eivät valmistu, vaan jatkavat opintoja, miksi annetaan virheelinen kuva valmistumisesta,
yli oppilaat
6
374
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo on totta. Mutta yksi oppimäärä täyttyy tuossa.
- Anonyymi
Valmistuvat ylioppilaiksi! Kai tuo valmistuminen on ymmärrettävä siltä pohjalta, että takana on monet kirjoitukset. Useimmat valmistuvat sen jälkeen vielä ties miksi.
Niin, ennen päästiin tai kirjoitettiin ylioppilaaksi. Silloin piti kirjoittaa kaikki kokeet yhtenä ja samana keväänä eli yhdellä kertaa. Ei siinä mitään valmistumista ehtinyt olla.
Nykyään valmistutaan peruskoulustakin. En tosin tiedä, miksi sieltä valmistutaan. No, milloinka ihminen ylipäätään on valmis? Maasta hän on tullut ja maaksi hänen pitää jälleen tuleman.
- Anonyymi
Valmistuminen on sitä, että on valmis työelämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valmistuminen on sitä, että on valmis työelämään.
Näin minäkin ennen ajattelin. Mutta kun nykyään valmistutaan ylioppilaaksi, onko ylioppilas nykyään valmis työelämään? Kunhan valmistuu lääkäriksi tai maisteriksi, sitten voi olla.
- Anonyymi
Ei peruskoulusta valmistuta vaan se suoritetaan. Ylioppilaaksi valmistutaan kun suorittaa yo-kokeen niin, että pääsee läpi. Näin siis valmistutaan ylioppilaaksi. Luokionkin voi suorittaa ilman että valmistuu ylioppilaaksi.
Kandiksikin valmistutaan vaikka suurin osa jatkaa maisteriopintoihin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as443028Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232894- 462747
- 562598
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582498Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482480On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532261Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782158- 692058
- 452052