Totesi valt.varainmin. Riikka Purra (prs). viime vuonna, tällainen henki ja asenne sulki mm. Palosaaren perinteikkään kirjaston. Säästöjä voi tehdä myös pehmeämmin, ei olisi tarvinnut kokonaan sulkea.
"Kulttuuri on luksusta"
16
357
Vastaukset
- Anonyymi
Hehehe . Suuri Suomen kulttuurin ystävä purra . Ei halua Suomeen vierasta kulttuuria mutta ei halua myöskään suomalaista kulttuuria .
- Anonyymi
Aika kova ja tiukka asenne Riikalla.
- Anonyymi
kaipiainen on sietämätön
- Anonyymi
Varmaan jokainen on?
- Anonyymi
Kuinka moni palosaarella osaa edes lukea🤔
- Anonyymi
Kuinka tuollaista kysyt? Palosaari on sivistyksen kehto.
- Anonyymi
Vaasahan on halunnut olla mamukehityksen etulinjassa ja niitä haalimassa, etulinjassa ollaan "ideologisessa lihamyllyssä. "
Ihmisten mukana muuttaa myös arvot ja kulttuurit.- Anonyymi
Mutta ei tartu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ei tartu!
Yksilöksi todellisuudesta eriytyneen utopiaa, kuvitella että ympäristö ei vaikuttaisi.
- Anonyymi
mikä on putkiasentaja järvenpään pitkän parisuhteen salaisuus? molemmat on kunnianhimottomia tyhjäpäitä jotka haluavat vain nauttia elämästä.
- Anonyymi
Sivistyksen puutetta jos ei ymmärrä kulttuurin merkitystä.
Persuille taitaa kuiten riittää halpaa kalja ja bensa.- Anonyymi
Sivistymättömän väite.
- Anonyymi
Palosaaren kirjastolla ei ole mitään tekemistä sen kanssa kuka on valtionvarainministeri. Vaasa on useamman kerran yrittänyt sen lakkauttaa, nyt näin kävi
- Anonyymi
Antaako naiset p illua siksi että saisivat itselleen jotain, rahaa, nautintoa, tai vaikka lapsia?
- Anonyymi
Olis ennemmin suljettu teatteri, kuin kirjasto.
- Anonyymi
Tiikka on ihana
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212257- 701146
- 1101016
- 47994
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72989Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p56937KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.12911Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31900Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55888Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50846