Kiehtova nainen

Anonyymi-ap

Kuuman kesäpäivän iloksi ja uteliaisuuttani kyselen.

Millainen nainen heräättää mielenkiintosi? Mitkä asiat saavat haluamaan tutustua paremmin? Millaiseen naiseen ihastut?

65

1432

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Haluun tutustua paremmin vaikuttaa eniten se että on mukavan, avoimen ja kivan oloinen. Hymyilevä.

      Ja alustavan kiinnostukseni herättää sillä, että näyttää päällepäin huolehtivan itsestään ja asioistaan.

      Sinällään esimerkiksi hiusten pituudella tai värillä ei ole väliä.

    • Anonyymi

      Älykäs, empaattinen, omatahtoinen, elämää kokenut, jotain rosoa ja herkkyyttä.

      • Anonyymi

        Tämän voisin omia.


    • Anonyymi

      Itsevarma nainen herättää mielenkiinnon. Ei saa vähätellä itseään, tekemisiään tai saavutuksiaan.
      Empaattiset vuorovaikutustaidot on plussaa. Joskus on kiva keskustella muustakin kuin säästä.
      Spontaani huumori tilanteen niin salliessa.
      Ystävällisyys kaikkia kohtaan.

    • Anonyymi

      Oli ja on yksi joka kiehtoo edelleen. Omanarvonsa tunteva, sydämellinen mutta yksityisyydestään huolehtiva. Lahjakas monessa, itsevarma mutta samaan aikaan vaatimaton. Ihana sekoitus kaikkea. Hän saa kerta toisensa jälkeen ajatukseni sekaisin ja mieleni kevyeksi. Tärkeintä ehkä yhdessäolon helppous, tasavertaisuuden ja välittämisen tunne.

    • Anonyymi

      Kiinnostusta herättää hyvät vuorovaikutustaidot, lempeys, tasavertaisuuden tuntu, naisellisuus ja sopusuhtainen kroppa, älykkyys, huumori kohtaa, elämästä oppinut, itseään arvostava ja sinut oman sukupuolensa kanssa, ei dissaa naiseutta/naisellisuutta/muita naisia, henkisesti riittävän kypsä aikuinen nainen, tunnetaitoinen ja ylipäänsä kykenee syviin tunteisiin toista naista kohtaan, monogamia ei tuota ongelmia eikä hänellä ole miehenkaipuuta/haluja.

      • Anonyymi

        Läsnäolontuntu, riittävä vakaus luonteessa, ei koko ajan menossa oleva koheltaja. Yhteensopivuuden ja kotirauhan säilymisen kannalta tärkeä pointti. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Läsnäolontuntu, riittävä vakaus luonteessa, ei koko ajan menossa oleva koheltaja. Yhteensopivuuden ja kotirauhan säilymisen kannalta tärkeä pointti. :D

        Lämmin ja naisellinen energia. Pehmeä katse. Tässä onkin kattava lista puolisolle.:D


    • Anonyymi

      Näistä kommenteista saakin kiinnostusta herättävän kuvauksen deittiprofiiliin.

      • Anonyymi

        Step 2 onkin mennä tarkistamaan paikan päälle, mikä kuvailusta pitää paikkansa ja mikä on sanahelinää. ;)


    • Hän on empaattinen, ystävällinen, maanläheinen ja arvostaa kaikkia ihmisiä riippumatta statuksesta.
      Hänen seurassaan voin olla oma itseni, eikä tarvitse esittää mitään, mitä en ole. Sen tietää, kun joku vaan vihdoin kolahtaa ja tuntuu oikealta. Odotan hänen kanssaan ihania kesäiltoja💞

      • Onkos tuo kolahdus siis jo tapahtunut, vai onko vielä haaveilun asteella? 😊


      • Anonyymi

        Tähän on helppo yhtyä. Ihminen, joka on lämmin ja empaattinen saa sydämen sulamaan. Hänellä on ainutlaatuinen tapa kohdata ihmiset ja saada olo tuntumaan paremmalta pelkällä läsnäololla. Aina ei tarvita edes sanoja, pelkkä kohtaaminen riittää. Ei tarvitse tosiaan esittää mitään, vaan hänen kanssaan uskaltaa olla juuri sellainen kuin on.

        Ja sen tosiaan tietää, kun tuollainen ihminen pelmahtaa elämään ja kolahtaa todella.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Onkos tuo kolahdus siis jo tapahtunut, vai onko vielä haaveilun asteella? 😊

        No sanotaanko, että haaveissa oot mun😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tähän on helppo yhtyä. Ihminen, joka on lämmin ja empaattinen saa sydämen sulamaan. Hänellä on ainutlaatuinen tapa kohdata ihmiset ja saada olo tuntumaan paremmalta pelkällä läsnäololla. Aina ei tarvita edes sanoja, pelkkä kohtaaminen riittää. Ei tarvitse tosiaan esittää mitään, vaan hänen kanssaan uskaltaa olla juuri sellainen kuin on.

        Ja sen tosiaan tietää, kun tuollainen ihminen pelmahtaa elämään ja kolahtaa todella.

        Niimpä ja tuohon vielä lisäisin, että on luotettava eikä häröile joka suuntaan.


      • Anonyymi
        Catfish617 kirjoitti:

        Niimpä ja tuohon vielä lisäisin, että on luotettava eikä häröile joka suuntaan.

        Tämäkin on totta.

        Mutta ainakin mulla on se periaate, että jos joku kolahtaa, mielessä ei ole häröillä minnekään muualle. Peli pelataan loppuun sen ihmisen kanssa, joka on kolahtanut, ennen kuin siirrytään pelamaan muualle.


      • Catfish617 kirjoitti:

        No sanotaanko, että haaveissa oot mun😊

        Ok. Toivotaan siis, jotta tuo kolahdus tapahtuu pikimmiten ja saat ne yhteiset ihanat kesäillat ja talvelle mieluisan lämmittäjän viereen 😊


    • Mielenkiinnon herättää ystävällinen ja lempeä nainen, jolta löytyy myös huumorintajua. Tuolloin tutustun mielelläni enemmän ja paremmin.

    • Mun mielenkiinnon herättää toisessa joku mystinen sama taajuus. Jotkut ihmiset vetää vain puoleensa kuin magneetti. Yleensä henkiset ja syvälliset naiset, älykkäät ja hyväntahtoiset, elämänkokeneet ja lämpimät persoonat. Ne, jotka näkevät maailmassa muutakin kuin kaupat ja merkit vaatteissa ja autoissa.

      • Mielenkiintoista ja kyllähän tuo totta on, jotta joidenkin kanssa niin tavallaan tapahtuu. Tuota magneettisuutta en kyllä ehkä ihan sillä tavalla ole kokenut varhaisessa vaiheessa, vaikka orastavan ihastuksen kohde onkin saanut luona ravaamista taatusti osakseen 😁 Mutta sitten myöhemmässä vaiheessa, kun mua jo kovasti viedään ja tunteet on vahvat, niin kyllä mä kiinni olen, kuin takiainen ja joka kohdassa näissä magneeteissa 😅
        Tuo sun piirteiden lista oli hyvä 👍🏻 ja samankaltaisista tyypeistä mäkin tykkään 😊


    • Olen vähän kuin luovuttanut löytää ketään. Mutta saa kai haaveilla. Olen sellainen, joka tarvitsee oman huoneen, henkisestikin. Mutta jos yhdessä asuisimme, pitäisi olla ihan konkreettisestikin oma huone molemmilla. Omille jutuille ja harrastuksille. On taiteellisia harrastuksia ja keräilen mm,kiviä tms. Kirjojakin on, nekin tarvis sen oman huoneen tilansa. Ei moni taitaisi minunlaista huolia.

      • Menee se näinkin, kun on pakko


      • Halpa pöps Britakakku 😉 Kyllähän ne omatkin jutut ja harrastukset tarttee olla, mutta kiva se on välillä tietysti yhdessäkin harrastaa ja tehhä. Jos sä viskaat uskon kaivoon tai hanskat tiskiin, niin sitten teen niin miekin. Ei tämmöstä takiaisen kaltaistakaan moni taitaisi huolia ja on ne muutkin "huolet".


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Halpa pöps Britakakku 😉 Kyllähän ne omatkin jutut ja harrastukset tarttee olla, mutta kiva se on välillä tietysti yhdessäkin harrastaa ja tehhä. Jos sä viskaat uskon kaivoon tai hanskat tiskiin, niin sitten teen niin miekin. Ei tämmöstä takiaisen kaltaistakaan moni taitaisi huolia ja on ne muutkin "huolet".

        Kivoja juttuja täällä


      • Mulla on se kokemus, että moni lesbo kaipaa omaa tilaa ja tottunut yksineloon. Löydät varmasti sopivan siis.

        Itsellä taas on huoli siitä kuka jakaa ne "omat kivensä" yhteiselle hyllylle ja pöydille ja latoo kirjat kanssani samaan hyllyyn. Kuka jakais pensselit ja joskus ehkä ne maalauspohjatkin, roiskis yhdessä maaleja, lukis ääneen mu kanssa samoja kirjoja, silittöis lastenkin päitä ja tanssis läheisesti saman kuun valossa kasvimaalla tai takapihalla ja tulis joskus aamusin mukaan suosikkimetsiini ja kallioille rukoilemaan/meditoimaan.


      • Anonyymi
        Fructus_83 kirjoitti:

        Mulla on se kokemus, että moni lesbo kaipaa omaa tilaa ja tottunut yksineloon. Löydät varmasti sopivan siis.

        Itsellä taas on huoli siitä kuka jakaa ne "omat kivensä" yhteiselle hyllylle ja pöydille ja latoo kirjat kanssani samaan hyllyyn. Kuka jakais pensselit ja joskus ehkä ne maalauspohjatkin, roiskis yhdessä maaleja, lukis ääneen mu kanssa samoja kirjoja, silittöis lastenkin päitä ja tanssis läheisesti saman kuun valossa kasvimaalla tai takapihalla ja tulis joskus aamusin mukaan suosikkimetsiini ja kallioille rukoilemaan/meditoimaan.

        Tuulee milloin mistäkin suunnasta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuulee milloin mistäkin suunnasta

        Mitä tarkoitat tuolla?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuulee milloin mistäkin suunnasta

        Jos tarkoitit vihjata johonkin ilon ja valon suuntaan, niin kaiken tuulenhuminan matkaan ei tarvitse sokeana lentää. Itsellä on tapana pitää jalat maassa ja edetä, kun siltä tuntuu. Nämä menneet edelliset, yksin eletyt vuodet, kenties pikkuhiljaa voi jäädä taakse ja kenties joku ihana valonsäde päästä jakamaan tulevia 😊


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Halpa pöps Britakakku 😉 Kyllähän ne omatkin jutut ja harrastukset tarttee olla, mutta kiva se on välillä tietysti yhdessäkin harrastaa ja tehhä. Jos sä viskaat uskon kaivoon tai hanskat tiskiin, niin sitten teen niin miekin. Ei tämmöstä takiaisen kaltaistakaan moni taitaisi huolia ja on ne muutkin "huolet".

        Piti lukea höps pöps Britakakku 😁 mutta kännykkä arvas väärin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kivoja juttuja täällä

        No onko jutuissa/keskustelun kulussa joku vika? Mulla kyllä kännykkä arvailee aika usein ja aina en huomaa korjata, niinku tuota nyt tullutta vihriää.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Halpa pöps Britakakku 😉 Kyllähän ne omatkin jutut ja harrastukset tarttee olla, mutta kiva se on välillä tietysti yhdessäkin harrastaa ja tehhä. Jos sä viskaat uskon kaivoon tai hanskat tiskiin, niin sitten teen niin miekin. Ei tämmöstä takiaisen kaltaistakaan moni taitaisi huolia ja on ne muutkin "huolet".

        Kiitos kivasta kommentista :) Yritän olla viskaamatta. Priitamaria-nimimerkkini tulee sukujuurista. Joillakin esiäideilläni se nimi. Ei ole minun oikea nimi. Ehkä olisin antanut tyttärelleni sellaisen nimen, jos minulla olisi ollut tytär. Ei ole lapsia. - Toki on kiva harrastaa yhdessäkin, jos on yhteisiä mielenkiinnon kohteita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuulee milloin mistäkin suunnasta

        Kenelle tämä kommentti on tarkoitettu? Ei tieten minulle


      • Fructus_83 kirjoitti:

        Mulla on se kokemus, että moni lesbo kaipaa omaa tilaa ja tottunut yksineloon. Löydät varmasti sopivan siis.

        Itsellä taas on huoli siitä kuka jakaa ne "omat kivensä" yhteiselle hyllylle ja pöydille ja latoo kirjat kanssani samaan hyllyyn. Kuka jakais pensselit ja joskus ehkä ne maalauspohjatkin, roiskis yhdessä maaleja, lukis ääneen mu kanssa samoja kirjoja, silittöis lastenkin päitä ja tanssis läheisesti saman kuun valossa kasvimaalla tai takapihalla ja tulis joskus aamusin mukaan suosikkimetsiini ja kallioille rukoilemaan/meditoimaan.

        Kiitos sinullekin vastauksesta :) No tottunut ja tottunut. Tarvitsen ehkä välillä yksinoloa, mutta en ole erakko. Kyllä ne yötkin on aika yksinäisiä. Joskus saisi varmaan paremmin nukuttuakin, kun toinen vierellä. Öisin valvoo ja miettii yksinoloa ja ihmettelee mikä tarkoitus tällä kaikella on.


      • priitamaria kirjoitti:

        Kiitos kivasta kommentista :) Yritän olla viskaamatta. Priitamaria-nimimerkkini tulee sukujuurista. Joillakin esiäideilläni se nimi. Ei ole minun oikea nimi. Ehkä olisin antanut tyttärelleni sellaisen nimen, jos minulla olisi ollut tytär. Ei ole lapsia. - Toki on kiva harrastaa yhdessäkin, jos on yhteisiä mielenkiinnon kohteita.

        Ole hyvä 😊 Mulla vaan tuo Britakakku tuli tuosta Priitasta mieleen, liekö sokerin puutosta 😁 Mun mielestä olis aika tärkeää, jotta olisi niitä yhteisiä mielenkiinnon kohteita ja ainakin osittain sillä tavalla sama maku. Mutta ei niiden harrastuksien tietysti tartte samat olla, kun niitä voi just erikseenkin ja omalla ajalla tehhä. Vaan kun ite tykkään myös esim. kävelystä, niin olisi hankalaa jos toinen ei yhtään tykkäis tai jumittas vaan sohvalla. Tai pitäs esim. retkeilyä tai telttailua ihan hölmön hommana, kun silloinhan pitäs muakin semmosena, hölmönä nääs 😉


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ole hyvä 😊 Mulla vaan tuo Britakakku tuli tuosta Priitasta mieleen, liekö sokerin puutosta 😁 Mun mielestä olis aika tärkeää, jotta olisi niitä yhteisiä mielenkiinnon kohteita ja ainakin osittain sillä tavalla sama maku. Mutta ei niiden harrastuksien tietysti tartte samat olla, kun niitä voi just erikseenkin ja omalla ajalla tehhä. Vaan kun ite tykkään myös esim. kävelystä, niin olisi hankalaa jos toinen ei yhtään tykkäis tai jumittas vaan sohvalla. Tai pitäs esim. retkeilyä tai telttailua ihan hölmön hommana, kun silloinhan pitäs muakin semmosena, hölmönä nääs 😉

        Tietty olisi hyvä olla samoja mielenkiinnon kohteita. Vaikka kaikki tarvis ollakaan. Ihan mahdotonta ihan peilikuvaa löytää. Tykkään kyllä tuosta liikuntapuolesta. Tekee hyvää ruumiin ja sielun kannalta. Varsinainen henkireikä. Harva varmaan retkeilyä hölmön hommana pitää, se vaatii vaan viitseliäisyyttä. Ehkä kaikilla sitä ei ole.


      • Fructus_83 kirjoitti:

        Mulla on se kokemus, että moni lesbo kaipaa omaa tilaa ja tottunut yksineloon. Löydät varmasti sopivan siis.

        Itsellä taas on huoli siitä kuka jakaa ne "omat kivensä" yhteiselle hyllylle ja pöydille ja latoo kirjat kanssani samaan hyllyyn. Kuka jakais pensselit ja joskus ehkä ne maalauspohjatkin, roiskis yhdessä maaleja, lukis ääneen mu kanssa samoja kirjoja, silittöis lastenkin päitä ja tanssis läheisesti saman kuun valossa kasvimaalla tai takapihalla ja tulis joskus aamusin mukaan suosikkimetsiini ja kallioille rukoilemaan/meditoimaan.

        Minä en ole varsinainen taiteilija, itsekseni joskus vain jotain tuhrustan kynillä. Se on ollut ennemminkin terapiaa. Eikä lahjojakaan olisi ollut taiteilijaksi asti, mutta pidän kynistä silti. Eikä se haittaa. Oikeastaan piirtämisen taito on osittain viitseliäisyydestäkin kiinni. En viitsi paljon harjoitella. Jos olisikin ahkera opiskelija.


      • priitamaria kirjoitti:

        Minä en ole varsinainen taiteilija, itsekseni joskus vain jotain tuhrustan kynillä. Se on ollut ennemminkin terapiaa. Eikä lahjojakaan olisi ollut taiteilijaksi asti, mutta pidän kynistä silti. Eikä se haittaa. Oikeastaan piirtämisen taito on osittain viitseliäisyydestäkin kiinni. En viitsi paljon harjoitella. Jos olisikin ahkera opiskelija.

        En oo minäkään mikään sanan varsinainen taiteilija, vaikka moni saattaa taiteelliseksi persoonaksi mieltääkin, jos pakko jonnekin lokeroon laittaa.

        Taidehan on hyvä keino purkaa juttuja sisältään, sitä joskus itsekin teen. Enemmän mua kuitenkin kiinnostaa katsoa niitä muiden taideteoksia/tuotoksia ja sitten tuollaset improteatterijutskat ja sen sellaset harrastuksena.

        Mutta olit taiteilija tai et, niin etköhän saa vielä nuo toivomasi asiat, jonkun naisen kanssa, jos avoimesti kuljet tapahtumissa missä voit kohdata muita. 😊


      • Fructus_83 kirjoitti:

        En oo minäkään mikään sanan varsinainen taiteilija, vaikka moni saattaa taiteelliseksi persoonaksi mieltääkin, jos pakko jonnekin lokeroon laittaa.

        Taidehan on hyvä keino purkaa juttuja sisältään, sitä joskus itsekin teen. Enemmän mua kuitenkin kiinnostaa katsoa niitä muiden taideteoksia/tuotoksia ja sitten tuollaset improteatterijutskat ja sen sellaset harrastuksena.

        Mutta olit taiteilija tai et, niin etköhän saa vielä nuo toivomasi asiat, jonkun naisen kanssa, jos avoimesti kuljet tapahtumissa missä voit kohdata muita. 😊

        Kyllä taidetta on kiva katsella, kun se on itselle sitä sopivinta. Mutta en voisi elää kodissa, jossa ei olisi kyniä ja paperia. (Lisäksi runojakin tulee joskus kirjoitettua. )


      • priitamaria kirjoitti:

        Kyllä taidetta on kiva katsella, kun se on itselle sitä sopivinta. Mutta en voisi elää kodissa, jossa ei olisi kyniä ja paperia. (Lisäksi runojakin tulee joskus kirjoitettua. )

        Sama juttu mulla, runot on kans + 😊 Vaikutat kivalta tyypiltä, toivottavasti saat myös kivan kesän. Ja noi sun toiveet kuulostaa minusta oikeesti tosi realistisilta. Tuntuu enemmän olevan sääntö kuin poikkeus, et lesbot kaipaa sitä omaakin tilaa.


      • Fructus_83 kirjoitti:

        Sama juttu mulla, runot on kans 😊 Vaikutat kivalta tyypiltä, toivottavasti saat myös kivan kesän. Ja noi sun toiveet kuulostaa minusta oikeesti tosi realistisilta. Tuntuu enemmän olevan sääntö kuin poikkeus, et lesbot kaipaa sitä omaakin tilaa.

        Kiitos :) Jotkut kaipaa, jotkut ei. Sama varmaan heteroilla. Ihmiset ovat monenlaisia. Aika erilainen tuntee olevansa kuin muut. Missä se toinen itsensä erilaiseksi tunteva sitten on? Onko sitä? Pitäisikö itse muuttua? Tai hyväksyä itsensä sellaisena kuin on? Ehkä olen kiva ja välillä kiukkupussi


      • Fructus_83 kirjoitti:

        Sama juttu mulla, runot on kans 😊 Vaikutat kivalta tyypiltä, toivottavasti saat myös kivan kesän. Ja noi sun toiveet kuulostaa minusta oikeesti tosi realistisilta. Tuntuu enemmän olevan sääntö kuin poikkeus, et lesbot kaipaa sitä omaakin tilaa.

        Oon ihan samaa mieltä siitä, jotta Britakakku vaikuttaa kivalta 👍🏻 ja siitäkin, että kyllä sitä omaakin tilaa ja rauhaa tarttee, oli suuntaus mikä tahansa. Mistäs mä olisin eri mieltä 😅 No en runoistakaan, oon niitä itekin koittanut, mutta mielummin luen toisten 😁 Saiskohan tänne palstoille Britalta yhden tai sulta 😉 Eikä useampikaan tässä kohtaa haittaa.


      • priitamaria kirjoitti:

        Tietty olisi hyvä olla samoja mielenkiinnon kohteita. Vaikka kaikki tarvis ollakaan. Ihan mahdotonta ihan peilikuvaa löytää. Tykkään kyllä tuosta liikuntapuolesta. Tekee hyvää ruumiin ja sielun kannalta. Varsinainen henkireikä. Harva varmaan retkeilyä hölmön hommana pitää, se vaatii vaan viitseliäisyyttä. Ehkä kaikilla sitä ei ole.

        Eikä sitä peilikuvaa tarttekaan, ainakaan mun tapauksessa 😁 Liikkuminen on kyllä monella tärkeetä. Ei sen niin väliä kuinka liikkuu, kunhan ei vaan autolla tai julkisilla koko aikaa. Tossuja tarttee kuluttaa ja ulkoiluttaa, mutta kaikenlainen sisäliikuntakin on hyvästä kyllä.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Eikä sitä peilikuvaa tarttekaan, ainakaan mun tapauksessa 😁 Liikkuminen on kyllä monella tärkeetä. Ei sen niin väliä kuinka liikkuu, kunhan ei vaan autolla tai julkisilla koko aikaa. Tossuja tarttee kuluttaa ja ulkoiluttaa, mutta kaikenlainen sisäliikuntakin on hyvästä kyllä.

        Piti laittaa, että liikkuminen on kyllä monella TAPAA tärkeetä. Vaan näköjään kännykkä jättää myös sanoja sen lisäksi että vaihtaa 😁 Tai ehkä se oli vaan oma moka.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Eikä sitä peilikuvaa tarttekaan, ainakaan mun tapauksessa 😁 Liikkuminen on kyllä monella tärkeetä. Ei sen niin väliä kuinka liikkuu, kunhan ei vaan autolla tai julkisilla koko aikaa. Tossuja tarttee kuluttaa ja ulkoiluttaa, mutta kaikenlainen sisäliikuntakin on hyvästä kyllä.

        Jaa millainen sisäliikunta? Olisin kaipaillut seuraa vaikka kuntosalille. Nuorempana tuli käytyä yhdessä ryhmässä. Paikkakunnan vaihduttua ryhmä jäi ja nyt ei tule mentyä minnekään ryhmään. Ja ylimääräisiä kiloja tullut. Pyöräilystä olen jo sinun kanssa kirjoitellutkin.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Piti laittaa, että liikkuminen on kyllä monella TAPAA tärkeetä. Vaan näköjään kännykkä jättää myös sanoja sen lisäksi että vaihtaa 😁 Tai ehkä se oli vaan oma moka.

        Juu ymmärsin :)


      • priitamaria kirjoitti:

        Jaa millainen sisäliikunta? Olisin kaipaillut seuraa vaikka kuntosalille. Nuorempana tuli käytyä yhdessä ryhmässä. Paikkakunnan vaihduttua ryhmä jäi ja nyt ei tule mentyä minnekään ryhmään. Ja ylimääräisiä kiloja tullut. Pyöräilystä olen jo sinun kanssa kirjoitellutkin.

        No tarkoitin ihan kaikenlaista sisäliikuntaa eli myös sitä hyötyliikuntaa kuten kotitöitä 😁 Sisäliikuntaharrasteista taasen olen itse testannut muun muassa pilatesta, joogaa ja taijia ja yhteen näistä olen jämähtänyt pitemmäksikin aikaa, niin että oon treenannut jo monen monituista vuotta. Kauempana menneisyydessä treenasin myös itsepuolustuslajia, mutta tällä nykykunnolla ja krempalla en siihen enää taipus. Luultavasti jo kovatempoinen alkulämmittely joka siihen kuului olis mulle liikaa 😁 Siksipä nykyään nämä rauhallisemmat lajit. Mulle ei ole koskaan oikein itekseen reenaus sopinut, koska tartten sen piiskurin tai ryhmäkurin. Kävellä osaan kyllä itekin, mutta seurassa on paljon mukavampaa.
        Miksipä et menisi siellä uudella paikkakunnalla johonkin ryhmään, vai onko siellä huonosti sellaisia tarjolla? Koskaanhan ei tiiä, jotta missä siihen ihanaankin törmää, niin eikö se siinäkin mielessä olisi kannattavaa 😉 Ennen oli semmonen sivusto missä sai hakea kamua liikuntaan. En tiiä olisko vielä ja jotkuthan laittaa vaikka Facebookissa, jotta treenikamu haussa.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No tarkoitin ihan kaikenlaista sisäliikuntaa eli myös sitä hyötyliikuntaa kuten kotitöitä 😁 Sisäliikuntaharrasteista taasen olen itse testannut muun muassa pilatesta, joogaa ja taijia ja yhteen näistä olen jämähtänyt pitemmäksikin aikaa, niin että oon treenannut jo monen monituista vuotta. Kauempana menneisyydessä treenasin myös itsepuolustuslajia, mutta tällä nykykunnolla ja krempalla en siihen enää taipus. Luultavasti jo kovatempoinen alkulämmittely joka siihen kuului olis mulle liikaa 😁 Siksipä nykyään nämä rauhallisemmat lajit. Mulle ei ole koskaan oikein itekseen reenaus sopinut, koska tartten sen piiskurin tai ryhmäkurin. Kävellä osaan kyllä itekin, mutta seurassa on paljon mukavampaa.
        Miksipä et menisi siellä uudella paikkakunnalla johonkin ryhmään, vai onko siellä huonosti sellaisia tarjolla? Koskaanhan ei tiiä, jotta missä siihen ihanaankin törmää, niin eikö se siinäkin mielessä olisi kannattavaa 😉 Ennen oli semmonen sivusto missä sai hakea kamua liikuntaan. En tiiä olisko vielä ja jotkuthan laittaa vaikka Facebookissa, jotta treenikamu haussa.

        No joku saa sinusta hyväkroppaisen naisystävän :) Kyllä täällä ryhmiä on riittävästi, mutta soololiikunnaksi tämä on nyt jäänyt. Eli meinaa kohdallani pelkkää ulkoliikuntaa. Saa olla tietysti tyytyväinen, että voi kuitenkin yleensä liikkua. Ei se ole itsestäänselvyys. Ja koko ajan vähemmän mitä vanhemmaksi tulee. Ei voi olla sitä kaveria joka lähtöön kaikilla. Ei riitä motivaatioksi lähteä salille löytääkseen naisystävän. Kun ei sitä välttämättä sieltä löydy. Ehkä meen tulevaisuudessa luostariin :)


      • priitamaria kirjoitti:

        No joku saa sinusta hyväkroppaisen naisystävän :) Kyllä täällä ryhmiä on riittävästi, mutta soololiikunnaksi tämä on nyt jäänyt. Eli meinaa kohdallani pelkkää ulkoliikuntaa. Saa olla tietysti tyytyväinen, että voi kuitenkin yleensä liikkua. Ei se ole itsestäänselvyys. Ja koko ajan vähemmän mitä vanhemmaksi tulee. Ei voi olla sitä kaveria joka lähtöön kaikilla. Ei riitä motivaatioksi lähteä salille löytääkseen naisystävän. Kun ei sitä välttämättä sieltä löydy. Ehkä meen tulevaisuudessa luostariin :)

        No sanotaanko näin, jotta tuo aiemman elämän hikitempo ja nykysen elämän hitaampi tempo ei ole vallan riittänyt pitämään tätä kroppaa ihan kuosissa, kiloja kurissa tai vatsaa 100 timmissä 😅 Pyllykään ei mahdu joka housuihin ja reisissä löytyy paksuutta, mikä ei kaikki ole lihasta 😁
        Mutta hyväkroppaisuus on tietysti katsojan silmissä vai miten ne sanovat. Kremppaakin mulla tosiaan on. Tuon aiemman harrasteen kovuuden tuomaa ja tapaturmaistakin vähän sekä tietysti myös iän tuomaa. Mutta tosiaan samoin ajattelen kuin siekin, jotta tyytyväinen pitää olla kun edes jotenkin voipi liikkua, vaikkei enää samaan pysty kuin aiemmin. Löytysköhän sieltä luostarista, jos mä lähen kans 😁 Ihan vielä en tohtisi kyllä, kun olisi aika tavalla muuta hommaa ja kaikkea ei voi tehdä etänä, vaikka leipätyöni voinkin.


      • priitamaria kirjoitti:

        No joku saa sinusta hyväkroppaisen naisystävän :) Kyllä täällä ryhmiä on riittävästi, mutta soololiikunnaksi tämä on nyt jäänyt. Eli meinaa kohdallani pelkkää ulkoliikuntaa. Saa olla tietysti tyytyväinen, että voi kuitenkin yleensä liikkua. Ei se ole itsestäänselvyys. Ja koko ajan vähemmän mitä vanhemmaksi tulee. Ei voi olla sitä kaveria joka lähtöön kaikilla. Ei riitä motivaatioksi lähteä salille löytääkseen naisystävän. Kun ei sitä välttämättä sieltä löydy. Ehkä meen tulevaisuudessa luostariin :)

        Hmm. Tuolla toisessa ketjussa joku oli laittanut, jotta tanssijoilla on kropan kohat kohillaan. Pitäskö ehken alottaa siis tango taikka joku muu taivuttelu 😁 No ehken. Saattas muuten mennä niillä luostarinki naisilla pasmat sekasi 😁😉
        Ja piti mun sekin tulla sanomaan, (vähän tuota sun edellistä lainaten), jotta joku saa sinusta taatusti kivan naisystävän ja sydänkäpysen 😊
        Ja kun itsesi muuttamistakin ja toisaalta hyväksymistä tuolla ylempänä mietiskelit, niin (Egotrippiä tässä kohtaa lainaten) "Hei älä koskaan ikinä muutu, pysy aina tuollaisena kuin nyt oot" 👍🏻💕


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Hmm. Tuolla toisessa ketjussa joku oli laittanut, jotta tanssijoilla on kropan kohat kohillaan. Pitäskö ehken alottaa siis tango taikka joku muu taivuttelu 😁 No ehken. Saattas muuten mennä niillä luostarinki naisilla pasmat sekasi 😁😉
        Ja piti mun sekin tulla sanomaan, (vähän tuota sun edellistä lainaten), jotta joku saa sinusta taatusti kivan naisystävän ja sydänkäpysen 😊
        Ja kun itsesi muuttamistakin ja toisaalta hyväksymistä tuolla ylempänä mietiskelit, niin (Egotrippiä tässä kohtaa lainaten) "Hei älä koskaan ikinä muutu, pysy aina tuollaisena kuin nyt oot" 👍🏻💕

        Kiitos kauniista sanoista. Noista sanoista elää taas pitempään :) Harva meistä kuitenkaan on täydellinen enkä itsekään todella. - Ulkonäköhän ei ole kaikki kaikessa, muutenhan se olisikin aika pinnallista. Harva naisista on ulkonäköönsä edes tyytyväinen, en minäkään. Mutta enää ei olisi ongelma finni nenän päässä niinkuin oli teininä. On armollisempi itselle vanhempana.
        No luostariin voisi mennä, jollei kukaan huoli. Aika leikkinä tuon sanoin, tuskin olen sinne menossa. Olen silti uskonnollinen ihminen muuten.

        Mutta tosiaan kiitos positiivisesta palautteesta. Saan siitä kyllä iloa!


      • priitamaria kirjoitti:

        Kiitos kauniista sanoista. Noista sanoista elää taas pitempään :) Harva meistä kuitenkaan on täydellinen enkä itsekään todella. - Ulkonäköhän ei ole kaikki kaikessa, muutenhan se olisikin aika pinnallista. Harva naisista on ulkonäköönsä edes tyytyväinen, en minäkään. Mutta enää ei olisi ongelma finni nenän päässä niinkuin oli teininä. On armollisempi itselle vanhempana.
        No luostariin voisi mennä, jollei kukaan huoli. Aika leikkinä tuon sanoin, tuskin olen sinne menossa. Olen silti uskonnollinen ihminen muuten.

        Mutta tosiaan kiitos positiivisesta palautteesta. Saan siitä kyllä iloa!

        Ole hyvä 😊 Kyllä mä tykkään antaa positiivista palautetta sillon kun siihen on aihetta. Negatiivista en niinkään, vaikka joskus sitäkin on pakko antaa. Ja tuo armollisuus itseä kohtaan on mullakin kasvanut, vaikka jonkin verran itsekriittinen olen edelleen. Mutta ei tosiaan finnit tai semmoset pienet jutut enää paina 😁
        Mukavaa päivää Britakakku 😊🌞 Toivottavasti et pahastu tuosta nimmarista. Eikös ne sano että rakkaalla lapsella on monta nimeä, niin jos sitä vielä laajentaa, jotta kivalla tyypillä on kans 😉


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ole hyvä 😊 Kyllä mä tykkään antaa positiivista palautetta sillon kun siihen on aihetta. Negatiivista en niinkään, vaikka joskus sitäkin on pakko antaa. Ja tuo armollisuus itseä kohtaan on mullakin kasvanut, vaikka jonkin verran itsekriittinen olen edelleen. Mutta ei tosiaan finnit tai semmoset pienet jutut enää paina 😁
        Mukavaa päivää Britakakku 😊🌞 Toivottavasti et pahastu tuosta nimmarista. Eikös ne sano että rakkaalla lapsella on monta nimeä, niin jos sitä vielä laajentaa, jotta kivalla tyypillä on kans 😉

        En pahastu. Imartelee vain, jos verrataan makeaan kakkuun. Tosin moni kakku päältä kaunis ... heh heh. Vasta "maistaessa" tietää millainen kakku on todellisuudessa :) Mutta positiivinen palaute on kuin auringonpaiste, valaisee ja lämmittää ...


      • priitamaria kirjoitti:

        En pahastu. Imartelee vain, jos verrataan makeaan kakkuun. Tosin moni kakku päältä kaunis ... heh heh. Vasta "maistaessa" tietää millainen kakku on todellisuudessa :) Mutta positiivinen palaute on kuin auringonpaiste, valaisee ja lämmittää ...

        Runo B-kakulta
        Tulvillaan valoa
        on lyhyt kesä.
        Hurmion paloa
        ja linnuilla pesä


      • priitamaria kirjoitti:

        Runo B-kakulta
        Tulvillaan valoa
        on lyhyt kesä.
        Hurmion paloa
        ja linnuilla pesä

        😊 kiva kun saatiin nyt se runokin tänne 👍🏻


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        😊 kiva kun saatiin nyt se runokin tänne 👍🏻

        Lyhyestä virsi kaunis. Kirjoitin sen suurin piirtein lonkalta. Ehkä pitäisi perustaa oma ketju runoille? Sinäkin laita runoja tulemaan :)


      • priitamaria kirjoitti:

        Lyhyestä virsi kaunis. Kirjoitin sen suurin piirtein lonkalta. Ehkä pitäisi perustaa oma ketju runoille? Sinäkin laita runoja tulemaan :)

        Mä oon muutaman runoketjun tänne vuosien saatossa pykännyt, niin jos sä laitat 😁 Ite en oo nyt riimitellyt. Yhessä tai ehkä parissakin vaiheessa vielä semmosia rustasin. Yleensä sillon kun on ollut jotain vahvaa tunnetta, ihastusta, surua, kaipuuta tms. päällä.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mä oon muutaman runoketjun tänne vuosien saatossa pykännyt, niin jos sä laitat 😁 Ite en oo nyt riimitellyt. Yhessä tai ehkä parissakin vaiheessa vielä semmosia rustasin. Yleensä sillon kun on ollut jotain vahvaa tunnetta, ihastusta, surua, kaipuuta tms. päällä.

        Voin perustaa runoketjun. Katsotaan tuleeko runoja.


      • priitamaria kirjoitti:

        Voin perustaa runoketjun. Katsotaan tuleeko runoja.

        Yritin sitä uutta ketjua, mutta en nähtävästi osannutkaan laittaa


      • priitamaria kirjoitti:

        Yritin sitä uutta ketjua, mutta en nähtävästi osannutkaan laittaa

        Laitoin siihen runon, en ymmärrä mitä laitonta siinä oli, kun ei julkaistu tai hävisi nopeasti :)


      • priitamaria kirjoitti:

        Laitoin siihen runon, en ymmärrä mitä laitonta siinä oli, kun ei julkaistu tai hävisi nopeasti :)

        Kerkisin ketjun ja sun runosi nähdä, enkä mäkään siinä mitään poistoon oikeuttavaa nähny. Tekoälli deletoi välillä mielivaltaisesti vailla älliä ja uskoisin, jotta jotkut myös tekevät aiheettomia ilmoituksia ihan vaan paremman tekemisen puutteessaan 🙄


    • Anonyymi

      Se erityinen kombo, kun sisäinen ja ulkoinen kauneus kohtaa -> parisuhde alkaa kiinnostaa.

    • Anonyymi

      Minulla on sama, ihmisessä yhdistyy sisäinen ja ulkoinen kauneus. Hänen seurassaan olen paras versio itsestäni.

      • Anonyymi

        Kyllä, ja sanon tän silläkin uhalla että kanssalesbot lynkkaavat. On melkoista teennäisyyttä ja hyvesignalointia väittää etteikö ulkonäkö olisi yksi rakennuspalikka viehättymisessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, ja sanon tän silläkin uhalla että kanssalesbot lynkkaavat. On melkoista teennäisyyttä ja hyvesignalointia väittää etteikö ulkonäkö olisi yksi rakennuspalikka viehättymisessä.

        Itse en aina "näe" ulkonäköä kun tunnen ihmisen hyvin. Olen ikäänkuin sokea heidän ulkonäölleen. Tunnistan muutenkin ihmiset paremmin olemuksesta kuin ulkonäöstä.

        Kerran ihastuin ihanaan naiseen puhelimessa. Kun tapasin hänet kasvotusten, hän oli kyllä lumoavan kauniskin.

        Vaikka jollakulla olisi miten kaunis ulkokuori hyvänsä, näen hänet rumana jos sisin on rumin. Parasta tietenkin, että on kaunis sisältä ja ulkoa. Ulkokuori tosin rapistuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, ja sanon tän silläkin uhalla että kanssalesbot lynkkaavat. On melkoista teennäisyyttä ja hyvesignalointia väittää etteikö ulkonäkö olisi yksi rakennuspalikka viehättymisessä.

        Totta. Fyysistä vetovoimaa täytyy olla, muuten hommasta tule mitään.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3417
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      155
      2057
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      200
      1722
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1633
    5. 80
      1145
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      267
      1010
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      125
      959
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      919
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      875
    Aihe