Mihin tämä maa on menossa?
(Ei ollut minun).
Olavinkadun porttikongissa oli kakkakikare. Ihmisen!
16
468
Vastaukset
- Anonyymi
Tulin kerran tokmannilta ja menin autooni,auton edessä puli laski verkkarit alas ja väänti jöötin siihen.aukasin auton ikkunan ja karjasin et mene muualle paskomaan!ei minkäänlaista reaktioo tuottanut huutamiseni,nosti verkkarit ja jatkoi matkaansa kuin zompie.ps ei ollu Savonlinnan tokmanni
- Anonyymi
Ei kai sitä housuunkaan kannata vääntää
- Anonyymi
Koiranulkoiluttajan. Usein sekä koira että ihminen tekee samaan aikaan.
- Anonyymi
Tekeekö, taidat juksuttaa poika.
- Anonyymi
Vokkilaiset paskantaa kaikkialle 🤬
- Anonyymi
Helsingissä luonnontieteellisen keskusmuseon tienoilla 20 v sitten keskellä lauantaipäivää puliukko laski myös housut alas, ulostutti ison sontakasan, laittoi pyyhkimättä housut ylös ja jatkoi kävelyä.
- Anonyymi
Tuskinpa puliukon haju siitä miksikään muuttui vaikkei pyyhkinytkään.
- Anonyymi
No entäs siten jos oli kikkare siinä. Menikö päiväsi siitä näystä sekasin
- Anonyymi
Onko itsellesi koskaan tullut yllätäen jumalaton kakkahätä? Mulle on, ja sen jälkeen olen ymmärtänyt, että joskus on vaan pakko!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko itsellesi koskaan tullut yllätäen jumalaton kakkahätä? Mulle on, ja sen jälkeen olen ymmärtänyt, että joskus on vaan pakko!
Ai on pakko paskoa porttikongiin.
On tullut mutta kun sulkijalihas toimii niin kakka pysyy sisällä kunnes pääsee pöntölle
- Anonyymi
Normaalia vihervassareiden toimintaa.Elokapinalaisetkin kävi laskemassa tarpeensa nurmelle
- Anonyymi
Kerran yksi akka paskanti ylämäkeen pikkutielle,joka oli asfalttia. Tulin autolla siihen ja jouduin pysähtymään ,kun hänen kassi oli tiellä,akka otti kassinsa ja lähti. No minä siitä myös,mutta rengas meni paskaan ja ruopi tyhjää. Saakeli ,haju oli kuvottava!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerran yksi akka paskanti ylämäkeen pikkutielle,joka oli asfalttia. Tulin autolla siihen ja jouduin pysähtymään ,kun hänen kassi oli tiellä,akka otti kassinsa ja lähti. No minä siitä myös,mutta rengas meni paskaan ja ruopi tyhjää. Saakeli ,haju oli kuvottava!!
Muistakaa juttunne, jos satutte sairastumaan suolitulehdukseen, joka on kovasti lisääntynyt nykyään!
- Anonyymi
Kaikki osaa paskantaa lattialle. Ole sinä sankari ja paskanna kattoon!
- Anonyymi
Tiälläpäs on tuassiisa nii verevijä ja vivahtteikkaeta savolaestarinoeta jotta! Tämä palsta se oj joka uamun piristys:D:D:D
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1337365Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654450Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen553493Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5073207Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972144Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361793Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201751- 911583
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791505Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151446