Piti muka olla kunnon helteet mut yöllä on niin viileää että pitää laittaa takka, uuni ja patterit täysille
Missä ne trooppiset yöt viipyy?
5
140
Vastaukset
- Anonyymi
Missä niin kylmää. Meillä oli parvekkeen ovi auki koko yön ja nytkin vaikka on tuolla kylmällä puolella on +21 c
- Anonyymi
No sulla kuitenkin ne on!
Moni köyhä joutuu selviytymään ilman takkaa ja muita lämmönlähteitä. - Anonyymi
Aloittaja taitaa nyt hieman liioitella tuolla kylmyydellä ja varsinkin noiden lämmönlähteiden määrällä.
Minulle riittää ilmalämpöpumpun päällä pitäminen 22 asteessa.
Rakennusmateriaali vaikuttaa myös sisätilojen lämpöön.
Puusta rakennetut talot aurinkoisella tontilla lämpiävät helteellä nopeammin kuin kivimateriaaleista rakennetut.
Minun taloni on -70 luvulla rakennettu täystiilitalo jonka pihamaalle on nyt 50 vuodessa kasvanut suuret lehtipuut, tammi, vaahtera ja koivut jotka varjostavat tehokkaasti ympäri talon niin ettei kesäaikaan, kun aurinko on korkealla auringonsäteet osu ikkunoihin kuin vasta iltasella. Yhtenäkään päivänä ei tänä kesänä lämpö olohuoneessa ole noussut yli 22 asteen.
Kissoja varten pidän parvekkeen oven raollaan koko ajan toukokuun alusta alkaen, joten yön viileys laskee huonelämpötilan alle 20 asteen, joten aamulla nappaan lämpöpumpun päälle pariksi tunniksi että tarkenee istuskella ohuemmissa vaatteissa.
Viime vuosien pidemmät hellejaksot ovat nostaneet myös öisin lämpötiloja ja silloin on mukava sisälämpötila oleiluun.
tepa - Anonyymi
Minulla ei ole ilmalämpöpumppua, pelkkä tuuletin vain. Täällä eteläisessä Suomessa tosi hiostavan lämmin. Öisin tuuletin on pienellä pöydällä lähellä niin, että pieni tuulenvire tulee kasvoilleni, näin saan nukuttua. Viime yönä vähäksi aikaa sammutin tuulettimen ja olin hetken päästä ihan hiessä, joten napsautin tuulettimen uudelleen käyntiin :) asun pienessä yksiössä ja tämä on kuin 'huonosti lämmitetty sauna'. Päivisin kävelen meren rantaan varjoisaam paikkaan, luen kirjaa siellä. Vettä ja evästä mukaan. Odotan vähän viileämpää säätä, 20 astetta riittäisi, ei hellettä.
- Anonyymi
Voisit mennä käymään lääkärissä, olet selvästi kipeä. Tavalla tai toisella, sillä nyt ei ole kylmä missään, yölläkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1256510Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631604112Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503366Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4902924Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2831916Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde341606- 871436
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja141413Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1741399Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151386