kiinan horoskoopissa käärme on yksi enitenhaukuttuja merkkejä

Anonyymi-ap

Eikös käärme ole sama kuin länsimaiden horoskooppitieteessä oleva härkä?? Onko näin siis että onko jollakin 100% tieto tähän? Käärme siis kiinassa nähhään ehkä pahimpana merkkinä, mutta sen sijaan länsimaisessa horoskoopeissa ei muistaakseni härän merkki ole ollut yhtä haukuttu/tuomittu merkki.

16

143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        minä olen härkä = 13.5, mutta sain tietää että olen koira kiinalaisessa horoskoopissa eli koira on vesimies niin en oikein ymmärrä tuota kiinalaisen horoskoopin logiikkaa kun kävin ottamassa siitä selvää miten se oikein menee. Koska olen syntynyt 13.5 niin mun pitäs olla silloin käärme oikeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minä olen härkä = 13.5, mutta sain tietää että olen koira kiinalaisessa horoskoopissa eli koira on vesimies niin en oikein ymmärrä tuota kiinalaisen horoskoopin logiikkaa kun kävin ottamassa siitä selvää miten se oikein menee. Koska olen syntynyt 13.5 niin mun pitäs olla silloin käärme oikeasti.

        Minä vuonna olet syntynyt? Jos olet syntynyt koiran vuonna, niin se jakautuu vielä eri elementteihin. Voit olla vesikoira, maakoira...

        https://anna.fi/horoskoopit/kiinalainen-horoskooppi-−-elementit-ja-tuntihallitsija-2


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä vuonna olet syntynyt? Jos olet syntynyt koiran vuonna, niin se jakautuu vielä eri elementteihin. Voit olla vesikoira, maakoira...

        https://anna.fi/horoskoopit/kiinalainen-horoskooppi-−-elementit-ja-tuntihallitsija-2

        olen syntynyt vuonna 1982 suomessa(nivala).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä vuonna olet syntynyt? Jos olet syntynyt koiran vuonna, niin se jakautuu vielä eri elementteihin. Voit olla vesikoira, maakoira...

        https://anna.fi/horoskoopit/kiinalainen-horoskooppi-−-elementit-ja-tuntihallitsija-2

        voipi olla että oon käsittänyt viärin mun kiinalaisen horoskoopin ku mie oon välillä semmonen ei niin fiksu ihmistyyppi että suatanpa käsittää välillä asioita väärin =)
        Hih!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä vuonna olet syntynyt? Jos olet syntynyt koiran vuonna, niin se jakautuu vielä eri elementteihin. Voit olla vesikoira, maakoira...

        https://anna.fi/horoskoopit/kiinalainen-horoskooppi-−-elementit-ja-tuntihallitsija-2

        uskon kyl enempi länsimaiseen astrologiuaan. Joo. Nousumerkkini on neitsyt ja kuu kauriissa. Merkurius minulla kaksosessa muistaakseni , venus oinaassa ja mars vaakamerkissä ja lisäksi kartallani on paljon vaakaa ja jousimiestä sekä äidiltä oon perinyt paljon hänen kartan jousimiestä, skorpionia ja kaksosta ja isäni kartalta perinyt rapua ja vaakaa. Kokonaisuus minä= hieman sekava sekametelisoppa joka koostuu monista aineosista =) mikä usein meinaa myös sitä, etten aina oikein tiiä kuka mää oon =)
        on minussa niin maata, tulta, ilmaa kuin vettäkin! Oon vitsaillut isälleni (asun isäni kanssa olen 42-vuotias) että ei mulla ole oikeastaan mitään identiteettiä&luonnetta .Se voi jopa näkyäkin siinä miten ajattelen, pukeudun jne eli oon yleensä monien asioiden suhtteen ns kaikkiruokainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        uskon kyl enempi länsimaiseen astrologiuaan. Joo. Nousumerkkini on neitsyt ja kuu kauriissa. Merkurius minulla kaksosessa muistaakseni , venus oinaassa ja mars vaakamerkissä ja lisäksi kartallani on paljon vaakaa ja jousimiestä sekä äidiltä oon perinyt paljon hänen kartan jousimiestä, skorpionia ja kaksosta ja isäni kartalta perinyt rapua ja vaakaa. Kokonaisuus minä= hieman sekava sekametelisoppa joka koostuu monista aineosista =) mikä usein meinaa myös sitä, etten aina oikein tiiä kuka mää oon =)
        on minussa niin maata, tulta, ilmaa kuin vettäkin! Oon vitsaillut isälleni (asun isäni kanssa olen 42-vuotias) että ei mulla ole oikeastaan mitään identiteettiä&luonnetta .Se voi jopa näkyäkin siinä miten ajattelen, pukeudun jne eli oon yleensä monien asioiden suhtteen ns kaikkiruokainen.

        sori viel pittää lisätä viestiini se, että ku aloin pohtii omaa itteeni niin vaikuttas ehkä silt, että oon ehkä pohojimmiltani aika kaksoset-tyyppiä, koska kaksonen on juuri sitä kaikkea


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä vuonna olet syntynyt? Jos olet syntynyt koiran vuonna, niin se jakautuu vielä eri elementteihin. Voit olla vesikoira, maakoira...

        https://anna.fi/horoskoopit/kiinalainen-horoskooppi-−-elementit-ja-tuntihallitsija-2

        tai siis emmä ny tiijä niin hyvin näistä astrologiajutuista että sä varmaan saatat tietää enemmän vai? mikä määrää ihmisessä eniten onko se syntymerkki, kuu vaiko nouseva vai onko se ns kokonaisuus? Kai sää tiiät varmaan, että myös omien vanhempien ja jopa isovanhempien kartta /&geenit voi vaikuttaa eikä aina astrologia muokkaa meitä &tee meistä tietynlaista vaan myös elämänkokemukset, kaveripiiri ja kasvatus. Sain ainakin "pentuna" paljon rakkautta ja vapauttakin, mutten liikaa vapautta.


      • Anonyymi

        oliko siis chalres darwin se joka keksi darwinismin? Hui kauheeta darwinismi =0 eikös se ole kauhia asia että onko se darwinismi sitä että pyritään talousopeissa minimoimaan kustannukset äärimmäisen pienelle tasolle mikä ajaa siihen että palkkataso tippuu, ja rikkaiden ja köyhien kuilu kasvaa entisestään, verot pudotetaan minimitasolle, ja nyysitään kaikesta, ihan kaikesta melkein???? Vai sekoitankohan mä nyt darwinismin siihen sosiaalidarwinismiin?? saksassa ennen natsien valtaannousua oli vallassa sos darwinistit jotka teki pahojaan eli tavallaan periaatteessa murhasi/tappoi omia kansalaisia jotka oli riippuvaisia sosiaaliturvasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olen syntynyt vuonna 1982 suomessa(nivala).

        Olet siis vesikoira, koska olet syntynyt 1982. Ei vesimies, vaan Vaaka.

        Vesi
        Tämän elementin edustajat ovat vapaita sieluja, jotka haluavat pitää mielensä ja sydämensä avoinna. He haluavat kulkea virtausten mukana ja ovat hyviä kommunikoimaan erilaisten ihmisten kanssa. Nämä kaukonäköiset visionäärit työstävät asioita ajan kanssa. Veden edustajat voivat käyttää vahvaa intuitiota hyväkseen niin hyvässä kuin pahassa ja he saattavat sortua manipulointiin. Heidän tulee oppia seuraamaan omaa polkuaan.

        Ilmansuunta: pohjoinen
        Vuodenkierrossa: talvi
        Ihmiskehossa: munuaiset, luusto, korvat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet siis vesikoira, koska olet syntynyt 1982. Ei vesimies, vaan Vaaka.

        Vesi
        Tämän elementin edustajat ovat vapaita sieluja, jotka haluavat pitää mielensä ja sydämensä avoinna. He haluavat kulkea virtausten mukana ja ovat hyviä kommunikoimaan erilaisten ihmisten kanssa. Nämä kaukonäköiset visionäärit työstävät asioita ajan kanssa. Veden edustajat voivat käyttää vahvaa intuitiota hyväkseen niin hyvässä kuin pahassa ja he saattavat sortua manipulointiin. Heidän tulee oppia seuraamaan omaa polkuaan.

        Ilmansuunta: pohjoinen
        Vuodenkierrossa: talvi
        Ihmiskehossa: munuaiset, luusto, korvat

        Tåstå lisää.

        https://anna.fi/horoskoopit/kiinalainen-horoskooppi/kiinalaiset-horoskooppimerkit-koira


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet siis vesikoira, koska olet syntynyt 1982. Ei vesimies, vaan Vaaka.

        Vesi
        Tämän elementin edustajat ovat vapaita sieluja, jotka haluavat pitää mielensä ja sydämensä avoinna. He haluavat kulkea virtausten mukana ja ovat hyviä kommunikoimaan erilaisten ihmisten kanssa. Nämä kaukonäköiset visionäärit työstävät asioita ajan kanssa. Veden edustajat voivat käyttää vahvaa intuitiota hyväkseen niin hyvässä kuin pahassa ja he saattavat sortua manipulointiin. Heidän tulee oppia seuraamaan omaa polkuaan.

        Ilmansuunta: pohjoinen
        Vuodenkierrossa: talvi
        Ihmiskehossa: munuaiset, luusto, korvat

        mut eiks vaaka ole ilmamerkki vai mitä mie taas käsitin viärin????? no aika tyypillistä minussa tuo vappaa sielu ja se että kuljen virran mukana ja ilmankos jotkut pittääkin mua heiluri-ihmisenä , ja jotkut näkee mut jopa oikukkaana, itsepäisenä ja hitaana ja jotkut ei oikein tiedä oonko kala vaiko lintu. Joo. Syksyihmisiä olen omasta mielestäni eniten.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet siis vesikoira, koska olet syntynyt 1982. Ei vesimies, vaan Vaaka.

        Vesi
        Tämän elementin edustajat ovat vapaita sieluja, jotka haluavat pitää mielensä ja sydämensä avoinna. He haluavat kulkea virtausten mukana ja ovat hyviä kommunikoimaan erilaisten ihmisten kanssa. Nämä kaukonäköiset visionäärit työstävät asioita ajan kanssa. Veden edustajat voivat käyttää vahvaa intuitiota hyväkseen niin hyvässä kuin pahassa ja he saattavat sortua manipulointiin. Heidän tulee oppia seuraamaan omaa polkuaan.

        Ilmansuunta: pohjoinen
        Vuodenkierrossa: talvi
        Ihmiskehossa: munuaiset, luusto, korvat

        mtu siis että jos jotkut sannoo ilikeesti minulla (netissä) niin en mä nyt niin paljoo siitä välitä =)
        eipä kasvotusten ole mulle sanottu hankalasti paitsi silloin kaikissa kouluissa olin jokapäiväkiusattu . Se oli tosi kauheeta aikaa. Onneksi on ohi ollut kauan se. En tiä oisinko miten kauan ennää sitä jaksanu = oli yhtä helvettiä. Mulla on tosi hauras &herkkä mieli että sanoisin että oon yliherkkä ku mul voi olla se erityisherkän ihmisen diaknoosi. En oo ottanu selevää onko mulla se enkä usko että otankaan selevää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet siis vesikoira, koska olet syntynyt 1982. Ei vesimies, vaan Vaaka.

        Vesi
        Tämän elementin edustajat ovat vapaita sieluja, jotka haluavat pitää mielensä ja sydämensä avoinna. He haluavat kulkea virtausten mukana ja ovat hyviä kommunikoimaan erilaisten ihmisten kanssa. Nämä kaukonäköiset visionäärit työstävät asioita ajan kanssa. Veden edustajat voivat käyttää vahvaa intuitiota hyväkseen niin hyvässä kuin pahassa ja he saattavat sortua manipulointiin. Heidän tulee oppia seuraamaan omaa polkuaan.

        Ilmansuunta: pohjoinen
        Vuodenkierrossa: talvi
        Ihmiskehossa: munuaiset, luusto, korvat

        vaakamerkistä tuli mieleen että eiks vaaka ole joustava diplomaatti. Noh oon pannut merkille niitä piirteitä mutta on minussa myös se itsepäinenkin puoli, mut ei aina ole elämäni aikana ollut kyse itsepäisyydestä vaan ihan kaksi mielenterveysalan ammattilaista ilmeisesti käsitti väärin minut kun ne tulkitsi mun mietteet varmaan virheellisesti kun sanoivat mua itsepäiseksi kun niissä tapauksissa oli kyse ihan josttain muusta eli lähinnä pelkotiloista ja kykenemättömyydestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet siis vesikoira, koska olet syntynyt 1982. Ei vesimies, vaan Vaaka.

        Vesi
        Tämän elementin edustajat ovat vapaita sieluja, jotka haluavat pitää mielensä ja sydämensä avoinna. He haluavat kulkea virtausten mukana ja ovat hyviä kommunikoimaan erilaisten ihmisten kanssa. Nämä kaukonäköiset visionäärit työstävät asioita ajan kanssa. Veden edustajat voivat käyttää vahvaa intuitiota hyväkseen niin hyvässä kuin pahassa ja he saattavat sortua manipulointiin. Heidän tulee oppia seuraamaan omaa polkuaan.

        Ilmansuunta: pohjoinen
        Vuodenkierrossa: talvi
        Ihmiskehossa: munuaiset, luusto, korvat

        kun mainittin että oon syksyihmisiä niin erityisen paljon mua kiehtoo tuulinen/todella tuulinen sää!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      138
      1976
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      93
      1652
    3. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      85
      1345
    4. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1324
    5. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      132
      1160
    6. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1142
    7. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      919
    8. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      883
    9. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      110
      851
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      32
      783
    Aihe