Yritän takoa järkeä päähäni

On varmasti hyvä, ettei nyt nähdä hetkeen sun kanssa mies. Mun tarvii vähän takoa järkeä päähäni, mulla ei ole mitään mahdollisuutta sotkea asioitani. Mä en voi flirttailla sun kanssa, mun on pakko lopettaa se. Toki se on helpommin sanottu kuin tehty, kun sä saat mut hymyilemään, kun nään susta vilauksenkin ja jos mä yritän sanoa sulle jotain, se tulee ulos sellaisella pehmeällä äänellä. Sä et tee mitään asian eteen, mä vaan tunnen suhun niin voimakasta vetoa, että se tapahtuu automaattisesti.
281567
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 28

Vanhimmat

Kaikki menee suomessa ja maailmassa paremmin,

kannattaa vain odotella,

joten, ole onnellinen,

sillä, jos olet onnellinen,

niin, minäkin olen,

=)

Äänestä

Haluaisin nähdä sinua aikaisemminkin, mutta en painosta sinua mihinkään. Voit luottaa muhun, kaikki jää meidän väliseksi. Olet ollut just hyvä, sellainen rento muija. Älä lopeta flirttailua, se piristää meitä molempia ja on etenkin minulle viikon ainoita hetkiä mistä saan mielihyvää. Minä tunnen myös voimakasta vetoa sinuun, mutta voit olla turvallisin mielin, sinä saat päättää mihin vedät rajasi ja minä kunnioitan niitä. 🤩

Äänestä
  • Hän ei ikinä sanoisi mua muijaksi. Tai ketään.

Äänestä

• Anonyymi00004 kirjoitti:

Hän ei ikinä sanoisi mua muijaksi. Tai ketään.

Hän ei ole noin tiukkis, että vetäisi herneet nokkaan yksittäisistä vääristä sanavalinnoista.

Äänestä

• Anonyymi00005 kirjoitti:

Hän ei ole noin tiukkis, että vetäisi herneet nokkaan yksittäisistä vääristä sanavalinnoista.

Kiva sulle, et jonkun mielestä se on ok. Mä en liiku piireissä, missä naisia kutsutaan muijiksi.

Äänestä

• Anonyymi00008 kirjoitti:

Kiva sulle, et jonkun mielestä se on ok. Mä en liiku piireissä, missä naisia kutsutaan muijiksi.

Kiva sulle, et jonkun mielestä se on ok. Mä en liiku piireissä, missä naiset etsii jatkuvasti syitä loukkaantua. Nyt kun olet saanut uhriuta niin tuliko edes yhtään parempi olo? Vai kävitkö hakemassa sairaslomaa? Jos kävit niin monta päivää saa saikkua yhdestä sanasta?

Äänestä

• Anonyymi00009 kirjoitti:

Kiva sulle, et jonkun mielestä se on ok. Mä en liiku piireissä, missä naiset etsii jatkuvasti syitä loukkaantua. Nyt kun olet saanut uhriuta niin tuliko edes yhtään parempi olo? Vai kävitkö hakemassa sairaslomaa? Jos kävit niin monta päivää saa saikkua yhdestä sanasta?

Kumpikohan tässä nyt uhriutui?

On tääkin. Pitäisikö ihan joltain ventovieraalta pyytää anteeksi sitä, että mua ei kutsuta muijaksi? 😆

Äänestä

• Miksi sinä omit näitä noin innokkaasti? Miksi ihmeessä aloittaja sinua tarkoittaisi? Tulee myötähäpeä tätä lukiessa.

Äänestä

• Tämä viesti voisi olla sinulta minulle, mutta me ei kyllä nähdä viikoittain... Korkeintaan kuukausittain ja silloinkin sattumalta.. -nainen sivusta-

Äänestä

• Anonyymi00004 kirjoitti:

Hän ei ikinä sanoisi mua muijaksi. Tai ketään.

Sinä miespuolinen aloittaja lähes olet

Äänestä

Senkun flirttailet. Ei mitään vaikutusta kuten olet varmaan huomannut. En itsekään ala sotkemaan toisten elämää, joten sen puolesta olet turvassa.

Äänestä

Mitä sä sotkisit siinä jos tutustut häneen paremmin? Ei se veto turhasta tule.

Äänestä

Miksi ei nähdä hetkeen ? Toi kirjoitushan on minulle.

Äänestä

Parempi naida kuin palaa.

Äänestä
  • Et sä rintamalla kengännauhojakaan jää sitomaan että?

Äänestä

Ei se mitään parahin K. Voin sanoa terkkuja M-miehelle poissa ollessasi.

Äänestä

Ihanalla naisella tänään vaaleat farkut

Äänestä

Miksi ei vain voi selvittää asioita!?!

Äänestä

Nyt jos lopetat flirttailun kuin seinään, niin toinenhan on ihmeissään, että mikä muuttui ja alkaa vielä etsiä syitä itsestään. Jospa kuitenkin puhuisit asiasta kasvotusten rehellisesti. Ehkäpä toinen ymmärtää, tai mistä tietää, jos sieltä löytyy yhteinen polku mitä seurata.

Äänestä

Hyvä aloitus.

Äänestä
  • No ei ole. 😔

Äänestä

• Anonyymi00021 kirjoitti:

No ei ole. 😔

Tuollaisia ajatuksia on jokaisella jossain vaiheessa elämää.

Äänestä

Raha vetää... omalla miehelläsi ei ole?
Ei ongelmaa, en aio sinuun sotkeutua.

Äänestä

Sinä se sotket asiat edelleen. Ei ole eka kerta eikä vika.
Tuuliviiri olet. Säälin miestäsi.
T. Tiedän kuka olet

Äänestä
  • Miesaloittajatrolli tää sun allekirjoitus huutonauru😂😂

Äänestä

Hei, en ymmärrä miksi flirttailla kun ja jos on puoliso ? Vaikuttaa hieman keskenkasvuisten touhulta, eikö ole toista osapuolta kunnioittavaa olla rehellinen ja vetää raja mikä on sopivaa ja mikä ei. Ja todellakin mikäli puolisot kärsimässä sivussa epärehellisestä pelistä. Minä uskon Rakkaudenvoimaan siinä ei hetkauta komeat miehet/naiset, koska en voisi koskaan pettää rakasta kumppaniani.

Äänestä

Onpa miespuolinen aloittaja jälleen ollut aikatavalla joka suunnasta epäselvän provon perässä ollut paljon erikoista porukkaa

Äänestä
  • No ei vaan- lähestulkoon yksinomaan miehen vuoropuhelua itsensä kanssa nämä kommentit

Äänestä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

On varmasti hyvä, ettei nyt nähdä hetkeen sun kanssa mies. Mun tarvii vähän takoa järkeä päähäni, mulla ei ole mitään mahdollisuutta sotkea asioitani. Mä en voi flirttailla sun kanssa, mun on pakko lopettaa se. Toki se on helpommin sanottu kuin tehty, kun sä saat mut hymyilemään, kun nään susta vilauksenkin ja jos mä yritän sanoa sulle jotain, se tulee ulos sellaisella pehmeällä äänellä. Sä et tee mitään asian eteen, mä vaan tunnen suhun niin voimakasta vetoa, että se tapahtuu automaattisesti.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu