Moi,
Tässä nyt 30v mies kyselee ammatteja ADD-ihmisille.
Eli olen ikäni tehnyt enimmäkseen duunarin töitä ja reissutöitä. Olen hypännyt ammatista toiseen ja haluaisin nyt löytää jo sen pysyvän alan.
Olen mm. Ollut raksalla, vartija, Puutarhuri ja opas Lapissa, olen myös työskennellyt muutamassa eri maassa.
Olen introvertti, mutta pystyn sosialisoimaan tarvittaessa, vaikka nyt hetken työttömänä olleena sosiaaliset taidot ovat tosi matalalla. Myöskin olen tekevää sorttia, ja nyt töiden loputtua masennus on hiipinyt kuvioihin.
Kiinnostus on ollut rekkakuskin ja pitkien matkojen työhön. Mutta mitenkä luulette tuon ADD:n vaikuttavan ajamiseen. Lääkitettynä kuullut, ettei ole ongelma kai?
Toinen, olen kuitenkin melko viisas, vaikkakin hidas 😄
Eli opiskelu johonkin täysin uuteen ammattiin voisi olla vaihtoehto, mutta olen täysin pihalla että mikä se voisi olla...
Olen myös taitava käsistäni ja fyysisesti erinomaisessa kunnossa, mutta olen huomannut että vaikean atopiani takia työskentely pölyisissä ja likaisissa paikoissa ei ole enää mahdollista.
Alkaa tämä alojen vaihtuvuus ja sinkoilu häiritsemään kuitenkin sen verran elämääni, että nyt olisi korkea aika päästä omaan pysyvään ammattiini.
Onko muilla ADD:n omaavilla heittää neuvoja? Millaisissa hommissa olette? Oletteko tyytyväisiä alaanne?
Ammatteja ADD:lle
Anonyymi-ap
0
318
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod223994- 182996
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3882155Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391919- 271851
- 311727
- 321619
- 141367
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681230- 121171