Onko sivistyneitä paikallisia oppineita tenuja vai onko Pyhtään Ruusut siirtyneet rysään saalistamaan? Lyhyt kotimatka Velhontien ja Lehtikuusentien neitsyeille jos saatille. Kokemuksia ja kommentteja, kiitos.
Räyhäpubin asiakaskunta mitä sosiaaliluokkaa
3
215
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä siellä montaa asiakasta kerralla ole.
Omien havaintoheni perusteella harvat asiakkaat viikonloppyisin ovat lähinnä pubissa esiinryvien bändien soittajien kavereita. Todella hiljainen paikka. En usko että on kauaa pystyssä. Ainut jännitys on että tuleeko konkurssi jo ennenkyin viranomaiset sulkevat puuttuvien lupuen vuoksi? - Anonyymi
Samoista kirjoitusvirheistä päätellen tämänkin viestin on kirjoittanut yksi ja sama henkilö, joka koittaa yrittäjiä dissata monessa eri ketjussa suomi24:llä. Jos ei osaa kirjoittaa, koskaan ei ole liian myöhäistä sitä kirjoitustaitoa opetella.
- Anonyymi
Olet varmaankin sivistyneistöä kun käytät finglis sanoja, tässä tapauksessa dissata.
Sehän on väännetty kunikaallisesta englannin kielestä disregard, ellet sattunut tietämään.
Kiinnostuin kommentistasi , mä en feidaa mut ethän ole deekiksell olevia?
Oletko uros vai naaras, mistä tunnistan Teidät jos Räyhässä tapaamme, itse olen sonnustautunut golf takkiin ja rintataskussani on kymmenen donaa, minä tarjoan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_242514Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.581873Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup161435Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3041115Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua141095- 2591002
- 63965
- 146913
- 50847
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.113837