Mua suututtaa se, että sillä on väliä mulle, et sä ignoroit mut. Miks mä välittäisin siitä, että sä et katso mua tai moikkaa? Mut mä välitän, mut yritän päästä siitä yli. Ehkä sä tajusit, että mä oon ihastunut suhun ja sä et siks ota mitään kontaktia, vaikka en mä kyllä sua olisi lähestynyt mitenkään, vaikka sä mulle moikkaisisitkin.
Ignoroit mut
7
399
Vastaukset
- Anonyymi
Onpas jotenki sekava tuo viestisi. Kiinnostaa mutta ei sitten kuitenkaan .. Ok.
- Anonyymi
Ainakaan minä en katsele yleensä ihmisiä niin tarkasti että tunnistaisin jokaisen vastaantulevan. Olen määrätietoinen ja keskityn olennaiseen. Kuinkakohan yleistä se on että ihmiset kulkevat ns. nollat taulussa? Jos on väenpaljoutta niin on liikaa ärsykkeitä, jolloin on oikeastaan mahdotonta detektoida ketään. Jos jotakuta ei ole nähnyt pitkään aikaan niin häntä ei enää välttämättä tunnista.
- Anonyymi
Minulla käy ihan samoin. Eräs tietty tullut varmaan vastaan monta kertaa, mutta en ole tunnistanut häntä.
- Anonyymi
Hei.. se oli tällä viikolla, eikö?
- Anonyymi
Mies, en jättänyt sinua huomiotta, olin hämmentynyt. Tapasimme liian odottamatta käytävällä…
- Anonyymi
Ei ole mikään ihme, että hän ei ota kontaktia jos käytöksesi on yhtä ristiriitainen kuin tuo sinun tekstisi
- Anonyymi
😆 Touché.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1142561- 842221
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai631742- 561737
- 1641661
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581536Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461516- 1181280
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281219Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261216