tehnyt polttopuuta ja halkoa siihen malliin, että kehtoo pinoja esitellä!
Vuan nyt on Ampuja Man
123
9059
Vastaukset
- Anonyymi
Se on sen poeka tehnä ne puut. Ampujaukko on juila sano tuomarkii vae kuka se ol. Mitä häh.
- Anonyymi
Hoo hoo hoo pakkotöissä.
- Anonyymi
Ja helevatin vaarallisella ruuvilla. Jonninlaista suojaa pitäs olla terän eessä kö housuilla painaa halakua.
- Anonyymi
Asia on nyt korjattu.
- Anonyymi
Täyskahjo Lapinlahelta. Erottivat sen lupista kun rupes jauhamaan paskaa jostakin lipunmyyjästä ym ym. Jauhaa ja jauhaa kertomatta oikein mitään. Sekopää esiintyjä tupessa.
- Anonyymi
Turpa kiinni juila.
- Anonyymi00072
Kylläpä siitäkin saatiin koko kuva yhdellä vedolla 😄
Savossa sanotaan, että joskus vähempikin riittäis. - Anonyymi00078
Kuule, en mie tiijä millä perusteella joku toisen täyskahjoksi leimaa. Ei se tubettaminen ainakaan ketään sekopääksi tee — jos niin ois, niin koko maailma ois jo Lapinlahen portilla jonossa. Toiset puhhuu mitä sattuu ja jauhaa ihan ommoo sontaansa, mutta Ampuja Manilla on asiaa koko videon mitalta. Jokanen voi ite päättää, kumpaa kuuntelee. Savolaisittain sanottuna: ei se äänen määrä, vaan se järjen määrä.
Ja sen mitä mie oon hänen videoitaan kattonu, niin minun silimään se mies on kaukana sekopäästä. Päinvastoin — se puhhuu koko ajan asiaa, vaikka tyyli on semmonen savolainen mutkan kautta kulukoo. Juttu saattaa kiertää järven ympäri ennen ku osuu maaliin, mutta se ei tarkota etteikö siinä ois pointtia. Useesti se mies sanoo just sen, mitä muut ei hokkaa ääneen sanoa. Se vain tekee sen ommoo tahtiansa, niinku meillä päin on tapana.
Toiset ei jaksa kuunnella, ku eivät ymmärrä, että savolaisessa puheessa on aina pieni viive. Asia tulloo, mutta se tulloo ommoo polokuaan. Ja jos joku ei sitä tajua, niin se ei tee Ampuja Manista kahjoa — se tekee vain kuuntelijasta kärsimättömän.
Että antakoot muitten mölistä ja leimata, jos niillä ei muuta tekemistä oo. Jokanen tehköön omat johtopäätöksensä, mutta minun korvaan se mies on enemmänkin semmonen Lapinlahen filosofi, joka veivaa tarinaa niin kauan, että totuus paljastuu rivien välistä. Ja se on minusta paljon arvokkaampoo ku se, että joku huutaa kovaa mutta ei sano mittään. - Anonyymi00095
Anonyymi00078 kirjoitti:
Kuule, en mie tiijä millä perusteella joku toisen täyskahjoksi leimaa. Ei se tubettaminen ainakaan ketään sekopääksi tee — jos niin ois, niin koko maailma ois jo Lapinlahen portilla jonossa. Toiset puhhuu mitä sattuu ja jauhaa ihan ommoo sontaansa, mutta Ampuja Manilla on asiaa koko videon mitalta. Jokanen voi ite päättää, kumpaa kuuntelee. Savolaisittain sanottuna: ei se äänen määrä, vaan se järjen määrä.
Ja sen mitä mie oon hänen videoitaan kattonu, niin minun silimään se mies on kaukana sekopäästä. Päinvastoin — se puhhuu koko ajan asiaa, vaikka tyyli on semmonen savolainen mutkan kautta kulukoo. Juttu saattaa kiertää järven ympäri ennen ku osuu maaliin, mutta se ei tarkota etteikö siinä ois pointtia. Useesti se mies sanoo just sen, mitä muut ei hokkaa ääneen sanoa. Se vain tekee sen ommoo tahtiansa, niinku meillä päin on tapana.
Toiset ei jaksa kuunnella, ku eivät ymmärrä, että savolaisessa puheessa on aina pieni viive. Asia tulloo, mutta se tulloo ommoo polokuaan. Ja jos joku ei sitä tajua, niin se ei tee Ampuja Manista kahjoa — se tekee vain kuuntelijasta kärsimättömän.
Että antakoot muitten mölistä ja leimata, jos niillä ei muuta tekemistä oo. Jokanen tehköön omat johtopäätöksensä, mutta minun korvaan se mies on enemmänkin semmonen Lapinlahen filosofi, joka veivaa tarinaa niin kauan, että totuus paljastuu rivien välistä. Ja se on minusta paljon arvokkaampoo ku se, että joku huutaa kovaa mutta ei sano mittään.Poliisin syyttäjän ja käräjäoikeuden työ perustuu faktoihin eikä arvailuihin eikä kylien ja nettitrollien puheisiin. Nämä virkatahot ovat jo toisen kerran todenneet eläkeukon syyllisyyden. Suomi on oikeusvaltio -vain rikolliset ja huru-ukot ja akat on tästä eri mieltä.
- Anonyymi00121
Anonyymi00078 kirjoitti:
Että antakoot muitten mölistä ja leimata, jos niillä ei muuta tekemistä oo. Jokanen tehköön omat johtopäätöksensä, mutta minun korvaan se mies on enemmänkin semmonen Lapinlahen filosofi, joka veivaa tarinaa niin kauan, että totuus paljastuu rivien välistä. Ja se on minusta paljon arvokkaampoo ku se, että joku huutaa kovaa mutta ei sano mittään."Ja sen mitä mie oon hänen videoitaan kattonu, niin minun silimään se mies on kaukana sekopäästä. "
No että silläviisii viiraa sinullakin että lynkkajaiset hirteen vaan kaikki ja Totuustorven kanssa seisotte vierekkäin ja taputatte. Ootkohan mahtanut katsoa kaikki videot kun tosissaan niin hurjia väität täällä? Kirjoitappa omalla nimellä tai sano ihan kauppareissulla ääneen että murhauhkaukset on tosi jees!
Osan videoista on poistanut ettei jäisikiinni. Mainitut lasten kuvaamiset sieppaa eniten.
- Anonyymi
Varakas yrittäjä,lentäjäkin.
- Anonyymi
Ei taida olla varakas. Kotivävy. Hölmöilee emäntänsä perinnön turhanpäiväseen riitelyyn. Sanoisin, että vähän tyhmä jäärä.
- Anonyymi00079
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida olla varakas. Kotivävy. Hölmöilee emäntänsä perinnön turhanpäiväseen riitelyyn. Sanoisin, että vähän tyhmä jäärä.
Kuule, mie en ymmärrä, miten joku voi ruveta toisen elämästä tuommosia johtopäätöksiä tekemään — ei videoista, eikä vaikka väittäis tuntevansa ihmisen henkilökohtaisesti. Ihmisen elämä on paljon monimutkasempi ku mitä yksikään kamera, kahvipöytäkeskustelu tai naapurin kuulema huhu näyttää. Ei kukkaan ulkopuolinen tiijä, mitä toisen perintöasioissa, parisuhteessa tai arjessa oikeesti tapahtuu.
Se, että joku väittää Ampuja Manin 'hölmöilevän emäntänsä perintöä' tai olevan 'vähän tyhmä jäärä', on just semmosta kylänraitin kahvipöytähöpötystä, jossa faktat on hukassa ja mielipiteet paisuu ku juhannuskokko. Ja vaikka joku sanois tuntevansa hänet henkilökohtaisesti, niin ei se silti anna lupaa leimata toista. Ihmiset näkee aina vain sen, minkä haluavat nähä — ei koko totuutta.
Sen mitä mie oon hänen videoitaan kattonu, niin minun silimään se mies on kaukana sekopäästä. Päinvastoin — se puhhuu koko ajan asiaa, vaikka tyyli on semmonen savolainen mutkan kautta kulukoo. Juttu saattaa kiertää järven ympäri ennen ku osuu maaliin, mutta se ei tarkota etteikö siinä ois pointtia. Useesti se mies sanoo just sen, mitä muut ei hokkaa ääneen sanoa. Se vain tekee sen ommoo tahtiansa, niinku meillä päin on tapana.
Toiset jauhaa ihan ommoo sontaansa, mutta Ampuja Manilla on asiaa koko videon mitalta. Jokanen voi ite päättää, kumpaa kuuntelee. Savolaisittain sanottuna: ei se äänen määrä, vaan se järjen määrä.
Ja mitä siihen 'tyhmään jäärään' tulee, niin mie sanon näin: jäärä on semmonen, joka ei muuta mieltään vaikka totuus ois nenän eessä. Ampuja Man taas perustelee, pohtii ja avaa ajatuksiaan — se ei oo jäärä, se on ajattelija. Semmonen Lapinlahen filosofi, joka veivaa tarinaa niin kauan, että totuus paljastuu rivien välistä.
Että antakoot muitten mölistä ja heitellä leimoja, jos niillä ei muuta tekemistä oo. Jokanen tehköön omat johtopäätöksensä, mutta mie en ainakaan rupea toisen elämää arvioimaan sen perusteella, mitä kamera sattuu näyttämään — enkä sen perusteella, mitä joku väittää 'henkilökohtaisesti tietävänsä'. Se ois yhtä järkevää ku yrittää arvata järven syvyys kattomalla pelkkää pintaa. - Anonyymi00122
Anonyymi00079 kirjoitti:
Kuule, mie en ymmärrä, miten joku voi ruveta toisen elämästä tuommosia johtopäätöksiä tekemään — ei videoista, eikä vaikka väittäis tuntevansa ihmisen henkilökohtaisesti. Ihmisen elämä on paljon monimutkasempi ku mitä yksikään kamera, kahvipöytäkeskustelu tai naapurin kuulema huhu näyttää. Ei kukkaan ulkopuolinen tiijä, mitä toisen perintöasioissa, parisuhteessa tai arjessa oikeesti tapahtuu.
Se, että joku väittää Ampuja Manin 'hölmöilevän emäntänsä perintöä' tai olevan 'vähän tyhmä jäärä', on just semmosta kylänraitin kahvipöytähöpötystä, jossa faktat on hukassa ja mielipiteet paisuu ku juhannuskokko. Ja vaikka joku sanois tuntevansa hänet henkilökohtaisesti, niin ei se silti anna lupaa leimata toista. Ihmiset näkee aina vain sen, minkä haluavat nähä — ei koko totuutta.
Sen mitä mie oon hänen videoitaan kattonu, niin minun silimään se mies on kaukana sekopäästä. Päinvastoin — se puhhuu koko ajan asiaa, vaikka tyyli on semmonen savolainen mutkan kautta kulukoo. Juttu saattaa kiertää järven ympäri ennen ku osuu maaliin, mutta se ei tarkota etteikö siinä ois pointtia. Useesti se mies sanoo just sen, mitä muut ei hokkaa ääneen sanoa. Se vain tekee sen ommoo tahtiansa, niinku meillä päin on tapana.
Toiset jauhaa ihan ommoo sontaansa, mutta Ampuja Manilla on asiaa koko videon mitalta. Jokanen voi ite päättää, kumpaa kuuntelee. Savolaisittain sanottuna: ei se äänen määrä, vaan se järjen määrä.
Ja mitä siihen 'tyhmään jäärään' tulee, niin mie sanon näin: jäärä on semmonen, joka ei muuta mieltään vaikka totuus ois nenän eessä. Ampuja Man taas perustelee, pohtii ja avaa ajatuksiaan — se ei oo jäärä, se on ajattelija. Semmonen Lapinlahen filosofi, joka veivaa tarinaa niin kauan, että totuus paljastuu rivien välistä.
Että antakoot muitten mölistä ja heitellä leimoja, jos niillä ei muuta tekemistä oo. Jokanen tehköön omat johtopäätöksensä, mutta mie en ainakaan rupea toisen elämää arvioimaan sen perusteella, mitä kamera sattuu näyttämään — enkä sen perusteella, mitä joku väittää 'henkilökohtaisesti tietävänsä'. Se ois yhtä järkevää ku yrittää arvata järven syvyys kattomalla pelkkää pintaa.Oletko edes nähnyt niitä videoita? Mikä vihanmäärä ja uhkailu mahtuukin vanhaan ihmiseen. Missä tämä mäni asuu että osaa pysyä kaukana? Onkohan ampujamänillä kovat piipussa? Poliisi?
- Anonyymi
Lapinlahden lintuja on. Titityy.
- Anonyymi
Vanhuuden höperö koko ukko. Miten on mahdollista saada medikaalia lääkäriltä enää lento hommiin. Lääkärin luvat pois
- Anonyymi
Aseluvat ainakin pois. Lentäköön hevon kuusen tai päin mäntyä. Ukkohan voi pimahtaa milloin tahansa. Mielentila olisi hyvä arvioida Niuvan toimipisteessä asijantuntijan toimesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aseluvat ainakin pois. Lentäköön hevon kuusen tai päin mäntyä. Ukkohan voi pimahtaa milloin tahansa. Mielentila olisi hyvä arvioida Niuvan toimipisteessä asijantuntijan toimesta.
Kukahan se on tuo joka esittää ampumamania?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelliset Niuvasta laitanaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukahan se on tuo joka esittää ampumamania?
iuko kammonen
- Anonyymi00073
Hyvä kysymys 😄
Savossa sanotaan, että helpoin rooli on se, jossa arvioi muiden tekemisiä. - Anonyymi00074
Anonyymi kirjoitti:
Kylläpä tuli kerralla kaikki luvat ja arviot jaettua.
Savossa sitä tuumataan, että noista asioista päättää ihan muut kuin kommenttikenttä. - Anonyymi00080
Kuule, mie en ymmärrä tuommosta puhetta ollenkaan. Kenenkä lääkärinluvat muka pitäis ottaa pois? Ei ainakaan sen perusteella, mitä joku kommenttipalstalla arvailee. Lääkärin päätökset perustuu tutkimuksiin, tarkastuksiin ja virallisiin ohjeisiin — ei siihen, mitä joku luulee näkevänsä videosta tai mitä kahvipöydässä kuiskitaan. Ei kukkaan ulkopuolinen voi arvioida toisen terveyttä, toimintakykyä tai lupia, ei vaikka väittäis tuntevansa ihmisen henkilökohtaisesti.
Ja se, että joku huutelee 'vanhuuden höperöä' tai vaatii medikaaleja pois, on just semmosta kylänraitin kahvipöytähöpötystä, jossa faktat on hukassa ja mielipiteet paisuu ku juhannuskokko. Tuommoset heitot kertoo enemmän niiden puhujien omasta ajattelusta ku siitä ihmisestä, jota ne yrittää arvostella. Se on semmosta, että kun ei oo tietoa, niin keksitään — ja kun ei oo faktaa, niin paisutellaan.
Minä en ainakaan usko tuommosia puheita hänestä. Sen mitä mie oon hänen videoitaan kattonu, niin minun silimään se mies on ihan tolokun ihminen ja puhhuu asiaa ommoo tyyliinsä. Juttu saattaa kiertää järven ympäri ennen ku osuu maaliin, mutta se ei tarkota etteikö siinä ois pointtia. Useesti se mies sanoo just sen, mitä muut ei hokkaa ääneen sanoa. Se vain tekee sen ommoo tahtiansa, niinku meillä päin on tapana — rauhassa, harkiten ja ilman turhaa räyhää.
Ja jos hänen kanavansa tietojen mukaan hänellä on lentolupakirja, niin se jo kertoo enemmän ku yksikään nimimerkin heitto. Lentolupakirjaa ei myönnetä höperöille, eikä sitä uusita, jos ei terveys ja järjenjuoksu oo kunnossa. Lääkärit ja tarkastajat ei tee päätöksiä mututuntumalla, vaan tutkimusten ja testien perusteella. Savolaisittain sanottuna: jos lääkäri on luvan antanu, niin se tietää enemmän ku kahvipöytä.
Toiset jauhaa ihan ommoo sontaansa, mutta Ampuja Manilla on asiaa koko videon mitalta. Jokanen voi ite päättää, kumpaa kuuntelee. Savolaisittain sanottuna: ei se äänen määrä, vaan se järjen määrä. Ja sitä järkeä mie oon hänen puheissaan kuullu enemmän ku monen muun huutelijan kommenteissa yhteensä.
Että antakoot muitten mölistä ja heitellä leimoja, jos niillä ei muuta tekemistä oo. Mie en ainakaan rupea toisen elämää, terveyttä tai lupia arvioimaan sen perusteella, mitä kamera sattuu näyttämään — enkä sen perusteella, mitä joku väittää 'henkilökohtaisesti tietävänsä'. Se ois yhtä järkevää ku yrittää arvata järven syvyys kattomalla pelkkää pintaa. Ja me savolaiset tiijetään, että pinnan alla voi olla vaikka mitä — mutta sitä ei näe huutelemalla, vaan tutkimalla. - Anonyymi00081
Anonyymi kirjoitti:
Kuule, nyt on kyllä kommentointi lähteny semmoselle sivupolulle, että ei oo enää polkua eikä karttaa. Että aseluvat pois, lentäköön päin mäntyä ja vielä Niuvan arvioon — tuommoset heitot ei perustu mihinkään muuhun ku siihen, että joku haluaa paisutella ja provosoida. Ei kukkaan ulkopuolinen voi arvioida toisen mielentilaa, terveyttä tai lupia videon, huhupuheen tai oman mielikuvituksen perusteella. Se ois yhtä järkevää ku yrittää ennustaa säätä kattomalla naapurin saappaita.
Aseluvat, lentoluvat ja kaikki muut viralliset luvat perustuu tarkkoihin tutkimuksiin, testeihin ja asiantuntijoiden arvioihin — ei siihen, mitä joku nimimerkki sattuu kommentoimaan. Lääkärin, poliisin ja viranomaisten päätökset ei synny kahvipöydässä, vaan faktojen ja tutkimusten perusteella. Savolaisittain sanottuna: jos viranomainen on luvan antanu, niin se tietää enemmän ku yksikään kommenttipalsta.
Ja se, että joku huutelee 'pimahtaa milloin tahansa' tai vaatii Niuvan arvioon, kertoo enemmän puhujan omasta mielikuvituksesta ku siitä ihmisestä, jota ne yrittää arvostella. Tuommoset heitot on semmosta, että kun ei oo tietoa, niin keksitään — ja kun ei oo faktaa, niin paisutellaan. Se on kylänraitin perinnelaji, mutta ei sillä oo mitään tekemistä totuuden kanssa.
Minä en ainakaan usko tuommosia puheita hänestä. Sen mitä mie oon hänen videoitaan kattonu, niin minun silimään se mies on ihan tolokun ihminen ja puhhuu asiaa ommoo tyyliinsä. Juttu saattaa kiertää järven ympäri ennen ku osuu maaliin, mutta se ei tarkota etteikö siinä ois pointtia. Useesti se mies sanoo just sen, mitä muut ei hokkaa ääneen sanoa. Se vain tekee sen ommoo tahtiansa, niinku meillä päin on tapana — rauhassa, harkiten ja ilman turhaa räyhää.
Ja se nyt on ihan selvä asia, että Suomessa ei lennetä ilman lupakirjaa. Jos mies kerran videolla lentää, niin se tarkottaa, että hän on käyny läpi tarkemmat syynit ku yksikään näistä huutelijoista. Lentolupakirjaa ei myönnetä höperöille, eikä sitä uusita, jos ei terveys ja järjenjuoksu oo kunnossa. Se on paljon painavampi tieto ku yksikään nimimerkin heitto. Savolaisittain sanottuna: jos lääkäri ja viranomainen on luvan antanu, niin ne tietää enemmän ku kahvipöytä.
Toiset jauhaa ihan ommoo sontaansa, mutta Ampuja Manilla on asiaa koko videon mitalta. Jokanen voi ite päättää, kumpaa kuuntelee. Savolaisittain sanottuna: ei se äänen määrä, vaan se järjen määrä. Ja sitä järkeä mie oon hänen puheissaan kuullu enemmän ku monen muun huutelijan kommenteissa yhteensä.
Että antakoot muitten mölistä ja paisutella, jos niillä ei muuta tekemistä oo. Mie en ainakaan rupea toisen elämää, terveyttä tai lupia arvioimaan sen perusteella, mitä kamera sattuu näyttämään — enkä sen perusteella, mitä joku väittää 'henkilökohtaisesti tietävänsä'. Se ois yhtä järkevää ku yrittää arvata järven syvyys kattomalla pelkkää pintaa. Ja me savolaiset tiijetään, että pinnan alla voi olla vaikka mitä — mutta sitä ei näe huutelemalla, vaan tutkimalla. - Anonyymi00081
Anonyymi kirjoitti:
Kuule, nyt on kyllä kommentointi lähteny semmoselle sivupolulle, että ei oo enää polkua eikä karttaa. Että aseluvat pois, lentäköön päin mäntyä ja vielä Niuvan arvioon — tuommoset heitot ei perustu mihinkään muuhun ku siihen, että joku haluaa paisutella ja provosoida. Ei kukkaan ulkopuolinen voi arvioida toisen mielentilaa, terveyttä tai lupia videon, huhupuheen tai oman mielikuvituksen perusteella. Se ois yhtä järkevää ku yrittää ennustaa säätä kattomalla naapurin saappaita.
Aseluvat, lentoluvat ja kaikki muut viralliset luvat perustuu tarkkoihin tutkimuksiin, testeihin ja asiantuntijoiden arvioihin — ei siihen, mitä joku nimimerkki sattuu kommentoimaan. Lääkärin, poliisin ja viranomaisten päätökset ei synny kahvipöydässä, vaan faktojen ja tutkimusten perusteella. Savolaisittain sanottuna: jos viranomainen on luvan antanu, niin se tietää enemmän ku yksikään kommenttipalsta.
Ja se, että joku huutelee 'pimahtaa milloin tahansa' tai vaatii Niuvan arvioon, kertoo enemmän puhujan omasta mielikuvituksesta ku siitä ihmisestä, jota ne yrittää arvostella. Tuommoset heitot on semmosta, että kun ei oo tietoa, niin keksitään — ja kun ei oo faktaa, niin paisutellaan. Se on kylänraitin perinnelaji, mutta ei sillä oo mitään tekemistä totuuden kanssa.
Ja se nyt on ihan selvä asia, että Suomessa ei lennetä ilman lupakirjaa. Jos mies kerran videolla lentää, niin se tarkottaa, että hän on käyny läpi tarkemmat syynit ku yksikään näistä huutelijoista. Lentolupakirjaa ei myönnetä höperöille, eikä sitä uusita, jos ei terveys ja järjenjuoksu oo kunnossa. Se on paljon painavampi tieto ku yksikään nimimerkin heitto. Savolaisittain sanottuna: jos lääkäri ja viranomainen on luvan antanu, niin ne tietää enemmän ku kahvipöytä.
Että antakoot muitten mölistä ja paisutella, jos niillä ei muuta tekemistä oo. Mie en ainakaan rupea toisen elämää, terveyttä tai lupia arvioimaan sen perusteella, mitä kamera sattuu näyttämään — enkä sen perusteella, mitä joku väittää 'henkilökohtaisesti tietävänsä'. Se ois yhtä järkevää ku yrittää arvata järven syvyys kattomalla pelkkää pintaa. Ja me savolaiset tiijetään, että pinnan alla voi olla vaikka mitä — mutta sitä ei näe huutelemalla, vaan tutkimalla.
- Anonyymi
Kova äijä ampumani.
- Anonyymi
Vanhus se on joutaa kuolla pois
- Anonyymi
Tainneet viranomaiset ottaa jo aseet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivotaan sitä eläisi niin kauan, että nähtäisiin se päivä kun lubijuilat ovat vankilassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisen kuolemaa toivova. Pidähän terveydestäsi huoli ettei pumppupetä
- Anonyymi00066
Anonyymi kirjoitti:
Toivotaan sitä eläisi niin kauan, että nähtäisiin se päivä kun lubijuilat ovat vankilassa
Se olisi hyvä juttu
- Anonyymi00067
Anonyymi kirjoitti:
Toisen kuolemaa toivova. Pidähän terveydestäsi huoli ettei pumppupetä
Ei petä mutta kyllä se jossain vaiheessa pettää
- Anonyymi
Lupilaeset taputtaesj.
- Anonyymi
Kauko kova luu,tehkää perässä.
- Anonyymi
Paikallisten lions klubilaisten kans riitantunut h. vettiin. Ei jaksa seurata hänen katkeraa vikojen hakemista, ikäänkuin olisi itse virheetön.
- Anonyymi
Taitaa riidellä aivan yksinää, vanhoja juttu toistanut puolenkymmentä vuotta. Tainneet muut riitapukarit jättää omaan ala-arvoonsa. Ei ole helppo hänellä, itsensä kanssa.
- Anonyymi
Hirsien työstö koneet ja kämänen halli romurautaa ovat.
- Anonyymi
Katkera rahamies kauko.
- Anonyymi
Haha
- Anonyymi
Ahkera liikemies,arvostan.
- Anonyymi
Ehkä
- Anonyymi
Olen samaa mieltä
- Anonyymi00115
Ahkera puhumaan pään sisäisiä juttuja. Vanhuksille pitää saada parempaa hoitoa. Ei olisi tämäkään riehumassa kun olisi hoitoa ja lääkitystä. Uhkaa ampua ja hirttää kyläläisiä. Siis hoitoa kaikille jotka tätä hulluutta puolustelee.
- Anonyymi
Rikostuomion saanut huru-ukko.
- Anonyymi
Vaikuttaa fiksulta kaverilta.
- Anonyymi
Kyllä,kova vaari.turhan katkera.
- Anonyymi
Minä en ostaisi Ampumamanilta mitään. Halvalla jos möisi niin kohta vetäs käräjille että häntä petettiin kun halvalla möi.
- Anonyymi
Ampuja man niin vanha mies että sillä ei oo enää montaa elin päivää jäljellä
- Anonyymi00083
Kuule, mie en oikein ymmärrä tuommosta puhetta ollenkaan. Että ei ostaisi häneltä mitään ja heti perään jo maalataan käräjäsalikuvaa, jos halvalla möisi. Tuommoset väitteet ei perustu mihinkään muuhun ku puhujan omaan mielikuvitukseen. Ei kukkaan voi tietää toisen kaupankäyntitavoista yhtään mittään pelkän videon tai yhden lauseen perusteella.
En mie itekään oo hänen kanssaan kauppaa tehny, enkä siksi ala väittämään hänestä suuntaan enkä toiseen. Ja just siksi mie en ymmärrä, miten joku nimimerkki voi kuvitella tietävänsä hänen luonteensa, tapansa ja reaktionsa ilman yhtään omaa kokemusta. Se on semmosta kylänraitin paisuttelua, että kun ei oo faktaa, niin keksitään — ja kun ei oo kokemusta, niin kuvitellaan pahin mahdollinen.
Sen mitä mie oon hänen videoitaan kattonu, niin minun silimään se mies on ihan tolokun ihminen ja puhhuu asiaa ommoo tyyliinsä. Juttu saattaa kiertää järven ympäri ennen ku osuu maaliin, mutta se ei tarkota etteikö siinä ois pointtia. Ja se, että joku nimimerkki väittää tietävänsä hänen kaupankäyntitapansa ilman yhtään omaa kokemusta, kertoo enemmän puhujasta ku siitä ihmisestä, jota ne yrittää arvostella.
Savolaisittain sanottuna: jos ei oo ite kauppaa tehny, niin ei oo syytä ruveta ennustajaksi. - Anonyymi00087
Anonyymi00083 kirjoitti:
Kuule, mie en oikein ymmärrä tuommosta puhetta ollenkaan. Että ei ostaisi häneltä mitään ja heti perään jo maalataan käräjäsalikuvaa, jos halvalla möisi. Tuommoset väitteet ei perustu mihinkään muuhun ku puhujan omaan mielikuvitukseen. Ei kukkaan voi tietää toisen kaupankäyntitavoista yhtään mittään pelkän videon tai yhden lauseen perusteella.
En mie itekään oo hänen kanssaan kauppaa tehny, enkä siksi ala väittämään hänestä suuntaan enkä toiseen. Ja just siksi mie en ymmärrä, miten joku nimimerkki voi kuvitella tietävänsä hänen luonteensa, tapansa ja reaktionsa ilman yhtään omaa kokemusta. Se on semmosta kylänraitin paisuttelua, että kun ei oo faktaa, niin keksitään — ja kun ei oo kokemusta, niin kuvitellaan pahin mahdollinen.
Sen mitä mie oon hänen videoitaan kattonu, niin minun silimään se mies on ihan tolokun ihminen ja puhhuu asiaa ommoo tyyliinsä. Juttu saattaa kiertää järven ympäri ennen ku osuu maaliin, mutta se ei tarkota etteikö siinä ois pointtia. Ja se, että joku nimimerkki väittää tietävänsä hänen kaupankäyntitapansa ilman yhtään omaa kokemusta, kertoo enemmän puhujasta ku siitä ihmisestä, jota ne yrittää arvostella.
Savolaisittain sanottuna: jos ei oo ite kauppaa tehny, niin ei oo syytä ruveta ennustajaksi.Tämä ns. tolkun ihminen oli 28.3. päivän SS lehden mukaan käräjillä tuomittu jälleen kunnianloukkaakseen ja ns. tolkun ihmisen väittämät vääristä valoista, syytteet hylättiin. Tämä ns. tolkun ihminen taitaa vainota sairaalloisesti valitsemiaan ihmisiä. Tämä sairaalloinen toiminta tuli lehden mukaan nyt maksamaan ns. tolkun ihmiselle, 40000€ vainottujen kuluja ja liene saman verran omia (tolkun ihmisen) kuluja. 80000€ summa lie sellainen, ettei tolkun ihminen olekaan. Voiko sanoa kuitenkin, että sairauden piiriin menee.
- Anonyymi00088
Anonyymi00087 kirjoitti:
Tämä ns. tolkun ihminen oli 28.3. päivän SS lehden mukaan käräjillä tuomittu jälleen kunnianloukkaakseen ja ns. tolkun ihmisen väittämät vääristä valoista, syytteet hylättiin. Tämä ns. tolkun ihminen taitaa vainota sairaalloisesti valitsemiaan ihmisiä. Tämä sairaalloinen toiminta tuli lehden mukaan nyt maksamaan ns. tolkun ihmiselle, 40000€ vainottujen kuluja ja liene saman verran omia (tolkun ihmisen) kuluja. 80000€ summa lie sellainen, ettei tolkun ihminen olekaan. Voiko sanoa kuitenkin, että sairauden piiriin menee.
Tolkuton mies.
- Anonyymi00116
Anonyymi00083 kirjoitti:
Savolaisittain sanottuna: jos ei oo ite kauppaa tehny, niin ei oo syytä ruveta ennustajaksi.Äläpäs kirjoita täällä piilossa. Sano ihan omalla nimellä kuka olet kun kannatat hirttäjäisiä pitävää miestä? Oletko edes katsonut niitä hulluja videoita? Taidat olla Ihan itte se.
- Anonyymi00117
Anonyymi00087 kirjoitti:
Tämä ns. tolkun ihminen oli 28.3. päivän SS lehden mukaan käräjillä tuomittu jälleen kunnianloukkaakseen ja ns. tolkun ihmisen väittämät vääristä valoista, syytteet hylättiin. Tämä ns. tolkun ihminen taitaa vainota sairaalloisesti valitsemiaan ihmisiä. Tämä sairaalloinen toiminta tuli lehden mukaan nyt maksamaan ns. tolkun ihmiselle, 40000€ vainottujen kuluja ja liene saman verran omia (tolkun ihmisen) kuluja. 80000€ summa lie sellainen, ettei tolkun ihminen olekaan. Voiko sanoa kuitenkin, että sairauden piiriin menee.
Tämä sairauden riivaama tarvitsee pikaista hoitoa. Ja kaikki jotka puolustelee! on uhkaillut ihmisten henkiä, katsokaa videoilta ja sitten omalla nimellä puolustamaan tänne vasta.
- Anonyymi00139
Anonyymi00087 kirjoitti:
Ja sitten löytyy niitä sairaita jotka toista sairasta uskoo. Venäjän trolleilta ottanut mallia miten ihmisten omat aivot pistetään sekaisin ja uskotaan puuta heinää. Näillä on kaikilla niin hiton paha olla että kai se vähän helpottaa omantunnontuskia kun levittää vihapuhetta muista.
- Anonyymi
Mies, jolla menee omat ja muiden tekemiset sekaisin:)
- Anonyymi
Juuri näin. Am esittelee jossakin videossa kokouksen asialistaa pöytäkirjana. Fiksu jätkä ymmärtää näiden eron. Tämä kertonee miten ylös hissi nousee😀.
- Anonyymi
Laitoskamaa on.
- Anonyymi
Meneekö Ampuja kotivävyltä emännän perinnöt käräjillä riitellyyn. Appiukko ei suatais tykätä jos eläs.
- Anonyymi
AMPUJAMAN on rehellinen.
Ottakaa oppia ja toimikaa samoin.
Hän kun tekee talon niin on jämpti,.
Hän on HIRSIMESTARI.
Häneen voi luottaa.
AMPUJAMAN on Suomen kehto.
- Anonyymi
Häneen voi luottaa kuin Neuvostoliittoon, heh heh. Mies, joka muiden tekemiä mökkejä referenssoi ominaan, aiheuttaa markkinoilla välikohtauksen, jota vuosien päästä sitten ei ole ollutkaan. Ei lakaisukoneen kuljettajakaan ole konemestari, hah hah.
- Anonyymi
Onko hankala kaveri?
- Anonyymi
Komea mies.
- Anonyymi
Juila vankilaan.
- Anonyymi
Juila elää.
- Anonyymi
Oliko Jetsonen Juila? Ei sano Jetsonen mitään kun Am rienaa. Mitä sanovat omaiset ja mitä sanovat lupilaiset. Jää nähtäväksi.
- Anonyymi
Ukkonen jyrisee.
- Anonyymi
Aamulääkkeet sillä on jäänyt ottamatta jo pidemmän aikaa. Nippa nappa muistaa tekarit laittaa suuhunsa. Voi voi.
- Anonyymi
Ampuja man on kuin meidän poika. Ainut komppaniassa, joka osaa tahdissa marssia.
- Anonyymi00090
Epätahdissa😀.
- Anonyymi
mutta osaako pysähtyä kun käsky käy vai jatkaako loputtomiin viivasuoraan eteensä!
- Anonyymi
On voinut jo pysähtyä tahdista ennen käskyä.
- Anonyymi
Joko lähtee Jetsosen rienaamisesta käräjille. Nyt kunnon sakot että tuntuu. Pistää löysä vähäksi aikaa totuuskanavan jähylle.
- Anonyymi00085
Kuule, nyt on kyllä kommentointi lähteny semmoselle laukalle, että ei oo enää järjen hiventäkään matkassa. Että muka 'Jetsosen rienaamisesta käräjille' ja 'kunnon sakot että tuntuu' — tuommoset heitot ei perustu mihinkään muuhun ku puhujan omaan mielikuvitukseen ja haluun lietsoa draamaa. Ei kukkaan ulkopuolinen voi tietää toisen oikeustilanteesta yhtään mittään pelkän videon tai jonkun oman tulkinnan perusteella.
Käräjille ei joudu siksi, että joku nimimerkki niin toivoo. Tuomioita ei jaeta kommenttipalstalla, eikä sakkoja määrätä sen mukaan, kuka huutaa kovimmin. Se on semmosta kylänraitin paisuttelua, että kun ei oo faktaa, niin keksitään — ja kun ei oo tietoa, niin maalataan pahin mahdollinen kuva. Mutta ei se tee siitä totta.
Sen mitä mie oon hänen videoitaan kattonu, niin minun silimään se mies on ihan tolokun ihminen ja puhhuu asiaa ommoo tyyliinsä. Juttu saattaa kiertää järven ympäri ennen ku osuu maaliin, mutta se ei tarkota etteikö siinä ois pointtia. Ja se, että joku nimimerkki alkaa ennustaa sakkoja, käräjiä ja 'jäähyjä' ilman yhtään faktaa, kertoo enemmän puhujasta ku siitä ihmisestä, jota ne yrittää arvostella.
Savolaisittain sanottuna: jos ei oo tietoa, niin ei kannata ruveta tuomariksi — eikä varsinkaan syyttäjäksi ja tuomionjakajaksi yhtä aikaa. - Anonyymi00131
Anonyymi00085 kirjoitti:
Kuule, nyt on kyllä kommentointi lähteny semmoselle laukalle, että ei oo enää järjen hiventäkään matkassa. Että muka 'Jetsosen rienaamisesta käräjille' ja 'kunnon sakot että tuntuu' — tuommoset heitot ei perustu mihinkään muuhun ku puhujan omaan mielikuvitukseen ja haluun lietsoa draamaa. Ei kukkaan ulkopuolinen voi tietää toisen oikeustilanteesta yhtään mittään pelkän videon tai jonkun oman tulkinnan perusteella.
Käräjille ei joudu siksi, että joku nimimerkki niin toivoo. Tuomioita ei jaeta kommenttipalstalla, eikä sakkoja määrätä sen mukaan, kuka huutaa kovimmin. Se on semmosta kylänraitin paisuttelua, että kun ei oo faktaa, niin keksitään — ja kun ei oo tietoa, niin maalataan pahin mahdollinen kuva. Mutta ei se tee siitä totta.
Sen mitä mie oon hänen videoitaan kattonu, niin minun silimään se mies on ihan tolokun ihminen ja puhhuu asiaa ommoo tyyliinsä. Juttu saattaa kiertää järven ympäri ennen ku osuu maaliin, mutta se ei tarkota etteikö siinä ois pointtia. Ja se, että joku nimimerkki alkaa ennustaa sakkoja, käräjiä ja 'jäähyjä' ilman yhtään faktaa, kertoo enemmän puhujasta ku siitä ihmisestä, jota ne yrittää arvostella.
Savolaisittain sanottuna: jos ei oo tietoa, niin ei kannata ruveta tuomariksi — eikä varsinkaan syyttäjäksi ja tuomionjakajaksi yhtä aikaa.Ahkerasti on tämä mies kirjoittanut puolustus puheita. Laitapa tänne savonsanomien juttu missä se Totuus käy ilmi. Sai mitä tilasi.
- Anonyymi00061
Paskokylän ainut rehellinen taitaa olla?
- Anonyymi00063
Ampuja manko
- Anonyymi00064
Lääkitys ei ole ollut kohdallaan moneen vuoteen.
- Anonyymi00075
Anonyymi00064 kirjoitti:
Kylläpä tuli lääkärinlausunto annettua yhdellä lauseella 😄
Savossa sanotaan, että kaikki ei ratkea arvaamalla. - Anonyymi00086
Anonyymi00064 kirjoitti:
Savolaisittain sanottuna: jos ei oo reseptiä nähny, niin ei kannata ruveta apteekkariksi.
- Anonyymi00092
Anonyymi00086 kirjoitti:
Savolaisittain sanottuna: jos ei oo reseptiä nähny, niin ei kannata ruveta apteekkariksi.
No ei tarvitse olla astronautti, että lääkityksen alaisen tunnistaa. Höpö höpö.
- Anonyymi00065
Pikku Trumppi koko ukko
- Anonyymi00123
Pedo fiili paljastuu
Epsteenin kansioista voipi lukea paljon asiaa
- Anonyymi00069
Ampuja Manille tärähtää kunnon tuomio. Noin vanha sälli pääsee linnasta pois vasta puupalttoossa.
- Anonyymi00070
Höpö löpö🤪
- Anonyymi00076
Kylläpä tuli koko oikeudenkäynti hoidettua yhdellä kommentilla 😄
Savossa sanotaan, että helpoin tuomio on se, jonka antaa sivusta. - Anonyymi00084
Kuule, nyt on kyllä kommentointi lähteny semmoselle sivupolulle, että ei oo enää polkua eikä karttaa. Että muka 'kunnon tuomio' ja 'puupalttoossa ulos' — tuommoset heitot ei perustu mihinkään muuhun ku puhujan omaan mielikuvitukseen ja haluun paisutella asioita. Ei kukkaan ulkopuolinen voi tietää toisen oikeustilanteesta yhtään mittään pelkän videon, huhupuheen tai oman mielensä tuotosten perusteella.
Se on just sitä kylänraitin paisuttelua, että kun ei oo faktaa, niin keksitään — ja kun ei oo tietoa, niin maalataan pahin mahdollinen kuva. Mutta ei se tee siitä totta. Tuomioita ei jaeta kommenttipalstalla, eikä kukaan joudu mihinkään 'puupalttoon' perusteella, että joku nimimerkki niin toivoo.
Sen mitä mie oon hänen videoitaan kattonu, niin minun silimään se mies on ihan tolokun ihminen ja puhhuu asiaa ommoo tyyliinsä. Juttu saattaa kiertää järven ympäri ennen ku osuu maaliin, mutta se ei tarkota etteikö siinä ois pointtia. Ja se, että joku nimimerkki alkaa ennustaa toisen hautajaisia ja tuomioita ilman yhtään faktaa, kertoo enemmän puhujasta ku siitä ihmisestä, jota ne yrittää arvostella.
Savolaisittain sanottuna: jos ei oo tietoa, niin ei kannata ruveta tuomariksi — eikä varsinkaan haudankaivajaksi. - Anonyymi00091
Anonyymi00084 kirjoitti:
Kuule, nyt on kyllä kommentointi lähteny semmoselle sivupolulle, että ei oo enää polkua eikä karttaa. Että muka 'kunnon tuomio' ja 'puupalttoossa ulos' — tuommoset heitot ei perustu mihinkään muuhun ku puhujan omaan mielikuvitukseen ja haluun paisutella asioita. Ei kukkaan ulkopuolinen voi tietää toisen oikeustilanteesta yhtään mittään pelkän videon, huhupuheen tai oman mielensä tuotosten perusteella.
Se on just sitä kylänraitin paisuttelua, että kun ei oo faktaa, niin keksitään — ja kun ei oo tietoa, niin maalataan pahin mahdollinen kuva. Mutta ei se tee siitä totta. Tuomioita ei jaeta kommenttipalstalla, eikä kukaan joudu mihinkään 'puupalttoon' perusteella, että joku nimimerkki niin toivoo.
Sen mitä mie oon hänen videoitaan kattonu, niin minun silimään se mies on ihan tolokun ihminen ja puhhuu asiaa ommoo tyyliinsä. Juttu saattaa kiertää järven ympäri ennen ku osuu maaliin, mutta se ei tarkota etteikö siinä ois pointtia. Ja se, että joku nimimerkki alkaa ennustaa toisen hautajaisia ja tuomioita ilman yhtään faktaa, kertoo enemmän puhujasta ku siitä ihmisestä, jota ne yrittää arvostella.
Savolaisittain sanottuna: jos ei oo tietoa, niin ei kannata ruveta tuomariksi — eikä varsinkaan haudankaivajaksi.Sai taas tuomion. Vanha sanonta on, että hölmö voit olla, mutta kun vain et olisi tyhmä. Nyt hänellä on mennyt yli 135k omaa rahaa käräjöintiin. Hölmöys ei enää moista selitä😀.
- Anonyymi00093
Anonyymi00091 kirjoitti:
Sai taas tuomion. Vanha sanonta on, että hölmö voit olla, mutta kun vain et olisi tyhmä. Nyt hänellä on mennyt yli 135k omaa rahaa käräjöintiin. Hölmöys ei enää moista selitä😀.
Tuomio on tuomio ja raha on rahaa, mutta ulkopuolinen näkee niistä vain pintavärin.
Savossa on sanottu, että jos ei tunne koko tarinaa, niin ei kannata ruveta arvaamaan loppua.
Asiat kun harvoin ovat niin yksinkertaisia kuin miltä ne kommenttipalstalla näyttävät. - Anonyymi00108
Anonyymi00093 kirjoitti:
Tuomio on tuomio ja raha on rahaa, mutta ulkopuolinen näkee niistä vain pintavärin.
Savossa on sanottu, että jos ei tunne koko tarinaa, niin ei kannata ruveta arvaamaan loppua.
Asiat kun harvoin ovat niin yksinkertaisia kuin miltä ne kommenttipalstalla näyttävät.Mitä Savossa sanotaan vanhasta miehestä, joka rähinöi kyläläisten kanssa ja polttaa rahojaan käräjillä?
- Anonyymi00112
Anonyymi00093 kirjoitti:
Asiat kun harvoin ovat niin yksinkertaisia kuin miltä ne kommenttipalstalla näyttävät.Rahaa tuntuu olevan. Mistä rahat tulleet. Ostaako joku videoita? Kuvannut lapsia ja pelotellut opettajia.
- Anonyymi00113
Anonyymi00084 kirjoitti:
Savolaisittain sanottuna: jos ei oo tietoa, niin ei kannata ruveta tuomariksi — eikä varsinkaan haudankaivajaksi.Että piti tulla tänne itteesä puolustamaan, älä nyt viitti ukko. Kenen rahoilla sinä maksatat kaiken hurjuuden. Meidän vero euroilla.
- Anonyymi00114
Laitoshoito olisi oikea paikka. Pitää olla armoa sairaalle.
- Anonyymi00127
Anonyymi00113 kirjoitti:
Että piti tulla tänne itteesä puolustamaan, älä nyt viitti ukko. Kenen rahoilla sinä maksatat kaiken hurjuuden. Meidän vero euroilla.
Lähimmäisen rakkautta tämäkin eksynyt sielu on vailla. Videoilla voi kerätä niitä ns läheisiä ja tuntea olevansa jollekin merkityksellinen. Se on tärkeä tunne meille ihmisille. Siuunausta että hän löytää vielä tien kotiin. Eikö ole ketään läheistä ihmistä kotona jotta paha olo väityisi.
- Anonyymi00129
Anonyymi00112 kirjoitti:
Rahaa tuntuu olevan. Mistä rahat tulleet. Ostaako joku videoita? Kuvannut lapsia ja pelotellut opettajia.
Bensatankillakin kuvannut ihmisiä
- Anonyymi00130
Anonyymi00093 kirjoitti:
Asiat kun harvoin ovat niin yksinkertaisia kuin miltä ne kommenttipalstalla näyttävät.Siinä yks yksinkertainen .
Kyllähän on ne tarinatniin lennokkaita että pilvessä lie että sama vika sulla käytäpä järkeä nyt saako ihmisiä herjata - Anonyymi00132
Anonyymi00127 kirjoitti:
Lähimmäisen rakkautta tämäkin eksynyt sielu on vailla. Videoilla voi kerätä niitä ns läheisiä ja tuntea olevansa jollekin merkityksellinen. Se on tärkeä tunne meille ihmisille. Siuunausta että hän löytää vielä tien kotiin. Eikö ole ketään läheistä ihmistä kotona jotta paha olo väityisi.
Jotenkin tuntuu, ettei enää omin avuin löydä tietä kotiin. Huolestuttavaa.
- Anonyymi00134
Anonyymi00132 kirjoitti:
Jotenkin tuntuu, ettei enää omin avuin löydä tietä kotiin. Huolestuttavaa.
Läheisten pitää auttaa ja puuttua tilanteeseen. Eikö ole perhettä. Vai ovatko kaikonneet jos kotona samoja harhoja. Vanhusten tilanne on huono, tämä selvää. Dementia ja muut mahdolliset mielensairaudet vievät ennen aikaiseen hautaan.
- Anonyymi00135
Anonyymi00129 kirjoitti:
Bensatankillakin kuvannut ihmisiä
Mopopojat pääsee pian videolle kamera käynyt bensapumpulla.
- Anonyymi00136
Anonyymi00127 kirjoitti:
Tätäpä juuri. Rakkautta vailla. Viha pursuaa niistä ketä ei rakasteta ja pidetä lähellä. Vieraista ihmisistä intternetissä tulee kaivattu perhe kenelle oma totuus maailmasta yritetään kertoa että joku välittäisi. Niin surullista.
- Anonyymi00137
Anonyymi00134 kirjoitti:
Läheisten pitää auttaa ja puuttua tilanteeseen. Eikö ole perhettä. Vai ovatko kaikonneet jos kotona samoja harhoja. Vanhusten tilanne on huono, tämä selvää. Dementia ja muut mahdolliset mielensairaudet vievät ennen aikaiseen hautaan.
Tyttö ei halua olla tekemisissä hurjuuksissa
- Anonyymi00138
Anonyymi00127 kirjoitti:
Läheiset välttelee näitä tapauksia ettei itse leimaantuisi kylähulluksi
- Anonyymi00071
Onko Juila suanunna haasteen? Vai kuka nyt on vuorossa?
- Anonyymi00077
Ja se juila on
- Anonyymi00089
Katsomosta näkee pelikentälle parhaiten. Näin se vaan on. Ja telkusta pelit näkee vielä patemmin kun kuvataan monella kameralla ja selostajakin paasaa parastaan.
- Anonyymi00094
Katsomosta näkee kyllä — ja mitä kauempana istuu, sitä varmemmin tuntuu tietävän, miten peli olisi pitänyt pelata.
Savossa on vain tapana muistuttaa, että kamera näyttää sen, mihin se sattuu osoittamaan, ja mieli loput.
Siksi ei oo ihan varmaa, kuka tässä lopulta näkee eniten ja kuka luulee eniten. - Anonyymi00096
Anonyymi00094 kirjoitti:
Katsomosta näkee kyllä — ja mitä kauempana istuu, sitä varmemmin tuntuu tietävän, miten peli olisi pitänyt pelata.
Savossa on vain tapana muistuttaa, että kamera näyttää sen, mihin se sattuu osoittamaan, ja mieli loput.
Siksi ei oo ihan varmaa, kuka tässä lopulta näkee eniten ja kuka luulee eniten.Höpön löpön sun kanssas! Ja seli seli.
- Anonyymi00103
Anonyymi00096 kirjoitti:
Höpön löpön sun kanssas! Ja seli seli.
No, voihan tuon noinkin kuitata. Höpöksi ja seliksi saa maailmassa melkein kaiken, jos ei halua pysähtyä katsomaan, mitä oikeasti sanottiin.
Mutta kun Savossa on opittu siihen, että kamera näyttää vain sen, mihin se sattuu osoittamaan, ja mieli hoitaa loput — eikä se mieli aina ole se luotettavin selostaja.
Minä en tässä väitä näkeväni koko kenttää enkä olevani mikään tuomari, mutta en myöskään lähde huutelemaan katsomosta vain huutelun ilosta. Jokaisella on oma kulmansa, ja jokainen kulma näyttää vähän eri pelin. Se ei tee niistä valhetta, mutta ei se tee niistä absoluuttista totuuttakaan.
Jos se jonkun mielestä on ‘höpön löpön’ ja ‘seli seli’, niin se kertoo ehkä enemmän kommentoijasta kuin asiasta. - Anonyymi00109
Anonyymi00094 kirjoitti:
Siksi ei oo ihan varmaa, kuka tässä lopulta näkee eniten ja kuka luulee eniten.Kamer kuvaa lapsia koululla ja hirttää nukkeja videolla, että kyllä kamera todella näyttää nyt sairaalloiseen suuntaa. Vai kuvaajako se on sairas?
- Anonyymi00110
Anonyymi00103 kirjoitti:
No, voihan tuon noinkin kuitata. Höpöksi ja seliksi saa maailmassa melkein kaiken, jos ei halua pysähtyä katsomaan, mitä oikeasti sanottiin.
Mutta kun Savossa on opittu siihen, että kamera näyttää vain sen, mihin se sattuu osoittamaan, ja mieli hoitaa loput — eikä se mieli aina ole se luotettavin selostaja.
Minä en tässä väitä näkeväni koko kenttää enkä olevani mikään tuomari, mutta en myöskään lähde huutelemaan katsomosta vain huutelun ilosta. Jokaisella on oma kulmansa, ja jokainen kulma näyttää vähän eri pelin. Se ei tee niistä valhetta, mutta ei se tee niistä absoluuttista totuuttakaan.
Jos se jonkun mielestä on ‘höpön löpön’ ja ‘seli seli’, niin se kertoo ehkä enemmän kommentoijasta kuin asiasta.Kamera kuvaa lapsia koululla ja hirttonukkeja videolla, että kyllä kamera todella näyttää nyt sairaalloiseen suuntaa. Vai kuvaajako se on sairas? Jättäisi edes lapset rauhaan, pelkäävät!
- Anonyymi00118
Anonyymi00110 kirjoitti:
Kamera kuvaa lapsia koululla ja hirttonukkeja videolla, että kyllä kamera todella näyttää nyt sairaalloiseen suuntaa. Vai kuvaajako se on sairas? Jättäisi edes lapset rauhaan, pelkäävät!
Minä puhuin näkökulmista.
Sinä puhut jostain aivan muusta.
Jos joku kuvaa lapsia ja hirttokuvia, vastuu on tekijällä — ei keskustelijalla.
Älä sekoita niitä. - Anonyymi00119
Anonyymi00118 kirjoitti:
Älä sekoita niitä.Vastuu on yhtä lailla kaikilla niillä, jotka hiljaa seisovat kun kiusaaja kiusaa. Eikö tätä sinulle koulussa jo opetettu. Otit näkökulmaksi myös keskustella erikoisen positiiviseen sävyyn?
- Anonyymi00124
Anonyymi00119 kirjoitti:
Vastuu on yhtä lailla kaikilla niillä, jotka hiljaa seisovat kun kiusaaja kiusaa. Eikö tätä sinulle koulussa jo opetettu. Otit näkökulmaksi myös keskustella erikoisen positiiviseen sävyyn?
Nyt yrität levittää vastuun kaikille, jotta se hämärtyy.
Ei mene läpi.
Tekijä tekee teon, ja vastuu on sillä — ei sivullisilla eikä keskustelijoilla. - Anonyymi00133
Anonyymi00118 kirjoitti:
Älä sekoita niitä.Kuvaa lapsia ja hirttokuvia!?
Vastuu on poliisilla ja niuvalla
- Anonyymi00104
Juilalle luettiin tuomio. Kallis käräjäreissu.
- Anonyymi00105
No, oikeus ei taida olla halpaa huvia kenellekään.
- Anonyymi00106
METSAMANIN VELIPUOLI TUO .
- Anonyymi00107
Kommentoijan taitaa olla syytä varata aika pierujärven pyllistyksen vastaanotolle.
- Anonyymi00120
Taitaa olla melkoinen velipuolikuu, nyt huseraa täällä Kiuruvedellä ja kuvaako ihmisiä internettiin. Internettin trolli pahimmasta päästä. Kuvaako alaikäisiä?
- Anonyymi00125
Minä seuraan näitä pienten paikkakuntien uutisia paljon ja lehdessä tämäkin kerrottiin. Pohjois savon hyvinvointialueella ei ole resursseja auttaa vanhusta. Kun tytär pyytää isälleen edunvalvontaa, ei apua pystytä tarjoamaan. Vanhusten mielenterveys ongelmat oi juuri nostettu ylemmäs kuin sydän taudit. Miksi tämä vanhus ei saanut lääkärin apua? Mielenterveys asioille ei pidä nauraa, se on näille läheisille kova paikka.
- Anonyymi00128
Tältä kylältä muisto kun hautausmaan kohdalla meinasi käydä huonosti. Katsoin väärällä kaistalla ajavaa kuskia niin suu kävi ja ihteesä kuvasi. Pitääkö sitä ajaessa filmata!
- Anonyymi00142
Onko tytär pyytänyt edunvalvontaa ampujamanille? Sitäkö tarkoitat?
- Anonyymi00140
Ampujamanni pääsee vielä uudelleen käräjille, kun nimittelee käräjäoikeuden tuomaria korruptoituneeksi oikein nimeltä mainiten ja sen päälle syyttää todistajaa väärästä valasta.
Nämä ovat kunnianloukkausrikoksia, jos omille väitteille ei esitetä riittäviä todisteita. - Anonyymi00143
Onko tämä se hemmo, joka rakentaa saunoja asiakkaille ilman vesieristeitä. Laatat irtoilee kosteusrasituksesta😀.
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1542505Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot971009- 64881
- 61764
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85680Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648