Kenenkä mopoauto ollut tänää katollaan?
Mopoauto katollaan
17
1416
Vastaukset
- Anonyymi
Varmaan vähän juhlittu päättäjäisiä ja ajettu kännissä katolleen
- Anonyymi
en tiedä mihin aikaan sinä alat päättäjäisiä juhlimaan mutta veikkaan ettet päivää myöhemmin keskellä päivää?
- Anonyymi
Enempää en tiedä joku valkoinen se oli
- Anonyymi
ei musta tai tumma
- Anonyymi
Katosi sitten tie alta vauhdissa. Kyllä noillakin päästetään kirkonkylän töyssyjen yli tuhatta ja sataa. Metsätiellä Jouhimaassa ei onneksi ollut muita tiellä. Osui vain itse vauhdista hurmaantuneisiin.
- Anonyymi
Kyllä tytötkin osaa
- Anonyymi
Oliko korttia?
- Anonyymi
Ei mutta kulkupeli kyllä
- Anonyymi
vittuuko se teille kuuluu kas ku ette paikalle menny vahtaan :D
- Anonyymi
Kai siellä niitä uteliaita oli tarpeeksi paikalla 😎
- Anonyymi
Karvias kaikki tiedetään molopää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääs unohtuu sori🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo tiedetää ja luullaan.
Mutta miten se oma porraspää, molo? - Anonyymi
Huomiotahan nämä tulevaisuuden toivot hakevat ainakin kylärallillaan, joskus käy vähän köpelösti. Kyllä siihen yleisö saa osallistua, kun joudutaan yöt pitkät tätä muutenkin kuuntelemaan.
- Anonyymi
Antakaa lapsien leikkiä herranjumala
- Anonyymi
Muiden turvallisuuden ja kotirauhan kustannuksella, sekö on sun mielestä ok.?
- Anonyymi
Niin oliko lapset vai alaikäiset kysymyksessä ?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit585564KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1993625Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182438Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei222375Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro91268Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT651058- 1021048
- 871038
Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu181022Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79975