PKP VARKAUS
Harraste- ja
Lady-pesis
Tervetuloa kaikki vanhat ja uudet pesäpallon ystävät pelailemaan kesäisissä tunnelmissa! Harrastepesis on tarkoitettu kaikille pesiksestä kiinnostuneille. Ikärajan vedämme ylä-astelaisista eteenpäin. Aiempaa kokemusta ei tarvitse omata ja paikan päältä löydät tarvittavat välineet!
Harrastepesis alkaen 21.5.2024 tiistaisin Kämärillä klo 19-20.30
Lisätietoja osoitteessa
Minun joukkue vastaan kaupungin valtuuston ja tukijat+haukkujat koukkua
Varmaan suuttusit kun lyödessä osuisin palloon ja löisin kakkospesän takaa läpi
Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
Siinäpä olisi hyvä juttu
14
96
Vastaukset
- Anonyymi
Olen pelannut pesäpalloa
Osaan syöttää kuten lukkari ja lyödä- Anonyymi
Että hyvä Kokoomus
Mulla oli erään Leppävirran kiipperän ja Pkp pelaajan räpylä ja olin 1980-luvulla Pkp peleissä
Pallopoikana Jarmo Heinonen hommasi - Anonyymi
Kaupunki ottaa lainaa teollisuus kylälle Osuuspankista op kiinteistö välityksessä
On myös sukulainen töissä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaupunki ottaa lainaa teollisuus kylälle Osuuspankista op kiinteistö välityksessä
On myös sukulainen töissäHyvä kokoomus ja perussuomalaiset 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kokoomus ja perussuomalaiset 🤣
Kävis OP;ssä juu tuola Taulumäen apteekissa on töissä päättäjä joka väitti että uhkasin valtuustoa
Ja tuolla toisessa paikassa on töissä toinen valtuutettu joka väitti että uhkaan ihmisiä ja haukkuu yritystä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävis OP;ssä juu tuola Taulumäen apteekissa on töissä päättäjä joka väitti että uhkasin valtuustoa
Ja tuolla toisessa paikassa on töissä toinen valtuutettu joka väitti että uhkaan ihmisiä ja haukkuu yritystäVoisivat kysyä että mitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisivat kysyä että mitä?
Niin että keksi päättäjä ja haukkuja itsellesi
Uusi kohde, sillä minua ei kiinnosta hevon vittua - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin että keksi päättäjä ja haukkuja itsellesi
Uusi kohde, sillä minua ei kiinnosta hevon vittuaVoisi apteekkari alkaa ihmetellä että mitäs se työntekijä syyttää asiakasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisi apteekkari alkaa ihmetellä että mitäs se työntekijä syyttää asiakasta
Sama juttu vaateliike
Tule ostamaan meille
Uhkaa ihmisiä ja haukkuu yritystä vale 🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama juttu vaateliike
Tule ostamaan meille
Uhkaa ihmisiä ja haukkuu yritystä vale 🤣Warkaus kyltti ikkunaan ja toinen kyltti
Tolle ei myydä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Warkaus kyltti ikkunaan ja toinen kyltti
Tolle ei myydäSama juttu Warkaus ole sinäkin omanlaisensa paitsi tuo yksi kaupungin valtuuston uhkaaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama juttu Warkaus ole sinäkin omanlaisensa paitsi tuo yksi kaupungin valtuuston uhkaaja
Kuka kaupunkia markkinoi ja mainostaa jos
Sitä haukutaan ja syytellään 🤣
En minä ainakaan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka kaupunkia markkinoi ja mainostaa jos
Sitä haukutaan ja syytellään 🤣
En minä ainakaanNiin että pidä vaan kokoomus ja perussuomalaiset kynsin hampain kiinni
Kaupungin logosta ja kaikesta
Minä en tee yhtään mitään
Seuraan sivusta ja nauran
- Anonyymi
Älä jaksa köllipoika...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990