Olen 40w ja ei ole ammattia, eikä työhistoriaa. Sain juuri 2kk kestävän määräaikaisen eläkkeen.
Voiko eläkkeellä ollessa saada vaativaa lääkinnällistä kuntoutusta? Eli mun tapauksessa haettaisiin psykoterapiaa, jonka kela maksaisi kokonaisuudessaan. Tätähän on erittäin vaikea saada, mutta arvelen että mun tapauksessa suorastaan mahdotonta. Mutta miten tämä eläkkeellä olo siis vaikuttaa asiaan? Onko kenelläkään kokemuksia vastaavasta tilanteesta?
Vaativa lääkinnällinen kuntoutus
Anonyymi-ap
1
623
Vastaukset
- Anonyymi
https://www.kela.fi/vaativa-laakinnallinen-kuntoutus
Ainakin kannattaa kysyä Kelasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613111Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433067- 422417
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa912037- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251759- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä831370- 391280
- 791110