Kuukautiseni ovat aina olleet epäsäännölliset. Kierto on keskimäärin yli 50 päivää, mutta välillä se on osunut 40-150 päivän kohdalle. Kuukautiseni alkoivat neljä vuotta sitten. Olen normaalipainoinen eikä terveyden kanssa mitään erityisiä ongelmia.
Mainitsin terkalle tuosta asiasta ja hän huolestui, joten järjesti lääkärille ajan. Lääkäri kuitenkin vain sanoi ettei syytä ollut huoleen. Hän ei siis ottanut asiaa vakavasti eikä teettänyt mitään tutkimuksia kuin verikokeen. Hän sanoi, että voi mennä muutama vuosi vielä ennen kun kierto säännöllistyy.
Itse olen luullut, että epäsäännöllinen kierto on normaalia noin ensimmäiset 2 vuotta. Päätin kuitenkin kysyä täältä. Onko teillä mitään ideaa mikä voisi olla syynä?
Epäsäännöllinen ja pitkä kuukautiskierto yli 3 vuotta
Anonyymi-ap
1
247
Vastaukset 1
- Anonyymi
Oletko harrastanut seksiä viime aikoina seksi leluilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2402067
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2601204- 211131
- 41746
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i125706Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤228682Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa205622- 51475
- 38448
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell42432