Tästä löytyy tutkittua tietoa netistä
Maapallo on oikeasti litteä
10
498
Vastaukset
- Anonyymi
Pääsi on.
- Anonyymi
Senhän näkee kaikki että pää on pyöreä
- Anonyymi
Joo minä selvitin tämänki asian eli maapallo näyttää ihmisen silmään ylhäältä katsottuna pyöreältä todellakin ja siihen on syynsä,sillä ihsen silmät toimivat sillä tavalla no niin minä siis ratkaisin tämänkin asian taas kerran,Mestarit tietää
- Anonyymi
Joo, ja kuu on juustoa, tätä ei meijeriteollisuus halua kansan tietävän.
- Anonyymi
Odotan vaan milloin nämä foliohatut sitten oikeasti kertovat missä on sitten se reuna?
Sehän olis todellinen miljardien arvoinen matkailubisnes, tule litteän maan rajalle ja katso mihin voit tippua - Anonyymi
Ei tämä ole mitään foliohattuilua. Seurasin jalkapallopeliä ja tajusin että eihän pelistä tulisi mitään jos pallo pyörisi miten sattuu. Litteässä maassa jalkapallo onnistuu
- Anonyymi
Joo.Kolumbus aikoinaan tipahti sieltä reunalta ja ja nilkka nyrjähti.Sen nilkka murtu ja leikattiin täällä kannuksessa.
- Anonyymi
Maapallohan on oikeasti, titteä.
- Anonyymi
Huolestuttavaa että aikuiset(?) ihmiset edes viitsi käyttää akaa moiseen kirjoitteluun
- Anonyymi
Onko pojalla jääneet lääkkeet ottamatta?:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412605Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k3962107Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens201862Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1381724Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1201593Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau151521Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01112Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211103- 741009
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63915