Jonsered LR10 puutarhatraktorissa oleva Briggs & Strattonin 12hp powerbuilt sammui kesken ajon eikä suostu enää käynnistymään.
Tankissa uutta bensaa (98), koneessa uudet öljyt. Ilmanputsari näyttää hyvältä, tulppa näyttää uudelta.
Kipinä tulee. Itse asiassa hörähti käyntiin kun oli tulpanjohto irti ja kokeilin kipinää tulpan päähän, sammui tietysti kun väli kasvoi liian pitkäksi.
Lähti talven jälkeen ekalla käyntiin vanhoilla bensoilla, öljyillä sekä lataamattomalla akulla ja pari kertaa ehdin pihaa leikkaamaan.
Välillä startti pyörittää hyvin mutta ei edes yritä hörähtää käyntiin. Välillä taas jurraa siihen tapaan kuin kone olisi jumissa. Pyörii kuitenkin hyvin kun kädellä pyörittää hihnapyörältä.
Mistä lähteä etsimään vikaa?
Huono akku?
Polttoainesuodatin tukossa?
Kaasari tukossa?
Onko näissä kalvoa, en löytänyt kuvista enkä varaosana?
B&S sammui eikä enää käynnisty
8
218
Vastaukset
- Anonyymi
Oliko puristuksia?
- Anonyymi
Uskoisin että on, tuskin ne katoaa suoriltaan kesken kaiken?
Ja kuitenkin hörähti kipinää testatessa käyntiin sen hetken.
- Anonyymi
Hörähtääkö, jos kaasarin kurkkuun antaa huikat?
Koho jumissa ja tulvii?- Anonyymi
Täytyypä tarkistaa tuo koho vielä huomenna
- Anonyymi
Kannattaa katsoa ettei hörähdä käyntiin kun tulpan johto on irti. Se on kyllä vakavz juttu.
- Anonyymi
Hörähti siksi kun tulpan johto oli lähellä tulppaa ja pääsi iskemään kipinää tulpan päähän.
- Anonyymi
Koho yms. oli puhtaat eikä jumissa.
Tulppa kastui kun otti johdon irti.
Käsin pyörittämällä puristuksia tuntuu löytyvän.
Polttoainesuodatin näytti puhtaalta.
Ainoa mikä jää nyt kokeiltavaksi on kokeilla toisella akulla, ei meinaa enää startti jaksaa pyörittää kaiken testailun jäljiltä. - Anonyymi
Lähti toimimaan.
Oliko sit liian vähän bensaa tankissa, huono tulppa (vaihdoin uuteen), istuimen kytkin vai mikä mutta nyt ei köhikään enää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882