Ananiaan ja Safiiran murhasta
Paavali murhamiehenä olisi ollut pääepäilty, jos Ananiaan ja Safiiran murha olisi annettu viranomaisten tutkittavaksi.
Paavali oli fyysisesti vahva ja miehessä vaikutti Saatanan demonihenki, joka oli uusi henkiopas.
2. Kor. 12:8
Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.
Paavali harjoitteli taistelulajeja ja oli tappaja luonnoltaan.
1. Kor. 9:26
Minä en siis juokse päämäärättömästi enkä nyrkkeillessäni huido ilmaan.
Kehui fyysisiä voimiaan pelotellakseen ihmisiä antamaan lisää rahaa.
Fil. 3:4
vaikka minulla on, mihin luottaa lihassakin. Jos kuka muu luulee voivansa luottaa lihaan, niin voin vielä enemmän minä,
Paavali oli tappaja luonnoltaan
71
319
Vastaukset
- Anonyymi
Saulus Tarsolainen murhasi kristityn miehen Stefanoksen, pakeni lain kouraa monta vuotta ulkomailla ja esiintyi väärällä nimellä "Paavali".
- Anonyymi
Stefanos oli Jumalan mies, valitun kansan jäsen. Joka koskee Jumalan valittuihin, koskee Herran silmätetään. Yhdessäkään murhamiehessä ei ole ikuista elämää, joka hänessä pysyisi, sanoo Jeesus.
Ap. t. 8:2
Ja muutamat jumalaapelkääväiset miehet hautasivat Stefanuksen ja pitivät hänelle suuret valittajaiset. - Anonyymi
Ja sai syntinsä anteeksi. Paavali ei varsinaisesti ollut mukana murhassa vaan katsoi vierestä kun toiset kivittivät Stefanuksen. Ole laupias niille, jotka ovat saaneet armon. Sinä et kuulu Kristukselle ja joudut kadotukseen..
- Anonyymi
Juutalaiset murhasi kivittämällä niinkuin nykyään ne on kivet kourassa , sefanaan joka oli kääntynyt Jeesukseen uskovaksi joka myös oli juutalainen myös Jeesus oli. Et niinku tää porukka kivittää itse itsensä ei muiden tarvi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Stefanos oli Jumalan mies, valitun kansan jäsen. Joka koskee Jumalan valittuihin, koskee Herran silmätetään. Yhdessäkään murhamiehessä ei ole ikuista elämää, joka hänessä pysyisi, sanoo Jeesus.
Ap. t. 8:2
Ja muutamat jumalaapelkääväiset miehet hautasivat Stefanuksen ja pitivät hänelle suuret valittajaiset.Annas Ana Ananias on nimiä nytkin Arabiassa imaameilla ja rabbeilla et antaa niiden siellä nyt vaan kivittää toisiaan.
- Anonyymi
Paavali herätti kuolleen.
Pakkovauvakastettu jumalaton mitä luulet onko Paavali eripuolella kuin sinä?- Anonyymi
Paavali oli valheveikko, jossa asusteli pääpirun viestinnän asiantuntija. Ei se mikään mykkä henki ollut, kuten usein väärin annetaan ymmärtää.
King James
And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, The messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavali oli valheveikko, jossa asusteli pääpirun viestinnän asiantuntija. Ei se mikään mykkä henki ollut, kuten usein väärin annetaan ymmärtää.
King James
And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, The messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.Paavali ei ole Karitsan apostoli.
Ilm. 21:14
Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.
Jeesus varoitti hänen kuolemansa jälkeen ilmestyvistä valejeesuksista, damaskontien henkijeesuksista, jotka sanovat olevansa Jeesus, mutta eivät sitä ole.
Matt. 24:5
Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.
Mark. 13:6
Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavali ei ole Karitsan apostoli.
Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.
Jeesus varoitti hänen kuolemansa jälkeen ilmestyvistä valejeesuksista, damaskontien henkijeesuksista, jotka sanovat olevansa Jeesus, mutta eivät sitä ole.
Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.
Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.Paavali oli helppo eksyttää.
Paavali ei kulkenut Jeesuksen mukana oikeiden apostolien kanssa, eikä siksi tuntenut Jeesuksen ääntä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavali oli helppo eksyttää.
Paavali ei kulkenut Jeesuksen mukana oikeiden apostolien kanssa, eikä siksi tuntenut Jeesuksen ääntä.Mark. 13:6
Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
King James
And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, The messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.Kuule homoseksuaali. Onko sinulla valheveikolla kivi kengässä. Vai oletko ateisti, kun niin pirusti hyökkäät Paavalia vastaan. Mitä Saatanaa sinä meuhkaat. Sinä löyhkäät paheelliselta ihmiseltä. Kristus ei sinulle anna muuta kuin kadotuksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavali ei kulkenut Jeesuksen mukana oikeiden apostolien kanssa, eikä siksi tuntenut Jeesuksen ääntä.Paavali näki Jeesuksen Damaskon tiellä. Älä viitsi sinähän kuulut kadotukseen...
- Anonyymi
Paulus Saul Paul ei herättänyt kuollutta vaan totesi että siinä on vielä henki. Voisitte lukea vähän tarkemmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.Hei pakana mitä sinä yrität. Sinähän et ole tullut uskoon, etkä kuulu Kristukselle. Menet kadotukseen. Älä sitten pelkää kuolemasi hetkellä kun sinut viedään kadotukseen...
Siellä on pahimmat henget, mitä maan päällä on kulkenut. Tuollainen valehtelija viedään sinne, johon kaikista pahimmat on sijoitettu. Kuulun muuten niihin, joilla on Pyhä Henki ja olen nähnyt Kristuksen kasvot ja olen Kristuksen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.Paavali ei sanonut olevansa Kristus vaikka olikin muita myöhemmin kääntynyt hän kuitenkin kääntyi lopulta b
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavali ei kulkenut Jeesuksen mukana oikeiden apostolien kanssa, eikä siksi tuntenut Jeesuksen ääntä.No paavalille Jeesus puhui damaskon tiellä ihan selvästi KANNATTAA LUKEA ENSIN SITTEN HUUDELLA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No paavalille Jeesus puhui damaskon tiellä ihan selvästi KANNATTAA LUKEA ENSIN SITTEN HUUDELLA
Älä huutele. Jeesus ei puhunut Paavalille. Luehan sitä Raamattuasi.
- Anonyymi
Paavali oli pihalla myös helluntain tapahtumista. Taisi olla silloin vielä tappohommissa.
Paavali ei nähnyt eikä kuullut mitä oikea kielilläpuhumisen armolahja helluntaina tarkoitti.
-- "ja me kaikki kuulemme heidän julistavan omalla kielellämme Jumalan suuria tekoja."- Anonyymi
Sinäkin olet pihalla helluntain tapahtumista.
- Anonyymi
Sinä olet pihalla ateisti, kun yrität tyrmätä valheillasi Kristuksen valitseman apostolin. Mene pakana lukemaan Evankeliumeja ja pyydä rienaustasi anteeksi Kristukselta. Muuten voit lähteä täältä ennenaikaisesti. Jumala ei siedä valehtelijoita. Sinä voit vielä vaikka menettää näkösi, niin et pysty rienaamaan Kristuksen apostolia. Sinulle on annettu vielä vähän aikaa, mutta se aika voi loppua nopeastikin, jos Jumala Kyllästyy tyhmyytesi, liha...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet pihalla ateisti, kun yrität tyrmätä valheillasi Kristuksen valitseman apostolin. Mene pakana lukemaan Evankeliumeja ja pyydä rienaustasi anteeksi Kristukselta. Muuten voit lähteä täältä ennenaikaisesti. Jumala ei siedä valehtelijoita. Sinä voit vielä vaikka menettää näkösi, niin et pysty rienaamaan Kristuksen apostolia. Sinulle on annettu vielä vähän aikaa, mutta se aika voi loppua nopeastikin, jos Jumala Kyllästyy tyhmyytesi, liha...
Paavali oli murhaaja ja eksyttäjä. Tässä olikin kaikki mitä Paavalista täytyy muistaa.
- Anonyymi
"vaikka minulla on, mihin luottaa lihassakin."
Jotkut arvelee, että Saul kastroitiin, minkä jälkeen se oli vaan kimittävä "Paulus" ('pieni').
Jos mä jätkät vieläkin ajan ympärileikkausta, miks mua vieläkin vainotaan? Sillonhan seiväs/risti-harhautus on ihan yks ja sama hailee. Kuahituttaisivat ittensä, noi jotka teille urputtaa! (Gal 5:11-5:12)- Anonyymi
Paavali oli juluma mies, keritsi naisilta karvat pois, jos eivät olleet hiljaa ja pitäneet burkaa päällä ja huntua päässä.
Monet miehet tykkää niistä opeista kovasti.
1. Kor. 11:6
Sillä ellei vaimo anna itsiänsä peittää, niin kerittäkään myös hänen hiuksensa; vaan että se on ruma, että vaimon pitäis keritty eli ajeltu oleman, niin peittäkään päänsä. - Anonyymi
Hellarit lukee Etiopialaisen eunukin kastetapausta ja huudahtaa voitonriemuisasti: Ei mainittu lapsia kastetun!
- Anonyymi
Pidä turpasi kiinni Saatanan paska ateisti ja luultavasti homo, kun pippeli noin kiinnostaa. Onko sinulla itselläsi pieni kun noin paljon kiinnostaa miehen sukluelimet, saatanan homo..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavali oli juluma mies, keritsi naisilta karvat pois, jos eivät olleet hiljaa ja pitäneet burkaa päällä ja huntua päässä.
Sillä ellei vaimo anna itsiänsä peittää, niin kerittäkään myös hänen hiuksensa; vaan että se on ruma, että vaimon pitäis keritty eli ajeltu oleman, niin peittäkään päänsä.Lopeta ateisti se paska. Sinähän, et tunne edes Uutta Testamenttia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidä turpasi kiinni Saatanan paska ateisti ja luultavasti homo, kun pippeli noin kiinnostaa. Onko sinulla itselläsi pieni kun noin paljon kiinnostaa miehen sukluelimet, saatanan homo..
Sukuelimet homo ateistille kadotus...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hellarit lukee Etiopialaisen eunukin kastetapausta ja huudahtaa voitonriemuisasti: Ei mainittu lapsia kastetun!
Sinä se eunukki olet ateisti vai oletko homo. Saatko suomeen aikaan edes jälkikasvua. Toisaalta nisstähän tulisi vain jumalattomia tai homoja jne. Että ehkä ei kannata siittää ketään tänne teikäläisten...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä ellei vaimo anna itsiänsä peittää, niin kerittäkään myös hänen hiuksensa; vaan että se on ruma, että vaimon pitäis keritty eli ajeltu oleman, niin peittäkään päänsä.Jumalaton kuolee ennenaikaisesti. Helluntalaiset ovat jotain ne. Ateistit tyhjää täynnä...
Suomelle kirous on homot ja ateistit, jotka ovat jumalattomia menossaan ja jaksavat tehdä kiusaa "kunnon Kristityille"... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä ellei vaimo anna itsiänsä peittää, niin kerittäkään myös hänen hiuksensa; vaan että se on ruma, että vaimon pitäis keritty eli ajeltu oleman, niin peittäkään päänsä.Nää koski siis VAIN RUKOUS KOKOUSTA SEN AJAN TROOPPISESSA ilmastossa rukoushuoneita oli pitkin Aasiaa ja Kreikkaa Eurooppaa missä rukoiltiin juutalaisilla oli synagogat kristityillä rukoushuoneet ja muslimeja ei vielä ollut olemassa 2000 vuotta sitten sillä heidän mohametti tuli vasta 600 luvulla jälkeen Jeesuksen joten älkää vääriä opettako. Rukoillessa pidettiin rukousliinaa päässä eikä arkena ! Ei tosiaankaan teidän järki toimi oikein kun teillä ei ole edes ajantajua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sukuelimet homo ateistille kadotus...
Kumoa aivan viiltelisvät itsensä !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä se eunukki olet ateisti vai oletko homo. Saatko suomeen aikaan edes jälkikasvua. Toisaalta nisstähän tulisi vain jumalattomia tai homoja jne. Että ehkä ei kannata siittää ketään tänne teikäläisten...
Hellari synnyttää muslimille
- Anonyymi
1. Kor. 14:35
Mutta jos he tahtovat tietoa jostakin, niin kysykööt kotonaan omilta miehiltään, sillä häpeällistä on naisen puhua seurakunnassa.- Anonyymi
Naiset taisivat tietää Paavalin huijariksi, siksi heidät piti vaientaa?
- Anonyymi
Oikein, jos on tyhmiä ihmisiä, kuten ateistit niin pysykööt poissa seurakunnista, niin ei tarvitse hävetä mokomia, jotka eivät tunne Pyhää Henkeä. Kirottu tyhmä ihmisen mieli ja liha..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikein, jos on tyhmiä ihmisiä, kuten ateistit niin pysykööt poissa seurakunnista, niin ei tarvitse hävetä mokomia, jotka eivät tunne Pyhää Henkeä. Kirottu tyhmä ihmisen mieli ja liha..
Eiköhän se hellareita nurin viskova henki ole ihan tavallinen epäpyhä hurmoshenki.
- Anonyymi
1 kor 14 tarkoitti 2000 vuotta sitten juuri tätä että kokouksessa ei sovi juoruta kuiskailla supistaa höpöttää keskeyttää puhetta vaan KUUNNELLA SE PUHE. Jos et älyä jotain puheesta kokouksessa et häiritse toisia etkä ala töniin kyseleen että mitä se nyt sanoi. Tää on pointti ettet häiritse toisia vaan kuuntelet itsekin. Juorut ei kuulu rukouskokouksiin. Sä voi juoruta vessassa tai kotonasi. Kokonaisuus syntyy siitä kun lukee vanhoja kirjoituksia ihmisistä jotka on kuollut jo 2000 vuotta sitten sen ajan kulttuurissa siellä siihen aikaan ei ollut mitään mikrofoneja eikä kovaäänistä.TEIDÄN JÄRJEN KÄYTTÖ ON TODELLA NOLLASSA.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1 kor 14 tarkoitti 2000 vuotta sitten juuri tätä että kokouksessa ei sovi juoruta kuiskailla supistaa höpöttää keskeyttää puhetta vaan KUUNNELLA SE PUHE. Jos et älyä jotain puheesta kokouksessa et häiritse toisia etkä ala töniin kyseleen että mitä se nyt sanoi. Tää on pointti ettet häiritse toisia vaan kuuntelet itsekin. Juorut ei kuulu rukouskokouksiin. Sä voi juoruta vessassa tai kotonasi. Kokonaisuus syntyy siitä kun lukee vanhoja kirjoituksia ihmisistä jotka on kuollut jo 2000 vuotta sitten sen ajan kulttuurissa siellä siihen aikaan ei ollut mitään mikrofoneja eikä kovaäänistä.TEIDÄN JÄRJEN KÄYTTÖ ON TODELLA NOLLASSA.
Sinuako tässä pitää kuunnella vai miksi olet äänessä?
- Anonyymi
Markuksen evankeliumi: 16:16 Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen. Edeltävässä jakeessa Jeesus antoi lähetyskäskyn: 16:15 Ja hän sanoi heille: ”Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille”.
– Osa ottaa evankeliumin sanoman vastaan, osa ei. Paavalikin joutui tämän toteamaan saarnatessaan evankeliumia pakanakansoille nykyisen Turkin alueella. Ne, jotka uskoivat evankeliumin, ne myös kastettiin. Heille luvataan pelastus uskon perusteella. Kaste on vain “hyvän omantunnon pyytämistä” Jumalalta (1 Piet 3:21).- Anonyymi
Markuksen lopun lähteskäsky on väärennös. Asiasta on varoitus Mark.16:9 kohdalla.
Jeesus ilmestyy lähimmilleen
9 Kun Jeesus oli varhain sapatin jälkeisenä päivänä noussut kuolleista, hän ilmestyi ensiksi Magdalan Marialle, josta hän oli ajanut ulos seitsemän pahaa henkeä. 16:9--20:[ Markuksen evankeliumi päättyi alkuaan jakeeseen 16:8.Joku varhaiskristillinen kirjoittaja on täydentänyt evankelistan esitystä muualta tunnetulla, luotettavaksi katsotulla perimätiedolla.]
Oikea kastekäsky on Matteuksen evankeliumin lopussa, Matt.28:18-20.
Ei Jeesus useita erilaisia lähetys/kastekäskyjä antanut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Markuksen lopun lähteskäsky on väärennös. Asiasta on varoitus Mark.16:9 kohdalla.
Jeesus ilmestyy lähimmilleen
9 Kun Jeesus oli varhain sapatin jälkeisenä päivänä noussut kuolleista, hän ilmestyi ensiksi Magdalan Marialle, josta hän oli ajanut ulos seitsemän pahaa henkeä. 16:9--20:[ Markuksen evankeliumi päättyi alkuaan jakeeseen 16:8.Joku varhaiskristillinen kirjoittaja on täydentänyt evankelistan esitystä muualta tunnetulla, luotettavaksi katsotulla perimätiedolla.]
Oikea kastekäsky on Matteuksen evankeliumin lopussa, Matt.28:18-20.
Ei Jeesus useita erilaisia lähetys/kastekäskyjä antanut.Raamattu varoittaa lopun ajan lahkolaisista, Gal.5: sillä lihan teot ovat ilmeiset...LAHKOT..eivät peri Jumalan valtakuntaa.
Lahkolaiset,kuten hellarit puhuvat lähetyskäskystä, koska he yrittävät käännyttää sen varjolla kristittyjä lahkolaiseksi.
Te teeskentelijät! Te kierrätte maat ja meret hankkiaksenne edes yhden käännynnäisen, ja kun siinä onnistutte, teette hänestä helvetin oman, kahta vertaa pahemman kuin itse olette. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamattu varoittaa lopun ajan lahkolaisista, Gal.5: sillä lihan teot ovat ilmeiset...LAHKOT..eivät peri Jumalan valtakuntaa.
Lahkolaiset,kuten hellarit puhuvat lähetyskäskystä, koska he yrittävät käännyttää sen varjolla kristittyjä lahkolaiseksi.
Te teeskentelijät! Te kierrätte maat ja meret hankkiaksenne edes yhden käännynnäisen, ja kun siinä onnistutte, teette hänestä helvetin oman, kahta vertaa pahemman kuin itse olette.Lopeta liha tyhmä höpötyksesi. Ne ovat helluntalaisia. Ole hiljaa vääräuskoinen ateisti.. Kadotukseen...
Linkki kadotukseen: https://www.youtube.com/watch?v=BaNuecXb-6Q - Anonyymi
Miten niin vain ? Oletko joku ääliö .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin vain ? Oletko joku ääliö .
Ole sinä hiljaa liha vaikka olisit ääliöä Pyhän Hengen suhteen... Ei sinua prometheus siunata.
Kadotuksen linkki, sinne sinä joudut https://www.youtube.com/watch?v=BaNuecXb-6Q
- Anonyymi
Saatanan enkeli (The messenger of Satan) antoi Paavalille hullun voimat ja hurmoskielet Korintossa.
Fil. 3:4
vaikka minulla on, mihin luottaa lihassakin. Jos kuka muu luulee voivansa luottaa lihaan, niin voin vielä enemmän minä
1. Kor. 14:19
Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja.- Anonyymi
Sinulla se hulluus on. Pyhän Hengen nimessä sairastut omaan syntiisi ja sinut laitetaan kadotukseen, liha. Ihmisen mielesi poistuu silloin, mutta joudut kadotukseen, koska kuulut mielettömälle lihalle. Se prometheus ei oppinut mitään täällä Suomessa. No, et pääse helpolla, kun Jumala korjaa sinut pois täältä..
Kadotus on juuri tälläinen https://www.youtube.com/watch?v=BaNuecXb-6Q
Eikä sitten muuta kuin hyvästi.. - Anonyymi
Joka uskoo ja kastetaan joka kastetaan ja uskoo ei mainita mitään sukupuolielimistä !
- Anonyymi
No Annas Ananias onkin näitä juutalaisia ja safiiri safiirat kleptomaaneja kultahampaatkin varastetuista koruista.
- Anonyymi
Eikös siellä helluntailaisten teltoissa satanut ylhäältä niitä kultahippujakin?
Mormonit puhuvat kultaisista levyistä, joita ei vielä kukaan ole onnistunut löytämään, mutta joku onnekas voi ne löytää.
Mormonilahkot perustaja Joseph Smit kuoli vankilatappelussa.
Hellarilahkon perustajaa Parhamia vietiin vankilaan sodomiasta syytettynä. - Anonyymi
Voi tämä serafi sanoo jotain kuulut kadotukseen...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös siellä helluntailaisten teltoissa satanut ylhäältä niitä kultahippujakin?
Mormonit puhuvat kultaisista levyistä, joita ei vielä kukaan ole onnistunut löytämään, mutta joku onnekas voi ne löytää.
Mormonilahkot perustaja Joseph Smit kuoli vankilatappelussa.
Hellarilahkon perustajaa Parhamia vietiin vankilaan sodomiasta syytettynä.Ensin uhri kaadetaan ja sitten käänetään. viedään luolastoon, eikä pois päästetä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensin uhri kaadetaan ja sitten käänetään. viedään luolastoon, eikä pois päästetä.
Lääkäri Luukas pitää alkuseurakuntaa rosvojen luolana.
Luuk. 19:46
Hän sanoi heille: "On kirjoitettu: 'Minun huoneeni on oleva rukouksen huone.' Mutta te olette tehneet siitä rosvojen luolan." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lääkäri Luukas pitää alkuseurakuntaa rosvojen luolana.
Luuk. 19:46
Hän sanoi heille: "On kirjoitettu: 'Minun huoneeni on oleva rukouksen huone.' Mutta te olette tehneet siitä rosvojen luolan."Älä valehtele Saatana.
LUKEEKO ATEISTI RAAMATTUA..
Kadotus https://www.youtube.com/watch?v=BaNuecXb-6Q - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensin uhri kaadetaan ja sitten käänetään. viedään luolastoon, eikä pois päästetä.
Hei puhutko sinä nyt Kristuksesta vai oletko vain hengeltäsi tai sinun tapauksessasi mieleltäsi sairas..
Aloittaja satanisti vauhdissa.
- Anonyymi
Se satanisti menee kadotukseen.. Ne jotka eivät halua kuulua Jumalan Sanalle ja armotalouteen
joutuvat kadotukseen. No, siellä on aikaa..
Tämä on oikea kuvaus kadotuksesta https://www.youtube.com/watch?v=BaNuecXb-6Q
- Anonyymi
Aloitus on Raamatullinen totuus. Tosiasioiden eli factojen tunnustaminen kuuluu kristinuskoon.
- Anonyymi
Helluntailaiset eivät tunne totuutta, koska heillä ei ole Totuuden Henkeä, vaan viekas lahkohenki.
Nämä näet tunkeutuvat koteihin ja kietovat valtaansa syntien rasittamia, monenlaisten oikkujensa riepottelemia naisparkoja,
jotka ovat aina alttiita uusille opetuksille mutta eivät voi koskaan päästä selville totuudesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helluntailaiset eivät tunne totuutta, koska heillä ei ole Totuuden Henkeä, vaan viekas lahkohenki.
Nämä näet tunkeutuvat koteihin ja kietovat valtaansa syntien rasittamia, monenlaisten oikkujensa riepottelemia naisparkoja,
jotka ovat aina alttiita uusille opetuksille mutta eivät voi koskaan päästä selville totuudesta.Mark. 12:40 mutta vievät leskiltä talot ja latelevat pitkiä rukouksiaan vain näön vuoksi. Sitä ankarampi tulee olemaan heidän tuomionsa."
- Anonyymi
Ei se on kiusaajan työtä. Kannattaisi kuulua Kristukselle ja olla ystävällinen lähimmäisilleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mark. 12:40 mutta vievät leskiltä talot ja latelevat pitkiä rukouksiaan vain näön vuoksi. Sitä ankarampi tulee olemaan heidän tuomionsa."
Älä siteeraa Jeesuksen puheita syntinen mies. Kuulut kadotukseen..
7:21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jotka ovat aina alttiita uusille opetuksille mutta eivät voi koskaan päästä selville totuudesta.Sinulla ei ole totuuden henkeä paha ihminen. Sinä liha se jaksat hyökäta Jumalalle kuuluvia vastaan. Häpeä.
7:21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla ei ole totuuden henkeä paha ihminen. Sinä liha se jaksat hyökäta Jumalalle kuuluvia vastaan. Häpeä.
7:21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.hellareissa on epäpyhä vieras henki, jota he pitää oikeana. paha eksytys ja heresia
helluntaina oikea kielten puhumisen armolahja tarkoitti oikeita vieraita kieliä
älä anna hellareiden eksyttää itseäsi, pakene pois sellaisesta väärämielisestä lahkosta, vielä jo ehdit - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hellareissa on epäpyhä vieras henki, jota he pitää oikeana. paha eksytys ja heresia
helluntaina oikea kielten puhumisen armolahja tarkoitti oikeita vieraita kieliä
älä anna hellareiden eksyttää itseäsi, pakene pois sellaisesta väärämielisestä lahkosta, vielä jo ehditPakkovauvakastetut ovat löytäneet uuden opin, että homoja saa vihkiä.
Lisäksi Paavalin kirjoitukset ovat valhetta!
Tätä se pakkovauvakaste teetättää!
- Anonyymi
viestiensä perusteella hellarit vaikuttaa olevan aika sivistymättömiä?
- Anonyymi
Eivät vaikuta. Ne ovat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät vaikuta. Ne ovat.
Monella vankilatausta ja rikollinen menneisyys?
- Anonyymi
Paavali muistelee hirmutekojaan kun vertaa niitä sanan voimaan.
Hepr. 4:12
Sillä Jumalan sana on elävä ja voimallinen ja terävämpi kuin mikään kaksiteräinen miekka ja tunkee lävitse, kunnes se erottaa sielun ja hengen, nivelet sekä ytimet, ja on sydämen ajatusten ja aivoitusten tuomitsija.- Anonyymi
Paavalille erilaiset tappoaseet kuten miekat oli tuttuja asioita.
Mies harjoitteli taistelulajeja, kuten nykkeilyä, eikä siihen aikaa käytetty mitään nyrkkeilyhanskoja, tarkoitus oli tappaa.
1. Kor. 9:26
Minä en siis juokse päämäärättömästi enkä nyrkkeillessäni huido ilmaan.
Paavali oli juoni mies. Tekeytyi nasiiriksi, vaikka ei uudessa liitossa enää mitään nasiireja ollut.
Ap. t. 18:18
Paavali viipyi Korintissa vielä jonkin aikaa. Sitten hän hyvästeli veljet ja lähti purjehtimaan kohti Syyriaa yhdessä Priscillan ja Aquilan kanssa. Hän oli Kenkreassa leikkauttanut hiuksensa, koska oli antanut uhrilupauksen*. [Kysymys on Vanhan testamentin lupauskäytännöstä, ks. 4. Moos. 6.] [4. Moos. 6:18; Ap. t. 21:24]
- Anonyymi
Perkeleen lapsilla on isältä opittu tapa lukea Kirjoituksia.
- Anonyymi
Aloittaja on patologinen valehtelija. Kullakin on ristinsä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998656Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683001- 151383
- 761028
- 681017
- 26961
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61933- 55923
- 65870
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73864