Kannattaako Lappeenrantaan muuttaa?

Anonyymi-ap

Terve
Onko se kaupunki/kaupunkilaiset todellakin niin ankea, vai onko tämä joku yleinen internetvitsi ettei kukaan muuttaisi sinne? Jaha!!
Jonnekkin päin suomen karjalaa olen muuttamassa ja Lappeenranta on toistaiseksi ykkösvaihtoehto. Joensuu ehkä toinen. Joensuun plussana on lumivarmemmat talvet mutta Lappeenranta kiinnostaa muuten enemmän. Joku Ruokolahti ja Ilomantsikin voisi tulla kyseeseen, mutta ne on ehkä palvelutarjonnaltaan liian pieniä paikkakuntia minulle.

15

299

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aikanaan muutamalla paikkakunnalla asuneena tänne kotoutunut enkä osaa minnekään enää muuttaa.
      Kommentteihin liittyen, jos esität saman kysymyksen tällä foorumilla miltä tahansa paikkakunnalta niin saat saman vastauksen:täällä on niiiiiiin kurjaa....

      • Anonyymi

        Kyllä, mutta Lappeenrannassa on erityisen kurjaa.


    • Anonyymi

      Niinhän se tuppaa olemaan...

    • Anonyymi

      Ei kannata tänne rajan pintaan muuttaa..täällä on kahelimmat sodanlietsojat! Ja jos näiden haave toteutuu että päästään venäjän kanssa sotimaan niin se on etelä karjala ensimmäisenä maantasalla

      • Anonyymi

        Onhan se riskinä juu. Olen Viipurilaisten evakkojen kakara, niin tiedän aika hyvin mitä se käytännössä on sitten...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se riskinä juu. Olen Viipurilaisten evakkojen kakara, niin tiedän aika hyvin mitä se käytännössä on sitten...

        Mutta kyllä se pk-seutu ja tärkeät sotilaskohteet on kans matalana ensimmäisten joukossa. Lappeenrannan seutu toki on maavoimien tähtäimessä varmasti.


    • Anonyymi

      On tää ny ehkä Gazaan verrattuna iha ok.

      • Anonyymi

        Mites Harkovaan vertautuu?


    • Anonyymi

      Hyvä paikka harjoitella selviytyjiin.

      • Anonyymi

        Tai harjoitella psyk,polille.


      • Anonyymi

        Onko myös Lappeenranta islamisoitu pilalle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko myös Lappeenranta islamisoitu pilalle?

        Lappeenranta on pilattu kaikin tavoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lappeenranta on pilattu kaikin tavoin.

        Kuten koko suomi. Putin pelastaa.


    • Anonyymi

      Joo kannattaa unohtaa muuttaminen. Mutta jos jostain syystä muutat ja olet sinkku hetero mies. Elä missään nimesssä sekaannu paikallisiin naisiin aivan sekaisin kuin seinäkello suurin osa. Niin itteänsä täynnä olevia vittumaisia kyttääjiä sonnan jauhajia suurin osa. Ei voi verrata millään tavoin venäläisiin naisiin tai opiskelijoihin muualta tulleihin eroo on käyttäytymisessä kuin yö ja päivä. Ja muuten jos kaipaat esim. yksityisyyttä tää on viimeinen paikka mihin kannattaa muuttaa.

      • Anonyymi

        En haluakkaan suomalaista naista. Venäläinen kelpaa kyllä, jos niitä löytyy. Koko suomen ongelma on tuo mitä kuvailit... Pakko muuttaa johonkin ja pääseehän sieltä pois jos on tarvis.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3517
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2129
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      206
      1825
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1746
    5. 80
      1165
    6. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      310
      1112
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      131
      1019
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      949
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      905
    Aihe