Moi,
Tässä nyt 30v mies kyselee ammatteja ADD-ihmisille.
Eli olen ikäni tehnyt enimmäkseen duunarin töitä ja reissutöitä. Olen hypännyt ammatista toiseen ja haluaisin nyt löytää jo sen pysyvän alan.
Olen mm. Ollut raksalla, vartija, Puutarhuri ja opas Lapissa, olen myös työskennellyt muutamassa eri maassa.
Olen introvertti, mutta pystyn sosialisoimaan tarvittaessa, vaikka nyt hetken työttömänä olleena sosiaaliset taidot ovat tosi matalalla. Myöskin olen tekevää sorttia, ja nyt töiden loputtua masennus on hiipinyt kuvioihin.
Kiinnostus on ollut rekkakuskin ja pitkien matkojen työhön. Mutta mitenkä luulette tuon ADD:n vaikuttavan ajamiseen. Lääkitettynä kuullut, ettei ole ongelma kai?
Toinen, olen kuitenkin melko viisas, vaikkakin hidas 😄
Eli opiskelu johonkin täysin uuteen ammattiin voisi olla vaihtoehto, mutta olen täysin pihalla että mikä se voisi olla...
Olen myös taitava käsistäni ja fyysisesti erinomaisessa kunnossa, mutta olen huomannut että vaikean atopiani takia työskentely pölyisissä ja likaisissa paikoissa ei ole enää mahdollista.
Alkaa tämä alojen vaihtuvuus ja sinkoilu häiritsemään kuitenkin sen verran elämääni, että nyt olisi korkea aika päästä omaan pysyvään ammattiini.
Onko muilla ADD:n omaavilla heittää neuvoja? Millaisissa hommissa olette? Oletteko tyytyväisiä alaanne?
Ammatteja ADD:lle
Anonyymi-ap
0
310
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1802230- 1751851
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1701722Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1101538Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise261494- 1091250
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1671114Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c771073Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää148962Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,58955