MINÄ katson Eikan nyrkkeilyiltaa

Anonyymi-ap

Ihan itse. Minä. Tulee Iltalehdessä livenä. Lähetyksessä on nyt tauko.

Kiinnostaa tuo Mika Mielosen raskaansarjan ottelu, että onko mies saanut pakettia kuntoon ja kuntoa ylöspäin Robbelle hävityn murskatappion jälkeen.

Siinä matsissa nähtiin mikä ero on ammattilaisella ja amatöörillä. Harmittaa Robben puolesta, kun kaikenlaista ollut tarjolla, mutta jokin meni pieleen suurimmissa matseissa. Sanoisin että valmistautumisessa.

Silloin pitäisi olla kaikki takana. Kaverit, sponsorit, tiimi, motivaatio ja ennenkaikkea vaimo sekä perhe. Ilman niitä jää taistelija epävarmalle pohjalle ja treenaamiseenkaan ei riitä tsemppi.

Nämä nykyiset Suomen raskassarjalaiset amatöörit ovat hyvin pitkälti samaa tasoa kuin metsurit ja palomiehet takavuosina. Oikeita nyrkkeilijöitä edusti aikanaan Käpylän Pyöveli, Jukka Järvinen.

Tappio hormonihirviö Halmeelle ei ollut nyrkkeilyä, vaan jättiläisen rynnimistä, kiistämättä sitä että myös Halme kehittyi myös nyrkkeilijänä.

Jukka Järvinen on herrasmies ja erittäin mukavaa seuraa. Oltiin samoilla kekkereillä ja iltamissa, mutta itse Jukkaan en tutustunut. Sami Elovaaran kanssa sparrasin, joka oli valtavan vahva iskumylly Mike Tysonin tapaan.

Sparriksi minua ehdotettiin Elovaaralle kokoni vuoksi. Thainyrkkeilyssä kun ei liki 190 senttiselle ja 95 kiloiselle ollut sarjaa Suomessa. Olin tunnettu kovaiskuisena ja liikkuvana, koska suojelin polveani.

Nyrkkeilyssä ei tarvinnut suojata polvea, sillä siinä ei potkita kintuille. Ne jäi kuitenkin vähäiseksi ne nyrkkeilykokemukseni. Muutamiin viikonloppuihin sparrausta.

Mieleen tuli eräs hauska vedätys. Elettiin aikaa jälkeen ekan avioeron ja seurustelin seuraavan vaimoni kanssa. Hänellä oli upea kaveri ja se blondikaksikko käänsi päät missä liikkuivatkin.

Porvoossa oli Jukka Järvisen järjestämä nyrkkeilyilta. Päätin tehdä tuoreeseen deittiini vaikutuksen ja lupasin viedä tytöt (tuolloin he oli 26 vuotiaita) SM-matsiin eturiviin.

Lippujahan minulla ei ollut, mutta minulla oli Jukka Järvisen puhelinnumero. Itsevarmana otin tytöt kyytiin Stadista, kokka kohti Porvoota, puhelu kaiuttimeen Jukka Järviselle.

"Morjensta Pyöveli, XXXXX täällä, hei anteeksi ei ehditty ostaa lippuja illan matsiin meitä on kolme tulossa, kai sulla on siellä vielä varalla muutama paikka edestä?"

Jukka totesi heti että hän hoitaa asian, ilmoita vaan nimesi ovella. Kiittelin kovasti ja kerroin hänen olevan paras. Siitä sitten kahden upean blondin kanssa käsikynkkää matsiin.

2010

PS: Nyt on lähetyksessä Robben haastattelu menossa.

1

146

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No voi persaus.. Nyt vasta huomasin että Mielonen ei ottele loukkaantumisen vuoksi.
      No, ehkä Henri Malmströmin matsin taso.

2010

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2586
    2. 148
      2244
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2222
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2129
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1722
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1613
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1546
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      288
      1436
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1379
    Aihe