Kanin poikaset

Anonyymi-ap

Mulla on uros ja naaras kani. Ollaan pidetty erillään mutta Uros on hypänny aidan yli ja nylkyttänyt naarasta. Mitä mun pitäis tehä? Entä jos se on tiineenä? Kaikki apu otetaan vastaan❤️

5

344

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kohta sulla on kanitarha. Onnea vaan. Siinä menee koko elämä pilalle.

• Anonyymi

Empä usko et koko elämä...

• Anonyymi

Odota ja katso, jos naaras on tullut tiineeksi. Jos on, niin pidä huoli, että sillä on heinän ja veden lisäksi myös pellettejä koko ajan. Siis tiineyden loppuvaiheessa ja kun se imettää.

Poikasten hoidossa sinun ei oikeastaan tarvitse tehdä paljoa, mutta olisi hyvä, jos joka päivä katsoisit, onko pesässä kuolleita poikasia. Muista aina ennen tarkistusta pestä kädet ja hieroa emon karvoja käsiisi, muuten emo hylkää poikaset. Varmista, että emo ei stressaannu. Se saattaa aiheuttaa poikasten hylkäämisen tai jopa sen, että emo syö poikasensa. Älä huolestu, jos et näe emoa ikinä imettämässä. Se tekee sen vain 1-2 kertaa päivässä, usein niin, ettei ihminen ole näkyvillä. Jos emo kuitenkin hylkää poikaset, sinulla on kaksi vaihtoehtoa: Joko lopettaa poikaset tai hoitaa ne itse. Jos päädyt hoitamaan ne itse, tee samoin kuin emo tekisi. Ruoki kaksi kertaa päivässä, jostain pipetistä, maidonkorviketta. Googleta mikä sopii kaneille. Erota urokset ja naaraat viimeistään silloin, kun ne ovat 12vk ikäisiä. Poikaset ovat luovutusiässä kahdeksan viikon ikäisinä. Käsittelyn voit kunnolla aloittaa kun ne tulevat itse pesästä pois.

• Anonyymi

Kiitos tästä oli paljon apua!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos tästä oli paljon apua!

Tuliko poikasia?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      151
      11416
    2. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      28
      8102
    3. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      56
      5904
    4. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      163
      4821
    5. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      16
      4687
    6. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      36
      4345
    7. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      84
      4213
    8. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
      Ikävä
      84
      3487
    9. Juuri muiston ne

Rakastuneet katseesi. Huh
      Ikävä
      80