Kateellinen

Anonyymi-ap

Veljelleni. Se on yritteliäs, hyvin toimeentuleva. Minä en. En osaa olla olla enään onnellinen sen puolesta. Olin joskus. Se sai paremmat kortit jo syntyessään. Joskus synkkinä hetkinä käynyt itsemurhiin mielessä. En sitä tee. Ajattelen silloin omaa poikaani. Yhtä huono- osainen kuin minä. Ei ole tarpeeksi älyä, eikä yritteliäisyyttä. Haluan elää sen vuoksi. Muuta millä ei ole. Onhan minulla Jumala - usko häneen. Se on tärkeintä
On muutama ystävä. Terve olen ja tulen ihan hyvin toimeen. Itken nytkin. Kun koen olevani niin epäonnistunut, olen tehnyt tyhmiä.valintoja elämässä. Niin tyhmiä, että oma poika joutunut kärsimään niistä. Koen olevani tyhmä ja epäonnistunut kun vertaan veljeni tilannetta

11

270

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Et sä mitään ansaitse

      • Anonyymi

        Pidä sinä kiusaaja pääs kiinni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidä sinä kiusaaja pääs kiinni

        Mieti vähän


    • Anonyymi

      Tiedostat kuitenkin kateutesi ja näet sen vaikutuksen. Se on inhimillistä. Kaikilla ihmisillä on joskus elämässään kateutta.
      Ajatukset ovat kuitenkin voimakkaita rakenteita. Niiden voimaa ei näe ennen kuin seurauksina masentuneena ja alavireisenä olona. Ei se tee sinusta huonompaa ihmistä, mutta vaikuttaa sinuun.Tiedätkö, että luot niillä erilaisia ulottuvuuksia elämääsi. Raamattu sanoo, että siunatkaa, älkää kirotko. Ei se sulje omaa itseä pois. Ala puhua hyvää itsestäsi. Kiittää Jumalaa taivaspaikasta, kiittää uskosta. Kiittää Hänen hyvyydestään.

      • Anonyymi

        No sä et ole hyvä ihminen, vaan valheellinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sä et ole hyvä ihminen, vaan valheellinen

        No sinun mielipide ei minun kuvaa itsestäni muuta 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sä et ole hyvä ihminen, vaan valheellinen

        Kaikki katkeruus ja pahat sanat pukkaa tulemaan ihmiselle itselleen takaisin. Siksi esim. Katkeruus, kateus ja viha sairastuttaa ihmisen jos hän ei löydä hyvyyden tietä.


    • Anonyymi

      Myös vanhemmat ovat joissakin piireissä kateellisia omille lapsilleen.

      • Anonyymi

        Hah hah kuulostaa tyhmältä. Miksi olisi?


    • Anonyymi

      Hani good night

    • Anonyymi

      Nyt lopullinen loppu Hani moro

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2625
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1054
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      923
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe