On varmasti hyvä, ettei nyt nähdä hetkeen sun kanssa mies. Mun tarvii vähän takoa järkeä päähäni, mulla ei ole mitään mahdollisuutta sotkea asioitani. Mä en voi flirttailla sun kanssa, mun on pakko lopettaa se. Toki se on helpommin sanottu kuin tehty, kun sä saat mut hymyilemään, kun nään susta vilauksenkin ja jos mä yritän sanoa sulle jotain, se tulee ulos sellaisella pehmeällä äänellä. Sä et tee mitään asian eteen, mä vaan tunnen suhun niin voimakasta vetoa, että se tapahtuu automaattisesti.
Yritän takoa järkeä päähäni
Anonyymi-ap
281567
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Tiedätkö yhtäkään näistä "julkkiksista"? Elämäni biisi vieraslista la 10.10. hämmästyttääElämäni Biisissä on totuttu näkemään suomalaisia julkisuuden henkilöitä, jotka ovat koko kansalle tuttuja. Vieraita on ollut mm. viihteen, taiteen, tieteen, urheilun, politiikan ja kulttuurin saralta. Jos on ollut koko …
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Vappu Pimiä lataa suorat sanat MasterChef-kritiikistä: "Tee niin tai näin, niin se on aina..."Vappu Pimiä liittyi viime MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoon. Pimiän rinnalla tuomaroivat Helena Puolakka ja Henri Alén. Pimiä toi tuomarikolmikkoon näkemystä ja kulmaa huippuravintoloiden keittiöide…
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Alette alas tulla sieltäMissä oletkin, täällä hidastuu koko palstan väki ilman sinua. Tarinaa ei narinaa. 🍃😆 https://youtu.be/4W4DIgbBbsk?is=Vdbj3wnuTGMchXVC
- Sahan puupulaSahalla pitää olla valtava puupula kun Varikkosuoran uudelta myyntipaikan tontilta piti kaataa kaavassa suojellut puut? Kuinka ELINvoimaVALIOlautakunta antanut luva tälläiseen liito-oravien reitipuiden joukkotuhoon. Mas…
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Dodii. Kuvailekaivattusi ulkonäköä :)
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
Vastaukset 28
Vanhimmat
Kaikki menee suomessa ja maailmassa paremmin,
kannattaa vain odotella,
joten, ole onnellinen,
sillä, jos olet onnellinen,
niin, minäkin olen,
=)
Haluaisin nähdä sinua aikaisemminkin, mutta en painosta sinua mihinkään. Voit luottaa muhun, kaikki jää meidän väliseksi. Olet ollut just hyvä, sellainen rento muija. Älä lopeta flirttailua, se piristää meitä molempia ja on etenkin minulle viikon ainoita hetkiä mistä saan mielihyvää. Minä tunnen myös voimakasta vetoa sinuun, mutta voit olla turvallisin mielin, sinä saat päättää mihin vedät rajasi ja minä kunnioitan niitä. 🤩
Hän ei ikinä sanoisi mua muijaksi. Tai ketään.
Hän ei ole noin tiukkis, että vetäisi herneet nokkaan yksittäisistä vääristä sanavalinnoista.
Kiva sulle, et jonkun mielestä se on ok. Mä en liiku piireissä, missä naisia kutsutaan muijiksi.
Kiva sulle, et jonkun mielestä se on ok. Mä en liiku piireissä, missä naiset etsii jatkuvasti syitä loukkaantua. Nyt kun olet saanut uhriuta niin tuliko edes yhtään parempi olo? Vai kävitkö hakemassa sairaslomaa? Jos kävit niin monta päivää saa saikkua yhdestä sanasta?
Kumpikohan tässä nyt uhriutui?
On tääkin. Pitäisikö ihan joltain ventovieraalta pyytää anteeksi sitä, että mua ei kutsuta muijaksi? 😆
Miksi sinä omit näitä noin innokkaasti? Miksi ihmeessä aloittaja sinua tarkoittaisi? Tulee myötähäpeä tätä lukiessa.
Tämä viesti voisi olla sinulta minulle, mutta me ei kyllä nähdä viikoittain... Korkeintaan kuukausittain ja silloinkin sattumalta.. -nainen sivusta-
Sinä miespuolinen aloittaja lähes olet
Senkun flirttailet. Ei mitään vaikutusta kuten olet varmaan huomannut. En itsekään ala sotkemaan toisten elämää, joten sen puolesta olet turvassa.
Mitä sä sotkisit siinä jos tutustut häneen paremmin? Ei se veto turhasta tule.
Miksi ei nähdä hetkeen ? Toi kirjoitushan on minulle.
Parempi naida kuin palaa.
Et sä rintamalla kengännauhojakaan jää sitomaan että?
Ei se mitään parahin K. Voin sanoa terkkuja M-miehelle poissa ollessasi.
Ihanalla naisella tänään vaaleat farkut
Miksi ei vain voi selvittää asioita!?!
Nyt jos lopetat flirttailun kuin seinään, niin toinenhan on ihmeissään, että mikä muuttui ja alkaa vielä etsiä syitä itsestään. Jospa kuitenkin puhuisit asiasta kasvotusten rehellisesti. Ehkäpä toinen ymmärtää, tai mistä tietää, jos sieltä löytyy yhteinen polku mitä seurata.
Hyvä aloitus.
No ei ole. 😔
Tuollaisia ajatuksia on jokaisella jossain vaiheessa elämää.
Raha vetää... omalla miehelläsi ei ole?
Ei ongelmaa, en aio sinuun sotkeutua.
Sinä se sotket asiat edelleen. Ei ole eka kerta eikä vika.
Tuuliviiri olet. Säälin miestäsi.
T. Tiedän kuka olet
Miesaloittajatrolli tää sun allekirjoitus huutonauru😂😂
Hei, en ymmärrä miksi flirttailla kun ja jos on puoliso ? Vaikuttaa hieman keskenkasvuisten touhulta, eikö ole toista osapuolta kunnioittavaa olla rehellinen ja vetää raja mikä on sopivaa ja mikä ei. Ja todellakin mikäli puolisot kärsimässä sivussa epärehellisestä pelistä. Minä uskon Rakkaudenvoimaan siinä ei hetkauta komeat miehet/naiset, koska en voisi koskaan pettää rakasta kumppaniani.
Onpa miespuolinen aloittaja jälleen ollut aikatavalla joka suunnasta epäselvän provon perässä ollut paljon erikoista porukkaa
No ei vaan- lähestulkoon yksinomaan miehen vuoropuhelua itsensä kanssa nämä kommentit