On varmasti hyvä, ettei nyt nähdä hetkeen sun kanssa mies. Mun tarvii vähän takoa järkeä päähäni, mulla ei ole mitään mahdollisuutta sotkea asioitani. Mä en voi flirttailla sun kanssa, mun on pakko lopettaa se. Toki se on helpommin sanottu kuin tehty, kun sä saat mut hymyilemään, kun nään susta vilauksenkin ja jos mä yritän sanoa sulle jotain, se tulee ulos sellaisella pehmeällä äänellä. Sä et tee mitään asian eteen, mä vaan tunnen suhun niin voimakasta vetoa, että se tapahtuu automaattisesti.
Yritän takoa järkeä päähäni
34
1498
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä se veto voisi johtua?
- Anonyymi
Miksi joku tuntuu tutulta, omalta ja ihanalta? Miksi jotakin haluaa koskettaa ja suudella? En tiedä.
- Anonyymi
Tajusin, että yksi syy on se, että hän on ainut ihminen siellä, missä me nähdään, joka kysyy kysymyksiä, jotka liittyy minuun itseeni. Muiden kanssa keskustellaan siitä, mitä teemme. Ehkäpä minusta on vain kiva, että joku tuntuu huomaavan minut.
- Anonyymi
Jos joku avaa ikkunan ja ovenkin ja tulee läpiveto?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos joku avaa ikkunan ja ovenkin ja tulee läpiveto?
No sponssaa hyvä ihminen tuuletin jos nii huolissaa kerran oot
- Anonyymi
Kaikki menee suomessa ja maailmassa paremmin,
kannattaa vain odotella,
joten, ole onnellinen,
sillä, jos olet onnellinen,
niin, minäkin olen,
=) - Anonyymi
Haluaisin nähdä sinua aikaisemminkin, mutta en painosta sinua mihinkään. Voit luottaa muhun, kaikki jää meidän väliseksi. Olet ollut just hyvä, sellainen rento muija. Älä lopeta flirttailua, se piristää meitä molempia ja on etenkin minulle viikon ainoita hetkiä mistä saan mielihyvää. Minä tunnen myös voimakasta vetoa sinuun, mutta voit olla turvallisin mielin, sinä saat päättää mihin vedät rajasi ja minä kunnioitan niitä. 🤩
- Anonyymi
Hän ei ikinä sanoisi mua muijaksi. Tai ketään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän ei ole noin tiukkis, että vetäisi herneet nokkaan yksittäisistä vääristä sanavalinnoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän ei ole noin tiukkis, että vetäisi herneet nokkaan yksittäisistä vääristä sanavalinnoista.
Kiva sulle, et jonkun mielestä se on ok. Mä en liiku piireissä, missä naisia kutsutaan muijiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva sulle, et jonkun mielestä se on ok. Mä en liiku piireissä, missä naisia kutsutaan muijiksi.
Kiva sulle, et jonkun mielestä se on ok. Mä en liiku piireissä, missä naiset etsii jatkuvasti syitä loukkaantua. Nyt kun olet saanut uhriuta niin tuliko edes yhtään parempi olo? Vai kävitkö hakemassa sairaslomaa? Jos kävit niin monta päivää saa saikkua yhdestä sanasta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva sulle, et jonkun mielestä se on ok. Mä en liiku piireissä, missä naiset etsii jatkuvasti syitä loukkaantua. Nyt kun olet saanut uhriuta niin tuliko edes yhtään parempi olo? Vai kävitkö hakemassa sairaslomaa? Jos kävit niin monta päivää saa saikkua yhdestä sanasta?
Kumpikohan tässä nyt uhriutui?
On tääkin. Pitäisikö ihan joltain ventovieraalta pyytää anteeksi sitä, että mua ei kutsuta muijaksi? 😆 - Anonyymi
Miksi sinä omit näitä noin innokkaasti? Miksi ihmeessä aloittaja sinua tarkoittaisi? Tulee myötähäpeä tätä lukiessa.
- Anonyymi
Tämä viesti voisi olla sinulta minulle, mutta me ei kyllä nähdä viikoittain... Korkeintaan kuukausittain ja silloinkin sattumalta.. -nainen sivusta-
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä miespuolinen aloittaja lähes olet
- Anonyymi
Senkun flirttailet. Ei mitään vaikutusta kuten olet varmaan huomannut. En itsekään ala sotkemaan toisten elämää, joten sen puolesta olet turvassa.
- Anonyymi
Mitä sä sotkisit siinä jos tutustut häneen paremmin? Ei se veto turhasta tule.
- Anonyymi
Miksi ei nähdä hetkeen ? Toi kirjoitushan on minulle.
- Anonyymi
Parempi naida kuin palaa.
- Anonyymi
Et sä rintamalla kengännauhojakaan jää sitomaan että?
- Anonyymi
Ei se mitään parahin K. Voin sanoa terkkuja M-miehelle poissa ollessasi.
- Anonyymi
Ihanalla naisella tänään vaaleat farkut
- Anonyymi
Miksi ei vain voi selvittää asioita!?!
- Anonyymi
Nyt jos lopetat flirttailun kuin seinään, niin toinenhan on ihmeissään, että mikä muuttui ja alkaa vielä etsiä syitä itsestään. Jospa kuitenkin puhuisit asiasta kasvotusten rehellisesti. Ehkäpä toinen ymmärtää, tai mistä tietää, jos sieltä löytyy yhteinen polku mitä seurata.
- Anonyymi
Hyvä aloitus.
- Anonyymi
No ei ole. 😔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei ole. 😔
Tuollaisia ajatuksia on jokaisella jossain vaiheessa elämää.
- Anonyymi
Raha vetää... omalla miehelläsi ei ole?
Ei ongelmaa, en aio sinuun sotkeutua. - Anonyymi
Sinä se sotket asiat edelleen. Ei ole eka kerta eikä vika.
Tuuliviiri olet. Säälin miestäsi.
T. Tiedän kuka olet- Anonyymi
Miesaloittajatrolli tää sun allekirjoitus huutonauru😂😂
- Anonyymi
Hei, en ymmärrä miksi flirttailla kun ja jos on puoliso ? Vaikuttaa hieman keskenkasvuisten touhulta, eikö ole toista osapuolta kunnioittavaa olla rehellinen ja vetää raja mikä on sopivaa ja mikä ei. Ja todellakin mikäli puolisot kärsimässä sivussa epärehellisestä pelistä. Minä uskon Rakkaudenvoimaan siinä ei hetkauta komeat miehet/naiset, koska en voisi koskaan pettää rakasta kumppaniani.
- Anonyymi
Onpa miespuolinen aloittaja jälleen ollut aikatavalla joka suunnasta epäselvän provon perässä ollut paljon erikoista porukkaa
- Anonyymi
No ei vaan- lähestulkoon yksinomaan miehen vuoropuhelua itsensä kanssa nämä kommentit
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346