En ole koskaan ollut Bulgariassa, mutta tänä kesänä olisi tarkoitus mennä.
Turkissa olen ollut usein ja siellä oli ainakin vielä viime syksynä halpaa.
Mutta miten on Bulgariassa tänä vuonna?
Onko kävijöitä?
Bulgarian hintataso
9
4589
Vastaukset
- Milla
Itse olen vasta heinäkuussa lähdössä Bulgariaan, mutta löysin Finnmatkojen kotisivuilla esimerkkejä matkakohteiden hinnoista. Etsit vain matkakohteen, valitse linkki "Lue lisää" ja sen jälkeen avautuvasta ikkunasta "Hyvä tietää".
Tässä esimerkkejä:
Kultahietikko - Bulgaria
Kauppa: 1 l vesipullo n. 0,50 e, virvoitusjuoma (33 cl) n. 0,40 e, vaalea leipä 0,30 e, rantasandaalit n. 7 e.
Ravintola: Olut (50 cl) n. 1 e, tavallinen lounas n. 7 e, tavallinen päivällinen n. 10 e.
Alanya - Turkki
Kauppa: 1 l vesipullo n. 0,60 e, 1/3 l virvoitusjuoma n. 0,60 e, vaalea leipä n. 0,30 e, varvassandaalit n. 2-8 e.
Ravintola: 1/2 olut n. 1,50 - 2,50 e, kevyt lounas n. 5 e, kevyt päivällinen n. 11 e, pizza n. 7 e- miss_karambola
Tulin eilen bulgariasta, hintataso on todella halpa.
Esim.
Farkut 20-30 levaa (10-15e)
Pizzat, kebabit 2-3 levaa (1-1.5e)
Laukut; dieselit, burberryt ym. ~8 levaa (4e)
Kengät ~10 levaa (5e)
Cd- levyt 8-10 levaa (4-5e)
Pullo vodkaa/konjakkia 3 levaa (1.5e) - ***
miss_karambola kirjoitti:
Tulin eilen bulgariasta, hintataso on todella halpa.
Esim.
Farkut 20-30 levaa (10-15e)
Pizzat, kebabit 2-3 levaa (1-1.5e)
Laukut; dieselit, burberryt ym. ~8 levaa (4e)
Kengät ~10 levaa (5e)
Cd- levyt 8-10 levaa (4-5e)
Pullo vodkaa/konjakkia 3 levaa (1.5e)missä paikoissa on tuollaisia hintoja?onko hintataso nuin halpaa myös turistialueiden läheisissä kaupungeissa kuten Varnassa?mistä päin Varnaa löytää hyviä vaate ja kenkä ostoksia?
- hinnat ?
*** kirjoitti:
missä paikoissa on tuollaisia hintoja?onko hintataso nuin halpaa myös turistialueiden läheisissä kaupungeissa kuten Varnassa?mistä päin Varnaa löytää hyviä vaate ja kenkä ostoksia?
noi on ehkä 98 vuoden hintoja.
paikallisten baareissa ja kaupoissa. - miss_karambola
hinnat ? kirjoitti:
noi on ehkä 98 vuoden hintoja.
paikallisten baareissa ja kaupoissa.Varnasta en tiedä, kun en siellä ole käynyt.. Mutta sunny beachilla oli ainakin tosi halpaa, samoin nessebarissa. Burgasissa hintataso oli ehkä hieman kalliimpi. Niin ja muista tinkiä! Tosin hinnat vaihtelee ja turisteilta pyydetään usein liikaa.. Itse söin hotellin ravintolassa esim. pizzan joka maksoi 2.5 levaa x)
- TLTL
miss_karambola kirjoitti:
Varnasta en tiedä, kun en siellä ole käynyt.. Mutta sunny beachilla oli ainakin tosi halpaa, samoin nessebarissa. Burgasissa hintataso oli ehkä hieman kalliimpi. Niin ja muista tinkiä! Tosin hinnat vaihtelee ja turisteilta pyydetään usein liikaa.. Itse söin hotellin ravintolassa esim. pizzan joka maksoi 2.5 levaa x)
Olen käynyt bulgariassa kaks kertaa ja halpaa on ostin itselleni dieselin kengät (piraatit) 10 € 20 lev farkut 15 € 30 lev paljon paljon paitoja kallein oli 15 € 30 lev takit maksoi 17 € ovat myös kestäneen jo vuoden... viinejä 1-3€:n 2-6 lev ja paikallinen viina 1,5-3€ eli 3-6 lev.
Ravintolassa söimme joka ikinen ilta kallein oli 20 € kahdelta ja se oli joku hienosto ravintola, olut baarissa 0,5-1 € eli todella halpaa... miinus puoli oli että siel on paljon ruotsalaisia, saksalaisia ja venäläisiä. ihmiset eivät puhu kunnolla englantia saatika ymmärrä. Ruuan pitää tilata liha ja perunat erikseen. Minä suosittelen maata lämpimästi ... (olin SB:llä viime ja edellisenä vuonna ja nyt olen lähdössä GS:lle elokuussa. - cad
TLTL kirjoitti:
Olen käynyt bulgariassa kaks kertaa ja halpaa on ostin itselleni dieselin kengät (piraatit) 10 € 20 lev farkut 15 € 30 lev paljon paljon paitoja kallein oli 15 € 30 lev takit maksoi 17 € ovat myös kestäneen jo vuoden... viinejä 1-3€:n 2-6 lev ja paikallinen viina 1,5-3€ eli 3-6 lev.
Ravintolassa söimme joka ikinen ilta kallein oli 20 € kahdelta ja se oli joku hienosto ravintola, olut baarissa 0,5-1 € eli todella halpaa... miinus puoli oli että siel on paljon ruotsalaisia, saksalaisia ja venäläisiä. ihmiset eivät puhu kunnolla englantia saatika ymmärrä. Ruuan pitää tilata liha ja perunat erikseen. Minä suosittelen maata lämpimästi ... (olin SB:llä viime ja edellisenä vuonna ja nyt olen lähdössä GS:lle elokuussa....menee pois turistialueelta.Esim.kun lähtee kultahietikolta Varnaan niin lähes kaikki puolta halvempaa.
- TLTL
cad kirjoitti:
...menee pois turistialueelta.Esim.kun lähtee kultahietikolta Varnaan niin lähes kaikki puolta halvempaa.
Niin turistialueelta mä kaikki noi ostin ja musta ne oli jo tarpeeksi halpoja .... en jatka kierrellä eri kauppoja ympäri.
- kannattaa suosia
TLTL kirjoitti:
Niin turistialueelta mä kaikki noi ostin ja musta ne oli jo tarpeeksi halpoja .... en jatka kierrellä eri kauppoja ympäri.
Turistirysissä en jaksaisi minä kierrellä päivääkään. Niissä ei ole mitään mielenkiintoista eikä kunnollista ostettavaakaan juuri. Mutta hauskaa lomaa niihinkin tyytyville !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod192188Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2281694Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3021197- 65939
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53895- 39824
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53805J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e31706Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273663Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh33632