Yritän takoa järkeä päähäni

Anonyymi-ap

On varmasti hyvä, ettei nyt nähdä hetkeen sun kanssa mies. Mun tarvii vähän takoa järkeä päähäni, mulla ei ole mitään mahdollisuutta sotkea asioitani. Mä en voi flirttailla sun kanssa, mun on pakko lopettaa se. Toki se on helpommin sanottu kuin tehty, kun sä saat mut hymyilemään, kun nään susta vilauksenkin ja jos mä yritän sanoa sulle jotain, se tulee ulos sellaisella pehmeällä äänellä. Sä et tee mitään asian eteen, mä vaan tunnen suhun niin voimakasta vetoa, että se tapahtuu automaattisesti.

33

1564

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaikki menee suomessa ja maailmassa paremmin,

kannattaa vain odotella,

joten, ole onnellinen,

sillä, jos olet onnellinen,

niin, minäkin olen,

=)

• Anonyymi

Haluaisin nähdä sinua aikaisemminkin, mutta en painosta sinua mihinkään. Voit luottaa muhun, kaikki jää meidän väliseksi. Olet ollut just hyvä, sellainen rento muija. Älä lopeta flirttailua, se piristää meitä molempia ja on etenkin minulle viikon ainoita hetkiä mistä saan mielihyvää. Minä tunnen myös voimakasta vetoa sinuun, mutta voit olla turvallisin mielin, sinä saat päättää mihin vedät rajasi ja minä kunnioitan niitä. 🤩

• Anonyymi

Hän ei ikinä sanoisi mua muijaksi. Tai ketään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän ei ole noin tiukkis, että vetäisi herneet nokkaan yksittäisistä vääristä sanavalinnoista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän ei ole noin tiukkis, että vetäisi herneet nokkaan yksittäisistä vääristä sanavalinnoista.

Kiva sulle, et jonkun mielestä se on ok. Mä en liiku piireissä, missä naisia kutsutaan muijiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva sulle, et jonkun mielestä se on ok. Mä en liiku piireissä, missä naisia kutsutaan muijiksi.

Kiva sulle, et jonkun mielestä se on ok. Mä en liiku piireissä, missä naiset etsii jatkuvasti syitä loukkaantua. Nyt kun olet saanut uhriuta niin tuliko edes yhtään parempi olo? Vai kävitkö hakemassa sairaslomaa? Jos kävit niin monta päivää saa saikkua yhdestä sanasta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva sulle, et jonkun mielestä se on ok. Mä en liiku piireissä, missä naiset etsii jatkuvasti syitä loukkaantua. Nyt kun olet saanut uhriuta niin tuliko edes yhtään parempi olo? Vai kävitkö hakemassa sairaslomaa? Jos kävit niin monta päivää saa saikkua yhdestä sanasta?

Kumpikohan tässä nyt uhriutui?

On tääkin. Pitäisikö ihan joltain ventovieraalta pyytää anteeksi sitä, että mua ei kutsuta muijaksi? 😆

• Anonyymi

Miksi sinä omit näitä noin innokkaasti? Miksi ihmeessä aloittaja sinua tarkoittaisi? Tulee myötähäpeä tätä lukiessa.

• Anonyymi

Tämä viesti voisi olla sinulta minulle, mutta me ei kyllä nähdä viikoittain... Korkeintaan kuukausittain ja silloinkin sattumalta.. -nainen sivusta-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä miespuolinen aloittaja lähes olet

• Anonyymi

Senkun flirttailet. Ei mitään vaikutusta kuten olet varmaan huomannut. En itsekään ala sotkemaan toisten elämää, joten sen puolesta olet turvassa.

• Anonyymi

Mitä sä sotkisit siinä jos tutustut häneen paremmin? Ei se veto turhasta tule.

• Anonyymi

Miksi ei nähdä hetkeen ? Toi kirjoitushan on minulle.

• Anonyymi

Parempi naida kuin palaa.

• Anonyymi

Et sä rintamalla kengännauhojakaan jää sitomaan että?

• Anonyymi

Ei se mitään parahin K. Voin sanoa terkkuja M-miehelle poissa ollessasi.

• Anonyymi

Ihanalla naisella tänään vaaleat farkut

• Anonyymi

Miksi ei vain voi selvittää asioita!?!

• Anonyymi

Nyt jos lopetat flirttailun kuin seinään, niin toinenhan on ihmeissään, että mikä muuttui ja alkaa vielä etsiä syitä itsestään. Jospa kuitenkin puhuisit asiasta kasvotusten rehellisesti. Ehkäpä toinen ymmärtää, tai mistä tietää, jos sieltä löytyy yhteinen polku mitä seurata.

• Anonyymi

Hyvä aloitus.

• Anonyymi

No ei ole. 😔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei ole. 😔

Tuollaisia ajatuksia on jokaisella jossain vaiheessa elämää.

• Anonyymi

Raha vetää... omalla miehelläsi ei ole?
      Ei ongelmaa, en aio sinuun sotkeutua.

• Anonyymi

Sinä se sotket asiat edelleen. Ei ole eka kerta eikä vika.
      Tuuliviiri olet. Säälin miestäsi.
      T. Tiedän kuka olet

• Anonyymi

Miesaloittajatrolli tää sun allekirjoitus huutonauru😂😂

• Anonyymi

Hei, en ymmärrä miksi flirttailla kun ja jos on puoliso ? Vaikuttaa hieman keskenkasvuisten touhulta, eikö ole toista osapuolta kunnioittavaa olla rehellinen ja vetää raja mikä on sopivaa ja mikä ei. Ja todellakin mikäli puolisot kärsimässä sivussa epärehellisestä pelistä. Minä uskon Rakkaudenvoimaan siinä ei hetkauta komeat miehet/naiset, koska en voisi koskaan pettää rakasta kumppaniani.

• Anonyymi

Onpa miespuolinen aloittaja jälleen ollut aikatavalla joka suunnasta epäselvän provon perässä ollut paljon erikoista porukkaa

• Anonyymi

No ei vaan- lähestulkoon yksinomaan miehen vuoropuhelua itsensä kanssa nämä kommentit

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      13
      1394
    2. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      52
      1316
    3. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      105
      1095
    4. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      120
      1046
    5. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      65
      687
    6. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      165
      646
    7. Eilinen

Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
      Ikävä
      52
      562
    8. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      368
      538
    9. Tajuan kyllä

että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa
      Ikävä
      52
      505
    10. Valehtelu

Oletko valehdellut kaivatullesi?
      Ikävä
      71
      483
    Aihe