Ukkosia on ja vettä sataa ,aiotko nyhjätä kotona vai menetkö baariin?
Lähetkö mies tänään baariin?
40
424
Vastaukset
- Anonyymi
Jos minulta kysttäisiin niin en mene. Ne on jo nähty ja koluttu läpikotaisin.
- Anonyymi
Olen osattomissa himpessä.
- Anonyymi
En käy baareissa. Korkeintaan kerran pari vuodessa.
- Anonyymi
Terassille voisin lähteäkin, mutta just nytten en jaksa muuta kun mennä nukkumaan.
- Anonyymi
Kotona nyhjään niin selvinpäin kuin aivot sallivat.
- Anonyymi
Viina on aika lame
- Anonyymi
Vois lähteä sinne joenrantaan terasille,kuljettaja vain puuttuu😎
- Anonyymi
Nyhjään tyhjää ja olen selvästi🤔
- Anonyymi
Ei en lähde, ei oo töitä, ei tiliä, en lähde ryyppäämään.
- Anonyymi
Baariin, kesästä täytyy nauttia yötämyöte.
- Anonyymi
Mulla alkoholi jotenkin turruttaa aistit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän sattu,minulla on taas rippatauti.Silmäsi kyllä saattaa kirvellä ja vuotaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän sattu,minulla on taas rippatauti.Silmäsi kyllä saattaa kirvellä ja vuotaa.
Häh? En tajunnu taas mitään. Oot varmasti nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen alkoholi tekee, mutta vihreä yrtti moninkertaistaa kaikki aistinautinnot, lintujen laulu kuulostaa uskomattomalta, auringonlasku muuttuu lähes taianomaiseksi....
- Anonyymi
En lähde mihinkään. Olen kolmatta päivää sisällä alushoususillani. Lähinnä olen syönyt jäätelöä ja juonut Laitilan virvoitusjuomatehtaan Havaiji-ananaslimua.
- Anonyymi
Tollasesta voi tulla diabetes.
- Anonyymi
En.
- Anonyymi
Nyhjään kotona tai käy sukulaisilla, ei oo kaivattuni/kumppani maisemissa(reissussa) . Näin haluan antaa itsestäni uskollisen kumppanin vaikutelman.
Sinua niin T n rakastan.
T. P💕- Anonyymi
Kiitos että raportoit, Petri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos että raportoit, Petri
Ohi meni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohi meni.
Naiselle naiselta on.
- Anonyymi
Kävin kaupassa ja sitten lenkillä, nyt katson Sormusten Herraa ja Star Warsia vuorotellen.
- Anonyymi
Eikö jo kyllästytä?Mikä on Tarusormusten Herran suosikki hahmosi?
Minun on ne isot ötkit sillä samaistun niiden ulkomuotoon.
T. n
- Anonyymi
En lähde, huomisesta vielä tiedä, en yksin mutta onhan siellä muitakin.
En mee baariin tänäänkään.
- Anonyymi
Täällä moni vois olla kuskina.Ennen muinoin oli vaikeaa saada kuskeja baariin mennessä.Porukalla kyl taxin pysty ottaa ,yksin liian kallis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä moni vois olla kuskina.Ennen muinoin oli vaikeaa saada kuskeja baariin mennessä.Porukalla kyl taxin pysty ottaa ,yksin liian kallis.
Jatkuu,minun pitäisi päässä Kaupunkiin Prismaan Keskiviikkona, oisko Suella kyytiä tarjota?Aamulla pitäs päässä.Maksan puokkiin polttoaineen.
T.n Anonyymi kirjoitti:
Jatkuu,minun pitäisi päässä Kaupunkiin Prismaan Keskiviikkona, oisko Suella kyytiä tarjota?Aamulla pitäs päässä.Maksan puokkiin polttoaineen.
T.nMissä päin maailmaa? Oon iltavuorossa myöhään että aika huonosti jaksan aamulla lähteä. 😅
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Missä päin maailmaa? Oon iltavuorossa myöhään että aika huonosti jaksan aamulla lähteä. 😅
Voi hitsi. Uskon et asut ihan liki.Mulavaa illan jatkoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
*mukavaa.
Anonyymi kirjoitti:
Jaa? No mukavaa illanjatkoa sinnekin.
- Anonyymi
Baariin kun tuntuu siltä, että haluaa nähdä ihmisiä.
- Anonyymi
Muistakaapa naiset ottaa mukaan vähintään pippurisumute, kun lähdette kylille! Surettaa tuo Valkeakosken tapaus ja se, ettei kukaan satu paikalle silloin, kun hätä koittaa.
- Anonyymi
Osuvasti sanottu.Nuoremmat naiset varsinkin.Me vanhat ollaan käyty jo monet Kunfu ja Karate kurssit sekä saatu massaa,osalla on metsästyslupa ja aseenkantolupa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osuvasti sanottu.Nuoremmat naiset varsinkin.Me vanhat ollaan käyty jo monet Kunfu ja Karate kurssit sekä saatu massaa,osalla on metsästyslupa ja aseenkantolupa.
Meni poliisille vinkki. Ei ole lupia enään sinulla kauan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinpä tietenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä meni eniten nokkaa se muilla on massaa vai aseenkantolupa rimppakinttu?
- Anonyymi
Kotona oleminen on nyhjäämistä, mutta baarissa oleskelu on jotenkin hienoa?
Millaisia huora olut pissiksiä täällä oikein on? - Anonyymi
Joo hame heilumaan
- Anonyymi
Joo ponnarit huihkimaan,korot kattoon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990