Olenko oikeassa?
Sulla on silmälasit
38
539
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä on.
- Anonyymi
Ajattelin että olet ne nähnyt? Lukulasit on.
- Anonyymi
En oo nähnyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oo nähnyt.
No kaivattuni varmaan on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kaivattuni varmaan on.
Okei.
- Anonyymi
Ja kynä korvalehdellä.
- Anonyymi
Onhan mulla lasit juu. Olen erittäin myyrä.
- Anonyymi
Joo. Mutta harvoin käytän niitä kodin ulkopuolella. Enimmäkseen kun katson telkkaa. Pitäisi ehkä kyllä kun en näe kauas hyvin.
- Anonyymi
Mikäs v.ttu sinä olet? Et tiedä, niin et ole siis nähnyt minua? Se että minulla on silmälasit, niin olen myöskin läskiplösö vanha ukko.
- Anonyymi
Huono päivä kaiken lisäksi näköjään 🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huono päivä kaiken lisäksi näköjään 🙄
Jos ei saa orkkuja, niin on huono päivä. 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei saa orkkuja, niin on huono päivä. 😁
Älä vaan raiskaa ketään silti. Se on väärin.
- Anonyymi
Jep.
- Anonyymi
Milloin huomasit ? Oliko vaaleat vai tummat ?
- Anonyymi
Ööö, joo, on..?
- Anonyymi
Joo tällä naisella on hampuusi tukka ja paksut silmälasit. Puhelin kourassa kokoajan ja koira lääkittynä(?). Epäilen että tämä nainenkin on jossain lääkkeissä tai liekkö joku käyttäjä..? ihan sivusta kommentoin ei varmasti liity tähän mitenkään.
- Anonyymi
Kaksitehot. Käytän autoillessa ja aina kun pitää nähdä tarkemmin jotain. En kävellessä.
- Anonyymi
Jos olet romantikko ja fundamentalistinen uskovainen niin mulla on silmälasit ;)
- Anonyymi
Aikalailla
- Anonyymi
Joo, olin muistaakseni yläasteella kun sain ensimmäiset silmälasit.. Silloin aloin huomaamaan etten näe kunnolla taululle/valkokankaalle yms.. Ja pää kipeytyi. Nyt jotain - 3 luokkaa on molemmissa, toisessa hieman parempi ku toisessa, vähän heittää lukemat
- Anonyymi
Joko sinä pääsit tänään yläasteelta? Onnea jos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko sinä pääsit tänään yläasteelta? Onnea jos.
Oon 37 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon 37 😂
Oletko nainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko nainen?
Oon...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon...
Kiva.
- Anonyymi
Mun sisko kävi laser leikkauksessa, hänellä oli tosi huono näkö, ei nähnyt juuri mitään ilman laseja tai piilareita. Nyt ollut jo vuosia ilman mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon 37 😂
Olet ollut 37 jo 10 vuotta. Laskepa uudelleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun sisko kävi laser leikkauksessa, hänellä oli tosi huono näkö, ei nähnyt juuri mitään ilman laseja tai piilareita. Nyt ollut jo vuosia ilman mitään.
Sivusta kommentoin, että minäkin olisin käynyt tuollaisessa jo vuosia sitten, jos se olisi mun kohdalla mahdollista ja järkevää.
On nykyään😊
- Anonyymi
🤓🤗🐰
- Anonyymi
🤓😎😚
- Anonyymi
Kuka kysyy?
- Anonyymi
Se humalinen tila niin ei unohdu koskaan🤭
- Anonyymi
Ei multakaan se kosketus ja katse, kaunis 🤩😊 Luulit varmaan etten muista mitään 😂 Hyvää Yötä 😘
- Anonyymi
Ei kai me oo kännissä kohdattu missään...
- Anonyymi
Nyt muistan. Ihailin sun sankoja!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai me oo kännissä kohdattu missään...
Ei vielä 🤗
- Anonyymi
Muovia & peltiä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.677754Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli652793- 1571971
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä181968Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️191922Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1381811Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?291632- 1021477
- 381361
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411236