Some ja älypuhelin sekä kannabis aiheuttavat nuorten/nuorehkojen sekoamista

Anonyymi-ap

Psykiatrit hullut vielä pahentaa asiaa jakamalla psyykenlääkkeitä tehden asiakkaista zombieita. Takaan että jos some kiellettäisiin ja älypuhelimien some-sovellukset, saataisiin hyvä tilanne aikaan. Ihmiset eivät kuormittaisi somella itseään, aikaa jäisi muuhun, yöunet paranisi. Kun vielä kannabis ja muut huumeet saataisiin kitkettyä, ei tulisi psykooseja.

6

187

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Somen kieltäminen tarkoittaisi sitä, että tämäkään tiedon helmi ei saisi tulla julki...

• Anonyymi

Ei ne psykoosit ole se pahin ongelma. Ja moniko on edes oikeasti psykoosissa vai onko vaan jonkun mielipide toisesta ja se psykoosissa oleva onkin ihan järjissään.
      Psykoosi on vain tulkinta asia. Ja riippuu yleisestä käsityksestä ja mielipiteestä.
      Toisessa maassa asuva voisi saada oitis psykoosi diagnoosin samassa asia yhteydessä. Kun taas toisessa maassa olisi ohjaamassa tuhansia elämänfilosofioillaan ja muut vielä maksaisivat siitä.
      Joku voi olla oikeasti vaikka vainottu. Mutta muut eivät usko. Niin kappas se on sitten psykoosissa.
      Tai uskonnolisia kokemuksia ei käsitetä yleisyydestä tai tiettyjen piirien yhteydessä psykoottisina piirteinä.
      Kun taas ilman asia yhteyttä ovat malli esimerkkejä niistä.
      Kannabis. Ja siitä aiheutuva psykoosi. On tuskin mitään muuta kuin päihteen jälkitila. Myös kannabiksesta päihtynyt voi vaikuttaa psykoottiselta. Mutta hänelle ei voida diagnosoida psykoosia, kunnes oletetaan että päihtymystila on päättynyt.
      Mikä siis on edes psykoosia? Onko sellaista? Ylipäätään olemassa?

• Anonyymi

Nikotiinipussit, alkoholin prosenttirajojen korotukset ja kotiinkuljetus, Pietarsaaren, Raaseporin ja Kouvolan päivystys ja sairaalaverkko, keksit ja sipsit, yksityiset Kela-korvaukset vain muutamia mainitakseni. Hoitojonojen löysennykset. Kaikki lisää julkisen soten ongelmia. Kaikki tällä hallituskaudella.

Viime kaudelta aluevaltuutettujen valtava määrä ja kulut, liikaa alueita. Palkkaharmonisaatiovaatimukset, jonka vuoksi henkilökuntaa ja sijaisia on mahdotonta houkutella korkeammilla palkoilla, ettei joku toinen alueen henkilökunnasta voi vaatia vastaavaa palkkaa.

Aiemmin aiheutetut ongelmat : yksityiset toimijat on päästetty näin laajamittaisesti mukaan terveydenhoitojärjestelmään, sairaudella tehdään bisnestä, hintojen kohtuuton nousu. Mielenterveyspalvelujen aliresursointi ja kohdistaminen terveimpään osaan ihmisistä. Työterveyshuolto, joka syö lääkäriresurssia ja kohdentaa hoitoa terveimpiin.

Nyt toivoisi hallitukselta jotain toimia, jotka oikeasti auttavat sote-järjestelmän kantokykyä. Yhä enemmän työtä julkisella ja lääkärien siirtymää yksityiselle, jotka nostaa hintoja. Vähennetään henkilökuntaa ja palveluja. Perusoikeudet vaarassa.

• Anonyymi

Minun sisareni oli skitsofrenikko. Otin hänet nuorena asumaan luokseni, kun hänellä ei ollut asuntoa. Keskustelimme paljon keskenämme. Hän kertoi ajasta, jolloin hän sairastui. Hän ei halunnut mennä suihkuun. Hoitajat saivat hänet houkuteltua: Mennään katsomaan pikkupossuja. ( mitähän ne sillä tarkoittivat ) Sisareni kertoi : "Sitten minä näin niitä pikkupossuja. "Se oli psykoosia.
        Minä taas olen uskovainen, mutta Pyhän Hengen täyteys ja kielillä puhuminen eivät ole psykoosia, vaan ne perustuvat Jumalan Sanaan,

• Anonyymi

Minun sisareni oli skitsofrenikko. Otin hänet nuorena asumaan luokseni, kun hänellä ei ollut asuntoa. Keskustelimme paljon keskenämme. Hän kertoi ajasta, jolloin hän sairastui. Hän ei halunnut mennä suihkuun. Hoitajat saivat hänet houkuteltua: Mennään katsomaan pikkupossuja. ( mitähän ne sillä tarkoittivat ) Sisareni kertoi : "Sitten minä näin niitä pikkupossuja. "Se oli psykoosia.
        Minä taas olen uskovainen, mutta Pyhän Hengen täyteys ja kielillä puhuminen eivät ole psykoosia, vaan ne perustuvat Jumalan Sanaan,

• Anonyymi

" Ei voida diagnosoida.."
        Kyllä ne voivat.
        Itse päihteiden sekakäyttäjänä vuosia sitten sain merkinnät psykoosisairaudesta.
        Ilmeisesti olen psykoosisairas lopun elämää " paperilla ", vaikka psykooseja ei ole ollut vuosiin
        (puhutaan jo kymmenistä vuosista ).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!

Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v
      Työ ja opiskelu
      3
      7229
    2. Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään

HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh
      Maailman menoa
      382
      1991
    3. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      266
      1702
    4. Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!

Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku
      Kotimaiset julkkisjuorut
      29
      1653
    5. Kimmo Kiljunen

"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa
      70 plus
      291
      1372
    6. Mitä haluaisit sanoa

kaivatullesi juuri nyt?
      Ikävä
      73
      1112
    7. Herätät kyllä

Tunteita vaikka missä muodossa. Tiedät että meidän on vaikea vastustaa toisiamme.
      Ikävä
      73
      1053
    8. Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen
      Haapavesi
      61
      799
    9. Kauan aiot vielä vastustella minua?

Miehelle kysymys.
      Ikävä
      47
      786
    10. Miksi teet tästä niin vaikeaa?

Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p
      Ikävä
      25
      749
    Aihe