ilman sinua lähelläni. Elää voin, mutta jotain puuttuu. Olen kuin sillaton joki vailla kulkijoita tai pysähtynyt kello, ajan mittaamiseen väsynyt. Kätken nämä tunteet sisimpääni ja ne painavat minua kuin raskaat kädet pinnan alle. Kun lintujen laulu täyttää minut rintakehää myöten, haaveilen sinusta sylissäni, vaikka tiedän sen mahdottomaksi.
En voi kuolla onnellisena
45
705
Vastaukset
- Anonyymi
Jatkoa. Kuin avattu kirja olen edessäsi, niin alasti. Aukkoisia ovat lauseet ilman sinua. Iltaruskon hehku taivaanrannassa ovat sanasi minulle, ne tuovat vielä hetken lämpöä ja saavat nupuillaan olevat ajatukseni hehkumaan ennen kuin kaikki vaipuu hämärään. Kuvittelen miltä tuntuisi painaa käteni käteesi, varovasti, arasti, hitaasti tunnustellen. Kietoudun rakkauteeni sinuun kuin viittaan sillä itseni suojaten.
- Anonyymi
Mä en kestä, en kertakaikkiaan. Tajuton ikävä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en kestä, en kertakaikkiaan. Tajuton ikävä.
Minulla on todella kova ikävä häntä. Sattuu kun tiedän etten vieläkään häntä näe.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on todella kova ikävä häntä. Sattuu kun tiedän etten vieläkään häntä näe.
Miksi et näe häntä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et näe häntä?
Emme nyt satu samaan paikkaan samaan aikaan. Näen vain vapaa-ajalla.
- Anonyymi
En ole ätmi, ikävä rikkoa illuusiosi. Ja mitä tarkoitat sillä että teen itselleni hallaa? Eiköhän minun kaipuuni ole minun ongelmani ja tämä on ikäväpalsta.
- Anonyymi
Mene mustamaalaaja pois aidosta kaipausketjustani.
- Anonyymi
Ikävöin niin paljon..
- Anonyymi
Niin minäkin. Jos ikävälle olisi mittari, olisi asteikko loppunut.
- Anonyymi
En muista koskaan koko elämäni aikana näin vahvasti tuntenut ketään toista kohtaan.
Olen ihan hakoteillä.- Anonyymi
Minä olen myös jollain oudoilla teillä. En osannut tällaista elämääni odottaa. Nyt mietin mitä teen näiden tunteideni kanssa.
- Anonyymi
Naista?
Miestä?
Hieman tuntomerkkejä, jos vaikka hänkin ikävöi sinua täällä taustalla..- Anonyymi
Ihmistä, joka on ihaninta mitä tiedän. Mitä paremmin häntä tunnen, sitä enemmän tunteeni syvenevät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmistä, joka on ihaninta mitä tiedän. Mitä paremmin häntä tunnen, sitä enemmän tunteeni syvenevät.
Kaipalehan ihan rauhassa, kaikkea ei saa mitä haluaa, uskotko oleggi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaipalehan ihan rauhassa, kaikkea ei saa mitä haluaa, uskotko oleggi?
Että ihan päätit tuntemattomalle ihmiselle tulla kertomaan että aina ei saa kaikkea mitä haluaa. Mitään et minusta tiedä. Ja mikä vatun oleggi?
Sopisit paljon paremmin 1800-luvulle kuin nykyaikaan. Kirjoittelisit sulkakynällä näitä juttuja kynttilänvalossa, ja lukisit niitä salissa yleisölle joka taputtaisi hienostuneesti ja antaisi ihastuneita kommentteja.
Nykyaikana tuo ei vaan toimi enää. Romantiikka on mennyttä aikaa. Nykyajan teemoja ovat sota, väkivalta, murhat, viha, välinpitämättömyys, kylmyys, itsekkyys. Kannattaisi päivittää repertuaarisi nykyaikaan sopivaksi.- Anonyymi
Harmillista vaan että aikakonetta ei ole...
- Anonyymi
Itse tykkään romantiikasta, kautta aikakausien. Joskus aikamatkasin 80-luvun alkuun ja tutustuin mielenkiintoiseen, tuon ajan ihmiseen. Muistan melko tarkalleen, miltä näytti.
Anonyymi kirjoitti:
Itse tykkään romantiikasta, kautta aikakausien. Joskus aikamatkasin 80-luvun alkuun ja tutustuin mielenkiintoiseen, tuon ajan ihmiseen. Muistan melko tarkalleen, miltä näytti.
Oliko sen nimi Danny, ja olit itse nuori tyttö?
Kuinka tuo aikamatkustus tapahtui?
- Anonyymi
Jatkoa. On surun paino päivissäni, kun tiedän etten sinua vieläkään näe. Kuin voikukan haituvia sataisi silmiini sinut minulta peittäen. Haluaisin laittaa viestin, mutta hillitsen itseni ja se on kuin kosken patoamista. Pelkään: murtuuko tämä pato vielä jonakin päivänä. Mitä kaikkea siitä seuraisi.
- Anonyymi
Emme näe enää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Emme näe enää?
Kyllä toivottavasti vielä joskus näemme. En tiedä milloin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä toivottavasti vielä joskus näemme. En tiedä milloin.
Etkö voi soittaa minulle tapaamaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö voi soittaa minulle tapaamaan?
Voisin soittaa tai laittaa viestin. Mutta mitä sanoisin? En voi sanoa suoraan että kaipaan ja siksi haluan nähdä hänet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisin soittaa tai laittaa viestin. Mutta mitä sanoisin? En voi sanoa suoraan että kaipaan ja siksi haluan nähdä hänet.
Laita viesti .sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä jos kosken pato on tällä naisellakin?
Jos vain hän laittaa viestiin että olisi mukava jutella, vastaisin heti.
Tuo mies läheltä jonka seuraa ikävöin ja kaipaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko pyytää apua jossain asiassa? Ei sanoa suoraan…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko pyytää apua jossain asiassa? Ei sanoa suoraan…
Ihan hyvä idea. Pitäisi olla jotain muuta kuin tikusta asiaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan hyvä idea. Pitäisi olla jotain muuta kuin tikusta asiaa.
Tiedät hänestä jotain, jonka hän saattaa tietää, joten kysy siitä.
- Anonyymi
Huomenna?
- Anonyymi
Nähdään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nähdään?
Ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei.
Jos mä tulen?..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos mä tulen?..
Jos tulet, niin nähdään. Sama aika, sama paikka.
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos mä tulen?..
Jos tulet niin nähdään. Sinusta kiinni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tulet, niin nähdään. Sama aika, sama paikka.
SivustaVoisin, mutta tuletko juttelemaan kanssani?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tulet niin nähdään. Sinusta kiinni.
luulen, et ole tyytyväinen tähän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
luulen, et ole tyytyväinen tähän.
En ole tyytyväinen siihen että en häntä näe. Hänellä oma elämänsä ja oikeus siihen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisin, mutta tuletko juttelemaan kanssani?
Jos tulet, niin lupaan tulla juttelemaan. Vaikka kuinka jännittäisi.
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tulet, niin lupaan tulla juttelemaan. Vaikka kuinka jännittäisi.
SivustaTule lounaalle. Tapaamme siellä huomenna.
- Anonyymi
Jos hän siitä tunnistaa🤔
- Anonyymi
Sitä en tiedä. Tuskin täällä käy. Jonnekin täytyy tämä purkaa. Jos tietäisi, voisi mennä välit.
- Anonyymi
Sama. My thoughts exactly
- Anonyymi
Miksi minun viesti poistettiin?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990