Kannattaako ihmisten hankkia koiria jollei kykene kouluttamaan,ulkoiluttamaan ja keksimään toimintaa eläimelle, helppo potkasta ovesta pihalle kun aidataan omakotitalon ulkoalue, aamulla alkaa louskutus ja illalla loppuu
Muurarinkadun luoskuttava rakki
19
1401
Vastaukset
- Anonyymi
Nauravatko omistajat naapureilleen tästä barbaarisesta haukunta rääkkäyksestä?
- Anonyymi
Luultavasti,ei ainakaan naapureita ajattele lainkaan
- Anonyymi
Koirat tarvitsevat koulutuksen kuinka liikkua hihnan kanssa, ettei haahuile pitkin poikin kävelijöiden ja pyöräilijöiden eteen. Kaikkien on silloin turvallisempaa. Koira koulutus hyväksi missä tottuu muihin koiriin ja ihmisiin. Ei tarvitsisi niin haukkua aina kun joku liikkuu tai kuuluu joku ääni. Koirat tarvitsevat paljon liikuntaa, varsinkin nuoret niinhän lapsetkin liikkuvat koko ajan kun ovat hereillä. Pieni koira vähemmän mutta iso pitkäraajainen todella pitkiä lenkkejä. Sitten kun ovat saaneet tarpeeksi liikunta jättävät häiriötoiminnan vähemmälle, pysyy kengät ja nurkat kotona järsimättä.
- Anonyymi
Tehtaankatu 18 pihassa valkoinen rekka tyhjäkäynnillä...missä kuski?
- Anonyymi
Olin painamassa äitiäsi
- Anonyymi
Vittu,,missä kuski....monta tuntia tyhjäkäynnillä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vittu,,missä kuski....monta tuntia tyhjäkäynnillä...
Olin painamassa muutaman kpään isännän muijaa siellä muurarinkadun suunnalla kun näillä menee aika netissä itkemiseen,muiden kyttäämiseen ja mädäntyneitten talojensa pystyssä pitämiseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin painamassa muutaman kpään isännän muijaa siellä muurarinkadun suunnalla kun näillä menee aika netissä itkemiseen,muiden kyttäämiseen ja mädäntyneitten talojensa pystyssä pitämiseen
Tiedän..ketä painoit..
- Anonyymi
Esson parissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin painamassa äitiäsi
Saiko äiti orkkua vai jäikö sekin puolitiehen?
- Anonyymi
Ei oo tervettä tuo haukunta, omistajia ei näy koskaan ohikulkiessa
- Anonyymi
Tukehtuis ny kieleensä,louskuti louskuti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tukehtuis ny kieleensä,louskuti louskuti
Taas kokopäivä louskutusta, tulis salama ja tappais ton rakin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas kokopäivä louskutusta, tulis salama ja tappais ton rakin
ei osunut :(
- Anonyymi
Turhautuneisuutta koiralla joka vaatisi leikkiä ja toimintaa. Koulutus jäänyt vallan tekemättä. On koirarotuja ja myös yksilöllistä liikunnan tarve. Mutta jos ne asiat kunnossa koira rauhallisempi.
- Anonyymi
Eilisen Kankaanpää seudun tekstari palstalla asiaa koirista. Kannattaa lukea.
- Anonyymi
Ei omistajilla liiku päässä mitään kun antaa asuinaluella pitää tuollaista turhanpäiväistä haukkumista. Lahjottais koiran pois jos ei koulutus kiinnosta ja jos koiralla ei muuta tekemistä kun haukkuminen
- Anonyymi
Jatkuvasta rakin louskuttamisesta ois hyvä ilmoittaa viranomaisille. Se ei kuulu asuntoalueelle. Eikä mikään muuallekkaan.
- Anonyymi
Selkeätä äänisaastetta. Ei kuulu asumisympäristöön.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882