Kokoomuksen apupuolueen kurja kohtalo

Anonyymi-ap

Lähihistoriassa kokoomuksen ollessa hallituksessa ja pääministeripuolue on apupuolueen kannatus aina romahtanut.

Näin kävi Sipilän Keskustalle ja Soinin Sinisille, nyt sama kohtalo odottaa Purran Perussuomalaisia.

Kokoomus menettää kannatustaan vain hiukan, koska pystyy käyttämään tiedotusvälineitä hyväkseen, ja saa näyttämään apupuolueet syyllisiltä kaikkeen huonosti sujuneeseen ja äänestäjissä tyytymättömyyttä herättäneeseen.

Onhan persuissa toki kaiken maailman koheltajia ja möläyttelijöitä ihan omiksi tarpeiksi, Hakkaraisen Teuvo oli ainut rehellinen koko puolueessa, joten sai lähtöpassit.

22

253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kokoomuksen ansioksi on luettava, että se ajaa aina äänestäjiensä eli varakkaiden etuja. Vastineeksi nämä pysyvät puolueelle uskollisina.

      • Anonyymi

        Olet oikeassa. Kokoomus todella tekee omaa politikkaa. Orpo sano jo 4 vuotta sitten mitä tulee. Nyt ehkä persut oppii,että ihan oikeiden puolueiden kanssa käy köpelösti. Itse asiassa Kokoomus ei kohta enää persuja tarvi edes nappia painamaan ja se on sitten byebye persut. Koskaan ei kannata luulla että on kokoaan isompi. Miltäs se nyt tuntuu persun päässä kun tulee opetusta,ettei öykkäröinti ole politiikkaa? Se on pelkkää perämetsän suhinaa kun lähtö tulee. Kanki vielä kepun johtoon ja kukaan ei muista persuja olleenkaan. Samoin tais käydä RKP:lle. Moikka...tai sieg heil vaisusti


    • Anonyymi

      Kokoomuksen juoksupojille käy aina köpelösti!

    • Anonyymi

      jos nyt otetaan se orpo sisäministerin aikaan ja kysytään mielipidettä melonista ?
      Miten vitussa sen kaksinaamaisen valehtelijan mielipide voi vaihtua noin radikaalisti ???

      • Anonyymi

        Se on politiikkaa.. Persun on turha luulla ,että valehtelu on yksinoikeus. Mä nimittäin olen ihmetelly ,että onko kokkarit seonnu täysin ,mutta jossain taustalla ajattelin ,että kyllä nyt pehmopääpersua viedään siine "saunan taa" Mihin kovasti persut on ollu muita kuskaamassa. Kello tikittää . ja persuille jää homo rysseliin tiktoktiktoktiktok. Sen te lopulta saitte ja mitä jäi muuta kuin vaippamies josta persut tullaan muistamaan aina. Tai Riikan sakset. Kuvaajana sekä julkaisijana ensimmäisen ja viimeisen kauden edustaja Bergbom. Nyt on näkyvyytä,mutta kukaan ei enää katso. Räkäisisin persun päälle ,mutta en halua liata sylkeäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on politiikkaa.. Persun on turha luulla ,että valehtelu on yksinoikeus. Mä nimittäin olen ihmetelly ,että onko kokkarit seonnu täysin ,mutta jossain taustalla ajattelin ,että kyllä nyt pehmopääpersua viedään siine "saunan taa" Mihin kovasti persut on ollu muita kuskaamassa. Kello tikittää . ja persuille jää homo rysseliin tiktoktiktoktiktok. Sen te lopulta saitte ja mitä jäi muuta kuin vaippamies josta persut tullaan muistamaan aina. Tai Riikan sakset. Kuvaajana sekä julkaisijana ensimmäisen ja viimeisen kauden edustaja Bergbom. Nyt on näkyvyytä,mutta kukaan ei enää katso. Räkäisisin persun päälle ,mutta en halua liata sylkeäni.

        Se hetki on taas päivää lähempänä kun kokoomus heittää persut pois kuin loppuun käytetyt rukkaset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se hetki on taas päivää lähempänä kun kokoomus heittää persut pois kuin loppuun käytetyt rukkaset.

        Tai käytetyn spärdärin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai käytetyn spärdärin.

        Hallapurrat ovat kokoomuksen hyödyllisiä idiootteja. Takana päin kokoomuslaiset nauravat persujen tolludelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hallapurrat ovat kokoomuksen hyödyllisiä idiootteja. Takana päin kokoomuslaiset nauravat persujen tolludelle.

        Jep, vetelevät persiiseen niin, että tuntuu ja jättävät yllä mainitun spärdärin sinne takaloodaan haisemaan ja jatkavat matkaansa naureskellen pankkiin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, vetelevät persiiseen niin, että tuntuu ja jättävät yllä mainitun spärdärin sinne takaloodaan haisemaan ja jatkavat matkaansa naureskellen pankkiin!

        Tälläkin palstalla palstapölhöt uskovat Kokoomuksen ja PS:n yhteistyön jatkuvan myös seuraavien vaalien jälkeen. Ei muuten jatku, vaan SDP:n voitettua Kokoomus on heti ensimmäisenä virittelemässä hallitusyhteistyötä säilyttääkseen saavutetut etunsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se hetki on taas päivää lähempänä kun kokoomus heittää persut pois kuin loppuun käytetyt rukkaset.

        Petteri ilmottaa ,että kiitos ja hyvästi persut.Siinä kohtaa Homma onkin enää loppuitkuja vailla. Uhriutumisia tulee ja muiden syyttelyä ,mutta se onkin persujen leipälaji. Kukaan ei vaan enää välitä joten selvitkööt persut omillaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tälläkin palstalla palstapölhöt uskovat Kokoomuksen ja PS:n yhteistyön jatkuvan myös seuraavien vaalien jälkeen. Ei muuten jatku, vaan SDP:n voitettua Kokoomus on heti ensimmäisenä virittelemässä hallitusyhteistyötä säilyttääkseen saavutetut etunsa.

        Kokoomus ei tarvi persujen kaltaista puoluettä enää yhtään mihinkään. Mainehaitta on vielä pieni kokkareille ,mutta persuihin luottamus on jo pakkasen puolella. Ja eihän kokkareet ole edes tehneet mitään muuta kun antaneet Riikan vittuilla oman puolueensa tuhoon. Nyt Kanttipää vois virnistellä saksineen. Se on sitä persuhuumoria. Joka muuten kohta ei naurata edes persuja. Bergbomin olis kanssa kannattanu jättää pilkkalaulut tekemättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokoomus ei tarvi persujen kaltaista puoluettä enää yhtään mihinkään. Mainehaitta on vielä pieni kokkareille ,mutta persuihin luottamus on jo pakkasen puolella. Ja eihän kokkareet ole edes tehneet mitään muuta kun antaneet Riikan vittuilla oman puolueensa tuhoon. Nyt Kanttipää vois virnistellä saksineen. Se on sitä persuhuumoria. Joka muuten kohta ei naurata edes persuja. Bergbomin olis kanssa kannattanu jättää pilkkalaulut tekemättä.

        Se on juurikin näin!

        T: Kokoomus


      • Anonyymi

        Vallanhimo ja hillotolppa. Ei siihen sen enempää vaadita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hallapurrat ovat kokoomuksen hyödyllisiä idiootteja. Takana päin kokoomuslaiset nauravat persujen tolludelle.

        Eikä pelkästään kokoomuslaiset. Ja aika moni nauraa myös edessä.


    • Anonyymi

      Kyllä Huhtasaarikin on rehellinen.

      • Kyllä: "Suomi olisi vapaampi osana Venäjää kuin EU:N jäsenenä."
        Voiko persuaatetta sen suoremmin ja rehellisemmin kuuluttaa ja todistaa?
        Yhdessä toisen persumepin, Teuvo Hakkaraisen, kanssa he todistivat myös näin:
        "Vanhassa Neuvostoliitossa oli 50 kertaa suurempi sananvapaus kuin EU:ssa."
        Muita suuria persutotuuksia Laura ja Teuvo laskettelee kuin turkinhihasta!


      • Anonyymi

        Näin on, koska valehteleminen on tietoista paskan puhumista, kun taas Huhtasaari puhuu paskaa tiedostamattaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on, koska valehteleminen on tietoista paskan puhumista, kun taas Huhtasaari puhuu paskaa tiedostamattaan.

        Huhtasaari elelee siellä jossakin 6000 vuotta vanhalla pannukakullaan......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huhtasaari elelee siellä jossakin 6000 vuotta vanhalla pannukakullaan......

        Persut siirtyvät Purran johdolla takiaispuolueiden sarjaan. Persupetoksen varaan puhallettu huijauskupla suhisee jo.....


      • Anonyymi
        Osmium76 kirjoitti:

        Kyllä: "Suomi olisi vapaampi osana Venäjää kuin EU:N jäsenenä."
        Voiko persuaatetta sen suoremmin ja rehellisemmin kuuluttaa ja todistaa?
        Yhdessä toisen persumepin, Teuvo Hakkaraisen, kanssa he todistivat myös näin:
        "Vanhassa Neuvostoliitossa oli 50 kertaa suurempi sananvapaus kuin EU:ssa."
        Muita suuria persutotuuksia Laura ja Teuvo laskettelee kuin turkinhihasta!

        Ovat oivia esimerkkejä persujen älykkyydestä. Ei ole sitten mitenkään positiivinen näkemys.


    • Anonyymi

      Kokoomuksen ja SDP:n talouspolitiikka eroaa toisistaan. aika paljon. SDP ei osaa säästää mistään ja vaan ajaa velkavankeuteen. Siksi tarvitaan PS hallitukseen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe