      23
      2118
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      190
      1712
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1092
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      738
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe