oon 14v ja on pian kesä nii meen ysille, mut mua hävettää ihan sikana ku mulla ei oo rintoi mut mun kaikil kavereil on rinnat ja ne käyttää toppei nyt koulussa ku on pian kesä ja mäki haluisin käyttää mutku mul ei oo rintoi joka hävettää ihan sikana ku kaikil muilla on, Mulla on jonku verran alapääs karvoi ja kainalossa vähä mutta toisessa ei, hiki mulla on haissut varmaa seiskaluokasta lähtien, en tiiä onks mul valkovuoto ku mul on vaa joskus kuivunutta sellasta valkosta/harmaata mut harvoin. haluisin kuitenki ees vähä isommat rinnat ku mua hävettää ja oon käyttäny jotain topattuja liivejä ja sit kaikki saa tietää ettei mul ookkaa rintoi kouluuinnissa, oon 162cm oon kasvanut jo joitain mun kavereita pidemmäksi, en tiiä onkd mul kasvupyrähdystä viä alkanu mut olin yli kuukaus tai kaks kuukautta sit jotain 160.5cm. mut oikeesti auttakaa ku mua hävettää se ettei mul oo rintoi tai on vähä mut näytän ihan lautalta vaik mul on massaa ainaki vähä mahassa, mut mitä mun kannattais köyttää paidan alla ku mua hävettää ja sit ku käytän niit topattui liivei nii ne näyttää iha vammasilta ja feikeiltä nii en tiiä mitä käyttäisin paidan alla ja käytön aina isoin tpaitoi tai huppareita ku mua hävettää, mua ei haittaa tuleejs menkat myöhää mut haluisin silti rinnat
14vuotiaalla ei rintoja
Anonyymi-ap
2
235
Vastaukset
- Anonyymi
Oon kasille menossa oleva poika, en oikee osaa auttaa mut mun luokkalisil on joillai iha sika seksikkäät tissit mut paril on aika mitättömät ni et varmaa oo yksin
- Anonyymi
Tykkään tytöistä jolla on pienet tissit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .975248Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453553Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503205Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382467Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2481513Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121281- 831275
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321213Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1361125