Kun minulle ei kelpaa normaali nainen vaan haluan erittäin sekavan ja häiriintyneen tytön nii mistä näitä löytyy? Kuulemma pääkaupunkiseudulla on näitä sekavia tyttöjä paljon
Häiriintyneet tytöt
4
267
Vastaukset
- Anonyymi
Kokeile tinderii.tai snäppii.
- Anonyymi
Mun ymmärtääkseni tinderissä on aika pitkälti normaaleja tyttöjä. En usko että sieltä mitään löytyy. Snäppiä en ole koskaan käyttänyt. Ehkä siellä on sitten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun ymmärtääkseni tinderissä on aika pitkälti normaaleja tyttöjä. En usko että sieltä mitään löytyy. Snäppiä en ole koskaan käyttänyt. Ehkä siellä on sitten
En tiedä voiki tinderin pelata läpi. Mutta minun ehdoton suosikki bosseista oli se tyttö jolla oli ties kuinkamonta sataa hiirtä siellä asunnossa, ja ne kaikki kusi kaikkialle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä voiki tinderin pelata läpi. Mutta minun ehdoton suosikki bosseista oli se tyttö jolla oli ties kuinkamonta sataa hiirtä siellä asunnossa, ja ne kaikki kusi kaikkialle.
Taitaa olla aloittaja väärällä palstalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1102483- 842181
- 561707
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai601683- 1551590
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461496Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1541481- 1161236
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket271197Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261196