Oli juhannus olimme perheen ja ystävien kanssa mökillä. Aurinko helli järvi oli lämmin kaikki mukavaa. Mukana oli myös siskoni. Olimme kumpikin n 20 vuotta silloin. Juhannusyönä kävi niin että hereillä olimme vain siskoni ja minä. Humalassa kumpikin. Jostain tuli idea yö uinnista ja pitihän sen jälkeen toki saunaan päästä. Laitoin saunan pesään puita ja ei kauan mennyt kun sauna oli taas lämmin. Menimme saunalle järven rantaan ja mitään ajattelematta riisuin vaatteet ja menin alasti järveen. Järvessä ollessani katselin kun siskoni vähän mietti tuleeko uimaan alusvaatteissa vai? Sitten kumminkin otti kaikki pois ja kipitti laiturille ja laskeutui veteen. En ollut siten siskoani ikinä aikaisemmin katsonut tai nähnyt? Mutta kesä yössä alasti laiturille lipittävä vaalea nainen näytti seksikkäältä. Käänsin päätäni ja ajattelin etten voi noin katsoa siskoani. Käännyin takaisin kohti laituria juuri kun hän laskeutui veteen. Näin hänen posliinin alapäänsä ja se näytti todella hyvältä aivan kuin hänen tissinsä. Oli pakko uida vähän pidemmälle ja selvittää ajatuksia. Sitten kuulin kun hän sanoi että meen jo tuu säkin älä mee pidemmälle. Käännyin takaisin. Hän oli jo ehtinyt lauteille kun tulin. Menin istumaan toiseen päähän laudetta ja sisko oli toisessa päässä nojaten sivuseinään rintamasuunta kohti minua. Heitin vähän löylyä ja nojasin seinään silmät kiinni. Hetken päästä tunsin kuinka siskoni jalat koskivat minua ja kun avasin silmäni näin että hän makasi lauteilla silmät kiinni ja haki jaloilleen tilaa. Minkä löysi sylistäni. Hän kysyi haittaako? Sanoi ettei haittaa. Nojasin taas seinään mutta en voinut olla kurkistelematta makaavan siskoni vartaloa. Ja hetken päästä vaikka kuinka yritin estellä minulla alkoi seistä. Toivoin ettei sisko huomaa? Samassa hänen jalkansa osui penikseen. Kumpikin oli ihan hiljaa ja liikkumatta jonkun aikaa. Sitten yllätyin kun tunsin kosketusta kovassa kyrvässäni. Katsoin ja näin kuinka siskoni kauniit jalat hyväilivät sitä. Katsoin kohti siskoani. Hän makasi silmät kiinni ja oli avannut reisiään niin että näen kun hän samalla hyväili ihanaa pilluaan. Tuntui että räjähdän ja minun oli pakko mennä vilvoittelemaan. Seisoin saunan terassilla ja katselin järvelle miettien että mitä? En huomannut ottaa pyyhettä mukaan vaan seisoin siinä alasti ja edelleen seisoi. Tunsin kuinka siskoni painautui minua vasten takaa ja käsi otti kiinni kovasta mulkusta. Se tuntui ihanalta. Sisko sanoi hei nyt me kumpikin halutaan ja tarvitaan. Kenenkään ei tarvi eikä saa tietää. Käännyin katsoin häntä laskin kädet hänen pakaroilleen ja puristin samalla kun otin nännin suuhun. Hetken hyväilyn jälkeen käänsin hänet kohti kaidetta ja asettaisin taakse ja ohjasin kovan kyrpäni niin lämpimään ja märkään pilluun. Aloitin hitaasti hän huokaili, pian en voinut olla nostamatta tahtia ja työntelin niin syvälle kuin pääsin ja lopuksi niin lujaa. Kunnes tunsin että lasti lähtee. Äkkiä vedin ulos ja ammuin lastin hänen jalkojensa välistä osin kaiteeseen ja maahan. Hän kääntyi, katsoi vieläkin kovaa mulkkua ja sen päässä olevaa tippaa. Hän sanoi ei tää sit vielä loppunu? Ja otti kiinni mulkusta ja sipaisi tipan huuliinsa. Sanoin ettei voi vielä loppua! On pakko nuolla sun ihanaa pillua ja jotenkin noi sun kauniit jalat sai mun huomion kun hieroit niillä mun mulkkua. Pitää varmaan huomioida niitä? Ja saunominen jatkui..
Saunassa jalat osuu
0
3161
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansa on on puhunut.
Ja pulinat pois. Amerikan kansa kyllästyi edelliseen 4 vuoteen. Demokratia toteutuu. Vaalivilppiä salaliittoteoriaksi ha4102729Miten Trump " tuo rauhaa"?
Kertoisiko joku? Ymmärtääkseni hän pikemminkin pakottaa länsimaat varustelukierteeseen. Muuta vaihtoehtoahan ei ole, jo5932212Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?
Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.1032132Ensitreffit Jenni tykittää - Tämä Jyrkin lause nostaa karvat pystyyn: "Niin epämiellyttävä..."
Jenni tykittää menemään… Jaetaankos teillä laskut tasan tai tuleeko raha-asioista kiistaa? Lue lisää: https://www.suom401945etkö osaa jättää rauhaan?
Et halua mitään, silti stalkkaat ja vainoat! jätä rauhaan niin voin jatkaa elämää!651473- 981344
Leikkeleet pois leivältä
Oikea suunta. Uusissa suomalaisissa ravitsemussuosituksissa suositellaan jättämään leivän päältä leikkeleet pois mielu1321201Saatiin meidän oma mies valkoiseen taloon!
Miltäs nyt tuntuu Ylen petkuttamat sosialistit ja muut femakot? Ilmastousko ja woke lähti liikkeelle USA:sta, ne valhee1521167- 1681162
- 531125