Olavinkadun porttikongissa oli kakkakikare. Ihmisen!

Anonyymi-ap

Mihin tämä maa on menossa?

(Ei ollut minun).

16

412

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tulin kerran tokmannilta ja menin autooni,auton edessä puli laski verkkarit alas ja väänti jöötin siihen.aukasin auton ikkunan ja karjasin et mene muualle paskomaan!ei minkäänlaista reaktioo tuottanut huutamiseni,nosti verkkarit ja jatkoi matkaansa kuin zompie.ps ei ollu Savonlinnan tokmanni

    • Anonyymi

      Ei kai sitä housuunkaan kannata vääntää

    • Anonyymi

      Koiranulkoiluttajan. Usein sekä koira että ihminen tekee samaan aikaan.

      • Anonyymi

        Tekeekö, taidat juksuttaa poika.


    • Anonyymi

      Vokkilaiset paskantaa kaikkialle 🤬

    • Anonyymi

      Helsingissä luonnontieteellisen keskusmuseon tienoilla 20 v sitten keskellä lauantaipäivää puliukko laski myös housut alas, ulostutti ison sontakasan, laittoi pyyhkimättä housut ylös ja jatkoi kävelyä.

      • Anonyymi

        Tuskinpa puliukon haju siitä miksikään muuttui vaikkei pyyhkinytkään.


    • Anonyymi

      No entäs siten jos oli kikkare siinä. Menikö päiväsi siitä näystä sekasin

      • Anonyymi

        Onko itsellesi koskaan tullut yllätäen jumalaton kakkahätä? Mulle on, ja sen jälkeen olen ymmärtänyt, että joskus on vaan pakko!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko itsellesi koskaan tullut yllätäen jumalaton kakkahätä? Mulle on, ja sen jälkeen olen ymmärtänyt, että joskus on vaan pakko!

        Ai on pakko paskoa porttikongiin.
        On tullut mutta kun sulkijalihas toimii niin kakka pysyy sisällä kunnes pääsee pöntölle


    • Anonyymi

      Normaalia vihervassareiden toimintaa.Elokapinalaisetkin kävi laskemassa tarpeensa nurmelle

      • Anonyymi

        Kerran yksi akka paskanti ylämäkeen pikkutielle,joka oli asfalttia. Tulin autolla siihen ja jouduin pysähtymään ,kun hänen kassi oli tiellä,akka otti kassinsa ja lähti. No minä siitä myös,mutta rengas meni paskaan ja ruopi tyhjää. Saakeli ,haju oli kuvottava!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerran yksi akka paskanti ylämäkeen pikkutielle,joka oli asfalttia. Tulin autolla siihen ja jouduin pysähtymään ,kun hänen kassi oli tiellä,akka otti kassinsa ja lähti. No minä siitä myös,mutta rengas meni paskaan ja ruopi tyhjää. Saakeli ,haju oli kuvottava!!

        Muistakaa juttunne, jos satutte sairastumaan suolitulehdukseen, joka on kovasti lisääntynyt nykyään!


    • Anonyymi

      Kaikki osaa paskantaa lattialle. Ole sinä sankari ja paskanna kattoon!

      • Anonyymi

        Tiälläpäs on tuassiisa nii verevijä ja vivahtteikkaeta savolaestarinoeta jotta! Tämä palsta se oj joka uamun piristys:D:D:D


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3387
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2035
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1678
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1593
    5. 80
      1145
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      996
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      123
      938
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      855
    Aihe