Onhan sulla

Anonyymi-ap

Nainen nyt varmasti kaikki hyvin.

101

1914

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      EI OLE! EI TODELLAKAAN OLE! MUT HEI IHAN SAMA.. MITÄ SE SUA KIINNOSTAA

      • Anonyymi

        Ei pitäisikään minua kiinnostaa. Silti hän tulee mieleen aika ajoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pitäisikään minua kiinnostaa. Silti hän tulee mieleen aika ajoin.

        No mitä sitten? Mitä sä sille aiot tehdä? Et yhtään mitään. Luuseri on aina luuseri et uskalla elää joten unohda


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä sitten? Mitä sä sille aiot tehdä? Et yhtään mitään. Luuseri on aina luuseri et uskalla elää joten unohda

        Yhtä paljon voin tehdä mitä hän. Eli hyvin minimaalisesti.
        Voin olla luuseri mutta on tässä ehditty elämään ja näkemään kaikenlaista ja paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhtä paljon voin tehdä mitä hän. Eli hyvin minimaalisesti.
        Voin olla luuseri mutta on tässä ehditty elämään ja näkemään kaikenlaista ja paljon.

        Ja ikä äijällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ikä äijällä?

        55 + sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhtä paljon voin tehdä mitä hän. Eli hyvin minimaalisesti.
        Voin olla luuseri mutta on tässä ehditty elämään ja näkemään kaikenlaista ja paljon.

        Miksi minimaalisesti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä sitten? Mitä sä sille aiot tehdä? Et yhtään mitään. Luuseri on aina luuseri et uskalla elää joten unohda

        Sinäkö luulet että kaikki just sulle täällä kirjoittaa kun täytyy olla angsti päällä kuin teinillä ikään?!


      • Anonyymi

        Itsellesi näin vakuutat kovasti 😂


      • Anonyymi

        Mene mäkeen marisija😠


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkö luulet että kaikki just sulle täällä kirjoittaa kun täytyy olla angsti päällä kuin teinillä ikään?!

        Ime sormees urpo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkö luulet että kaikki just sulle täällä kirjoittaa kun täytyy olla angsti päällä kuin teinillä ikään?!

        MITÄ SE SULLE KUULUU ????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkö luulet että kaikki just sulle täällä kirjoittaa kun täytyy olla angsti päällä kuin teinillä ikään?!

        PUHUINKO MÄ SULLE HÄ???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pitäisikään minua kiinnostaa. Silti hän tulee mieleen aika ajoin.

        Näin kävi minullekin että kun nainen jätti pitkä liiton jälkeen niin jäi suunnaton ikävä ja huoli.
        Vielä kun minulta pyydettiin rahaa ja kun tiesin ettei exän tulot olleet suuret niin soisin rahaa ilman takaisin vaatimusta vaikka itsellänikin oli todella tiukkaa rahan kanssa.
        ..mutta tämä kaikki kannatti sillä nyt olemme taas yhdessä. Olleet jo 15 vuotta.


    • Anonyymi

      On

    • Anonyymi

      Erinomaisesti..

      • Anonyymi

        Uskon että hänellä on. Vaikka intuitio yrittää kertoa toista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon että hänellä on. Vaikka intuitio yrittää kertoa toista.

        Mitä intuitio yrittää kertoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä intuitio yrittää kertoa

        Hänen masentuneesta olotilasta.


    • Anonyymi

      Labroissa näkyi viitteitä harvinaiseen diagnoosiin, jonka yleisin aiheuttaja on aivokasvain. Seuraavat labrat myöhemmin kesällä. Se tietysti mietityttää, koska tuore juttu vielä, mutta muuten elämä on tavallista ja tasapaksua.

      • Anonyymi

        Toivottavasti kaikki menee hyvin.
        En edes tiedä mitä tähän pitäisi sanoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti kaikki menee hyvin.
        En edes tiedä mitä tähän pitäisi sanoa.

        Kiitos, ei tarvitse sen kummemmin sanoa mitään. Katsotaan nyt tässä mitä tapahtuu. Mielessä kyllä kävi, että onneksi se kaivattu ei sittenkään ole elämässäni nyt. Saattaisi olla enemmän huolissaan kuin minä, ja sitä en haluaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, ei tarvitse sen kummemmin sanoa mitään. Katsotaan nyt tässä mitä tapahtuu. Mielessä kyllä kävi, että onneksi se kaivattu ei sittenkään ole elämässäni nyt. Saattaisi olla enemmän huolissaan kuin minä, ja sitä en haluaisi.

        Ja olit mies 40?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja olit mies 40?

        Ei vaan nainen, 40+.


    • Anonyymi

      Mä en oikeen tiedä suoraan sanottuna

    • Anonyymi

      Ei ole. En riitä mihinkään

    • Anonyymi

      Haluisin olla parempi, kauniimpi, parempi tietyissä tilanteissa enkä riitä itselleni koskaan. Mitä pitäis tehdä

    • Anonyymi

      Ai jos mä tanssin ja laulan ja teen töitä, nautin lämmöstä ja että olen pikkusen huolissani onko "sukulaisella" pimahtanut täysin, ja näen mitä red devil joukkoineen touhuaa!

    • Anonyymi

      Oon surullinen. Haluaisin todella nähdä sinut kesällä, mutta et tarjoa...

      • Anonyymi

        Tarjoan jos olen luvannut tarjota, mutta kerro sä mitä lupasin. Tiedät sen jos olet hän. -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarjoan jos olen luvannut tarjota, mutta kerro sä mitä lupasin. Tiedät sen jos olet hän. -sivusta

        Ei, en ymmärrä sua…


    • Anonyymi

      Unohdat sen naisen jota kaipaat. Saat parempia

      • Anonyymi

        Ja neuvonantajat voi neuvoa itseään peilin edessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja neuvonantajat voi neuvoa itseään peilin edessä.

        Miksi katsoa itseä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi katsoa itseä?

        Niin tuskin sussa on mitään katsottavaa.


    • Anonyymi

      Olen nyt aika OK taas. Kesä on alkanut, kohta pitää ehtiä tavata kaikkia tuttavia joita ei muulloin koskaan muista, sukuloimaan, uimaan, puistojumppaamaan ja tekemään mahdottoman tarpeellisia kirpputorilöytöjä. Kyllä tämä tästä, toivottavasti sinullakin kaikki hyvin!

    • Anonyymi

      Ihan ku sua kiinnostas sen tilanne oisit tehny jo jotain jos kiinnostas

      • Anonyymi

        Ei varmasti kiinnosta.


    • Anonyymi

      Tilanteeseen nähden ehkä nii.. Miksi leikit mun kanssa täällä palstalla? Sitä miettynyt myöskin.. Mutta joo toivottavasti voit hyvin.

      • Anonyymi

        Tuski tääl kukaa normaali leikkii. Täähä on tunteiden purkupaikka, jos oikeesti tunnistat jonkun olisha se aika hienoa ja silloinha jos siltä tuntuu voishan siinä varmistuu toisen tunteist jos sellanen ihme tapahtuis niin vois uskaltaa in real Life lähestyy,. Voihan siin kaks saada varmistuksen et kumpiki diggaa ja se vast hienoo ois, jos ovat arkoja irl hakevat täält varmistusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuski tääl kukaa normaali leikkii. Täähä on tunteiden purkupaikka, jos oikeesti tunnistat jonkun olisha se aika hienoa ja silloinha jos siltä tuntuu voishan siinä varmistuu toisen tunteist jos sellanen ihme tapahtuis niin vois uskaltaa in real Life lähestyy,. Voihan siin kaks saada varmistuksen et kumpiki diggaa ja se vast hienoo ois, jos ovat arkoja irl hakevat täält varmistusta.

        Ei pidä paikkaansa, mitään ei ole tapahtunut irl, vaikka joskus täältä toisemme ollaan tunnistettu.


    • Anonyymi

      Lähinnä häpeän itseäni. Onneksi en joka päivä

    • Anonyymi

      Mulla kaikki hyvin. Liian kuuma vaan mihinkään mitä tapahtuu ulkona.
      Joten tässä odottelen viileämpää säätä, kun kesä ja kuuma ei sovi mulle. Kaupassa käytävä aamuisin heti kun aukeaa jne..
      Syksy ja muu viileä ilma on sitten liikkumisen kulta aikaa.
      Miehelle hänelle toivon kärsivällisyyttä, uskoa ja luottamusta tulevaan.. olet ajatuksissani enemmän kuin uskotkasn 💞💫💥

      • Anonyymi

        Lisäys tähän 🙄 että todellakin risoo kun en oo tottunut olemaan sisällä näin suuressa määrin. Tulee levoton olo kun ei pääse lenkille tai pyörällä ( rikki ) mihinkään. Muuten menee ihan normaalisti, jos sellaista olotilaa nyt on olemassakaan.


    • Anonyymi

      Ei ole mikään kivasti, kärsin ikäkriisistä. Tänäkin aamuna oli tullut yksi ryppy lisää..

      • Anonyymi

        Mitä sä sitä miettimää se tulee kaikil jossai vaihees se eka wringle


    • Anonyymi

      Mitäpä jos laitat viestiä ja kysyt henkilökohtaisesti?

      • Anonyymi

        Laittaisin mutta se ei ole ihan noin yksinkertaista.


    • Anonyymi

      Olen ollut "vähän maassa". Olen ollut flunssassa. Nyt alkaa olemaan vähän parempi olo. Olen ollut stressissä vuoden. Kropassa tuntuu. Sen takia oli sitkeä tauti. Olisi kiva nähdä kesällä. 🙏☺️ Vaikka enhän minä tiedä, onko sinulla ollut yhtään minua ikävä...

    • Anonyymi

      Oikein hyvin. Oli mukava iltapäivä hyvässä seurassa.

    • Anonyymi

      Tällä viikolla oon voinut yllättävän hyvin. Viime viikolla en voinut, enkä edes muista, koska viimeksi olisin ollut niin alakuloinen. Eli vaihtelevasti voin jälleen.

    • Anonyymi

      Ei sillä ole enää mitään merkitystä... sillä minulla ei ole mitään merkitystä.

    • Anonyymi

      Joko lähteä muualle tai lähteä lopullisesti näin se on.

    • Anonyymi

      En haluaisi valittaa. En kuulu tänne, en ole koskaan kuulunutkaan. Jatkan tätä pitkälti velvollisuuden tunteesta, mutta en nauti elää tässä pahassa maailmassa. Olen erilainen kuin muut, olen aina ollut.

    • Anonyymi

      voi sen ku tietäis 😌 vähän oon ollut huolestunut viimeaikoina 😢 laittaisitpa ees viestii 💌 nii tiiän et sul on varmasti kaikki hyvin 💔
      anteeksi et ees kysyin 🥀

      • Anonyymi

        Typeriä noi kuvat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Typeriä noi kuvat.

        joo voipi olla, mut tänäpäivänä miltein jokaine laitaa sellasii.... jos et sattunut tietämään. niitä käytetään ilmaisemaan tunnetiloja, muuten on pelkkää sanahölinää. eli ihan syystä niitä käytetään, jäitä hattuun siellä ruudun ääressä, ei elämä niin vakavaa ole.


      • Anonyymi

        Tuollainen " huolissaan oleminen" voi olla todella tunkeilevaa ja luotaantyöntävää, jos sellaista ei kaipaa. Anna hänen olla ja keskitä mielenkiintosi muualle. Älä juutu pakkomielteeseen. Muutenkin tarrautuminen kenenkään toisen elämään on väärin. Ahdistella voi jo soittamalla monta kertaa päivässä. Katse eteenpäin ja ympärille. Maailma on täynnä Ihania ihmisiä. Ei ole yhtä oikeaa vaan monta sopivaa. Itsestäkin kiinni. Kaikesta oppii.


    • Anonyymi

      On kaikki hyvin, pitkästä aikaa paremmin kun aikoihin.

      Jotenkin kuitenkin kalvava pieni pahaolo, koska ajatus on kaivatussa niin paljon.
      Tää on jo ihan sekavaa ja en edes tunnista itseäni ollenkaan. Miten ihmeessä olen jäänyt häneen näin pahasti koukkuun.

      • Anonyymi

        Sitä sanotaan läheisriippuvuudeksi. Olet jäänyt koukkuun unelmaan, joka ei ole todellinen. Toisessa näkee vain kaiken hyvän ja omat toiveensa todeksi tulleena. Jos olisitte yhdessä, tuo järkenisi hyvin pian.


    • Anonyymi

      Kyllä aina silloin kun et aiheuta pahoinvointia olemassaolollasi.

    • Anonyymi

      Hyvin on eiliseen verrattuna.

    • Anonyymi

      Kesä vihdoin täällä ja toivottavasti pääset nauttimaan siitä juuri mieleisellä tavalla.
      Fiksusti kesähelteellä. Veden lähellä oleminen hellii aivoja, rauhoittaa, rentouttaa, melontaa ja kevyttä liikuntaa jossa hurahtaa helposti monta tuntia auringossa ja kuunnella veden liplatusta. Pistikö paarma, ei vielä.

    • Anonyymi

      Ei todellakaan ole.
      Terveisin A -nainen.

      • Anonyymi

        Tuskin kuitenkaan J mies jota
        Ikävöin vähän väliä mieti kuitenkaan ikinä enää mua
        A- nainen .


    • Anonyymi

      Tietysti minulla on kaikki hyvin. Kiva kuitenkin kun kysyit.
      Nyt nukkumaan ja kauniita unia myös sinulle.

    • Anonyymi

      On. Ihana mies mulla on. Ihana ympäristö. Ihanan relaa on. Ei tiukkapipoista. Kukaan ei kuseta.

      • Anonyymi

        Ota lyrica


    • Anonyymi

      On, en ole usein ollut näin tyytyväinen elämäntilanteeseen kuin nyt.

    • Anonyymi

      Ihminen on kadoksissa ja pelkään pahinta joten sanontaa ei kahta ilman kolmatta pelkään.

      • Anonyymi

        Aivokasvain se olikin

        Muuten kuulosti katastrofaaliselta


    • Anonyymi

      Ei valittamista. Mansikkassa näkyy eka kukkanen, komea raksamies naapurin pihassa näkyy olevan. Siitepölyä tosin aika paljon saa pyyhkiä.

    • Anonyymi

      Naiset on niin itsekkäitä

    • Anonyymi

      Mamu painaa ja serkkupojat. Mustaa makkaraa riittää,kakkoseenkin!

      • Anonyymi

        Missä kaupungissa näin villiä on meno


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä kaupungissa näin villiä on meno

        Vähän isommissa. Sekkukin hyvä mies!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän isommissa. Sekkukin hyvä mies!

        Rovaniemellä


    • Anonyymi

      Eipä oo asiat hyvin. Mutta se ei ole uutta.

    • Anonyymi

      Suorastaan hienosti. Ei voi valittaa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mitä sä kääntyilet😂

    • Anonyymi

      Ei ole! Ikävöin s i nua

    • Anonyymi

      Mahtavasti. Mitä nyt taas v*tuottaa työviikon jälkeen sen verran että suunnittelen taas irtisanoutuvani töistä ja muuttavani lähimmän (soutu)veneen alle ryyppäämään.

      • Anonyymi

        Pyydä kylään. Tuon lasoli pullon lahjaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyydä kylään. Tuon lasoli pullon lahjaksi.

        Jaa sinne veneen alle kylään? Mun pitää löytää sitten riittävän iso soutuvene, että mahdutaan sinne molemmat mukavasti. Hehkeät tuparit.. Mulla olis käsidesiä, voisko sitä käyttää vaikka mikserinä?


    • Anonyymi

      Just ja just järjissään

      • Anonyymi

        😂😂😂😂😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂😂😂😂😊

        Jos se laulu on totta

        Oon oikein iloinen

        Muuten en oiskaa

        Hyvä sinä

        Iik


    • Anonyymi

      Nyt tällä naiselta loppuu akku.

    • Anonyymi

      On oikeesti. Kesä hellii mieltä sillein sopivasti nytte.

    • Anonyymi

      Jos sinua oikeesti kiinnostaisi toisen kuulumiset niin et koskaan kyselisi niitä täällä.

      Saat unohtaa sen jonka kanssa olet nauranut, mutta et koskaan sitä, jonka kanssa olet itkenyt.

      Kahlil Gibran

    • Anonyymi

      On ihan kohta koska päivä loppuu. Inhoan näitä päiviä.

    • Anonyymi

      I'm fine

    • Anonyymi

      Liikaa yhteensattumia. Aloin uskoa, että stalkkaat. Huono asia.

    • Anonyymi

      Edelleen ihan hyvin. Pelleilijät ja valehtelijat sekä selän takana paskaa puhuvat on jätetty kauas taakse.

      • Anonyymi

        Juu, täällä myös. Hyvin kulkee, salilla👍
        -sivustaseuraaja


    • Anonyymi

      Minäkin olen iloinen, iloisista uutisista tuttavapiirissä.

    • Anonyymi

      Timangit hiotaan paineen alla, kiitos kysymästä kekkeruusi

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      234
      16720
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      23
      2118
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      190
      1712
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1092
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      738
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe